Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » De zaak Ridouan T. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 15:32 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

En ja hoor, Tedje hangt weer boven in de gordijnen.
Het is voor iedereen duidelijk dat jij hier ontzettend emotioneel reageert.
Advocaten moeten gewoon hun cliënt verdedigen en dat doen ze met alle mogelijke middelen die hun worden toegestaan.
Dat dit jou niet aanstaat, is toch jouw probleem.

Over dat kaalscheren: wat heeft dat met hygiëne te maken?
Moet iedereen in de rechtszaal zich voortaan laten kaalscheren?
Deze crimineel heeft het IQ van een veelgebruikte wc-borstel. Moeten we onze rechtsspraak voortaan instellen op dit niveau of is het beter om gewoon onze eigen normen en waarden te blijven handhaven?

Want, strikt genomen, misdraag jij je ook regelmatig, door je eigen normen en waarden door andermans strot te willen duwen. Moeten we jou ook dan maar knevelen en kaalscheren?
Deze debiel zit gewoon te provoceren. Jij laat je door deze debiel opnaaien. De rechter doet dat niet.
De rechter heeft gelijk. En jij bent gewoon een hysterica.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 15:37 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Jip schreef:
En ja hoor, Tedje hangt weer boven in de gordijnen.
Het is voor iedereen duidelijk dat jij hier ontzettend emotioneel reageert.

Hahahaaa!!! Emotioneel reageren? Ik zeg gewoon waar het op staat. Advocaten hebben zich ontpopt als regelneven.

Wie hier emotioneel is lijkt me wel duidelijk. Jij bent zo wild om je heen aan het slaan dat je twee discussie door elkaar gooit.
Die dwangbuis en de rest hoort in de discussie van die achterlijk baardaap uit Utrecht die zich in de rechtszaal zwaar misdraagt.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 15:44 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

Feit: Baardaap uit Utrecht misdraagt zich.
Feit: Tedje windt zich hier enorm over op.
Feit: Tedje geeft zijn mening over hoe advocaten hun werk dienen te doen.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 16:15 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Nou, wie hier in de gordijnen zit is wel duidelijk. Daarvoor hoef ik alleen maar jouw schuimbekkend antwoord te lezen.

En ik zeg niet hoe advocaten hun werk moeten doen, ik zeg hoe advocaten tegenwoordig hun werk doen.

Feit: Het klagen in de rechtbank van deze advocaat over de slechte behandeling die haar cliënt in Dubai schijnt te hebben ervaren is aan het verkeerde adres gericht. Ze moet in Dubai gaan klagen.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 16:19 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

Ik schuimbek niet.
Ik zeg gewoon waar het op staat.
Zou jij ook eens moeten doen.

Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 16:27 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Ben je vast gel*ld dat je mij na gaat praten?

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 16:29 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

Ben je vastgeluld omdat je niet meer inhoudelijk durft te reageren?

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 16:29 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Wat is die emotionele staat waarin iemand reageert nu iedere keer voor punt?

Feit: je leest alleen lettertjes. Je hebt geen idee hoe de persoon zich voelt die die lettertjes typt. Kun je wel als een helderziende (paragnost) gaan lopen doen en hier verwoorden hoe die ander zich voelt volgens jou, maar wat mij betreft maak je je daar volkomen belachelijk mee.

Bovendien is het een zwaar gebrek aan inhoudelijkheid om iedere keer maar weer over de emotie te beginnen waar de ander zich in zou verkeren. Dat weet je niet. Is allemaal afleiding van de inhoud.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 17:18 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Jip schreef:

Ik reageer inhoudelijk. Jij haalt er zaken bij die niets met deze topic te maken hebben. Dat zet ik even recht.
En jij zegt dingen die ik gezegd zou hebben maar die niet kloppen. Ook dat zet ik even recht.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 17:31 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Jip

Tedje van Es schreef:
Jip schreef:

Ik reageer inhoudelijk. Jij haalt er zaken bij die niets met deze topic te maken hebben. Dat zet ik even recht.
En jij zegt dingen die ik gezegd zou hebben maar die niet kloppen. Ook dat zet ik even recht.

Nee, jij zet niks recht. Aanvankelijk reageerde ik op een afbeelding die geplaatst werd door Elisabeth (volkomen irrelevant), en jij moet dan ook weer even je zegje over doen.
Kaalscheren van criminelen is misschien in dit topic niet relevant maar wel jouw mening. Dus.
Welke dingen heb jij niet gezegd? En wat zet je recht?
Een advocaat dient zijn client zo goed mogelijk bij te staan. Over die mishandeling van de crimineel is nergens duidelijk geworden waar dat gebeurde.
Mishandelen van verdachten is sowieso uit den boze, want dat kan jou ook dan te wachten staan. Nog voor je veroordeelt of vrijgesproken bent.
Ben wel benieuwd hoe je dan piept.
In welke hoek zit jij eigenlijk?

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2020 20:34 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

De heer Van Es zal nooit ofte nimmer eens toegeven dat hij het wel eens bij het verkeerde eind zou kunnen hebben.
Het gaat overigens niet om gelijk of ongelijk - iedereen mag vinden wat hij vindt - maar het is vooral de stijl waarin hij zich maar blijft verweren tegen de overtuigende en steekhoudende argumenten die tegen zijn opvattingen worden aangevoerd. Van zijn opvattingen blijft niets overeind, voor iedereen duidelijk zichtbaar, maar toegeven ho maar.
En nee, ik heb geen hekel aan de heer Van Es (anders begint'ie daar weer over.)

BerichtGeplaatst: Di Mrt 17, 2020 1:37 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Laat ik het deze keer eens helemaal eens zijn met Lampje.

Maar goed, dan zal het wel 'niet de discussie zijn','de woorden verdraaid worden' of 'in de gordijnen zitten'.

Zeg maar de standaard antwoorden als de inhoud op is.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 17, 2020 2:10 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Ryan

Nou, de sfeer onder elkaar is hier anders wel behoorlijk verziekt.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 17, 2020 10:02 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Jip schreef:
Mishandelen van verdachten is sowieso uit den boze, want dat kan jou ook dan te wachten staan. Nog voor je veroordeelt of vrijgesproken bent.

Die advocaat moet in Dubai gaan klagen.
En als T zich in de rechtszaal gewoon gedraagt is het niet nodig om hen in een dwangbuis te stoppen. Bij die achterlijke zool uit Utrecht was dat wel handig geweest. En dat heeft niets met martelen of mishandelen te maken, maar alles met het beschermen van de andere mensen in de rechtszaal.

Quote:
In welke hoek zit jij eigenlijk?

In de hoek die vindt dat we tuig best wat harder mogen aanpakken.

Lampje schreef:
De heer Van Es zal nooit ofte nimmer eens toegeven dat hij het wel eens bij het verkeerde eind zou kunnen hebben.

Dat komt omdat u mij nog nooit op een onwaarheid hebt kunnen betrappen. Daarentegen heb ik u al verscheidene keren op onwaarheden betrapt, onwaarheden die u over mij beweerde. Die onwaarheden heeft u later ook als fout toegegeven.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 17, 2020 20:31 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Ryan schreef:
Nou, de sfeer onder elkaar is hier anders wel behoorlijk verziekt.

Helemaal niet. De sfeer is uitstekend. Alleen als je niet tegen weerwoord kan heb je op Weerwoord niets te zoeken. Degenen die hier posten zijn prima lui, niks verziekte sfeer.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 17, 2020 20:34 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:

Lampje schreef:

Dat komt omdat u mij nog nooit op een onwaarheid hebt kunnen betrappen. Daarentegen heb ik u al verscheidene keren op onwaarheden betrapt, onwaarheden die u over mij beweerde. Die onwaarheden heeft u later ook als fout toegegeven.

Dat zal best. In tegenstelling tot u ben ik namelijk niet te beroerd om een bewezen fout toe te geven. Maar u blijft hangen in uw gelijk, ook als u overduidelijk ongelijk heeft. Dat is op zich legitiem hoor, maar u maakt zichzelf daarmee wel een beetje belachelijk. Geef gewoon eens een keer iets toe: deze discussie heeft u gewoon echt op inhoudelijke argumenten verloren, en iedereen ziet dat. Behalve u.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 18, 2020 9:02 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Nou, dan vertel eens waar ik in deze discussie ongelijk heb.
Ik zie namelijk niets anders dan gezeik tegen mij omdat ik er een bepaalde niet politiek correcte mening op nahoud. En om dat te kunnen worden er allerlei zaken bijgehaald die niets met deze topic te maken hebben en/ of die volledig uit de context gehaald zijn.

Het begon bij 06 Mrt 2020 17:53.Ik ben zeer benieuwd.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 18, 2020 20:51 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Het gaat om deze draad en om die draad over die koekenbakker die in die tram heeft staan schieten, die Gokmen T of hoe die onbenul ook heten mag.
Twee draden waarin u de plank faliekant mis slaat, dat wil zeggen: u verkondigt zaken die in de discussie niet overeind blijven. Ik ga dat hier niet ter wille van u herkauwen, er is genoeg over gezegd.
U zult dat uitleggen als dat u gewonnen geeft of dat ik geen antwoord heb, of iets dergelijks. U doet maar. Ik doe niet mee aan die flauwekul. Je kunt het best oneens zijn in een discussie en dat is prima, maar op de manier waarop u dat doet is echte discussie niet mogelijk. Waarom niet ? Omdat u zoals ik al eerder zei tegen elk argument in maar blijft volharden en niet bereid bent toe te geven dat de argumenten van de opponent echt wel eens hout snijden.
Daarom is het ook zinloos om de draad te gaan herkauwen, want wat ik er ook over zal zeggen: u zult het zo draaien dat u het toch weer bij het juiste eind heeft.
Welnu: u heeft het niet bij het juiste eind, simpelweg omdat uw argumenten geen stand houden.
Ga het zelf nog maar eens nalezen. Ik doe het niet in ieder geval. Leg het maar uit als een overwinning als dat u streelt, nou gefeliciteerd ermee dan.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 19, 2020 0:10 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Ryan

Waar maar je je druk om.
Die gast is opgesloten.
Probleem opgelost, niet meer over zeuren.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 19, 2020 8:05 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Wat is die emotionele staat waarin iemand reageert nu iedere keer voor punt?

Feit: je leest alleen lettertjes. Je hebt geen idee hoe de persoon zich voelt die die lettertjes typt. Kun je wel als een helderziende (paragnost) gaan lopen doen en hier verwoorden hoe die ander zich voelt volgens jou, maar wat mij betreft maak je je daar volkomen belachelijk mee.

Bovendien is het een zwaar gebrek aan inhoudelijkheid om iedere keer maar weer over de emotie te beginnen waar de ander zich in zou verkeren. Dat weet je niet. Is allemaal afleiding van de inhoud.

Ah. Milde vorm van depressie. Very Happy
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Mrt 19, 2020 10:44 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Het gaat om deze draad en om die draad over die koekenbakker die in die tram heeft staan schieten, die Gokmen T of hoe die onbenul ook heten mag.

Fout! Daar gaat het helemaal niet om. Dat hebben jullie ervan gemaakt om op mij te kunnen zeiken.
Jullie gooien alles op één hoop en doen alsof ik Ridouan T in een dwangbuis wil hebben en hem wil knevelen.

Quote:
Twee draden waarin u de plank faliekant mis slaat, dat wil zeggen: u verkondigt zaken die in de discussie niet overeind blijven. Ik ga dat hier niet ter wille van u herkauwen, er is genoeg over gezegd.

Onjuist. Toon het aan. Dat kunt u niet.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 19, 2020 13:07 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Joost Bakker

Ridouan T. moet direct worden vrijgelaten want hij is een verrijking...

BerichtGeplaatst: Do Mrt 19, 2020 22:17 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:

Fout! Daar gaat het helemaal niet om. Dat hebben jullie ervan gemaakt om op mij te kunnen zeiken.
Jullie gooien alles op één hoop en doen alsof ik Ridouan T in een dwangbuis wil hebben en hem wil knevelen.

Quote:

Onjuist. Toon het aan. Dat kunt u niet.

Nu niet ook nog het laatste woord willen hebben, meneer Van Es. U zit fout en u weet het. Alles wat u hier nu nog over zegt is het bewijs van mijn gelijk. U lunt dus beter zwijgen. Ook dan heb ik gelijk trouwens.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 8:31 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliox

Joost Bakker schreef:
Ridouan T. moet direct worden vrijgelaten want hij is een verrijking...

Rob, geef Joost zijn laptop terug! Kleine boef! Very Happy
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 9:21 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Nu niet ook nog het laatste woord willen hebben, meneer Van Es. U zit fout en u weet het. Alles wat u hier nu nog over zegt is het bewijs van mijn gelijk. U kunt dus beter zwijgen. Ook dan heb ik gelijk trouwens.

Zolang u niet aan kunt wijzen wat u over mij beweert heeft u alleen maar een grote mond.
En gezien uw reactie kunt u het niet aantonen.

Weerwoord forum index » Binnenland