Geplaatst: Do Nov 26, 2020 6:26 |
|
|
|
Natubico schreef: | Nummer 1 is dus geen optie; zou discriminatie zijn.
(Ook vanwege Quantas e.a.). |
Cliox schreef: | Geloof ik niet. Geen mondmasker is niet mogen vliegen, geen vrachtwagenrijbewijs is geen vrachtwagen mogen rijden, dat heeft niets te maken met discriminatie maar met risicobeheersing. |
Nee hoor; de verplichting om 'n rijbewijs te hebben alvorens de weg op te mogen is wettelijk vastgelegd.
- |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Nov 26, 2020 7:41 |
|
|
|
Zo, zo goed om te weten! Ze dekken zich bij voorbaat al in voor het geval er schadelijke gevolgen op de lange termijn zijn. Klinkt als het kopen van een nieuwe auto zonder fabrieksgarantie  |
|
_________________ Popcorn Time is Coming  |
|
|
|
Geplaatst: Do Nov 26, 2020 8:35 |
|
|
|
Cliox schreef: | Oh dan vind je het plotsklaps wel erg, maar als iemands moeder op de IC sterft aan Covid-19 of sterft aan gevolgen van een uitgestelde operatie door een overbelaste zorg, dan vind je het geen probleem? Vind je dat zelf niet een heel klein beetje hypocriet? |
Bah bah, wat een smerige leugen weer.
Sinds wanneer bepaal jij wat ik wel en niet een probleem zou vinden? Zullen we jou dan ook maar verantwoordelijk stellen voor de vele duizenden ouderen die in eenzaamheid zijn gestorven door het beleid dat jij hier te vuur en te zwaard verdedigt?
Cliox schreef: | Feitelijk onjuist. |
Jawel hoor, in een vrij land is het recht om te demonstreren al sinds jaar en dag een groot goed. Dat je zelfs dat ontkent geeft wel aan dat je maar bijzonder weinig hebt met onze democratische verworvenheden, en dat is ook wel gebleken uit jouw schrijfsels. |
|
_________________ Va bene. |
|
|
|
Geplaatst: Do Nov 26, 2020 10:29 |
|
|
|
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Do Nov 26, 2020 11:25 |
|
|
|
Ik heb er weer eentje gevonden;
'Vrouw wordt gewurgd en tegen de grond gesmeten omdat ze geen mondkapje draagt'
Ik zal maar alvast de voorspelbare reacties op een rijtje zetten;
- dit filmpje is fake news
- het is pas waar als de NOS, BBC of CNN zegt dat het waar is
- dit filmpje is te laat begonnen met filmen
- die vrouw is overduidelijk gevaarlijk
- als die vrouw gewoon had meegewerkt was dit vast niet gebeurd
- de handelswijze van die man is volkomen legitiem en uitermate professioneel; chapeau!
- gewoon doen wat je gezegd wordt, befehl ist befehl!
- tja erg spijtig maar in een pandemie zijn dit soort dingen nu eenmaal nodig
Ben ik nog iets vergeten?
O ja;
- het filmpje is in scene gezet door Willem Engel en Robert Jensen om hun volgelingen op te hitsen |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Nov 26, 2020 12:40 |
|
|
|
Moppersmurf schreef: | Blijft het feit dat een filmpje van 15 seconden elke context mist. Het zou zelfs een pop kunnen zijn en volledig in scene zijn gezet. |
Zie je? Ik wist het.
Die valt onder;
Quote: | - het filmpje is in scene gezet door Willem Engel en Robert Jensen om hun volgelingen op te hitsen |
En;
Quote: | - het filmpje begint te laat cq. stopt te vroeg met filmen |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Do Nov 26, 2020 12:44 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Do Nov 26, 2020 12:59 |
|
|
|
Real schreef: | Ons wereldje wordt met de dag fascistischer. |
Moppersmurf schreef: | Inderdaad. Met dit filmpje van 15 seconden is het bewijs definitief geleverd. |
Carlos schreef: | Hier de context; |
Kijk, precies het punt. Dit heeft niets, maar dan ook niets met het dragen van een mondkapje te maken.
En zo zie je weer dat een filmpje totaal uit de context getrokken wordt om totaal iets anders te 'vermarkten'.
Mooi dat je het zelf even recht zet. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Nov 26, 2020 13:06 |
|
|
|
Zou inderdaad kunnen dat dit niks met het wel of niet dragen van een mondkapje te maken heeft, afgaande op dit filmpje. In dat geval ben ik zeker niet te beroerd om dit even recht te zetten en zal ik de volgende keer wat kritischer zijn alvorens een dergelijke claim te posten van dat youtube kanaal.
Maar wat ik vooral wilde aantonen is dat jullie automatisch in het verweer springen voor repressief handelen aan de kant van de autoriteiten (mensen in uniform), en daarin ben ik met vlag en wimpel geslaagd.
En laten we wel wezen, dit had voor hetzelfde geld wel over een mondkapje kunnen gaan.
Ik heb namelijk al gekkere dingen voorbij zien komen de voorbije maanden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Nov 26, 2020 13:09 |
|
|
|
Carlos: Ik heb er weer eentje gevonden; 'Vrouw wordt gewurgd en tegen de grond gesmeten omdat ze geen mondkapje draagt'
Feitelijke situatie: Het gaat om een man die uit een hotel wordt gegooid omdat hij zich misdroeg. Hij was de toegang al ontzegt, maar ging wederom naar binnen. Ook klom hij over de bar en jatte nog wat bier.
Kun je direct zien wat voor stemmingmakerij hierin zit:
Carlos schreef: | - tja erg spijtig maar in een pandemie zijn dit soort dingen nu eenmaal nodig |
Dit heeft niets met een pandemie te maken
Quote: | het filmpje is in scene gezet door Willem Engel en Robert Jensen om hun volgelingen op te hitsen |
Haha... dit filmpje is in jouw conspiracyfuik terecht gekomen als bewijs voor agressie tegen niet-mondkapjes dragers... en nu draai je het nog om ook! |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Buitenland