Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » De zaak Ridouan T. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 9:32 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Ik heb het allang aangetoond. En niet alleen ik: ook anderen. Alleen u wilt uw ongelijk hoe dan ook niet toegeven. Al zou ik mezelf hier gaan zitten herhalen en voor de derde of vierde keer overtuigend uw ongelijk aantonen, dan zult u blijven ontkennen.
Daarom is dit zinloos. Een discussie heeft alleen zin als je je open stelt voor de standpunten van een ander. U doet dat niet. En ik wil u nu vragen te stoppen met reageren. u wilt het laatste woord hebben: niet doen, zóóó kinderachtig. Dus beperk thans uw gezichtsverlies en zwijg.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 10:44 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

U heeft helemaal niks aangetoond. U roept maar wat. Toon aan wat u roept.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 10:46 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

Tedje van Es schreef:
Jip schreef:
Mishandelen van verdachten is sowieso uit den boze, want dat kan jou ook dan te wachten staan. Nog voor je veroordeelt of vrijgesproken bent.

Die advocaat moet in Dubai gaan klagen.
En als T zich in de rechtszaal gewoon gedraagt is het niet nodig om hen in een dwangbuis te stoppen. Bij die achterlijke zool uit Utrecht was dat wel handig geweest. En dat heeft niets met martelen of mishandelen te maken, maar alles met het beschermen van de andere mensen in de rechtszaal.

Quote:
In welke hoek zit jij eigenlijk?

In de hoek die vindt dat we tuig best wat harder mogen aanpakken.

Lampje schreef:
De heer Van Es zal nooit ofte nimmer eens toegeven dat hij het wel eens bij het verkeerde eind zou kunnen hebben.

Dat komt omdat u mij nog nooit op een onwaarheid hebt kunnen betrappen. Daarentegen heb ik u al verscheidene keren op onwaarheden betrapt, onwaarheden die u over mij beweerde. Die onwaarheden heeft u later ook als fout toegegeven.

1. Wat is het nut om die achterlijke zool kaal te scheren? Geen hygiëne, want dan moet iedereen kaalgeschoren worden.
Bovendien associeer ik kaalscheren met Nazi-methoden.
Ben jij een Nazi, Tedje?

2. De arrestatie werd o.a. gedaan door Nederlanders. Bovendien het mishandelen van verdachten is onwettig. Ga nou niet liggen zeiken over die advocaat, deze advocaat is in dienst van haar client.

3. Jij bent een outsider. Jij staat hier helemaal buiten. Welke redenen heb jij om je hier druk over te maken?
Heeft verdachte jouw familie of vrienden vermoord?
Nee. Dus jij zit je gewoon te bemoeien met zaken waar je normaal niks mee te maken wilt hebben. Want jij gaat niet stemmen. Hou dan ook je oordeel in deze zaken voor je.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 10:52 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Je ziot nog steeds in de verkeerde topic, waarmee je wat ik gezegd heb uit z'n verband trekt.

Quote:

Deze kromme gedachte ligt geheel aan jou.

Quote:
Ben jij een Nazi, Tedje?

Op zoveel domheid ga ik niet eens antwoorden.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 11:08 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

Tedje van Es schreef:
Je ziot nog steeds in de verkeerde topic, waarmee je wat ik gezegd heb uit z'n verband trekt.

Quote:

Deze kromme gedachte ligt geheel aan jou.

Quote:
Ben jij een Nazi, Tedje?

Op zoveel domheid ga ik niet eens antwoorden.

Hoezo krom? Nazi's schoren hun slachtoffers kaal.
Nazi's maakten destijds ook hun eigen wetten.
En jij doet dat niet?
Bewijs het maar.
Of, om het actueler te houden, jij spreekt nu echt als de doorsnee ISIS terrorist.
Schijt hebben aan westerse normen, maar doen wat een klein en heel griezelig groepje mensen het liefst ziet.
Verdachten meteen veroordelen zonder een rationele rechtsspraak.
En daarna stenigen of martelen of ter dood brengen.
Kom eens achter je toetsenbord vandaan en begeef je in de echte wereld.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 11:13 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Doe geen moeite, Jip. Op zoveel boosaardige domheid ga ik niet reageren.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 11:27 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

Bedoel je niet eerder: Op zoveel scherpzinnigheid kan ik niet reageren zonder mezelf voor joker te zetten?

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 11:59 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Jip schreef:
Bedoel je niet eerder: Op zoveel scherpzinnigheid kan ik niet reageren zonder mezelf voor joker te zetten?

+1
Maar de heer van Es zal net zo lang doorgaan totdat hij het laatste woord heeft. Maar dan heeft hij buiten de waard gerekend.
Want zijn laatste woord betekent alleen maar dat hij het niet kan verkroppen dat hij de discussie verloren heeft. En hoe langer hij door blijft zemelen, hoe meer hij zichzelf voor schut zet. En hoe krampachtiger hij zal blijven proberen zijn gelijk te halen, hoe meer hij verder verstrikt raakt in zijn eigen gecreerde neerwaartse spiraal.
Daarom mijn oproep aan de heer Van Es : rol uw matten en ga !

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 14:28 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Elisabeth

Nou nou nou, 2 relatieve nieuwkomers vallen Tedje aan?
Tedje en ik zitten hier al vanaf 2000 dus dat is 20 jaar.
Verder is Jip het toppunt om mensen af te zeiken, zelfs mij met Scarlett die nooit bestaan heeft.
Dit gaat niet over winnen en verliezen, het gaat over meningen en er is nog steeds een vrijheid van meningsuiting.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 14:54 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

En ik post hier al vanaf 2005.
Als jij, Elizabeth dus, begint over olifantjes die door een man uit de modder gered worden, terwijl het gaat over het rookbeleid in Nederland, dan is het niet meer dan normaal dat jij flink op je plaats gezet wordt.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 15:57 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Elisabeth schreef:
Nou nou nou, 2 relatieve nieuwkomers vallen Tedje aan?
Tedje en ik zitten hier al vanaf 2000 dus dat is 20 jaar.
Verder is Jip het toppunt om mensen af te zeiken, zelfs mij met Scarlett die nooit bestaan heeft.
Dit gaat niet over winnen en verliezen, het gaat over meningen en er is nog steeds een vrijheid van meningsuiting.

Dus als je hier maar lang genoeg zit ben je boven elke kritiek verheven ?
Ik val de heer Van Es trouwens niet aan om zijn mening, maar wel om het feit dat hij alle steekhoudende argumenten die worden aangevoerd tegen zijn argumenten consequent terzijde schuift en dan gaat beginnen dat we hem afzeiken, een hekel aan hem hebben enzovoorts. Dat mag natuurlijk maar dan moet je niet raar opkijken als daar dan kritisch op wordt gereageerd.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 19:50 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Elisabeth

Dat zeg ik niet Lampje, je moet mij niet beschuldigen van iets wat ik niet gezegd heb.
Jij bent diegene die hem persoonlijk aanvalt en zegt dat hij moet vertrekken.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 19:59 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Elisabeth

Jip schreef:
En ik post hier al vanaf 2005.
Als jij, Elizabeth dus, begint over olifantjes die door een man uit de modder gered worden, terwijl het gaat over het rookbeleid in Nederland, dan is het niet meer dan normaal dat jij flink op je plaats gezet wordt.

Jij bent de TOP van het afzeiken van mensen.
Omdat jij constant beweert dat ik verhaaltjes bedenk, liet ik je iemand zien die ik ken om te bewijzen dat ik niets bedenkt.
En jij moet ophouden want W T F are you, om mij op mijn plaats te zetten.
WEERWOORD BEHEER doe iets want persoonlijk aanvallen is tegen de regels.
En wat jij hier schrijft JIP is beneden alle peil.
"Ik moet flink op mijn plaats gezet worden", hoe durf jij. Dit is echt een hele grote belediging.
Er zijn vele forms verdwenen door jou en Lampje's gedrag en daarom was WW streng.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 21:13 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Elisabeth schreef:
Dat zeg ik niet Lampje, je moet mij niet beschuldigen van iets wat ik niet gezegd heb.
Jij bent diegene die hem persoonlijk aanvalt en zegt dat hij moet vertrekken.

Dat is zo, dat zei je niet. Excuus.
En mijn aanval is geen aanval op de persoon, maar op zijn stijl van redeneren, zie wat ik daar al eerder over heb gezegd. Dat ik hem vroeg te vertrekken, was omdat hij door blijft gaan in de stijl waarover ik het steeds met hem heb. Het is "weggaan" in overdrachtelijke zin, ofwel: stop nou eens met steeds het laatste woord willen hebben.
Wat mij het meest stoort is dat de heer Van Es mij er consequent van beticht dat ik een hekel aan hem heb. Regelrechte nonsens, heb ik hem ook al tig keer uitgelegd, maar hij blijft het herhalen.
De heer Van Es kan tegen een weerwoord zolang hij zelf weerwoord heeft, en vaak is dat ook het geval. Ik ben het vaak met hem eens. Maar niet altijd, en als hij dan in de discussie klem komt, begint hij in de stijl zoals hierboven benoemd. En dat is mijn bezwaar.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 21:14 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Elisabeth schreef:

Er zijn vele forms verdwenen door jou en Lampje's gedrag en daarom was WW streng.

Welke forums zijn door MIJN gedrag verdwenen ?

BerichtGeplaatst: Za Mrt 21, 2020 8:46 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Ryan

Lampje schreef:
Ryan schreef:
Nou, de sfeer onder elkaar is hier anders wel behoorlijk verziekt.

Helemaal niet. De sfeer is uitstekend. Alleen als je niet tegen weerwoord kan heb je op Weerwoord niets te zoeken. Degenen die hier posten zijn prima lui, niks verziekte sfeer.

Nou, als ik de andere reacties op jou zo al lees... Rolling Eyes

Maar goed. Die kerel heeft levenslang.

Probleem opgelost.
Dit kan op slot.

Weerwoord forum index » Binnenland