Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 1] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 863, 864, 865, 866  Volgende
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 16:44 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Wat moet ik trouwens met iemand die continu roept dat de PCR test niet klopt en tegelijkertijd met grafiekjes van besmettingen in India komt... die besmettingen worden vastgesteld met exact die PCR test die je als onbetrouwbaar ziet. Maar de data uit die PCR test gebruik je gewoon om aan te tonen dat ivectermine preventief zou moeten werken. Heel raar.

BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 17:01 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Corwin

Een probleem in deze discussie is het selectief vertrouwen.

Alles wat de regering zegt wordt niet alleen (mi terecht) gewantrouwd, maar zelfs automatisch als leugen bestempeld. Behalve als een minister ooit heeft gezegd dat mondkapjes niet werken. Dan is het ineens een Waarheid.
Dat de situatie toen totaal anders was doet er blijkbaar niet toe. (We hadden geen mondkapjes en we waren niet gewend aan het gebruik van mondkapjes).
Dat de minister geen viroloog is doet er blijkbaar ook ineens niet toe.

Geldt ook voor het verhaal van testen zonder klachten; toen hadden we een groot gebrek aan testen. Testen zonder klachten geeft soms een lastiger te beoordelen testuitslag. Logisch dus dat we dat een jaar geleden zeker niet moesten doen. Bovendien is de minister een politicus en geen viroloog.

Een vergelijkbaar probleem doet zich voor met de PCR test. Een statistiek gebaseerd op een betrouwbare test geeft niet altijd een zinvol beeld.
Een statistiek gebaseerd op een notoir onbetrouwbare test kan absoluut niet een zinvol beeld geven.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 17:36 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
@Cliox

Quote:
Als mijn hoofdpijn na het eten van een pepermuntje verdwijnt, betekent dat nog niet dat pepermuntjes helpen tegen hoofdpijn.

Waarschijnlijk had je een te kort aan suiker. Dus helpt een pepermuntje tegen je hoofdpijn.

Teveel gedronken een dag eerder. Correlatie betekent nog geen causaliteit.

BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 17:40 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:

Killervaccins zijn het ! In Israël zijn er 8 twintigers méér gestorven dan vorig jaar !
Is er onderzoek gedaan naar de doodsoorzaak? Nee. Twee flinke auto ongelukken en je zit al op 8 extra doden.

Of Covid. Dat kan ik namelijk net zo makkelijk beweren.

BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 17:46 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Corwin schreef:
Alweer ben jij degene die de premier citeert, terwijl je meerdere keren ten onrechte ons verweten hebt de regering na te praten.

Ga nou es op de inhoud in in plaats van op de persoon.

Waarom moet ik me 'preventief' laten testen als de premier zelf aangeeft dat dit geen zin heeft?

Dat dit een verspreking was waar hij achteraf wellicht spijt van had doet niets af aan het feit dat hij het wel gezegd heeft.

Preventief testen heeft wel zin. Je kunt eerder besmetting vaststellen dan dat je symptomen ervaart.

BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 17:49 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Vroeg er nog iemand naar bewijs dat Ivermectine werkt in de bestrijding van corona?

"I Don't Know Of A Bigger Story In The World" Right Now Than Ivermectin: NYTimes Best-Selling Author

https://www.zerohedge.com/covid-19/i-dont-know-bigger-story-world-right-now-ivermectin-nytimes-best-selling-author

Aantal cases in India nog maar de helft van wat het begin deze maand was.

Wat er nou precies aan de hand is met corona in India is mij een beetje een raadsel, maar gezien de enorme massa's mensen die je daar overal hebt is het een klein wonder dat ze die problemen niet al veel eerder hadden.

Sinds kort pas is Ivermectine onderdeel van het officiële protocol in India, en sindsdien daalt het aantal besmettingen daar in sneltreinvaart. Artsen in het veld dringen al veel langer aan hierop maar worden steevaast tegengewerkt, maar het werd desondanks volgens mij ook al clandestien voorgeschreven door dokters, verschillende malen over gepost hier. Ivermectine, remdesivir en hcq in combinatie met zink.

In Zuid-Amerika worden dit soort middelen ook al een jaar lang met succes gebruikt, ondanks de paniekverhalen in de media. Merk op dat het vrijwel altijd over Brazilië gaat maar nooit over Mexico, waar het aantal cases ook sky high is/was. Wat aantal doden betreft naar bevolkingsgrootte doen deze landen het niet slechter, en in de meeste gevallen zelfs beter dan de Europese landen, terwijl de levensstandaard en medische zorg daar beduidend slechter is als hier. Zelfs Brazilië is lang niet zo dramatisch als je zou denken op basis van hoe erover bericht wordt.

Hier hebben we het lang en breed over gehad. India zet Ivermectine in als profylactisch medicijn.

BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 17:59 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Corwin schreef:
Dat de situatie toen totaal anders was doet er blijkbaar niet toe.

Maar de situatie was niet anders dan nu, hij heeft dit recent gezegd. Dus wederom, niet waar.

BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 18:04 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Niet het punt carlos. Je hebt het over preventieve werking. Daar willen we bewijzen van zien.

Mierenneukerij Cliff. Ik heb je bewijzen op een dienblaadje aangereikt, en je negeert ze gewoon. Je wil liever woordspelletjes spelen. Daar pas ik voor.

Niet ik maar jij duikt voor de inhoud weg. Doen jullie allemaal trouwens.

Cliff schreef:
Niet het punt carlos

Dit is dus nadrukkelijk wel het punt, en zolang jij dit uit alle macht blijft bestrijden blijft het een welles-nietes discussie.

BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 19:00 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Ik heb je bewijzen op een dienblaadje aangereikt, en je negeert ze gewoon.

Bewijzen voor wat? Ik negeer niets joh, jij negeert hier een hoop zaken structureel.

Ik ontken niet dat Ivermectine kan helpen bij Covid. Maar jij beweert dat het Covid kan voorkomen. Daar wil ik bewijzen voor zien. Is blijkbaar weer teveel gevraagd.

Quote:
Niet ik maar jij duikt voor de inhoud weg. Doen jullie allemaal trouwens.

Hou op joh. Ik spreek je keer op keer aan op de inhoud. Ik vraag je zelfs waar ik zou negeren (met link graag). Ik krijg de link niet eens.

Dit is gewoon trol-gedrag.

Cliff schreef:
Niet het punt carlos

carlos schreef:
Dit is dus nadrukkelijk wel het punt, en zolang jij dit uit alle macht blijft bestrijden blijft het een welles-nietes discussie.

Echt, je leest niet eens merk ik. Nu neem je weer aan dat ik bestrijd dat Ivermectine werkt tegen Covid. Slaat helemaal nergens op, heb ik helemaal nergens beweerd.

Volgens mij heb je inmiddels een complete waas voor je ogen. En ja, dat is niet op de inhoud - maar je laat me geen keuze. Voor de inhoud vlucht je steeds weg.

BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 19:52 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Ok, nog maar een keer dan.

https://covid19criticalcare.com/wp-content/uploads/2021/05/The-Drug-that-Cracked-Covid-by-Michael-Capuzzo.pdf

Bovenaan de vorige pagina gepost, dit verhaal. Niet één inhoudelijke reactie op gehad van je. Wel een hoop op de persoon gerichte opmerkingen. En altijd maar dat gezanik over bewijs terwijl het je wordt aangereikt.

Ga mij alsjeblieft niet meer vertellen dat ik de inhoud uit de weg gaan, totaal niet meer geloofwaardig joh.

BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 20:29 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Corwin

carlos schreef:
Corwin schreef:
Dat de situatie toen totaal anders was doet er blijkbaar niet toe.

Maar de situatie was niet anders dan nu, hij heeft dit recent gezegd. Dus wederom, niet waar.

Nou als hij het recent gezegd heeft, was het wel dom. Duh.
BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 20:35 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Hoezo? Het klopt gewoon hoor. Testen heeft geen enkele zin als je geen klachten hebt.

BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 20:38 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Corwin

Zegt een minister die er niet echt veel verstand van heeft. En een minister die een knieperige Hollander is Razz
BerichtGeplaatst: Do Mei 27, 2021 23:01 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:
Zeker kan men zeggen dat in Afrika relatief weinig gevaccineerd wordt, terwijl de bevolking toch hard groeit. Maar dat komt dan doordat men er per gezin wel erg veel nakomelingen op de wereld zet.
In Europa wordt wel volop gevaccineerd, en toch groeit de bevolking er niet. Maar ja, daar worden per gezin gemiddeld ook maar hooguit 2 kinderen genomen.

Cliff schreef:
Exact. Overbevolking pak je aan door anti-conceptie en minder kinderen. De rest is onzinnig.

Dus volgens Cliff is de natuur onzinning.
De natuur wil het teveel aan geboortes namelijk corrigeren door middel van kinder- en andere natuurlijke ziektes (bijv. malaria).

De meeste vormen van anti-conceptie zijn zwaar tegennatuurlijk en hebben vaak flinke ongewenste bijverschijnselen.
Daar gaat niemand bepaalde volkeren ooit aan krijgen.
Daar zal 't dus echt wel van kinder- en andere natuurlijke ziektes moeten komen om de bevolkingsgroei in de hand te houden.

Ander voedingspatroon waardoor het libido veel minder wordt zou het beste zijn, maar ook dat zal niet gauw lukken, ofschoon daar wel 'n zekere vorm van indirecte dwang voor gebruikt zou kunnen worden, te weten wettelijk verbieden van veeteelt en van jagen op wild.

Verder kan gebrek aan voldoende voedsel ook 'n corrigerende werking hebben, maar ga de NGO's en Unicef maar 'ns vertellen dat ze moeten stoppen met voedselhulp in overbevolkingsgebieden.

Neen, achterwege laten van vaccinaties in de gebieden waar anti-conceptie wordt afgewezen zal voorlopig dringend nodig zijn om grote overbevolkingsrampen te voorkomen.

Cliff schreef:
Je kunt verkeersveiligheid ook relateren aan overbevolking: vooral geen gordels en airbags helpt tegen overbevolking.

Dat is geen natuurlijke manier en leidt over het algemeen gesproken tot mensonwaardige gevolgen.
Sterven aan 'n natuurlijke ziekte daarentegen is net zo natuurlijk als 'n kleine vis die de mond van 'n grote vis in zwemt.
-
BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 0:07 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Ok, nog maar een keer dan.
https://covid19criticalcare.com/wp-content/uploads/2021/05/The-Drug-that-Cracked-Covid-by-Michael-Capuzzo.pdf

Bovenaan de vorige pagina gepost, dit verhaal. Niet één inhoudelijke reactie op gehad van je.

Linkje? Ik heb even teruggezocht naar bovenaan de vorige pagina, daar heb je deze link in ieder geval niet gepost.

En tip: als je een inhoudelijke reactie wil, post dat een stelling. Met alleen een filmpje of linkje heb ik geen idee wat je wilt zeggen of bewijzen. Je stelt niet eens iets.

Maar goed, ik heb je link doorgelezen. Jij ook? Ben benieuwd wat je hiervan vindt:

From the beginning of the pandemic, the hospitals that Marik and Varon led had COVID-19 beat. They achieved remarkably high survival rates at their hospitals at a time when 40 to 80 percent of patients in the U.S. and Europe were dying from the disease.

Come again? 40 tot 80 procent van de patiënten stierf aan Covid? Waar? Je weet dat dit niet waar is Carlos.

Verder naar aanleiding van het artikel het volgende:

1. Er wordt nergens in dit artikel beweert dat ivermectine een preventieve werking heeft (zoals jij eerder beweerde)
2. Dit artikel zweert bij de werking van ivermectine. Tegelijkertijd zijn er ook bronnen die het tegendeel beweren, zoals:
https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2021/03/22/ema-raadt-gebruik-ivermectine-bij-covid-19-af-buiten-klinisch-studies
https://corona.nhg.org/wp-content/uploads/2021/02/NHG-Advies-Ivermectine-bij-COVID-eerstelijns-populatie.pdf

Blijven we zitten met twee bronnen die elkaar behoorlijk tegenspreken.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 0:11 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
De natuur wil ....

Dringt het nou nog niet tot je door dat dit je eigen religie is? Er is geen enkel bewijs dat de natuur iets wilt, of dat de natuur een rechtvaardigheidsgevoel heeft, of dat de natuur straft of beloont.

Natubico schreef:
De natuur wil ....
natuurlijke ziektes
zwaar tegennatuurlijk
natuurlijke ziektes
Ander voedingspatroon
wettelijk verbieden van veeteelt
geen natuurlijke manier
'n natuurlijke ziekte
net zo natuurlijk

Hare Krishna!

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 0:50 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Er is geen enkel bewijs dat de natuur iets wilt, of dat de natuur een rechtvaardigheidsgevoel heeft, of dat de natuur straft of beloont.

Voor wie 't niet wil zien zal dat wel zo zijn.
Maar die beweert dus inderdaad dat wat de natuur doet onzinnig is.
Hij durft wel.

Natubico schreef:
De natuur wil ....
natuurlijke ziektes
zwaar tegennatuurlijk
natuurlijke ziektes
Ander voedingspatroon
wettelijk verbieden van veeteelt
geen natuurlijke manier
'n natuurlijke ziekte
net zo natuurlijk

Cliff schreef:
Hare Krishna!

In elk geval geen Simplisme.
-
BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 0:56 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Hoe dommer het volk, hoe groter de god! En natuurgoden zijn er al heel erg lang Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 1:05 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:
men vindt dan alleen maar dat ook rekening gehouden moet worden met de mogelijkheid dat er iets incorrects is voorgevallen. Per slot van rekening is er geen enkele instantie die het CBS controleert.

Cliff schreef:
Dat vindt 'men' niet, dat vind jij. Jij vertrouwt de cijfers van het CBS simpelweg niet. Kun je niet leuk vinden, dat is wel de conclusie.

Weer erg simplistisch geredeneerd.
-
BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 1:08 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Hoe dommer het volk, hoe groter de god! En natuurgoden zijn er al heel erg lang Laughing

Tja, anti-deisten zijn er kennelijk van overtuigd dat zij zichzelf gemaakt hebben.

Vind dat nou ook niet bepaald slim.
-
BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 1:27 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Moppersmurf schreef:
Dat ze niet sterven zou erop wijzen dat ivermectine werkt. Maar alléén maar niet sterven helpt ons niet uit de crisis. De zorg wordt daar niet minder door overbelast.

Dit komt de laatste dagen nogal 'ns voor in de betogen van de gequote poster, maar dezerzijds bestaat pas nu de gelegenheid om erop te wijzen dat met covid behepten helemaal niet naar het hospitaal toe hoeven, wanneer ze zo'n medicijn gebruiken.
Dat zullen ze toch wel makkelijk thuis met 'n glas water of eventueel bij de huisarts kunnen doen.
-
BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 4:23 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Quote:
Zoals al eerder betoogd kan iemand die gevaccineerd is elke dag na die vaccinatie toch weer besmet raken. Dit temeer daar hij vindt zich minder aan te hoeven trekken van contactbeperking.
Nou, zo iemand kan desondanks zonder verder meer naar binnen op vertoon van z'n vaccinatiebewijs, terwijl niet-gevaccineerden eerst even moeten sneltesten en alleen naar binnen mogen als de uitslag negatief is. Dan is de kans dat zo'n getest iemand anderen daar binnen kan besmetten toch veel kleiner dan ze is bij 'n weken of maanden geleden gevaccineerd maar niet op de meest actuele besmettingstoestand getest iemand.

Cliff schreef:
Klopt. Tegelijkertijd klopt dit ook: ook geteste mensen kunnen direct na de test het virus oplopen.

Wanneer de sneltest bij de toegang plaatsvindt kan dat in principe alleen doordat gevaccineerden toegelaten worden zonder getest te worden, omdat die dus heel goed na de vaccinatie besmet geraakt kunnen zijn.
Dus gevaccineerden ook maar even testen is altijd het veiligste.

Lijkt niet zo'n probleem wanneer dat testen in eerste instantie door middel van 'n blaasproef kan plaatsvinden.

https://nos.nl/artikel/2352346-supersnelle-blaasproef-uit-leiden-haalt-niet-besmetten-direct-uit-de-teststraat
-
'Studenten drongen voor bij vaccineren'
BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 8:16 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

'Studenten drongen voor bij vaccineren'

Tientallen studenten die nog lang niet aan de beurt waren voor een vaccinatie konden voordringen doordat ze ten onrechte hebben opgegeven dat ze een medische indicatie hebben. De Volkskrant meldt dat ze daarmee konden wegkomen, omdat de GGD slechts sporadisch controleert of de jongeren wel echt recht hebben op de prik. Bij het maken van de afspraak en in de vaccinatiestraat is niet gevraagd om de medische indicatie te tonen.

In studentenkringen zouden WhatsAppberichten rondgaan met instructies. De Volkskrant sprak een student die de prijs van een PCR-test als reden voor het voordringen noemt. Een ander vindt dat hij lang genoeg heeft gewacht en zegt dat hij niet "in de blessuretijd" nog besmet wil raken. Ook een laag opkomstpercentage voor de prikken wordt genoemd als reden.

De GGD bevestigt de gang van zaken in de krant en noemt die onfatsoenlijk. Wel gaat het volgens een GGD-woordvoerder om een "ingecalculeerd risico". Aanpassingen aan de werkwijze worden niet gedaan, omdat het systeem laagdrempelig moet blijven. GGD-medewerkers krijgen wel nog eens de instructie dat ze mensen naar hun papieren moeten vragen.

https://nos.nl/liveblog/2382602-studenten-drongen-voor-bij-vaccineren-vandaag-duidelijkheid-over-versoepelingen

Wat ik ook al opmerkte: de vaccinatiebereidheid onder jongeren is erg groot. Men dringt eerder voor dan dat men weigert. De studenten die ik spreek hebben totaal geen angst voor vaccinatie of bijwerkingen: ik ben toch al zo vaak gevaccineerd meneer?

En zo is het natuurlijk ook. Niets nieuws en niets engs onder de zon.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 8:50 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Icesurfer

Dat de meerderheid iets vindt is nooit argument voor juistheid, dat weet je Cliff.
Vaak het tegendeel.
Wil je nu al democratisch over corona gebeuren laten stemmen ?

Net studenten zitten in ivoren toren, denken tot elite te gaan behoren, zijn daardoor logischerwijze
vaak conformitisch
, staan onder grote sociale druk en worden van Rutte regime gechanteerd.

Laatst aangepast door Icesurfer op Vr Mei 28, 2021 8:58, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Mei 28, 2021 8:51 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Linkje? Ik heb even teruggezocht naar bovenaan de vorige pagina, daar heb je deze link in ieder geval niet gepost.

Die link stond in dat artikel van zerohedge, helemaal bovenaan in de eerste alinea. Ik begrijp dat je niet alle links gaat aanklikken, maar ik krijg ook niet de indruk dat je je erg veel moeite doet om je ergens in te verdiepen. Geeft verder niet, laten we maar gewoon agree to disagree, lijkt me beter.

Maar hier ging het dus over;

Quote:
Michael Capuzzo, a New York Times best-selling author , has just published an article titled “The Drug That Cracked Covid”. The 15-page article chronicles the gargantuan struggle being waged by frontline doctors on all continents to get ivermectin approved as a Covid-19 treatment, as well as the tireless efforts by reporters, media outlets and social media companies to thwart them.

Iedere keer dat ik zeg dat dit soort medicatie wordt tegengewerkt door instanties doe je alsof ik het verzin, welnu hier staat het allemaal voor je opgesomd, door een journalist die er zelf diep ingedoken is.

Over preventie (uit het artikel):

Quote:
In fifty-five clinical trials with 445 scientists and 17,730 patients around the world, Ivermectin has been shown to be the most powerful drug to eradicate COVID-19 in all stages of the disease, including prevention and early treatment.

Roep ik trouwens al een jaar, dus niets nieuws onder de zon wat dat betreft.

Wat die percentages betreft, ik neem aan dat men hier doelt op patiënten op de IC aan de ventilator. Niet echt opzienbarend hoor. Als je daar terecht komt dan ben je inderdaad vaak ten dode opgeschreven. Van Wuhan weet ik bijvoorbeeld nog dat een dokter zei dat 80% van alle patiënten die aan een ventilator aan gesloten werden het uiteindelijk niet haalde. In Amerika zullen die percentages ook wel hoog zijn geweest in het begin.

Het is dus zaak om daar nooit terecht te komen, en een middel als Ivermectine reduceert de kans dat je opgenomen wordt aanzienlijk.