Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Engnek Frans Timmermans is dictatoriaal en gevaarlijk. Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 15:23 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Als die extra accu dan maar niet vrijwel net zo veel stroom verbruikt als het stand-by laten staan; (onder andere bij de productie ervan).

'n Wekkerradio zal veelal ook als klok gebruikt (kunnen) worden en dus altijd aan mogen blijven staan.

Wat de andere apparaten betreft kan men zich afvragen of 't nou echt zo omslachtig is om ieder keer dat men ze gebruikt even de gewenste instellingen in te voeren.

Dat gaat al gauw 'n routineklusje worden dat men graag erbij doet wanneer men zo zuinig mogelijk wil omspringen met energie.

Bij computers worden de instellingen wel bewaard als de stroomtoevoer wordt afgesloten ja, tenminste bij gebruik van de gewone browsers als IE, Chroom, etc.
Bij Linux is dat niet het geval.
Denk dan ook dat het gebruik van dat systeem leidt tot heel veel onnodig stroomverbruik doordat de meesten die het gebruiken de computer en dus ook het modem altijd aan laten staan.
Maar ook hier geldt dat 't goed te doen is om daar 'n mouw aan te passen wanneer men altijd na gebruik beide apparaten van de stroom afhaalt.

Heeft trouwens ook nog het voordeel dat dan meteen ook alle spy-ware-achtige toestanden zoals cookies ervanaf geknikkerd worden.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 15:31 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Een tv moet zijn geheugen behouden, je kunt dat moeilijk iedere keer opnieuw gaan instellen.

En wat stand-by betreft: Diederik Samsom heeft eens gezegd dat als wij alle stand-by weglaten het een kerncentrale scheelt.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 16:04 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Tedje van Es schreef:
Een tv moet zijn geheugen behouden, je kunt dat moeilijk iedere keer opnieuw gaan instellen.

Weet niet veel van de huidige tv's.
Heb er zelf allang geen meer.
Maar meen inmiddels vernomen te hebben dat veel nauwelijks relevante functies uitgeschakeld kunnen worden, zodat de instellingen daarvan ook niet meer ertoe doen.
Resteren dan nog slechts enkele betreffende de beeldkwaliteit.
Routineklus die men er wel voor over mag hebben om het stroomverbruik te beperken.
(Anders komt er uiteindelijk 'n virus tevoorschijn dat er wel voor zorgt dat het energieverbruik drastisch beperkt wordt).

Overigens schijnt 't zo te zijn dat de tv, wanneer die aan het stopcontact verbonden is, ook als afluisterapparaat gebruikt kan worden door derden.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 16:24 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Natubico schreef:
Resteren dan nog slechts enkele betreffende de beeldkwaliteit.
Routineklus die men er wel voor over mag hebben om het stroomverbruik te beperken.

Het enige dat een gebruiker van een tv wil is de tv aanzetten en vervolgens tv kijken. Dat lijkt me niet meer dan logisch.

En een kleine accu maakt dat de tv gewoon uitgezet kan worden. Lang geleden (in het tijdperk van de gulden) heb ik eens een tv gehad waarvan die accu na verloop van jaren kapot ging. Resultaat was dat ik geen zenders meer had als ik de tv uit had gezet. Daar is toen een nieuw accu in gezet.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 16:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:

Dat hoeft inmiddels ook niet meer. Vergelijk het met een USB stick, die verliest zijn geheugen ook niet als je die laat liggen. Toch zit er geen accu in. STatisch RAM noemen ze dat geloof ik (ben er inmiddels ook al een tijdje uit).

Dat een TV op standby staat is volgens mij alleen nog voor de afstandbediening. Continu wordt er gekeken of er geen signaal van de afstandbediening komt. Beetje onzinnig.

Verder heeft Natubico ook gelijk. Smarttv's zijn net als GSM's ideale afluisterapparaten die op afstand aangezet kunnen worden zonder dat de bezitter daar weet van heeft. We hebben onze eigen Big Brother al lang binnengehaald.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 17:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

O, dat wist ik niet. Mijn tv staat altijd op stand-by. Die kan niet uit.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 20:38 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik dacht dat deze draad over de heer Timmermans ging ?
Welnu: ik vind de heer Timmermans een uitstekend politicus, een staatsman van statuur. Ik acht hem zeer hoog en zie hem graag als President van een Verenigd Europa.
En dan met een droomkabinet om zich heen natuurlijk, met politieke grootheden als Verhofstad, Van Baalen, Macron.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 17, 2020 1:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Volgens mij had je dat al eerder gezegd hoor.

En ik vind Timmermans inderdaad prima passen bij van Baalen en Verhofstadt. Helemaal mee eens.

Ik hoop dat ze ooit nog vervolgd worden voor hun ernstige misdaden in Europa en hun rol in MH17. Twisted Evil

BerichtGeplaatst: Di Mrt 17, 2020 7:03 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Welke ernstige misdaden bedoelt u precies en welke rol in de MH 17 waarvoor zij vervolgd moeten worden ?
Ik zie graag bewijs.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 17, 2020 9:47 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Welnu: ik vind de heer Timmermans een uitstekend politicus, een staatsman van statuur.

Dan verschillen we van mening. Ik vind Timmermans een rat.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 17, 2020 14:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
Welke ernstige misdaden bedoelt u precies en welke rol in de MH 17 waarvoor zij vervolgd moeten worden ?
Ik zie graag bewijs.

Prima.

Oekraïne was een democratie. Er waren verkiezingen in 2006 en 2010. In 2014 zouden er nieuwe verkiezingen komen.

Er kwamen demonstraties op Maidan. Beetje zoals de gele hesjes in Frankrijk. Vervolgens gingen Verhofstadt en van Baalen daar de demonstranten aanmoedigen. Demonstranten waarvan we totaal niet konden vaststellen wat de democratische legitimiteit was. En dat in het jaar van verkiezingen, hét jaar waarin het volk op democratische wijze kon afrekenen met de huidige president.

Uiteindelijk vond er een ongrondwettelijke staatsgreep plaats. Met de nieuwe leider werd direct het 'Oekraïne verdrag' afgesloten. Ook hier konden we totaal niet vaststellen of er democratische legitimiteit was.

Die hele situatie stortte Oekraïne in een burgeroorlog. En in die burgeroorlog werd MH17 een slachtoffer.

Wat Timmermans betreft: die loog aantoonbaar een aantal keer. Eerst in zijn VN speech over de plunderaars van de wrakstukken (later bedankte de Nederlandse regering de hulpverleners ter plaatse juist voor het zware werk). Daarna loog TImmermans op nationale TV over een zuurstofmaskertje (waarbij hij nabestaande heel veel pijn deed door te suggereren dat passagiers langzaam aan hun eind gekomen waren)

Is het zo duidelijk?

Toegegeven, er is geen keihard aantoonbaar bewijs, maar wel bewijs voor een duidelijke actieve rol van de drie genoemde heren in zowel de burgeroorlog van Oekraïne als daarna de ramp met MH17.

Dat bewijs is minstens zo sterk als de wazige beelden van het gesleep met een BUK en de afgeluisterde gesprekken van een Oekraïense veiligheidsdienst die aantoonbaar vanalles aan elkaar loog.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 17, 2020 20:42 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Cliff schreef:

Is het zo duidelijk?

Toegegeven, er is geen keihard aantoonbaar bewijs, maar wel bewijs voor een duidelijke actieve rol van de drie genoemde heren in zowel de burgeroorlog van Oekraïne als daarna de ramp met MH17.

Dat bewijs is minstens zo sterk als de wazige beelden van het gesleep met een BUK en de afgeluisterde gesprekken van een Oekraïense veiligheidsdienst die aantoonbaar vanalles aan elkaar loog.

De onwaarheden van de heer Timmermans rondom die plunderende Russen en die mondkapjes vind ik nou niet bepaald het bewijs voor zijn betrokkenheid bij die ramp, zoals u suggereert. Erg dom was dat wel, dat geef ik toe, maar ook niet meer dan dat.
Opvallend vind ik daarentegen vooral uw erkenning dat er geen keihard aantoonbaar bewijs is. U komt aanzetten met bewijs voor hun rol in het conflict.
Deze redenering van u staat haaks op uw constante gehamer op het gebrek aan direct bewijs voor de rol van Rusland bij het neerhalen van de MH 17 en over hun rol in het conflict hoor ik u ook niet als het gaat om het verband met de MH 17.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 18, 2020 0:26 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Je zegt niets over van Baalen en Verhofstadt. Ik neem aan dat je het dus eens bent met dat stuk van mijn pleidooi?

Timmermans heeft geen rol in de oorzaak van de MH17, maar is wel schuldig aan het politiek bedrijven over de ruggen van de slachtoffers. Zoveel is duidelijk.

En natuurlijk is er Russische betrokkenheid bij MH17. Dat heb ik al zo vaak gezegd. Dan heb je niet goed geluisterd als je dat niet hoort.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 18, 2020 17:06 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

De heren Van Baalen en Verhofstad hadden inderdaad niet in Oekraine de revolutie moeten aanwakkeren, ze hadden zich er niet mee moeten bemoeien. Dat heb ik hier al eerder betoogd.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 18, 2020 20:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

En door die revolutie kwam een staatsgreep, een burgeroorlog en MH17.

BerichtGeplaatst: Do Apr 02, 2020 18:56 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Haalt die gangreen deal van Frans Timmermans die ons meer dan € 1.000 miljard gaat kosten dan misschien toch bakzeil?

https://nos.nl/artikel/2329050-klimaatplannen-timmermans-strijdig-met-eu-verdrag.html

BerichtGeplaatst: Vr Apr 10, 2020 12:52 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:
Welnu: ik vind de heer Timmermans een uitstekend politicus, een staatsman van statuur.

Dan verschillen we van mening. Ik vind Timmermans een rat.

1 - 0 voor Tedje van Es, toch leuk om eens te scoren!!!

BerichtGeplaatst: Vr Apr 10, 2020 20:41 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Welk punt heeft de heer van Es precies gescoord ? Roepen dat iemand een rat is. Nou nou, sterk hoor......

BerichtGeplaatst: Vr Apr 10, 2020 21:37 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Lampje schreef:
Welk punt heeft de heer van Es precies gescoord ? Roepen dat iemand een rat is. Nou nou, sterk hoor......

Geloof dat je het allemaal beetje te serieus neemt.

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici