Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu » Moet dier doodgaan aan ziekten of ouderdom ?
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Moet dier doodgaan aan ziekten of ouderdom ?
BerichtGeplaatst: Ma Nov 18, 2019 10:12 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Poendert

Hoe willen dieren activisten dat dieren doodgaan, aan ouderdom, ziekten, of moeten ze worden uiteengerukt door een roofdier tot de dood erop volgt.
Ik vraag me af welke dood een grachtengordelheld een dier toewenst. Of wordt het een verdoofde dood in hun achtertuin.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 18, 2019 16:47 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Ik zou zeggen: ga naar de grachtengordel, hou een bakfiets aan, en vraag het gewoon.
We lezen uw antwoord te zijner tijd wel.
Goedemiddag.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 18, 2019 20:34 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Poendert
Ik vraag me af welke dood een grachtengordelheld een dier toewenst

Niet nodig om/om de maand een nieuwe Lutherse vraag op kerkramen te plekken !
Er is al een zelfbenoemde Belgische reserve paus die op prangende vragen mystieke rede geeft .

https://stijnbruers.wordpress.com/2016/12/20/waarom-we-dierenleed-in-de-natuur-moeten-bestrijden/

Er is veel dierenleed in de natuur: honger, ziektes, ongevallen, parasieten, roofdieren, gevechten,… We mogen het morele probleem van dierenleed in het wild niet onderschatten,
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Nov 19, 2019 11:04 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Poendert

Net zoals er een academische discipline conservation biology bestaat die onderzoekt hoe we zo goed mogelijk aan natuurbehoud (biodiversiteitsbehoud) kunnen doen, zo is er het voorstel om een nieuwe academische discipline te starten: welfare biology genaamd, die onderzoekt hoe we zo goed mogelijk het wilde dieren welzijn kunnen bevorderen.

Daarnaast zou het een goede zaak zijn als we vanuit het deugmensdomicilie, een commissie samenstellen die beslist over de levens van alle nu en in de toekomst noodlijdende dierenpopulatie,s naast een elite eenheid die het in de toekomst mogelijk noodlijdende dier door afschot uitschakelt.
Deze toekomstige "karabijn-elite" moet worden samengesteld uit het deugende deel der Randstad bevolking met minstens thuis een Sanseferia, zodat deze creaturen, die van het natuurlijke leven mijlenver zijn verwijderd door hun onnatuurlijke opvoeding, weer wat aansluiting krijgen met die natuur.
Een win-win situatie.

Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu