Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » beleid: Hordes Marokkanen intimideren blanken in treinen!
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
beleid: Hordes Marokkanen intimideren blanken in treinen!
BerichtGeplaatst: Ma Feb 03, 2020 14:52 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

En alweer slaat ons hele corrupte systeem waarbij altijd wel een dozijn PvdAlaaahers
en D66 in dikbetaalde besturen van politie, NS, woningbouwcooperaties. KPN etc. etc.
politiek bedrijven ten beoeve van allochtonen-eerst beleid
, aan als een roedel wolven in een kippenhok.

Ik zet echter de volgende vraagtekens bij de uitleg van de (politiek) NS en politie...

1 Ten eerste hebben Nederlanders al 25 jaar lang last van in troepen georganiseerde
Marokkanen die geweld gebruiken tegen blanken... zomaar op straat, bij een roofoverval
of vanwege andere tribale spanningen.

Vanuit deze lange collectieve ervaring is het arrogant (die zelfhaat-ideologie weer) en intimiderend dat men
eenzijdige samengestelde grote groepen Marokkanen, notabene in burgerkleding, bij de NS inzet...
en zo op intimiderende wijze reizigers - gezien de geschiedenis - angst aan jagen.

2 Ten tweede moet men het cultureel diep gewortelde racisme en etnische gebonden groepsgevoelens
(de Oemma) onder Noord Afrikaanse jongeren (en hun vaders en moeders) nooit onderschatten.

Ik kan mij herinneren dat een klasgenoot van mij in de jaren ''90 om die redenen als bewaker bij de Bijenkorf te Den Haag
gestopt was. Een centrale dienst hield via camera's bij of er diefstallen gepleegd werden en nu had men op die
dienst Marrokanen neergezet... Mij klasgenoot viel op dat hij sindsdien alleen maar gestuurd werd naar blanke
moeders en oude van dagen !!! Hij merkte dat diefstallen nauwelijks nog onderschept werden en hield de eer
aan zichzelf...

3 Voorts zit ik vaak in een trein, maar werd nog NOOIT door 4 conducteurs omsingeld (maximaal twee)
om een kaartje te tonen. Waar halen ze het in hun hoofd vandaan? Welke NS top heeft dit verzonnen?
Is dit weer zo'n oneerlijk ''werkgelegenheid voor allochtonen'' project?

Gaan we nu bejaarden en huismoeders door hele groepen aan conducteurs in burger laten omsingelen
om maar te laten zien dat we niet logisch durven te selecteren (hoewel dat veel doelmatiger zou zijn)?

Bovendien kunnen 1 of 2 conducteurs in het zeldzame geval van geweld altijd een agent bij het volgende perron
op laten draven. voor dat telefoontje heb je geen 4 man voor nodig.

4 Als laatste het enorme risico dat aan dit beleid kleeft... Marrokanen of illegalen kunnen een NS legitimatie
in elkaar knutselen met foto en al en aldus in groepjes op intimiderende wijze passagiers hun kaartjes ontfutselen !

Het is wachten voordat de eerste van dit soort berovingen zullen plaatsvinden.

Waarom?
PS: Ik verwijs naar de deerniswekkende lijst aan veelzeggende ervaringen waarbij onze zelf-haat idealisten
eerder met hun ''met-dieven-vang-je-dieven''-credo, inzake Marokkanen, volledig de mist ingingen en de veiligheid
van de Nederlandse verder ondergroeven...

https://www.ad.nl/binnenland/invloed-is-op-haags-jeugdwerk~a3542f66/

https://www.at5.nl/artikelen/194962/strafontslag-voormalig-topambtenaar-saadia-ait-taleb-blijft-staan

https://www.geenstijl.nl/5148574/rapport-mocromaffia-vuistdiep-in-corrupte-politie/

BerichtGeplaatst: Di Feb 04, 2020 12:18 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

In tijden dat de politie terecht klaagt over met onvoldoende capaciteit te zijn bedeeld blijkt er geen capaciteitstekort te zijn voor meningsjuridisering. De politie heeft aangifte gedaan om een tweet van Thierry Baudet. Boze politie overweegt aangifte tegen Thierry Baudet om ‘Marokkanen-tweet’ Een nieuwe politieke inquisitie lijkt in de maak. Krachtdadig optreden, is het niet?

BerichtGeplaatst: Di Feb 04, 2020 13:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

De gretigheid waarmee Baudet wordt weggezet als rechtsextremist en racist is eng. De taak van overheidsinstanties zoals de politie is dan de-escaleren maar dat verzuimen zij schromelijk.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Re: beleid: Hordes Marokkanen intimideren blanken in treinen
BerichtGeplaatst: Di Feb 04, 2020 13:42 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Joost Bakker schreef:

Waarom?
PS: Ik verwijs naar de deerniswekkende lijst aan veelzeggende ervaringen waarbij onze zelf-haat idealisten
eerder met hun ''met-dieven-vang-je-dieven''-credo, inzake Marokkanen, volledig de mist ingingen en de veiligheid

https://www.at5.nl/artikelen/194962/strafontslag-voormalig-topambtenaar-saadia-ait-taleb-blijft-staan

https://www.geenstijl.nl/5148574/rapport-mocromaffia-vuistdiep-in-corrupte-politie/

Wat dacht je van dat gesubsidieerde buurtvaderprojekt. Van hetzelfde laken een pak.

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=569636#569636

BerichtGeplaatst: Di Feb 04, 2020 13:49 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Cliox schreef:
De gretigheid waarmee Baudet wordt weggezet als rechtsextremist en racist is eng. De taak van overheidsinstanties zoals de politie is dan de-escaleren maar dat verzuimen zij schromelijk.

De fake-journalisten die altijd zo'n mond vol hebben van ''hoor en wederhoor'' of ''langdurig onderzoek''
laten hun slechtste Politiek Correcte kant wederom als bij donderslag zien.

De NS liet hun personeel destijds los op de Joden en nu laat de NS intimiderende troepen van wel
4 Marokkanen-in-burger los op vrouwen en kinderen om een kaartje te tonen.

Knettergek.

Doet me denken aan een school waarop ik les ging geven... en een Joodse oudere collega vertelde
dat zij haar achtergrond en familiegeschiedenis verborgen moest houden omdat ze
anders problemen krijgen zou.. met die Noord Afrikaanse ''prinsen''.

DAAROVER zou Rutte namens het hele kabinet en beide kamers
zijn excuses moeten uitspreken... want daarover draagt Rutte en speciaal D66
en Christenunie nu de volle verantwoording.

Die Arabische ''prinsen'' worden in het onderwijs in al hun wensen tegemoet gekomen en verwachten
dat ook in hun later leven de Nederlandse collega's inschikken en evidente normen en waarden opzij zetten..

Een lasterlijke verzinsel van ''racisme'' is al genoeg om een Hollandse man of vrouw haar carriere te vernietigen.

Onze politiek leidt tot een oneerlijk maatschappelijk speelveld waarbij het Arabisch Doema-racisme als de norm gaat gelden.

Het eindpunt nadert dat in onze samenleving niet-Moslims een gemarginaliseerde bevolkingsgroep worden,
continu selectief beschimpt en belasterd door media, politiek en de ''laffe'' cabaretiers..

BerichtGeplaatst: Di Feb 04, 2020 14:13 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ondertussen in gezellig Amsterdam:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/204421787/helft-amsterdamse-vrouwen-op-straat-geintimideerd

Straks kan dus ook De Telegraaf worden aangeklaagd! Iets zeggen over lastig vallen kan je zomaar op een aanklacht komen te staan.

https://www.trouw.nl/politiek/boze-politie-overweegt-aangifte-tegen-thierry-baudet-om-marokkanen-tweet~bf2224c6/

BerichtGeplaatst: Di Feb 04, 2020 14:18 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Cliox schreef:

Nou, moet je eens lezen hoe voortvarend de politie te werk gaat alsof er bij de politie geen capaciteitsgebrek is:

https://www.trouw.nl/politiek/boze-politie-overweegt-aangifte-tegen-thierry-baudet-om-marokkanen-tweet~bf2224c6/

Laat een nieuwe inquisitie maar komen. Dit gaat voor de hongerige wolven die bloed ruiken opnieuw in hun eigen zwaard vallen worden. Herinneren we ons nog al dat gejank om minder minder minder zo'n zes jaar geleden? Ook diezelfde bloeddorstigheid. Reminder:

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=569633#569633

BerichtGeplaatst: Di Feb 04, 2020 14:40 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Loetje schreef:
Cliox schreef:

Nou, moet je eens lezen hoe voortvarend de politie te werk gaat alsof er bij de politie geen capaciteitsgebrek is:

Laat een nieuwe inquisitie maar komen. Dit gaat voor de hongerige wolven die bloed ruiken opnieuw in hun eigen zwaard vallen worden. Herinneren we ons nog al dat gejank om minder minder minder zo'n zes jaar geleden? Ook diezelfde bloeddorstigheid. Reminder:

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=569633#569633

Ons politie-apparaat is een van de vele corrupte bolwerken waar mislukte PvdA politici en Groen Niks en D66 demagogen een
dikke vinger in de pap hebben... via besturen, raadgevende organisaties of als ongekozen burgemeester..

In dat opzicht is Nederland een van de meest corrupte landen ter wereld, waarbij politici zonder strafzaak
tegen hoge vergoedingen ingehuurd kunnen worden voor ongekozen belanghebbenden.

In Frankrijk is dit prime news, maar onze propaganda-media zwijgt als het graf,

Zie hier hoever de Islam al in Frankrijk heerst, een Studente met kritiek op de Islam:
''Ik was niet veilig in mijn zaak. Gezien de bedreigingen die ik ontving van mensen op mijn middelbare school,
had ik verbrandt kunnen worden met zuur. Ik werd bedreigd naakt in het openbaar te worden uitgekleed,
en levend begraven te worden. Ik moest stoppen met de middelbare school.

https://www.lefigaro.fr/actualite-france/affaire-mila-l-adolescente-ne-regrette-absolument-pas-ses-propos-20200203

Over corruptie in Nederland gesproken kan met naar het Groen Links Nederlands Joodse 1e kamerlid Rosenmöller (voorheen falend politicus) kijken.
Hoewel hij volksvertegenwoordiger en wetscontroleur is,
laat hij zich o.a. rijkelijk betalen door derden om hun belangen te bevoordelen (o.a. de VO raad (werkgevers, schoolbesturen... etc.) en vele andere ongekozen organisaties. Krankzinnig.

https://nl.wikipedia.org/wiki/VO-raad
de werkgeversorganisatie van Onderwijs.... Zoeist heet

BerichtGeplaatst: Wo Feb 05, 2020 18:39 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Niet voor het een of ander, maar er zijn toch wel enkele vragen rond dat gevalletje met die treincontroleurs.

Waarom zijn die er ook in burger?
Toch niet omdat kandidaat-zwartrijders op het perron dan denken dat er geen controleurs zullen zijn op de trein en dus instappen?
Neen, want er is altijd wel minstens één gekostumeerde conducteur die het vertreksein moet geven en die blijft niet op het perron achter, maar gaat altijd mee met de trein.
En dat zwartrijders gauw uit de rijdende trein zouden springen wanneer ze aan het kostuum zouden zien dat er controleurs aankomen kan ook al geen reden zijn.

Kan zo gauw echt geen geldige reden bedenken waarom er ook controleurs in burger bij moeten zijn.

Of willen dezen, als het Marokkanen zijn, wellicht niet zo'n pakje aan hoeven te trekken?
Wel vreemd dan en erg hinderlijk voor de reizigers, want die willen toch wel graag meteen zien dat 't bevoegden zijn die naar hun vervoersbewijs vragen.

En wat meer is, als er ergens wél met 'n goede reden gebruik gemaakt wordt van controleurs of agenten in burger, dan is 't regel dat dezen, wanneer ze in actie komen, meteen en uit zichzelf hun legitimatie tonen. Daar moeten gecontroleerden niet eerst naar hoeven te vragen.

Gelet op dit alles kunnen de twee gecontroleerde dames waarschijnlijk dus toch wel stellen dat ze door Marokkanen lastig gevallen zijn in die trein en kan hun kennis daar als politicus ook goed melding van maken via 'n social medium.
-
BerichtGeplaatst: Wo Feb 05, 2020 20:36 Plaats reactie Reageer met quote
Fileman

Conducteurs worden worden regelmatig bespuugd of mishandeld. Ik snap wel dat op bepaalde risicotreinen de conducteurs in burger controleren samen met een politieagent. Dan kan dit soort wangedrag meteen aangepakt worden.
BerichtGeplaatst: Do Feb 06, 2020 0:38 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Natubico oordeelde Wo Feb 05, 2020 21:39
Quote:
Niet voor het een of ander, maar er zijn toch wel enkele vragen rond dat gevalletje met die treincontroleurs.

Maar er zijn ook enkele vragen over het gedrag van een partijleider, waarom deze zonder verificatie hoor / wederhoor valse beschuldigen uitflapt , gelijk een schijtend koebeest !

Als NPO de volksvertegenwoordiger een breed podium aanbiedt om zich te verantwoorden, en het onderwerp van gesprek geïrriteerd onprofessioneel wegrent- is dat bijzonder knullig gedrag, dat impact heeft op het *** gedrag van 17 miljoen inwoners !
BerichtGeplaatst: Do Feb 06, 2020 15:47 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

10 miljoenste schreef:
Als NPO de volksvertegenwoordiger een breed podium aanbiedt om zich te verantwoorden, en het onderwerp van gesprek geïrriteerd onprofessioneel wegrent- is dat bijzonder knullig gedrag, dat impact heeft op het *** gedrag van 17 miljoen inwoners !

Uiteindelijk deelde die volksvertegenwoordiger alleen maar op zijn persoonlijke twitteraccount mee wat kennissen hem hadden verteld.
Daar was dus eerstens geen woord van gelogen en tweedens was 't geen formele verklaring als volksvertegenwoordiger in de Kamer of tegenover de pers.

Het positieve van deze actie is dat andere treinreizigers nu weten dat ze ook gecontroleerd kunnen worden door personen in burger en dat zij aan NS duidelijk kunnen gaan maken dat dit bedrijf dat feit wel op een afdoende wijze kenbaar moet maken aan de reizigers en dat het haar in burger controlerend personeel dient voor te schrijven dat dit zich meteen bij het begin van elke controle uit eigen beweging dient te legitimeren.

Vind dan ook dat 'n bedankje aan de in deze zwaar bekritiseerde volksvertegenwoordiger wel op z'n plaats is.

De opmerkingen over lastig vallende Marokkanen hebben die controleurs grotendeels aan zichzelf te danken doordat ze nog geen eens aanvoelden dat ze zich uit eigen beweging als controleurs moeten legitimeren.
-
BerichtGeplaatst: Vr Feb 07, 2020 1:13 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
De opmerkingen over lastig vallende Marokkanen hebben die controleurs grotendeels aan zichzelf te danken doordat ze nog geen eens aanvoelden dat ze zich uit eigen beweging als controleurs moeten legitimeren.

Om te weten dat hier gedumpte onopgevoede Marokkaanse rotjong veel verzieken heeft niemand - die zelf kan kijken, geen Baudet of Wilders voor nodig !
Re: beleid: Hordes Marokkanen intimideren blanken in treinen
BerichtGeplaatst: Vr Feb 07, 2020 15:07 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Joost Bakker schreef:
En alweer slaat ons hele corrupte systeem waarbij altijd wel een dozijn PvdAlaaahers
en D66-ers in dikbetaalde besturen van politie, NS, woningbouwcooperaties. KPN etc. etc.
schimmige politiek bedrijven ten behoeve van hun buitenlanders-gaan-voort beleid
, aan als een roedel wolven in een kippenhok.

Ik zet echter de volgende vraagtekens bij de uitleg van de (politiek) NS en politie...

1 Ten eerste hebben Nederlanders al 25 jaar lang last van in troepen georganiseerde
Marokkanen die geweld gebruiken tegen blanken... zomaar op straat, bij een roofoverval
of vanwege andere tribale spanningen.

Vanuit deze lange collectieve ervaring is het arrogant (die zelfhaat-ideologie weer) en intimiderend dat men
eenzijdige samengestelde grote groepen Marokkanen, notabene in burgerkleding, bij de NS inzet...
en zo op intimiderende wijze reizigers - gezien de geschiedenis - angst aan jagen.

2 Ten tweede moet men het cultureel diep gewortelde racisme en etnische gebonden groepsgevoelens
(de Oemma) onder Noord Afrikaanse jongeren (en hun vaders en moeders) nooit onderschatten.

Ik kan mij herinneren dat een klasgenoot van mij in de jaren ''90 om die redenen als bewaker bij de Bijenkorf te Den Haag
gestopt was. Een centrale dienst hield via camera's bij of er diefstallen gepleegd werden en nu had men op die
dienst Marrokanen neergezet... Mij klasgenoot viel op dat hij sindsdien alleen maar gestuurd werd naar blanke
moeders en oude van dagen !!! Hij merkte dat diefstallen nauwelijks nog onderschept werden en hield de eer
aan zichzelf...

3 Voorts zit ik vaak in een trein, maar werd nog NOOIT door 4 conducteurs omsingeld (maximaal twee)
om een kaartje te tonen. Waar halen ze het in hun hoofd vandaan? Welke NS top heeft dit verzonnen?
Is dit weer zo'n oneerlijk ''werkgelegenheid voor allochtonen'' project?

In

Gaan we nu bejaarden en huismoeders door hele groepen aan conducteurs in burger laten omsingelen
om maar te laten zien dat we niet logisch durven te selecteren (hoewel dat veel doelmatiger zou zijn)?

Bovendien kunnen 1 of 2 conducteurs in het zeldzame geval van geweld altijd een agent bij het volgende perron
op laten draven. voor dat telefoontje heb je geen 4 man voor nodig.

4 Als laatste het enorme risico dat aan dit beleid kleeft... Marrokanen of illegalen kunnen een NS legitimatie
in elkaar knutselen met foto en al en aldus in groepjes op intimiderende wijze passagiers hun kaartjes ontfutselen !

Waarom?

Zoals ik als schreef:
We leven in een totaal corrupte systeem waarbij altijd wel een dozijn Politiek Correcte PvdAlaaahers
en D66'ers/ VVD'ers in dikbetaalde besturen van politie, NS, KLM, woningbouwcooperaties. KPN etc. etc.
politiek bedrijven ten behoeve van hun Buitenlanders-erin / Nederlanders-eruit ideologie...

Inmiddels is duidelijk geworden dat die destijds mislukte zelfhaat-ideoloog, D66-regent Rogier van Boxtel,
(joeg mede Pim Fortuijn de dood in) bij de NS zijn corrupte diensten
aanbood en er nu -ten koste van blanke Nederlanders - ongetwijfeld zijn funeste invloeden uitoefent.

https://www.ns.nl/over-ns/wie-zijn-wij/raad-van-bestuur.html

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie