Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Vader wacht met 6 kinderen op het einde der tijden. Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Vader wacht met 6 kinderen op het einde der tijden.
BerichtGeplaatst: Di Okt 15, 2019 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
In een afgelegen boerderij aan de Buitenhuizerweg bij Ruinerwold is een vader met zes kinderen ontdekt, die al jaren in de kelder van de boerderij woonde. Zij zouden wachten op 'het einde der tijden'. De politie twittert dat de eigenaar van het pand een man van 58 jaar is en dat er zes volwassenen zijn aangetroffen.

https://nos.nl/artikel/2306196-vader-zit-met-kinderen-jaren-in-kelder-ruinerwold-wachtend-op-einde-der-tijden.html

Ongelofelijk! Shock Is dit weer werk van God?

BerichtGeplaatst: Di Okt 15, 2019 12:58 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Zijn wachttijd zit er dus nu op?

BerichtGeplaatst: Di Okt 15, 2019 16:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja inderdaad...het meest bizarre binnenlandse nieuws van de laatste jaren. Nauwelijks te bevatten dat zoiets nog mogelijk is anno 2019.

Weet je waar ik aan moest denken? Die jongen die gisteravond dat café is ingewandeld, dat zou best wel eens een bekende NL'er kunnen worden. Hij kan met gemak een bom duiten verdienen door zijn verhaal overal te slijten, een boek uit te geven, alle talkshows langs te gaan etc.

Maar hij heeft waarschijnlijk wel iets anders aan zijn hoofd, en wellicht geen idee wat een talkshow überhaupt is.

BerichtGeplaatst: Di Okt 15, 2019 16:56 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Zei die kroegbaas nou dat dit al de derde keer was dat ie daar kwam? Confused

BerichtGeplaatst: Wo Okt 16, 2019 9:14 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ja dat klopt, de man was al 2 keer eerder in de kroeg geweest.. Toen hij voor de derde keer kwam heeft de kastelein de politie gebeld. Dat lijkt mij een goede actie van die kastelein.

BerichtGeplaatst: Do Okt 17, 2019 15:40 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Wat zei ik? Of die het werk van God is.

Et voila!

https://nos.nl/artikel/2306525-boerderijgezin-en-verdachte-ruinerwold-kenden-elkaar-van-moonsekte.html

Er schijnen dus nog grotere gekken te zijn dan Jehova's.

BerichtGeplaatst: Do Okt 17, 2019 21:04 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja hoor, we hebben het internationale nieuws gehaald,,

Ik moet zeggen, hoe meer er bekend wordt, des te minder spannend wordt het. Ze waren blijkbaar lid van de Moon-sekte, die is al jaren bekend en heeft ook een afdeling in Nederland. De vader bezocht jaren geleden een kerkgenootschap samen met die Oostenrijker, en heeft zich daar op zeker moment van afgesplitst.

Inmiddels is de vader ook opgepakte en verdachte in het lopende onderzoek. Gewoon een stelletje gekken.

Arme kinderen, dat wel.

BerichtGeplaatst: Do Okt 17, 2019 23:26 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Tedje van Es schreef:
Er schijnen dus nog grotere gekken te zijn dan Jehova's.

Vergeet Rob Jetten en Jesse Klaver niet!!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 8:42 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Vergeet Thierry Baudet en Geert Wilders niet !
En vooral dat PVV wijf Marjolein Faber met haar neptweets.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 9:39 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Vanwaar toch die krampachtigheid als Rob Jetten en Jesse Klaver kritisch onder de loupe worden genomen? Je mag het weten, in de strijd tussen enerzijds overheid en elites en anderzijds het volk sta ik ondubbelzinnig en onvoorwaardelijk aan de kant van het volk. Rob Jetten en Jesse Klaver zijn demonen. Ze zijn de vijanden van Nederland.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 10:53 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ja, dat is duidelijk.niet voor niets werd er een doodskist meegezeuld met daarop de naam van Jesse. Daar hoor ik onze rechtse rakkerjes niet over. Moest je jou en je kornuiten eens horen toen iemand een liedje zong over het doodschieten van Baudet. Walgelijk, zeker, maar toen was de wereld was te klein ! Wat vond jij van die doodskist van Jesse ? Dat was zeker een onschuldig geintje ?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 12:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Het staat mij nog bij dat de Volkertkrant op 20 maart (verkiezingsdag PS-verkiezingen) onderstaande cartoon plaatste. Scheen blijkbaar te mogen. En uiteraard was het humor.

Mag wel vs. mag niet.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 13:52 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik vond die cartoon in de Volkskrant smakeloos. En die griet die Thierry dood wenst ook.
Dan nu graag mijn vraag beantwoorden: wat vond u van die doodskist met de naam Jesse erop ?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 14:20 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik heb geen idee wat dit allemaal met het Raadsel van Ruinerwolde te maken heeft, maar dat zal aan mij liggen.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 15:54 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:
Ik heb geen idee wat dit allemaal met het Raadsel van Ruinerwolde te maken heeft, maar dat zal aan mij liggen.

Nee, u heeft gelijk. Maar de heer Bush begon ineens over Klaver en Jetten, daar reageerde ik op en vervolgens de heer Loetje. Laten we maar terugkeren naar her onderwerp, al blijf ik wel benieuwd naar het antwoord van de heer Loetje op mijn vraag.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 15:55 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Ik vond die cartoon in de Volkskrant smakeloos. En die griet die Thierry dood wenst ook.
Dan nu graag mijn vraag beantwoorden: wat vond u van die doodskist met de naam Jesse erop ?

Het is een teken des tijds dat we elkaar naar de keel vliegen. Dat wordt nog weel erger.

Maar goed, terug naar Ruinerwolde.
Ik vind het erg vreemd dat in zo'n dunbevolkt gebied, waar de sociale controle erg hoog is, dit 9 jaar heeft kunnen voortduren.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 17:58 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Kennelijk is die sociale controle helemaal niet groot.
Als die jongeman niet naar de plaatselijk kroeg was gestapt, was het nog steeds niet ontdekt.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 18:56 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

De politie - je weet wel van meer/meer - belde regelmatig aan, maar liepen zonder antwoord en zonder verder te vragen tevreden door, want werkdruk van zichzelf vinden zij extreem zwaar .
BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 19:11 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Dat valt te bezien. De politie kan niet zomaar even een woning betreden. En als er in een woning zich een aantal wereldvreemde figuren ophouden, hoeft dit niet onmiddellijk tot maatregelen of actie te leiden.
Vreemd is wel dat kinderen kennelijk onder de radar kunnen blijven m.b.t. onderwijs.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 19:45 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Op papier klopt het allemaal..........formeel .
Maar de praktijk is weerbarstiger, bij ‘vermoeden’ van wapens, illegale zendapparatuur, uitkeringsfraude - of hamerstuk toestemming van burgemeester die altijd wordt verleend mogen politie's alles kaduuk rammen en doorzoeken .
Kinderen niet onder rader kunnen blijven m.b.t onderwijs, dezelfde redenen, ambtenaren trendvolgers …..herfstvakantie, verdere uitleg overbodig !
BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 23:35 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Als ik het dus goed begrijp is de herfstvakantie van ambtenaren de oorzaak dat deze kinderen ongestraft de school konden vermijden?

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 8:28 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

10 miljoenste schreef:
... bij ‘vermoeden’ van wapens, illegale zendapparatuur, uitkeringsfraude - of hamerstuk toestemming van burgemeester die altijd wordt verleend mogen politie's alles kaduuk rammen en doorzoeken.

Inderdaad, dat heb ik ook altijd begrepen.

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 8:44 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tja, dan heb je dat samen met 10.000.000ste ook altijd verkeerd begrepen.

De toegang tot een woning is een zwaar middel en wordt pas verleend bij een ernstig vermoeden van een misdrijf.
Vreemde mensen in een woning is op zich geen reden om een een woning te betreden, want dan kunnen we in Nederland nog wel even.

Maar ik wacht verder de feiten af, er zijn nog te veel vragen om een goed beeld van de casus te krijgen.
En dan zal vast ook wel duidelijk worden of en waarom de leerplicht niet gehandhaafd werd.

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 10:41 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Ja. ja, en de bron van ernstig vermoeden van een misdrijf is natuurlijk weer geheim ?

Zelf meegemaakt praktijk met 27 mc zendbakje, 1 politie met 2 radio opsporingsdienst medewerkers + 1 getuige toonde mij een bevel - in naam der koningin – dringend hen binnen laten, waarop ik vroeg waarom .n koningin die ik niet ken, zelf niet kennis kwam maken ? en meteen de voordeur dichtsmeet, om via de keukendeur het huis uit te rennen. waarop twee agenten mij onmiddellijk vastgrepen en terug de keuken in duwde .
De heren legde me uit dat zij verboden illegale zendapparatuur kwamen zoeken, waarop ik 100% medewerking beloofde en gelijk naar boven rende om 3 zendbakjes uit raam tegen een muur kapot te smijten, om te helpen.... - formeel dan hé
Een opgemaakt proces verbaal weigerde ik te ondertekenen, omdat ik enkel verboden amateur-ontvangers dacht te hebben, en nooit bewezen kon worden dat ik ooit zendspul in huis had .
Alle sloopspul werd in beslag genomen, maar ben nooit gedagvaard voor verboden zendapparatuur bezit .

Maar ja, ik werd niet beschouwd als een religieuze vreemde idioot want dan waren politie mannen gewoon discreet netjes doorgelopen ?
BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 11:16 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
De toegang tot een woning is een zwaar middel en wordt pas verleend bij een ernstig vermoeden van een misdrijf.

Ja en? Dat is slechts een kwestie van zelf inschatten.

Weerwoord forum index » Actualiteiten