| Koningshuis sjoemelt met erfbelasting. |  |
Geplaatst: Do Dec 19, 2019 12:26 |
|
|
|
Precies. Zou je je dan niet drukker horen te maken om al die kappersblaadjeslezers ipv de religie, Tedje?
Want dit soort volk houdt die parasieten in leven. |
|
_________________ De beste stuurlui raken kant noch wal. |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 19, 2019 12:42 |
|
|
|
Ons koningshuis wordt in stand gehouden door de elite en het grootkapitaal.
Kappersblaadjeslezers houden het niet in stand, zij zijn het voetvolk dat met vals sentiment voor het koningshuis te paaien is. |
|
Laatst aangepast door Tedje van Es op Vr Dec 20, 2019 11:18, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 19, 2019 12:46 |
|
|
|
Ga jij eens tegen zo'n kapperblaadjeslezeres vertellen dat Maxima een doodordinaire golddigger is.
Wedden dat zo'n kapperblaadjeslezeres jou knockout ramt met haar handtasje? |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 19, 2019 12:47 |
|
|
|
Ja, dat zeg ik toch? Maar de elite en het grote geld houden het koningshuis in stand, niet die domme tutholas bij de kapper, zij houden enkel die blaadjes in stand. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 19, 2019 20:28 |
|
|
|
Ik ben het volledig met u eens, meneer Van Es. |
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 19, 2019 22:15 |
|
|
|
De Oranjes hebben wat mij betreft op 13 mei 1940 de facto hun recht op de troon verloren. Daarnaast is dat instituut van erfopvolging totaal niet meer van deze tijd. |
|
_________________ “A mind needs books like a sword needs a whetstone.” |
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 20, 2019 11:22 |
|
|
|
Helemaal mee eens.
Toen ik op de middelbare school zat werd ik uit de geschiedenisles gezet omdat ik zei dat men de Oranjes in 1945 niet meer het land in had moeten laten. Dat dit nu zou gebeuren is ondenkbaar. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 20, 2019 14:00 |
|
|
|
Wat is nu ondenkbaar? Dat jij nu uit de klas verwijderd wordt of dat Oranje Nederland na hun laffe vlucht na een oorlog weer met hun kont op de tronen gaan zitten? |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 20, 2019 14:06 |
|
|
|
Ik bedoel dat je dat tegenwoordig gerust hardop mag zeggen zonder dat je de klas uit wordt gestuurd. Er is op dat punt gelukkig een hoop veranderd. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Dec 23, 2019 11:40 |
|
|
|
Het was ook geen nieuws, Cliox, het was het zoveelste bewijs dat ze niet deugen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Dec 25, 2019 16:53 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Dec 25, 2019 19:01 |
|
|
|
Ondanks dat ik tegen de Oranjedynastie ben, vond ik de toespraak wel juist getroffen. We moeten inderdaad af van dat obsessief zoeken naar geluk, want het maakt alleen maar ongelukkig. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Dec 25, 2019 20:58 |
|
|
|
Tja, het is hetzelfde als mensen die volkomen naar waarheid zeggen dat geld niet gelukkig maakt. Het probleem is alleen dat dit altijd wordt gezegd door mensen die zelf aan de goede kant van de streep zitten. |
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 26, 2019 11:07 |
|
|
|
Die Hollandse koning gelooft/begrijpt helemaal niet wat hij zegt/voorleest. Dat zie je aan zijn lichaamstaal waarbij hij met z'n handen de maat slaat op iedere lettergreep die hij uitspreekt. Laat daar maar eens een deskundige op los en die zal beamen wat ik hier zeg.
Maar ja, geen deskundige durft dat over de koning te zeggen. Net zo min zal een deskundige durft te zeggen dat de toespraak een voorgekauwd riedeltje van gebakken lucht is.
Afgezien daarvan hoeft iemand, die zelf niet naar geld hoeft te kijken en in een familie vertoeft die collectief de zaken tilt, mij niet te vertellen hoe ik moet leven om een beter mens te zijn. |
|
Laatst aangepast door Tedje van Es op Vr Dec 27, 2019 18:08, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 26, 2019 22:52 |
|
|
|
Afzetten natuurlijk
Ik stel voor dat we een president benoemen voor 4 jaren, iemand die boven de partijen kan staan en geen wedstrijd in populariteit hoeft te spelen.
Ik denk dan aan:
Piet Hein Donner, of
Johan Remkes, of
Job Cohen, of
Ahmed Aboutaleb,of
Bram van Ojik, of
Neelie Kroes . |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 27, 2019 0:44 |
|
|
|
Benoemen nog wel.
Dan zou 't toch democratischer zijn om 'n verkiezing te houden.
De kandidaten zouden dan zeker 'n populariteitsstrijd moeten strijden, maar hoe zou anders beslist moeten worden wie er daadwerkelijk geacht kan worden boven partijen te staan en dus als volkomen objectief beschouwd te kunnen worden?
Daar zouden links en rechts 't nooit over eens gaan worden.
- |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 27, 2019 9:32 |
|
|
|
estudiant schreef: | Afzetten natuurlijk
Ik stel voor dat we een president benoemen voor 4 jaren, iemand die boven de partijen kan staan en geen wedstrijd in populariteit hoeft te spelen.
Ik denk dan aan:
Piet Hein Donner, of
Johan Remkes, of
Job Cohen, of
Ahmed Aboutaleb,of
Bram van Ojik, of
Neelie Kroes . |
Benoemen? Oh ja wacht, dat hoeft niet democratisch. Ik was het bijna vergeten dat links daar weinig mee heeft. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 28, 2019 14:49 |
|
|
|
|
|
|