Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 1] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 864, 865, 866
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 18:01 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Daar ging deze woordenwisseling uit dat filmpje dus over Royy. Gain of function research.

Derde keer nu dat ik dit filmpje post, dus ik volsta met een linkje;

https://www.youtube.com/watch?v=2MndwrOzDvo

En verder heeft de media inderdaad een '180' gemaakt de laatste dagen, na een jaar lang werkelijk IEDEREEN die de lab-theorie promootte in de conspiracy hoek te plaatsen. En waarom? Omdat Trump ook aanhanger was van die theorie.

Schandalig en onacceptabel. Vuile hypocrieten zijn het. Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 19:00 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Corwin

carlos schreef:
Daar ging deze woordenwisseling uit dat filmpje dus over Royy. Gain of function research.

En verder heeft de media inderdaad een '180' gemaakt de laatste dagen, na een jaar lang werkelijk IEDEREEN die de lab-theorie promootte in de conspiracy hoek te plaatsen. En waarom? Omdat Trump ook aanhanger was van die theorie.

Blijkbaar heb ik dan toch in een andere wereld geleefd. Ik weet er niets van dat zoiets als conspiricy zou zijn weggezet.

Kan natuurlijk ook zijn dat ik net als met de regering, de MSM lang niet zo serieus heb genomen als Carlos en het daarom mij niet zo is opgevallen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 19:21 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

En ALWEER op de persoon.

Zoek het lekker uit.

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 19:42 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Corwin

Wat is dit weer een merkwaardig geklaag? Carlos maakt een heel punt over iets waarvan ik zeg dat het mij niet is opgevallen. Wat is daar "op de persoon" aan?
Lijkt me toch echt ALWEER een onterecht verwijt.
BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 19:48 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

En wat is jouw inhoudelijke reactie op het gain of function debat en het Wuhan lab dat nu is losgebarsten? Of wordt het dan te moeilijk voor je soms?

Als je ergens niets vanaf weet, iets niet gevolgd hebt en ook geen zin hebt je ergens in te verdiepen, is het wellicht handiger om gewoon niet te reageren.. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 20:02 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Corwin

carlos schreef:
En wat is jouw inhoudelijke reactie op het gain of function debat en het Wuhan lab dat nu is losgebarsten? Of wordt het dan te moeilijk voor je soms?

Als je ergens niets vanaf weet, iets niet gevolgd hebt en ook geen zin hebt je ergens in te verdiepen, is het wellicht handiger om gewoon niet te reageren.. Rolling Eyes

Kijk dat is nou ALWEER op de persoon.

Ik heb mijn inhoudelijke reacties al gegeven. Wat is er niet inhoudelijk aan mijn bewering dat zowel de Chinezen als de Amerikanen politieke belangen hebben?

Als jij een punt maakt dat IEDEREEN die dacht dat het virus uit een lab kwam, en ik kan me daar niets bij voorstellen, hoe moet ik er dan inhoudelijker op reageren dan zeggen dat ik daar niets van weet? Mij is het niet opgevallen.
BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 1:01 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Elisabeth

Cliox, jij weigert te kijken naar de video van Dr Simone Gold ???
Verder is er met jouw geen enkele discussie mogelijk want alles wat ik en Carlos en Natubico en Icesurfer aandragen, wordt beantwoord met ONJUIST?
En verder bij je link over https://www.artsenauto.nl/ivermectine-geen-behandeloptie-bij-covid-19/ heb je de reacties daaronder gelezen?

En hier een grote schok voor de gevaccineerden.

https://www.vrijspreker.nl/wp/2021/05/niet-vliegen-voor-gevaccineerden

De luchtvaartmaatschappijen werkten ijverig samen met overheden en het internationale coronadictatuurteam om het vaccinatiepaspoort te promoten met de slogan ‘no jab, no fly’. En dat werkte want de angstige en goedgelovige deugburgers lieten zich snel als proefkonijn misbruiken ‘om maar op vakantie te kunnen gaan’. Een beproefde stok-en-wortel methode zou je zeggen maar er kwam een kink in de kabel.

Op dit moment hebben de vliegtuigmaatschappijen overleg over de gevaccineerde klanten en het levensgrote risico dat zij hebben op bloedklonters ten gevolg van het experimentele m-RNA serum. De policy is al vele jaren zo dat mensen met een verhoogd risico op bloedklontering alleen onder strikte supervisie mogen vliegen. Het is aanbevolen dat deze personen bij voorkeur niet vliegen tenzij in het geval van een levensbedreigende situatie.

Op een bepaalde hoogte heb je een groter risico op complicaties, een beroerte, trombose of hartaanval als je daar gevoelig(er) voor bent. We hebben nu informatie die bevestigt dat iedereen die de prik krijgt (ongeacht welk merk), stolling- en bloedingsproblemen heeft als een van de belangrijkste reacties. Deze reacties zijn allemaal vergelijkbaar met de bestaande restricties op dit gebied.

De vliegmaatschappijen bespreken nu hun aansprakelijkheid en wat ze met de gevaccineerden moeten doen, aangezien ze niet mogen vliegen omdat dit een gezondheidsrisico is. Deze discussies zijn nog maar net begonnen maar het ziet er naar uit dat iedereen die gevaccineerd is, niet mag vliegen. De ongevaccineerden kunnen daarentegen rustig instappen.

De vliegtuigmaatschappijen voelen zich dus flink in het pak genaaid door deze gang van zaken. Hun markt voor zakelijk en vakantievliegen krimpt met dit gegeven aanzienlijk. Dit grote verlies – na de lockdowndebacles – is gecreëerd door iemand anders. Die iemand is ook verantwoordelijk voor het schenden van mensenrechten, overtreden van de Neurenberger Code en het vernietigen van de economie.

Als de vliegtuigmaatschappijen willen overleven, zullen ze gerechtelijke stappen moeten ondernemen tegen diegene die hen dit oplegden. Dit betekend dat ze personen en organisaties gaan noemen en hen verantwoordelijk stellen voor de enorme schade die er geleden is en gaat worden door hun handelen.

Ben jij al gevaccineerd en met welk vaccine?

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 1:49 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Elisabeth

Wappie: Ben jij gevaccineerd?
Burger: Jazeker!
Wappie: Wil je dan aub uit mijn buurt blijven? En uit die van mijn zwangere vrouw en kinderen?
Burger: Hoezo dat?
Wappie: Omdat wij door bij jou in buurt te zijn ook in contact kunnen komen met het vaccin. Burger: Hoe dan?
Wappie: Omdat die door jouw huid of adem naar buiten komt.
Burger: Ja ja. En dat geloof jij? Zeker weer ergens op Facebook gelezen?
Wappie: Nee, in een onderzoeksrapport van Pfizer, waar beschreven wordt hoe zwangere vrouwen blootgesteld worden aan het voor de baby gevaarlijke vaccin, door in de buurt te zijn van een gevaccineerd iemand.
Burger: Echt niet... waar vindt ik dat dan?
Wappie: Hier: https://cdn.pfizer.com/pfizercom/2020-11/C4591001_Clinical_Protocol_Nov2020.pdf. Onderaan pagina 67 wordt beschreven hoe mensen blootgesteld kunnen worden door inademing of via aanraking van de huid.
Burger: [leest:] "A male participant who is receiving or has discontinued study intervention exposes a female partner prior to or around the time of conception." Wat betekent dit?
Wappie: "Een mannelijke deelnemer aan de studie die een behandeling ondergaat of heeft stopgezet, stelt een vrouwelijke partner bloot vóór of rond het tijdstip van de bevruchting".
Burger: Dus ik kan een zwangere vrouw blootstellen aan het vaccin?
Wappie: Yep!
Burger: En wat bedoelen ze met wat bovenaan op pagina 68 staat?
Wappie: Bedoel je "Een mannelijk familielid of een zorgverlener die door inhalatie of huidcontact aan de behandelingsstof is blootgesteld, stelt vervolgens zijn vrouwelijke partner bloot vóór of rond het tijdstip van de conceptie"?
Burger: Dat ja.
Wappie: Dat ze beschrijven hoe een man die is blootgesteld aan de behandelstof - het vaccin - door inademing of aanraking, zijn zwangere vrouw kan 'besmetten'. Waardoor de ongeboren baby in gevaar kan komen.
Burger: Wow. Maar als ik het goed begrijp dan stelt Pfizer dat het vaccin zich dus via de huid of adem van mens naar mens kan verspreiden? Als ware het een soort virus? Wappie: Inderdaad!
Burger: Als ik dat had geweten had ik er nog eens goed over nagedacht voor ik me liet vaccineren.
Wappie: Let maar op, want nu ben je ook besmet.
Burger: Huh? Waarmee dan?
Wappie: Met het wappie-virus. Daar kom je nooit meer vanaf.
Burger: Echt niet!
Wappie: Helaas. Daar helpt niets tegen. Er zijn nog geen gevallen bekend van mensen die van Wappie terug zijn getransformeerd.
Nieuwe wappie: Dus, dan ben ik nu ook een wappie? Ben blij dat ik dit nu weet!
Wappie: Inderdaad! Besmet maar veel mensen

Cliox, Cliff, Moppersmurf klik op die link van Pfizer en lees hun Wetenschappelijk onderzoek.
Eindelijk een echt rapport van de farmaceutische industrie.
Dus geen vage excuses van "wetenschappelijk" onderzoek zonder link.
Hier is het onderzoek, lees het goed door.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 1:54 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Elisabeth

Advies aan piloten: na coronavaccin twee tot drie etmalen niet vliegen

Vliegtuigbemanningen krijgen het advies om zeker twee etmalen niet te vliegen nadat ze het coronavaccin hebben gekregen. Dit om te voorkomen dat ze op 8 kilometer hoogte last krijgen van bijwerkingen, aldus het Europese agentschap voor luchtvaartveiligheid (EASA).

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/advies-aan-piloten-na-coronavaccin-twee-tot-drie-etmalen-niet-vliegen~b8ae3b30/

https://t.me/wakkerAmsterdam/48054

https://www.zerohedge.com/covid-19/ivermectin-new-penicillin

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 3:47 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:
Wanneer iemand merkt dat ie ziek wordt van covid en meteen zo'n medicijn slikt dan kan ie binnen drie dagen of misschien nog minder weer erbovenop zijn.
Die drie dagen zal ie dan thuis blijven, waardoor hij nauwelijks anderen kan besmetten.

Moppersmurf schreef:
Maar de besmettelijke periode verkorten tot nul kan niet met een medicijn.

Dacht dat 't in principe wel kan hoor; wanneer iemand elke dag even test weet ie meteen wanneer ie besmet is en kan ie ook meteen dat medicijn innemen.
Dat doodt dan meteen de virussen, zodat hij echt niemand kan besmetten.

Moppersmurf schreef:
De bange schapen die doodsbang zijn voor een vaccin.

Mensen die zich niet met behulp van 'n vaccin indekken tegen ziekte of overlijden aan covid kunnen echt geen "bange schapen" genoemd worden.
Dat zijn de durvers die vinden dat de natuur z'n beloop moet hebben en daar ook consequent naar handelen voor wat hen zelf betreft.

Veeleer zijn degenen die wegduiken voor de natuurlijke werking van het virus door zo'n prikje te nemen bang voor hun eigen hachie, ook al weten ze of kunnen ze weten dat al dat gevaccineer ertoe leidt dat de mensheid aan haar eigen overbevolking van de planeet ten onder dreigt te gaan.
-
BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 7:00 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Loetje

carlos schreef:

En nu mag daar ook op Facebook over worden gespeculeerd, waar eerder deze speculaties over de mogelijkheid van een bedrijfsongeval door datzelfde Facebook werden gecensureerd? Vanwaar deze beleidsomslag?

BerichtGeplaatst: Do Jun 17, 2021 0:58 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Weerwoord Beheer

We gaan hier verder, dit topic is te langzaam geworden: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?t=17245