Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 1] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 864, 865, 866  Volgende
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 9:03 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Icesurfer

carlos schreef:
Cliff schreef:
Linkje? Ik heb even teruggezocht naar bovenaan de vorige pagina, daar heb je deze link in ieder geval niet gepost.

Die link stond in dat artikel van zerohedge, helemaal bovenaan in de eerste alinea. Ik begrijp dat je niet alle links gaat aanklikken, maar ik krijg ook niet de indruk dat je je erg veel moeite doet om je ergens in te verdiepen. Geeft verder niet, laten we maar gewoon agree to disagree, lijkt me beter.

Maar hier ging het dus over;

Quote:
Michael Capuzzo, a New York Times best-selling author , has just published an article titled “The Drug That Cracked Covid”. The 15-page article chronicles the gargantuan struggle being waged by frontline doctors on all continents to get ivermectin approved as a Covid-19 treatment, as well as the tireless efforts by reporters, media outlets and social media companies to thwart them.

Iedere keer dat ik zeg dat dit soort medicatie wordt tegengewerkt door instanties doe je alsof ik het verzin, welnu hier staat het allemaal voor je opgesomd, door een journalist die er zelf diep ingedoken is.

Over preventie (uit het artikel):

Quote:
In fifty-five clinical trials with 445 scientists and 17,730 patients around the world, Ivermectin has been shown to be the most powerful drug to eradicate COVID-19 in all stages of the disease, including prevention and early treatment.

Roep ik trouwens al een jaar, dus niets nieuws onder de zon wat dat betreft.

Wat die percentages betreft, ik neem aan dat men hier doelt op patiënten op de IC aan de ventilator. Niet echt opzienbarend hoor. Als je daar terecht komt dan ben je inderdaad vaak ten dode opgeschreven. Van Wuhan weet ik bijvoorbeeld nog dat een dokter zei dat 80% van alle patiënten die aan een ventilator aan gesloten werden het uiteindelijk niet haalde. In Amerika zullen die percentages ook wel hoog zijn geweest in het begin.

Het is dus zaak om daar nooit terecht te komen, en een middel als Ivermectine reduceert de kans dat je opgenomen wordt aanzienlijk.

En de (nog) zonder recept verkrijgbare vitamine D tabletten.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 10:40 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Icesurfer schreef:
Wil je nu al democratisch over corona gebeuren laten stemmen ?

Dat gebeurt al he. Waar denk je dat de deze week aangenomen nieuwe wetten vandaan komen?

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 10:42 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Iedere keer dat ik zeg dat dit soort medicatie wordt tegengewerkt door instanties doe je alsof ik het verzin

Ook hier: kom met een linkje waar ik dat doe. Volgens mij lees je voornamelijk wat je wilt lezen. Merk ik ook als ik het over de PCR test heb bv.

Quote:
Wat die percentages betreft, ik neem aan dat men hier doelt op patiënten op de IC aan de ventilator.

Zo staat het er nadrukkelijk niet. En zelfs dan geloof ik niet dat 80% het loodje legt.

Krijg ik trouwens nog antwoord op de vraag hoe je Covid beter kunt vaststellen bij iemand dan via een PCR test?

Of moet ik dat soort vragen ook weer 10 keer herhalen om tot de conclusie te komen dat je er gewoon niet op wilt antwoorden.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 11:12 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Blens

Cliff schreef:

Krijg ik trouwens nog antwoord op de vraag hoe je Covid beter kunt vaststellen bij iemand dan via een PCR test?

Ik denk dat je dat wel weet Cliff? Met een PCR-test kun je geen infectie, geen besmetting en al helemaal geen besmettelijkheid vaststellen. De PCR-test is geen diagnose-instrument . Als je covid-19 wil vaststellen, zul je in het bloed op zoek moeten gaan naar SARS-Cov-2. Het probleem is echter wel dat er, voor zover ik weet, geen fysiek geisoloeerd voorbeeld bestaat van Sars-Cov-2.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 11:29 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Een serologische test? Die is niet betrouwbaar Blens. En zover ik weet toont deze alleen anti-stoffen aan.

Het kan 2 tot 3 weken duren voordat je lichaam de juiste antistoffen maakt en deze voldoende aanwezig zijn in je bloed zodat ze gemeten kunnen worden.

De test is niet geschikt om te kijken of je het virus nu bij je draagt.

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/testen/serologische-test

Maar als ik er naast zit, ontvang ik graag de juiste informatie via een link Smile

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 13:07 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Corwin

Je leest niet goed, Cliff.
Voor zover ik weet test een serologische test niet op "fysiek geisoloeerd voorbeeld". Embarassed
BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 18:21 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Question Die snap ik niet Question

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 20:51 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Elisabeth

Cliff schreef:
En wat die miljarden doden betreft: jij stelt dat Natubico een goed punt maakt met 'niets doen' als exitstrategie voor de Pest. Ik geef slechts aan wat de gevolgen waren: 20-25% van de wereldbevolking stierf aan de pest, als gevolg van de exit-strategie 'niets doen'. Dus ik vond het wel een mooi voorbeeld.

Oh de Pest.... van 1347 tot 1353..... 200 miljoen doden....
verspreid door vlooien die op zwarte ratten leefden.
Zwarte ratten woonden op zolders en zijn anders dan bruine ratten.
Bruine ratten verspreiden de ziekte van Weil en die leven buiten.
Zwarte ratten zijn verspreidt via de scheepvaart en daarom waren katten zo belangrijk.

https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Death

Maar geen probleem, in 1500 was de wereldpopulatie weer terug naar 500 miljoen en in 1800 verdubbeld naar 1 miljard.
In 1930 verdubbeld naar 2 miljard, 1960 - 3 miljard, 1975 - 4 miljard....2000 - 6 miljard en nu 7.8 miljard mensen.
En als de VN of de WHO nu iets doet aan overbevolking?
Nee hoor, iedereen die geboren wordt, moet 80+ worden.

Dus zo ver 3.5 miljoen doden, wereldwijd.... en de economie is bijna kapot....
Een geweldig idee, vooral omdat jaarlijks de wereldbevolking met 82 miljoen toeneemt...HELP

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 22:30 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:
Er overleden ook 127.000 mensen aan Covid-19. Waarom doe je zo onverschillig over 3.5-miljoen coronadoden en schiet je in de kramp van 1 persoon die overlijdt na het vaccineren? Het staat niet met elkaar in verhouding.

Ik las laatst een onderzoek waarin wordt beweerd dat de kans om te sterven aan corona maar liefst 10.000x zo groot is als bijwerkingen van het vaccin. De bijwerkingen van het vaccin ter discussie stellen vind ik dan echt een no-brainer.

Echt waar? 10.000x meer kans om aan covid te overlijden dan aan de bijwerking van het vaccine?
Er sterven maar 0.36% aan Covid van de 2% die ziek wordt.
En dit gaat over 100% die besmet zijn...... 2% wordt ziek en 0,36% overlijdt....

Maar iemand van 44 jaar, gezond, overlijdt na/aan de vaccinatie.... is geen probleem.
De zoon van een vriendin, 36 jaar oud, gevaccineerd en nu een hersenbloeding.....
Als hij niet was gevaccineerd dan had hij dit niet gekregen.....
Ik ken niemand die overleden is aan covid, ook niet iemand die ziek geworden is.
Als je positief bent, betekent niet dat je ziek wordt......
Maar als jonge gezonde mensen overlijden na een vaccinatie aan een hersenbloeding dan is dit verdacht.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 23:22 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Elisabeth

Moppersmurf schreef:
Leg dan maar eens uit hoe het aantal besmettingen kan dalen door een medicament dat niet preventief ingezet kan worden en alleen de ziektesymptomen bestrijdt.

Niemand neemt antibiotica preventief. Die neem je pas als je een infectie hebt.
Je neemt toch niet preventief paracetamol tegen hoofdpijn?

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 0:50 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:

Niemand neemt antibiotica preventief. Die neem je pas als je een infectie hebt.
Je neemt toch niet preventief paracetamol tegen hoofdpijn?

Hoofdpijn is niet besmettelijk, en de ziekten waarvoor je antibiotica slikt ook niet.

Besmettelijke ziekten kun je alleen effectief bestrijden met preventieve maatregelen. Alles wat je doet na de besmetting is slechts symptoombestrijding: voordat die symptoombestrijding resultaat oplevert kan de patiënt alweer tien of meer andere personen besmet hebben.

Dus is preventief handelen noodzakelijk. En hoe handel je preventief? Juist. Met een vaccin.

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 0:53 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Iedere keer dat ik zeg dat dit soort medicatie wordt tegengewerkt door instanties doe je alsof ik het verzin.

Dat hoef je niet te verzinnen. Dit soort medicatie wordt inderdaad tegengewerkt, omdat deskundigen op geen enkele manier kunt aantonen dat het werkt.

We zijn het toch al lang eens over het feit dat de mortaliteit van covid-19 slechts 0,15% is? Nou dan. Ga dan maar eens aantonen dat de 99,85% van die genezingen veroorzaakt worden door het gebruik van ivermectine.

Net als huisarts Rob Elens: 10 patiënten HCL toegediend, alle tien genezen. Wat een overtuigend bewijs voor de werking van HCL bij een ziekte met een mortaliteit van 0,15%.

Hou toch op, man.

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 2:50 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Moppersmurf schreef:
Besmettelijke ziekten kun je alleen effectief bestrijden met preventieve maatregelen. Alles wat je doet na de besmetting is slechts symptoombestrijding: voordat die symptoombestrijding resultaat oplevert kan de patiënt alweer tien of meer andere personen besmet hebben.

Da's nog niet zo zeker.

Wanneer iemand merkt dat ie ziek wordt van covid en meteen zo'n medicijn slikt dan kan ie binnen drie dagen of misschien nog minder weer erbovenop zijn.
Die drie dagen zal ie dan thuis blijven, waardoor hij nauwelijks anderen kan besmetten.

Maar na die drie dagen zijn wel alle virussen die hij binnen had morsdood.

Dat betekent tevens dat wanneer dat geneesmiddel massaal ingenomen wordt er enorme hoeveelheden virussen de dood ingejaagd worden.

Vandaar dat bij het massaal innemen van zo'n geneesmiddel de besmettingen zienderogen kunnen afnemen.
-
BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 8:07 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Hoezo? Het klopt gewoon hoor. Testen heeft geen enkele zin als je geen klachten hebt.

Feitelijk onjuist.

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 8:39 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Moppersmurf

Natubico schreef:
Wanneer iemand merkt dat ie ziek wordt van covid en meteen zo'n medicijn slikt dan kan ie binnen drie dagen of misschien nog minder weer erbovenop zijn.
Die drie dagen zal ie dan thuis blijven, waardoor hij nauwelijks anderen kan besmetten.

Wensdenken van iedereen die doodsbang is voor het vaccin. 'Wanneer iemand merkt dat-ie ziek wordt': 40% van covid-19 verloopt a-symptomatisch, terwijl je wel anderen kunt besmetten. Medicatie kan de besmettelijke periode wel verkorten, als aangetoond is dat het ook echt werkt. Maar de besmettelijke periode verkorten tot nul kan niet met een medicijn.

En dat 'thuisblijven' werkt al niet bij die 40% a-symptomatische besmettingen.

Het vaccin is de enige oplossing. Helaas zijn veel mensen dom genoeg om zich te laten ophitsen door Robert Jensen, zerohedge.com en ninefornews.com. De bange schapen die doodsbang zijn voor een vaccin.

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 9:19 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:
De bange schapen die doodsbang zijn voor een vaccin.

Als je waarde hecht aan je eigen gezondheid, en je eigen natuurlijke immuunsysteem, en uit ethische bezwaren niet mee wenst te doen aan een medisch experiment met gen-therapie, dan ben je kennelijk 'doodsbang' volgens de corona schapen hier. Ok, prima hoor, wat jij wil. Ik lig er niet wakker van wat jij vindt.

Intussen blijkt Ivermectine gewoon te werken, in de praktijk;

Quote:
Cases in Delhi, where Ivermectin was begun on April 20, dropped from 28,395 to just 2,260 on May 22. This represents an astounding 92% drop. Likewise, cases in Uttar Pradesh have dropped from 37,944 on April 24 to 5,964 on May 22 - a decline of 84%.

In Delhi, 92% drop in cases sinds Ivermectine werd opgenomen in het officiële behandelprotocol ruim een maand geleden. Dat zegt mij dan weer genoeg.

https://www.zerohedge.com/covid-19/ivermectin-new-penicillin

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 9:36 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Echt waar? 10.000x meer kans om aan covid te overlijden dan aan de bijwerking van het vaccine?

Je leest niet goed. Ik schreef dat dat in een onderzoek wordt beweerd dat de kans om te sterven aan corona maar liefst 10.000x zo groot is dan bijwerkingen van het vaccin. Niet sterven aan bijwerkingen.

Maar nogmaals, ik snap de ophef niet zo, de bijwerkingen van het vaccin wegen niet op tegen de coronadoden, doden als gevolg van uitgestelde operaties, economische gevolgen etc.

Quote:
Er sterven maar 0.36% aan Covid van de 2% die ziek wordt.
En dit gaat over 100% die besmet zijn...... 2% wordt ziek en 0,36% overlijdt....

Los van dat mortaliteit geen stuurgetal is zijn dit de directe gevolgen in een situatie waarin de verspreiding van het virus negatief is beïnvloed door maatrelen. Miljoenen doden. Voor mij niet te bevatten dat je blijft hameren op één casus.

Quote:
Maar iemand van 44 jaar, gezond, overlijdt na/aan de vaccinatie.... is geen probleem.
De zoon van een vriendin, 36 jaar oud, gevaccineerd en nu een hersenbloeding.....
Als hij niet was gevaccineerd dan had hij dit niet gekregen.....

Bullshit. Dagelijks sterven mensen die een dag eerder wellicht aardappelen hebben gegeten. Een correlatie is nog geen causaliteit.

Quote:
Ik ken niemand die overleden is aan covid, ook niet iemand die ziek geworden is.
Als je positief bent, betekent niet dat je ziek wordt......

Of je vertelt grote onzin of je hebt een bijzonder kleine leefwereld. Je mag geloven wat je geloven wil, Bill Gates, 5G, BBB, maar niemand kennen die ziek is geweest van Covid gaat er bij mij niet in. Dat is de overtreffende trap van alle onzin wat ik lees.

Quote:
Maar als jonge gezonde mensen overlijden na een vaccinatie aan een hersenbloeding dan is dit verdacht.

Sorry Elisabeth maar beweren dat je niemand kent die ziek is geweest van Covid maar wel gestorven is aan het vaccin staat ver van de realiteit. Dan leef je echt in een andere wereld.

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 9:37 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Ook interessant om hier te vermelden (voor de geïnteresseerden dan);

Fauci In 2012: Gain-Of-Function Research 'Worth Risk Of Lab Accident Sparking Pandemic'

https://www.zerohedge.com/covid-19/fauci-2012-gain-function-research-worth-risk-lab-accident-sparking-pandemic

Gain of function research; onthoud die term maar eens.

Het debat tussen Rand Paul en Dr. Fauci onlangs heeft een en ander in beweging gezet.

Het is deels politiek theater, uiteraard, maar de vraag blijft nadrukkelijk open staan waar we deze pandemie nu echt aan te danken hebben. De theorie dat het virus uit een lab afkomstig is werd altijd afgedaan als complottheorie, maar wint aan terrein nu zelfs Dr. Fauci niet uitsluit dat dit mogelijk het geval zou kunnen zijn.

Mind you, er zijn mensen van Facebook en Twitter afgegooid omdat ze dit beweerden.

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 9:40 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:

Nee en dat ga ik ook niet doen. Ik ben met jou in gesprek, niet met de maker van de video. Een discussie over de pandemie levert je dagelijks meer uren aan videomateriaal op dan in een jaar passen. Er is geen beginnen aan. Ik zou haast willen zeggen, stop eens met al die video's te bekijken, maak je los van het algoritme en ga zelf weer nadenken.

Quote:
Verder zijn de vaccines van SARS ook niet goedgekeurd.

En ook deze niet.

Feitelijk onjuist.

Bron: Coronavaccin Pfizer/BioNTech goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Moderna goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin AstraZeneca goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Janssen goedgekeurd.

Quote:
Het is onmogelijk om in zo'n korte tijd deze 4 vaccines goed te keuren.

Feitelijk onjuist.

Quote:
AstraZeneca is al gestopt in verschillende landen.

Neemt niet weg dat dit vaccin goedgekeurd is.

Quote:
Wereldwijd sterven er per dag ongeveer +100.000 mensen.
Maar per dag komen er 250.000 bij. Dus per dag +150.000 meer mensen....dan gisteren...

https://www.worldometers.info/world-population/

Prima, laten we de verkeersregels vanaf morgen dan opheffen en stoppen met het ontwikkelen van veilige auto's.

Quote:
Corona doden: wereldwijd tot nu toe: 3,488,512. Dus niet zoveel.
(populatie wereld klok zijn er dit jaar [mei 2021] 23,272,400,- bij gekomen) Op 31 december staat deze klok op +82 miljoen mensen.

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Miljoenen Corona doden is overdreven want het zijn er tot nu toe maar 3.5 miljoen mensen op een populatie van 7.8 + MILJARD mensen. (Vanaf 2020)

Voor de miljoenste keer, mortaliteit is geen stuurgetal.

Verder grappig hoe jij jezelf tegenspreekt in één zin, miljoenen is overdreven want het zijn maar 3.5-miljoen... Very Happy

Quote:
Verder kijk ik dus niet op Fake sites maar op sites waar artsen hun twijfels hebben.

Fakesites. Ik heb het je aangetoond.

Zo ben ik gedoken in dat artsenvrijheid en hoe meer ik lees, hoe meer duidelijk wordt. Ik zag op hun site dat ze beweerde dat het sterftecijfer onder jongeren in Israël sinds de vaccinatiecampagne dramatisch hoog zou zijn. En claimen daarmee bewijs dat het vaccin vergif is. Zij verwijzen naar een rapport van de IPC die op hun beurt meer verwijzen naar het Israëlische statistiekbureau CBS als bron.

Onderzoek naar de statistieken op het genoemde statistiekbureau laat een stijging zien van maar liefst, let op, trommelgeroffel 8 sterfgevallen meer onder de 20-igers (95 tegenover 87) dan een jaar eerder in dezelfde periode van maar liefst 2 maanden. En nu komt het, over de doodsoorzaken in deze leeftijdsgroep is niets bekend, niets onderzocht en niets gepubliceerd. De doodsoorzaak is dus onbekend en volledig uit de lucht gegrepen. Verder beweren zij dat het sterftecijfer in die leeftijdscategorie 30 procent is. Het verschil van 8 doden op 95 is geen 30% naar mijn calculatie.

Het heeft niets te maken met artsen die hun twijfels hebben. Nogmaals, het eerste feitenonderzoek dat ik doe, laat zien dat de boel willens en wetens wordt besodemietert. De artsen die twijfelen hebben de feiten niet op een rij, komen met percentages die niet kloppen, verbinden zelf een conclusie aan sterfgevallen en gebruiken smaakversterkers zoals 'dramatisch hoog' om het vuurtje warm te stoken. Dit soort nonsens doet het hoofdzakelijk goed bij mensen die niet zoeken naar de waarheid maar een bevestiging van hun wantrouwen.

Quote:
Net zo als die huisarts die Hydrocloroxycline gaf met zink en mensen werden beter.
Hij werd door de inspectie op zijn vingers getikt.

Omdat de causaliteit niet was aangetoond. Als mijn hoofdpijn na het eten van een pepermuntje verdwijnt, betekent dat nog niet dat pepermuntjes helpen tegen hoofdpijn.

Verder is de werking naar HCQ uitvoering onderzocht. Uit onderzoek blijkt dat HCQ niet werkt tegen Covid-19. Uit onderzoek is gebleken dat het medicijn HCQ de werking van een bepaald type witte bloedcellen, welke juist belangrijk bij de bestrijding van infecties, juist afremt.

Bron: https://www.radboudumc.nl/nieuws/2020/nieuw-inzicht-in-werking-hydroxychloroquine-ondergraaft-het-gebruik-ervan-bij-corona

Datzelfde geldt voor Ivermectine. EMA heeft het gebruik van Ivermectine afgeraden. Reden is dat er geen bewijs is dat het werkt én er wisselende resultaten zijn bij dosseringen die 100x zo groot zijn dan is goedgekeurd. Eén van de bijwerkingen op de huidig toegestane dosis is verlammingsverschijnselen, deze kans neemt ernstig toe wanneer je een dosis gaat toedienen die 100x zo groot is. Het is bijna onbegrijpelijk dat mensen die zich afzetten tégen het vaccin, op de proppen komen met dit medicijn.

Als aanvulling op het bovenstaande is de werking van Ivermectine ook veelvuldig onderzocht zonder positief resultaat:

Bron: https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/nieuwsartikel/ivermectine-werkt-niet-tegen-corona-.htm
Bron: https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2021/03/22/ema-raadt-gebruik-ivermectine-bij-covid-19-af-buiten-klinisch-studies
Bron: https://www.artsenauto.nl/ivermectine-geen-behandeloptie-bij-covid-19/
Bron: https://www.artsenauto.nl/msd-ivermectine-bij-covid-19-niet-geschikt/[/quote]

Quote:
Vroeger waren malaria pillen gewoon te koop in apotheken, nu niet meer.
Ook niet in Portugal of Spanje, alleen op doctors recept?
Je gaat toch niet wachten totdat ze zo ziek zijn en naar de ICU moeten?
Terwijl er een medicijn tegen is? Maar dat is verboden???

Zie hierboven.

Verder is het vaccin als Mission: Impossible. Het immuunsysteem kan de boodschap één keer lezen, waarna het verdwijnt. Het zorgt ervoor dat het geheugen van het immuunsysteem getriggerd wordt en het immuunsysteem het coronavirus herkent zodra dit wil binnendringen. Niet meer dan dat.

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 9:41 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Juist Carlos, het is gewoon waanzin. En waarom?
Vooral omdat zowel in de VS en in de EU deze vaccines niet zijn goed gekeurd.

@Cliox, lees nog eens mijn aangehaald tekst, ze zijn NIET goedgekeurd.

Feitelijk onjuist.

Quote:
Ook wordt er (in kleine lettertjes) er bij verteld dat de farmaceutische industrie GEEN enkele verantwoordelijkheid heeft.
Je neemt dus dit vaccine "vrijwillig" en je zit in een experiment. Die afloopt in 2023.

Feitelijk onjuist.

De goedgekeurde coronavaccins hebben alle onderzoeksfasen doorlopen. De gegevens die ontbreken zijn o.a. hoe lang het coronavaccin bescherming biedt. Over die gegevens wil men beschikken zodat er een volledig verhaal ligt én de voorlopige goedkeuring overgaat in een definitieve goedkeuring.

Bron: https://www.nu.nl/nucheckt/6123842/nucheckt-goedgekeurde-coronavaccins-zitten-niet-tot-2023-in-de-testfase.html

Quote:
Wettelijk kan niemand je dwingen om gevaccineerd te worden.

Feitelijk onjuist.

Afgelopen maand heeft Europees Hof voor de Rechten van de Mens geoordeeld dat landen kunnen hun burgers verplichten zich te laten inenten zodra daar een legitieme grondslag voor is. Veel landen kennen al een vaccinatieplicht overigens. Italië, Frankrijk, België, om maar een paar landen te noemen.

Bron: https://www.nu.nl/coronavirus/6126570/mensenrechtenhof-beslist-dat-landen-vaccinatieplicht-mogen-invoeren.html

Quote:
Ze kunnen ook niet je vrijheid ontnemen want het is niet verplicht.

Feitelijk onjuist.

Je loopt achter in de berichtgeving. Zonder negatieve PCR-test, vaccinatiebewijs of bewijs dat je recent Covid hebt gehad kom je geen land meer binnen. En dat zal nog wel even zo blijven.

Bron: https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/griekenland/reizen/reisadvies

Quote:
En ze kunnen ook niet verplichten, een "niet" goedgekeurd vaccine te nemen.

Feitelijk onjuist.

Quote:
Stel, je hebt een infectie, maar plotseling wordt anti-biotica verboden?
Want ze willen dat je gevaccineerd wordt (als die bestaat) of je eindigt op de OK en je been wordt geamputeerd.
Dit is een raar voorbeeld maar stel dat.

Omdat de causaliteit niet was aangetoond. Als mijn hoofdpijn na het eten van een pepermuntje verdwijnt, betekent dat nog niet dat pepermuntjes helpen tegen hoofdpijn.

Verder is de werking naar HCQ uitvoering onderzocht. Uit onderzoek blijkt dat HCQ niet werkt tegen Covid-19. Uit onderzoek is gebleken dat het medicijn HCQ de werking van een bepaald type witte bloedcellen, welke juist belangrijk bij de bestrijding van infecties, juist afremt.

Bron: https://www.radboudumc.nl/nieuws/2020/nieuw-inzicht-in-werking-hydroxychloroquine-ondergraaft-het-gebruik-ervan-bij-corona

EMA heeft het gebruik van Ivermectine afgeraden. Reden is dat er geen bewijs is dat het werkt én er wisselende resultaten zijn bij dosseringen die 100x zo groot zijn dan is goedgekeurd. Eén van de bijwerkingen op de huidig toegestane dosis is verlammingsverschijnselen, deze kans neemt ernstig toe wanneer je een dosis gaat toedienen die 100x zo groot is. Het is bijna onbegrijpelijk dat mensen die zich afzetten tégen het vaccin, op de proppen komen met dit medicijn. Dat bewijst dat wantrouwen in de overheid ten grondslag ligt aan de weerstand op het vaccineren. Als de overheid Ivermectine had voorgeschreven hadden mensen exact hetzelfde geroepen over dit medicijn en gepleit voor vaccins.

Als aanvulling op het bovenstaande is de werking van Ivermectine ook veelvuldig onderzocht zonder positief resultaat:

Bron: https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/nieuwsartikel/ivermectine-werkt-niet-tegen-corona-.htm
Bron: https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2021/03/22/ema-raadt-gebruik-ivermectine-bij-covid-19-af-buiten-klinisch-studies
Bron: https://www.artsenauto.nl/ivermectine-geen-behandeloptie-bij-covid-19/
Bron: https://www.artsenauto.nl/msd-ivermectine-bij-covid-19-niet-geschikt/

Dat het toedienen van medicatie plotsklaps wordt stilgezet in een onjuiste opvatting jouwerzijds.

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 10:07 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Moppersmurf schreef:
De bange schapen die doodsbang zijn voor een vaccin.

Als je waarde hecht aan je eigen gezondheid, en je eigen natuurlijke immuunsysteem, en uit ethische bezwaren niet mee wenst te doen aan een medisch experiment met gen-therapie, dan ben je kennelijk 'doodsbang' volgens de corona schapen hier. Ok, prima hoor, wat jij wil. Ik lig er niet wakker van wat jij vindt.

Intussen blijkt Ivermectine gewoon te werken, in de praktijk;

Quote:
Cases in Delhi, where Ivermectin was begun on April 20, dropped from 28,395 to just 2,260 on May 22. This represents an astounding 92% drop. Likewise, cases in Uttar Pradesh have dropped from 37,944 on April 24 to 5,964 on May 22 - a decline of 84%.

In Delhi, 92% drop in cases sinds Ivermectine werd opgenomen in het officiële behandelprotocol ruim een maand geleden. Dat zegt mij dan weer genoeg.

https://www.zerohedge.com/covid-19/ivermectin-new-penicillin

Is niet terug te zien in de officiële cijfers. Daar zie je dat midden mei de piek wordt bereikt in zowel India als Dehli. Dat toekennen aan Ivermectine is feitenvrije Sciencefiction wat je alleen leest op complottheoriesites. Net zo kan ik makkelijk stellen dat nu meer aardappelen worden gegeten, de cijfers in Nederland hard naar beneden gaan en Nederland grote versoepelingen te wachten staat.

Onzin van de bovenste plank. De medische wetenschap heeft bewezen dat Ivermectine niet werkt. Punt.

Daarnaast wil ik je wijzen op de bijwerkingen van Ivermectine:

- rugpijn,
- kortademigheid,
- incontinentie voor urine of ontlasting,
- moeilijk staan en lopen,
- verwardheid,
- slaperigheid,
- bewustzijnsverlies (coma),
- jeuk,
- rode ogen,
- pijnlijke gewrichten,
- spierpijn,
- koorts,
- misselijkheid,
- braken,
- opgezwollen lymfeklieren,
- diarree,
- duizeligheid,
- hartkloppingen,
- hoofdpijn,
- zichtverlies,
- galbulten
- dikke enkels door vochtophoping.
- bloed in de urine te vinden.,
- opgezwollen oogleden en oogontsteking.
- bloeding van het bindvlies van het oog,
- gevoel van zwakte,
- maagdarmklachten,
- buikpijn,
- hoesten,
- last met de ademhaling,
- keelpijn,
- duizeligheid bij het opstaan,
- naar gevoel in de testikels.

Dit vergif wil ik niet in mijn lijf. Doe mij maar een prikje.

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 10:28 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Is niet terug te zien in de officiële cijfers.

Ja wel hoor, heel duidelijk zelfs.

cijfers India

cijfers Delhi

I rest my case.

Cliox schreef:
Daar zie je dat midden mei de piek wordt bereikt in zowel India als Dehli.

Haha, echt niet dus. Je lult maar wat. Als dat klopte zou je ze vast wel gepost hebben hier.

Maar niet getreurd, Cliff zal je zo meteen vast wel weer te hulp schieten.

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 11:10 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

'Kerstevenement Engeland nu al afgezegd'

https://www.bbc.com/news/uk-england-suffolk-57282780

Maatregelen blijven, corona hysterie blijft, en de gevaccineerden die dachten dat ze daar mee hun oude vertrouwde leventje weer zouden terugkrijgen zullen zich bekocht voelen.

Told you so! Idea

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 12:36 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Hoe gaat het toch in Australië? Nieuwe lockdown hoorde ik.

Vooral geen vragen stellen, gewoon doen wat je gezegd wordt..

💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀

BerichtGeplaatst: Za Mei 29, 2021 13:03 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Icesurfer

We zitten in een dystopie, niet in een pandemie...

💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀💉💀