Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 829, 830, 831 ... 836, 837, 838  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 12:30 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

carlos schreef:

Geen idee trouwens waarom ik überhaupt goede argumenten zou moeten hebben om iets niet te willen; volgens mij moet je juist goede argumenten hebben als je iets wel wil, en die hoor ik van jou ook niet.

Alleen al het feit dat er heel veel reguliere ziekenhuiszorg in Nederland al weken is afgeschaald, dat zou jou toch bekend moeten zijn.
Je weet toch ook echt wel dat de reguliere ziekenhuiszorg in Engeland al weer (grotendeels) terug naar normaal is.
In Israël is het hele leven al weer grotendeels terug naar het oude normaal.
Hoezo wil jij nog argumenten horen?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 12:49 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Er springen niet dagelijks zwaar besmettelijke en dodelijke virussen over van dieren op mensen, dat is geen enkele reden om 'dan maar niet te vaccineren'.

Bewijs dat eerstgenoemde dan maar 'ns.
't Zal er mede aan liggen wat die mensen eten.
Zolang ze dierlijk voedsel blijven eten en dus ook vee blijven telen stellen ze zichzelf in verregaande mate bloot aan het risico dat er wel degelijk dagelijks vele virussen van dieren overspringen op hen.
En dan wel in die zin dat die virussen zich bij hun dierlijke gastheren door middel van passende mutaties al hebben ingekapseld tegen het gevaccineerd zijn van de mensen.
Zeker zullen die mensen hun vaccins daar dan weer aan blijven aanpassen, maar dat betekent wel dat ze zich bij wijze van spreken om de haverklap moeten laten vaccineren.
En dat gaat dan wel erg fnuikende gevolgen hebben voor hun natuurlijke immuunsysteem.
Feit is dat niet valt aan te tonen of ziektes die gevaccineerden enige tijd na hun vaccinatie oplopen het gevolg zijn van een gebrekkig functioneren van hun immuunsysteem of niet.
-
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 12:52 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Hallo Corwin, ik vind jouw manier van discuseren en argumenteren, verfrissend en sympathiek.

Het hele corona-gebeuren is volgens mij een media-gebeuren.
Dus de media schrijft het dan weer net zo goed weg, wanneer ze dat willen.
Dat gebeurd in Engeland en dat gebeurd in Israel ......
OF ze schrijven het in groot drama .....
Zoals ze momenteel over India schrijven.
De Duitse MSM doet zo alsof er ontzettende corona-ramp in India
aan de gang is. Extra heel vertekende, manipulatieve beelden
met zuurstofflessen enzo verspreiden om
paniek- en angst-modus erin te houden.
Weet je nog de msm-beelden van couveuses in Irak
en.. en.. en..
De nuchtere getallen.
Net als in Brazilie heeft dit land mega-veel arme inwoners.
Als je dan de besmettingscijfers van India met Duitsland
vergelijkt kom je nagenoeg tot getallen in gelijke
orde van grote.
Lockdown of geen lockdown, maskers of geen maskers,
maakt allemaal niet zoveel uit in een corona-waandemie,
want het wordt uiteindelijk van msm en politiek gestuurd.

Laatst aangepast door Icesurfer op Zo Mei 02, 2021 13:01, in totaal 3 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 12:59 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Corwin schreef:
In Israël is het hele leven al weer grotendeels terug naar het oude normaal.

Ja, dat hebben we deze week wel gezien, niets dan rampspoed daar.. (sorry, beetje flauw).

Of het allemaal zo terug naar het oude normaal is als jij hier beweert weet ik zo net nog niet, hoor daar hele andere verhalen over. Laten we zeggen dat de toekomst het zal uitwijzen. Ik zie mainstream berichtgeving over de situatie in Israël en Groot-Brittannië in relatie tot vaccinatie zeer zeker niet als goede reden om het vaccin te nemen.

En er zijn ook andere voorbeelden, India bijvoorbeeld. 60 miljoen mensen gevaccineerd daar (relatief weinig op de totale bevolking) maar wel ineens enorme problemen die ze daar niet hadden voordat het vaccin er was.

Ik wacht het dus maar rustig af alvorens allerlei hoogdravende conclusies te trekken over het succes van vaccinatie, daar is het namelijk nog veel te vroeg voor.

Corwin schreef:
Hoezo wil jij nog argumenten horen?

Ik hoef niet zonodig argumenten te horen, de vraag was meer waarom jullie die wel van mij eisen. Ik wil dat vaccin gewoon niet, leg je daar nou maar bij neer. Wel of geen bijwerkingen, wel of geen succes, is allemaal irrelevant.

Iedereen die het wel wil mag het van mij gerust nemen. Sterker nog, je mag mijn dosis hebben, gratis en voor niets.

Laatst aangepast door carlos op Zo Mei 02, 2021 13:04, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 13:01 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Zoals ik al eerder zei: er is geen logisch argument meer tegen vaccinatie. Ruim 1 miljard mensen gingen je voor. Als je nu nog bang bent voor bijwerkingen...

Nog maar 'ns afwachten of al die gevaccineerden wellicht aan andere ziektes gaan lijden doordat hun immuunsysteem is ontregeld door de vaccinatie(s).

Zo ja, dan gaat de reguliere zorg evenzeer overbelast raken.

Zo neen, dan is er niettemin 'n doorslaggevend argument tegen vaccinatie:

OVERBEVOLKING
-
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 13:10 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Corwin schreef:
Alleen al het feit dat er heel veel reguliere ziekenhuiszorg in Nederland al weken is afgeschaald, dat zou jou toch bekend moeten zijn.

En nog steeds niets gedaan aan de IC capaciteit in al die tijd. Iedere zware griepgolf is een probleem wanneer je de zorg naar een absoluut minimum stript. We hebben het over iets meer dan duizend IC bedden op een bevolking van 17 miljoen die vergrijst. Gek hé dat men dan al snel aan de max zit?

Ik las laatst een mooie uitspraak: het vaccin is er niet voor het virus, maar het virus is er om ons allemaal dat vaccin op te dringen.

Zit zeker een kern van waarheid in denk ik.
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 13:17 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Quote:
Intussen blijft de mondiale overbevolking met meer dan 80 miljoen per jaar oplopen.

Cliff schreef:
Dat is geen argument. Of zelfs een argument om de gehele gezondheidszorg maar af te schaffen. Kortom: geen argument.

Overbevolking is 'n zwaarwegend argument om 'n volkomen natuurlijke ziekte als Covid niet af te remmen door ziekenhuiszorg en vaccinaties.

Niet-natuurlijke aandoeningen kunnen rustig door medische zorg bestreden blijven worden.
-
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 13:19 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Over het verleden kan je van alles zeggen. Maar nu is er duidelijk een heel groot probleem. Een probleem waar al onze buurlanden mee te maken hebben. Een probleem waarvan de oplossing voor iedereen zichtbaar bij één van die buurlanden te zien is.
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 13:21 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Jawel. Je verzonnen theorie is dat veganisten en natuurliefhebbers minder kans op Covid hebben. En mensen die hun gras maaien een verhoogde kans op Covid hebben. En dat iemand met een huisdier geen veganist kan zijn. En dat een veganist die toch besmet raakt waarschijnlijk stiekem wel eens iets dierlijks eet. Etc.
Je ziet de religieuze radartjes draaien om de verzinsels rond te breien. Dat je het zelf niet ziet snap ik best.

Dit soort wartaal bevestigt alleen maar berichten dat degenen die Covid onder de leden hebben gehad daar ook hersenletsel aan kunnen overhouden.
-
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 13:31 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Corona-gebeuren. Een wereldwijde intelligentie-test, waarbij de angstigen en de dommen het onderspit delven.
( Jacques Attali ) Klinkt overigens oerfascistisch wat die "humanist", bankier**) vlg. wikipedia*) hier zegt, als je het mij vraagt.

Tja, wie zijn hier de angstigen en de dommen ?
Als Jacques Attali gelijk krijgt zullen er dus in de toekomst minder domme- en minder angstige- mensen,
op de wereld overblijven.
Evolutionaire druk om intelligentie en moed, bewustzijn mens(heid) te verhogen ?
Tegenstelling angst <-> moed, bewustzijn ?

*)
https://en.wikipedia.org/wiki/Jacques_Attali
**)
https://en.wikipedia.org/wiki/European_Bank_for_Reconstruction_and_Development

BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 14:01 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Natubico schreef:
Cliff schreef:
Jawel. Je verzonnen theorie is dat veganisten en natuurliefhebbers minder kans op Covid hebben. En mensen die hun gras maaien een verhoogde kans op Covid hebben. En dat iemand met een huisdier geen veganist kan zijn. En dat een veganist die toch besmet raakt waarschijnlijk stiekem wel eens iets dierlijks eet. Etc.
Je ziet de religieuze radartjes draaien om de verzinsels rond te breien. Dat je het zelf niet ziet snap ik best.

Dit soort wartaal bevestigt alleen maar berichten dat degenen die Covid onder de leden hebben gehad daar ook hersenletsel aan kunnen overhouden.
-

Cliff herkend dat zo goed omdat hij zelf als Zeeuw, vroeger zo diep in de Heer zat,
nu is hij corona-getuige. Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 14:23 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Corwin schreef:
Als de rijken en machtigen der aarde (de grote banken, de big farma, het militair-industrieel complex) grote belangen zouden hebben om de wereldbevolking te decimeren, dan zou ik nog best kunnen geloven dat ze er werk van zouden maken. Hoewel ik het sterke vermoeden zou hebben dat ze een simpelere methode zouden verzinnen dan giftige vaccins.

Echter die grote belangen zijn er niet, in tegendeel zelfs. De farmaceutische bedrijven willen zo veel mogelijk vaccins verkopen. De wapenindustrie heeft zo veel mogelijk mensen nodig om hun wapens op te gebruiken. De verzekeringsmaatschappijen willen aan zo veel mogelijk mensen verzekeringen verkopen.

Cliff schreef:
Icesurfer schreef:
Rattengif werkt tijdvertraagd, anders nemen andere ratten het niet.

Vertel eens wat over die vertraging? Duurt dat 1 maand? 2 maanden? 6 maanden?

Rattengif heeft een vertraging van 4 tot 14 dagen. Hoe zit dat met het Covid vaccin dan volgens jou?

Hallo Corwin en ook Cliff,

want een redelijk antwoord op jouw vraag
komt ook in 3 meer dan 3 uur durend interview aan de orde.
Het maakt het gehele plaatje duidelijk.
Waarom zijn er zo veel samenzweringstheorien
en waarom ontstaan dagelijks nieuwe.
Het is de wet van actie en reactie.
Wanneer het voor mijn gevoel begon.
Met de moord op John F. Kennedy.
De actie moord op president USA.
De reactie -> samenzweringstheorien
De actie 9//11 de reactie -> samenzweringstheorien
De actie corona gebeuren
De reactie -> samenzweringstheorien
De actie Haagse maffia
De reactie samenzweringstheorien

De reactie van de machthebbers
is in alle gevallen, de mensen die
vragen stellen, skeptisch zijn
en de waarheid boven water willen
hebben zijn ketters, ongelovigen, samenzweringsgelovigen.
Lets go deep down the rabbit hole !

Interview met Ullrich Mies in Vaals (NL)
Hier begint hij over het corona gebeuren. 43:02
https://youtu.be/8cinQGhxXLE?t=2582

Laatst aangepast door Icesurfer op Zo Mei 02, 2021 17:50, in totaal 10 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 14:43 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Zo kan ik ook bewijzen dat kabouters bestaan. Altijd wel een youtube filmpje van een uur of 3 ( huh? ) te vinden.
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 14:51 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Dan kom maar op met je kabouter video, ik ben reuze geinteresseerd. Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 14:57 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Corwin schreef:
Over het verleden kan je van alles zeggen. Maar nu is er duidelijk een heel groot probleem. Een probleem waar al onze buurlanden mee te maken hebben. Een probleem waarvan de oplossing voor iedereen zichtbaar bij één van die buurlanden te zien is.

Tja, in het ene buurland wordt inmiddels bij hoog en bij laag verklaard dat massale vaccinaties de problemen heben doen verdwijnen als sneeuw voor de zon en in het andere verklaarde iemand van de 'RIVM' van dat land 't tijdje geleden dat hij de cijfers rond corona zodanig had opgeschroefd dat het volk wel moest geloven dat er iets ernstigs aan de hand was en de beoogde maatregelen zonder morren zou accepteren.

Dus wie zegt dat in het eerstgenoemde buurland niet ook van officiele zijde zodanig met de cijfers gerommeld wordt dat het volk in andere landen wel moet gaan geloven dat massale vaccinatie de problemen doet verdwijnen.
Toevallig (of niet) wordt dat buurland momenteel bestuurd door ene Johnson en die naam heeft 'n dubbel bekende klank in de farmacie-wereld.

Van Israel weet inmiddels iedereen wel zo'n beetje dat de banden van dat land met de farmaceutische industrie dermate nauw zijn dat 't onvoorstelbaar is dat in zo'n land cijfers gepubliceerd zouden worden die geen hosanna uitroepen over het vaccineren.
-
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 15:12 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Icesurfer schreef:
Cliff herkend dat zo goed omdat hij zelf als Zeeuw, vroeger zo diep in de Heer zat, nu is hij corona-getuige. Laughing

Lijkt er wel op; we kunnen hier nog zo veel zinnigs aanvoeren, hij zet altijd wel weer 'n onzinnige voet tussen de deur. Smile
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 15:13 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Icesurfer schreef:
Dan kom maar op met je kabouter video, ik ben reuze geinteresseerd. Laughing

Vast.
Ik zit op dit forum voor discussie. Ik kan nu al 32 uur per dag doorbrengen met het bekijken van jullie filmpjes en dan lijken Cliff en Cliox nog sterk achter te blijven in dat aspect. Als die ook nog vol mee zouden doen aan die onzin zou ik minstens 48 uur per dag kunnen vullen met het bekijken daarvan.

Ik heb mijn argumenten gegeven. Als jij betere argumenten hebt wil ik mijn standpunt best herzien, maar tot dan ga ik er van uit dat je youtube filmpje een totale verspilling van mijn tijd is.
BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2021 15:18 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Natubico schreef:

Tja, in het ene buurland wordt inmiddels bij hoog en bij laag verklaard dat massale vaccinaties de problemen heben doen verdwijnen als sneeuw voor de zon en in het andere verklaarde iemand van de 'RIVM' van dat land 't tijdje geleden dat hij de cijfers rond corona zodanig had opgeschroefd dat het volk wel moest geloven dat er iets ernstigs aan de hand was en de beoogde maatregelen zonder morren zou accepteren.

Dus wie zegt dat in het eerstgenoemde buurland niet ook van officiele zijde zodanig met de cijfers gerommeld wordt dat het volk in andere landen wel moet gaan geloven dat massale vaccinatie de problemen doet verdwijnen.
Toevallig (of niet) wordt dat buurland momenteel bestuurd door ene Johnson en die naam heeft 'n dubbel bekende klank in de farmacie-wereld.

Van Israel weet inmiddels iedereen wel zo'n beetje dat de banden van dat land met de farmaceutische industrie dermate nauw zijn dat 't onvoorstelbaar is dat in zo'n land cijfers gepubliceerd zouden worden die geen hosanna uitroepen over het vaccineren.
-

Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in officiële cijfers.
BerichtGeplaatst: Ma Mei 03, 2021 7:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Geen idee trouwens waarom ik überhaupt goede argumenten zou moeten hebben

Laughing

Quote:
en die hoor ik van jou ook niet.

Ik denk dat je niet goed luistert dan. De grootste stap terug naar normaal kun je op dit moment maken met het vaccin. De argumenten daartegen vallen één voor één weg. Blijft over: wil je terug naar normaal of niet?

Jouw antwoord is: niet.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 03, 2021 7:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Bewijs dat eerstgenoemde dan maar 'ns.

Ja daag. Jij plemt heel Weerwoord vol met je onbewezen rommel en roept elke keer om bewijs.

We hebben niet dagelijks en pandemie van een besmettelijk/dodelijk virus wat van dieren afkomt he. Lijkt me bewijs genoeg.

Quote:
't Zal er mede aan liggen wat die mensen eten.

Bewijs dat dan maar 'ns.

Quote:
Zolang ze dierlijk voedsel blijven eten en dus ook vee blijven telen stellen ze zichzelf in verregaande mate bloot aan het risico dat er wel degelijk dagelijks vele virussen van dieren overspringen op hen.

Bewijs dat dan maar 'ns.

Quote:
En dan wel in die zin dat die virussen zich bij hun dierlijke gastheren door middel van passende mutaties al hebben ingekapseld tegen het gevaccineerd zijn van de mensen.

Bewijs dat dan maar 'ns.

Quote:
Zeker zullen die mensen hun vaccins daar dan weer aan blijven aanpassen, maar dat betekent wel dat ze zich bij wijze van spreken om de haverklap moeten laten vaccineren.

Bewijs dat dan maar 'ns.

Quote:
En dat gaat dan wel erg fnuikende gevolgen hebben voor hun natuurlijke immuunsysteem.

Bewijs dat dan maar 'ns.

Quote:
Feit is dat niet valt aan te tonen of ziektes die gevaccineerden enige tijd na hun vaccinatie oplopen het gevolg zijn van een gebrekkig functioneren van hun immuunsysteem of niet.

Bewijs dat dan maar 'ns.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 03, 2021 7:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
En er zijn ook andere voorbeelden, India bijvoorbeeld. 60 miljoen mensen gevaccineerd daar (relatief weinig op de totale bevolking) maar wel ineens enorme problemen die ze daar niet hadden voordat het vaccin er was.

Kom op joh, denk nou eens logisch na. 1,366 miljard inwoners, 60 miljoen vaccinaties. En 'ineens' zijn er problemen, alsof het juist door de vaccinaties komt?

Inderdaad, je hebt geen argumenten meer nodig merk ik.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 03, 2021 7:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Zo neen, dan is er niettemin 'n doorslaggevend argument tegen vaccinatie:
OVERBEVOLKING

Alles wat dood gaat door welke reden dan ook kan een argument zijn tegen overbevolking. Met andere woorden: 't is geen argument.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 03, 2021 7:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
En nog steeds niets gedaan aan de IC capaciteit in al die tijd.

Jij gelooft nog steeds dat je een 6 jarige studie in een paar maanden kunt afronden zie ik.

Quote:
Ik las laatst een mooie uitspraak: het vaccin is er niet voor het virus, maar het virus is er om ons allemaal dat vaccin op te dringen.
Zit zeker een kern van waarheid in denk ik.

Volslagen idiote uitspraak....

BerichtGeplaatst: Ma Mei 03, 2021 7:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Icesurfer schreef:
Corona-gebeuren. Een wereldwijde intelligentie-test, waarbij de angstigen en de dommen het onderspit delven.

Ik hoop van harte dat je gelijk krijgt. Die mensen die bang zijn voor vaccinaties mogen van mij het onderspit delven. Die idioten op het Malieveld ook.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 03, 2021 7:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:

Icesurfer schreef:
Cliff herkend dat zo goed omdat hij zelf als Zeeuw, vroeger zo diep in de Heer zat, nu is hij corona-getuige.

'Herkent'.

Verder zie ik geen inhoudelijke reacties. Ik heb Natubico geconfronteerd met zijn religieuze onzin, dat stoort hem. Had ik wel verwacht.

Weerwoord forum index » Buitenland