Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Links Framen van moordpartij door schizofreen in Duitsland Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Links Framen van moordpartij door schizofreen in Duitsland
BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 10:10 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

In Duitsland heeft zoals ik begrijp een paranoïde schizofreen 10 mensen gruwelijk vermoord.
Ik zag een reportage op de TV waarop een zich onpartijdig noemende verslaggever 5 x de idiote moordenaar indeelde als extreem-rechts, ja zelfs waarschijnlijk van een speciale politieke Duitse partij, het AFD.
Maar de dader is natuurlijk een geestelijk verknipte idioot, zoals zelfs een linkse verslaggever behoort te weten, De dader is dus een geestelijk verdwaalde gek, die zich ergerde aan de door Merkel veroorzaakte instroom van andere moordende verkrachtings-idioten.
Wanneer krijgen we eindelijk weer verslaggevers die alleen verslaggeven, zonder hun politieke voorkeur te promoten.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 10:32 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik had u wel eens willen horen als de dader een links-extremist was geweest. Dan had u heel anders geredeneerd.
En nu we het er toch over hebben: hoe lang blijft u eigenlijk nog volhouden dat geweld altijd van links komt ?
Deze knakker, maar ook bijvoorbeeld die vent in Nieuw Zeeland (bloedbad aangericht vanuit racistisch motief), die Duitse groep neo-nazi's die bekend stond om de "Döner-moorden" (9 Turken vermoord, racistisch motief), Anders Breivik (77 moorden, openlijk vanuit rechts-extreem gedachtegoed) waren zeker wat uit de hand gelopen gebbetjes, zwaar opgeblazen door de linkse media ?

Waarom is het toch zo belangrijk voor u om links overal de schuld van te geven, en als rechts iets doet dat af te schuiven op de media of dit anderszins te vergoelijken ? Succes daarmee.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 10:56 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

zinloos !

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Vr Feb 21, 2020 11:56, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Re: Links Framen van moordpartij door schizofreen in Duitsla
BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 11:09 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Poendert schreef:
In Duitsland heeft zoals ik begrijp een paranoïde schizofreen 10 mensen gruwelijk vermoord.
Ik zag een reportage op de TV waarop een zich onpartijdig noemende verslaggever 5 x de idiote moordenaar indeelde als extreem-rechts, ja zelfs waarschijnlijk van een speciale politieke Duitse partij, het AFD.
Maar de dader is natuurlijk een geestelijk verknipte idioot, zoals zelfs een linkse verslaggever behoort te weten, De dader is dus een geestelijk verdwaalde gek, die zich ergerde aan de door Merkel veroorzaakte instroom van andere moordende verkrachtings-idioten.
Wanneer krijgen we eindelijk weer verslaggevers die alleen verslaggeven, zonder hun politieke voorkeur te promoten.

De dader was een door extreem rechts gedachtegoed beïnvloede man. Datzelfde gedachtegoed heeft inmiddels veel slachtoffers gekost.
https://duitslandinstituut.nl/artikel/26545/regering-meldt-hoger-aantal-slachtoffers-extreem-rechts-geweld

Of

https://www.volkskrant.nl/mensen/niet-63-maar-849-racistische-moorden-in-duitsland~bf03bbdf/

Wat de AfD betreft, er is een opmerkelijke parallel te trekken met de Kristallnacht. AH gaf ook niet direct het bevel tot deze pogrom, net zomin als de AfD dat doet of zou doen.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 11:28 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik verlaag me niet tot het wegstrepen van geweld door idioten via hun politieke voorkeur.
Maar ik denk wel dat er per rechts georiënteerd persoon meer slachtoffers vallen, dan via links georiënteerden.
De reden is denk ik omdat men op rechts eerst meer nadenkt.
Een links figuur moordt uit zijn onderbuik.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 11:55 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

En wat is dan het verschil? Rechts redeneert 'rationeel' vanuit de onderbuik en links redeneert 'emotioneel' vanuit de onderbuik.
Nadenken over mensen uitroeien? Wat bedoel je dan precies?
En is het dan echt zo belangrijk of de drijfveren rationeel of emotioneel zijn? Resultaat is hetzelfde.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 12:42 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
Ik verlaag me niet tot het wegstrepen van geweld door idioten via hun politieke voorkeur.
Maar ik denk wel dat er per rechts georiënteerd persoon meer slachtoffers vallen, dan via links georiënteerden.

Ja, Anders Breivik had er zelfs en heel boekwerk aan gewijd, alvorens hij 77 kinderen in de bloei van hun leven dood schoot.
Goed over nagedacht, zeker. Maar ik laat het hier verder bij. Tegen de onzin die Poendert hier weer eens neerplempt is geen zinnig argument opgewassen.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 12:52 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Der Vater Hans-Gerd Rathjen ist ein Aktivist der GRÜNEN in Hanau, genauer gesagt im Landkreis Kesselstadt. Er ist wahrscheinlich der Vater des Täters, der ebenfalls in Kesselstadt lebte.

https://gruene-hanau.de/buendnis-90die-gruenen-stellen-kandidaten-fuer-die-ortsbeiratswahl-in-kesselstadt-auf/

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 12:53 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Hans-Gerd Rathjen is inmiddels van de site van Die Grünen verwijderd.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 12:54 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Lampje schreef:
Poendert schreef:

Ja, Anders Breivik had er zelfs en heel boekwerk aan gewijd, alvorens hij 77 kinderen in de bloei van hun leven dood schoot.
Goed over nagedacht, zeker. Maar ik laat het hier verder bij. Tegen de onzin die Poendert hier weer eens neerplempt is geen zinnig argument opgewassen.

Poendert gelooft slechts in zijn eigen sprookjes.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 12:56 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Goed beschouwd is rationeel moorden erger dan emotioneel moorden. Rationeel moorden zal sneller systematisch worden dan emotioneel moorden.
Wat er in Duitsland gebeurt is rationeel moorden met als “sluwe bron” de AfD. Dezelfde AfD die niet alleen leden heeft die lid van de AfD zijn , maar daarnaast ook veel leden heeft die overtuigd lid zijn van een extreem-rechtse groepering.
Michael Mannheimer Is er een aansprekend voorbeeld van.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 12:56 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Hebben ze in de politiek en in die mediaThierry Baudet, Geert Wilders, Wierd Duck en zo er al bijgesleept? En moest er niet nog even gerefereerd worden aan dat Geert Wilders is geciteerd in het 1500 pagina's dikke manuscript van Anders Breivik "2083 A Declaration of European Independence" (Waarin Winston Churchill in veelvouden van veelvouden daarvan geciteerd is!)?

De linkse vuilbekker Ewout Klei moest ook even nog zo nodig via Brenton Tarrant naar Anders Breivik naar Geert Wilders te gaan hoppen

Quote:
‘Mensen die de ideologische overlap tussen de aanslagpleger en de ideologie van PVV en Forum voor Democratie niet zien, zijn stekeblind.

Quote:
Kan het gedachtegoed van Geert Wilders, Thierry Baudet en anderen extreemrechtse terroristen in Nederland inspireren tot het plegen van een aanslag?

https://dekanttekening.nl/samenleving/roeren-in-giftige-pot-vol-moslimhaat/

Wat Brenton Tarrant triggerde was de aanslag in Stockholm door een Moslim waarbij de elfjarige Ebba Akerlund onder een vrachtwagen in drie stukken uiteen werd gereten. Maar over de zaak Ebba Akerlund zwijgt hij natuurlijk liever.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 13:04 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Der Vater Hans-Gerd Rathjen ist ein Aktivist der GRÜNEN in Hanau, genauer gesagt im Landkreis Kesselstadt. Er ist wahrscheinlich der Vater des Täters, der ebenfalls in Kesselstadt lebte.

https://gruene-hanau.de/buendnis-90die-gruenen-stellen-kandidaten-fuer-die-ortsbeiratswahl-in-kesselstadt-auf/

Afleidingsmanoeuvre?
https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/extreem-rechts-werkt-ook-aan-stille-overname~b05b1c7b/

Jouw Michael Mannheimer is daarvan een mooie voorbeeld.
Moordzuchtige club hoor, die rechts extremisten.
Overigens gaat Duitsland nu op zoek naar aanwijzingen op internet. Is Mannheimer al ondergedoken?

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 13:05 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

estudiant schreef:
Goed beschouwd is rationeel moorden erger dan emotioneel moorden. Rationeel moorden zal sneller systematisch worden dan emotioneel moorden.
Wat er in Duitsland gebeurt is rationeel moorden met als “sluwe bron” de AfD. Dezelfde AfD die niet alleen leden heeft die lid van de AfD zijn , maar daarnaast ook veel leden heeft die overtuigd lid zijn van een extreem-rechtse groepering.
Michael Mannheimer Is er een aansprekend voorbeeld van.

Heel juist. Nu even nog het verschil aangeven tussen ritueel slachten van dieren en het rationeel slachten van dieren.
Ben benieuwd.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 13:11 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Waarom is het toch zo belangrijk voor u om links overal de schuld van te geven, en als rechts iets doet dat af te schuiven op de media of dit anderszins te vergoelijken ? Succes daarmee.

Dat snap ik ook niet. Temeer ook omdat links en rechts eigenlijk niet meer bestaan.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 13:12 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:

Overigens gaat Duitsland nu op zoek naar aanwijzingen op internet. Is Mannheimer al ondergedoken?

Gaan ze ook nog in het forumarchief van weerwoord.nl wroeten? Mannheimer heeft daar 38 matches, waarvan 27 van jouw hand. Dat gaat oppassen worden voor jou, estu. Very Happy Very Happy Very Happy

Laatst aangepast door Loetje op Vr Feb 21, 2020 13:15, in totaal 3 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 13:13 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Hoe lang zal het duren voordat mensen die linkshandig schrijven ook als verdacht worden aangemerkt?

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 14:17 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://nos.nl/artikel/2323967-koolmees-kamerleden-moeten-voorzichtig-zijn-in-taalgebruik.html

Quote:
Minister Koolmees voor Integratie vindt dat mensen voorzichtig moeten zijn met hun taalgebruik. Hij is het eens met bondspresident Steinmeier van Duitsland, die gisteren zei dat "taal die mensen uitsluit en kleineert" vaak voorafgaat aan geweld.

Steinmeier: “We staan zij aan zij tegen het geweld. En tegen de taal die mensen uitsluit en kleineert en die maar al te vaak voorafgaat aan het geweld.'

Dus wij moeten onze mond houden, dan doen gekken niets.
Interessante stelling van meneer Koolmees...

Quote:
Deze week zei Forum voor Democratie-leider Baudet in de Kamer dat de EU doelbewust immigranten naar Europa haalt "om zo de Europese identiteit te verzwakken". Op de vraag of Steinmeier dat soort taal bedoelt, zei Koolmees: "Ja, klopt. Het is inderdaad dat soort taal waar je als volksvertegenwoordiger voorzichtig mee moet zijn.

O, wacht effe! Ik heb het mis! Meneer Koolmees wil een politieke tegenstander uitschakelen!
Stom, stom, stom dat ik dat niet meteen begreep!

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 14:48 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Hoewel? Hoe begint een conflict? Toch met woorden?

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 15:00 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Volgens mij moet je voor het ontstaan van dit conflict een paar decennia teruggaan, toen alles geaccepteerd en vergoelijkt werd en mensen, die toen al oordeelden dat er een hop niet aan die religie klopt, als nazi's weggezet werden, waardoor deze religie de mogelijkheid kreeg om aan hun parallelle samenleving te werken.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 15:08 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Loetje schreef:
Hebben ze in de politiek en in die mediaThierry Baudet, Geert Wilders, Wierd Duck en zo er al bijgesleept?

Loetje dacht: "verrek, ze hebben Baudet en Wilders er nog niet bijgesleept. Dus doe ik het maar zelf even. Zodat ik los kan gaan als iemand toe hapt."

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 15:10 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

fles jenever !

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Vr Feb 21, 2020 15:30, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 15:27 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Lampje schreef:
Loetje schreef:
Hebben ze in de politiek en in die mediaThierry Baudet, Geert Wilders, Wierd Duck en zo er al bijgesleept?

Loetje dacht: "verrek, ze hebben Baudet en Wilders er nog niet bijgesleept. Dus doe ik het maar zelf even. Zodat ik los kan gaan als iemand toe hapt."

Dat is een goedkope afleidingsmanoeuvre van Loetje Wink

Feit is dat hij nog weinig of eigenlijk helemaal geen afkeuring heeft geuit bij deze rechts extremistische moorden. Dit terwijl bij een misdrijf van een moslim hij de boel hier vol plempt met rechts extremistische propaganda.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 19:21 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

10 miljoenste schreef:
fles jenever !

Was dat hem? De enige nuchtere bijdrage Laughing

BerichtGeplaatst: Za Feb 22, 2020 1:45 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Beste commentaar van deze rechtse man op donnersender.ru over Hanau.

https://donnersender.ru/v/8220

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici