| |  |
Geplaatst: Do Okt 17, 2019 4:22 |
|
|
|
estudiant schreef: | Jordanië NB...... het moet toch niet gekker worden hè Natibuco? |
Dat onderzoek begon in 1996. Ja, toen waren er ook in Jordanie en Turkijke al mensen met blauwe ogen. Ze stapten net uit het vliegtuig dat vertrok uit pakweg Amsterdam.
estudiant schreef: | Het onderzoek geeft toch wel degelijk zeer sterke aanwijzingen over de verspreiding der volkeren. |
't Zegt alleen iets over de manier waarop blauwogigheid is ontstaan.
Maar goed, ook al zou 't zo zijn dat er in den beginne subtropische bruinogigen vanuit hun eigen klimaatzone naar de gematigde klimaatzone zijn getrokken toen daar nog geen mensen aanwezig waren, terwijl onder invloed van de eisen die het gematigde klimaat stelt de oogkleur van bruin in blauw zou zijn veranderd en de haarkleur alsmaar lichter zou zijn geworden, dan neemt dat niet weg dat het resultaat daarvan nu is dat er een hemelsbreed verschil bestaat tussen de volkeren die altijd al in de subtropen of de tropen gewoond hebben en de volkeren die al sinds vele eeuwen de gematigd klimaatzone bewonen en daar raciaal-genetisch ook door en door aan aangepast zijn in de vorm van onder andere hun lichte haar-, ogen-, en huidskleur, terwijl ook hun temperament doorgaans veel minder 'heethoofdig' is oftewel veel minder sanguinistisch en dus veel rationeler dan dat van de donkerder rassen.
Het is vooral ook dit verschil in geaardheid dat 't voor de (met name ook mannelijke) autochtone bewoners van de ene klimaatzone moeilijk maakt om de aanwezigheid van noemenswaardige hoeveelheden personen die autochtoon zijn in een andere klimaatzone te dulden.
Wettelijk is men daar in veel landen toe verplicht, maar daar kan de natuur niet mee veranderd worden en die leidt er nou eenmaal toe dat velen 'n hekel hebben aan de aanwezigheid van vreemde eenden in de bijt omdat die nou eenmaal niet echt mee kunnen doen, maar altijd 'n vreemd element blijven met andere gewoonten, e.d..
Die vreemdelingen zijn immers qua uiterlijk en bijpassende aard en cultuur toegesneden op 'n heel ander klimaat en het levert daarom per definitie heel wat disharmonie op wanneer ze zich permanent vestigen in 'n andere klimaatzone.
Zelfs wekt de aanwezigheid van personen uit dezelfde klimaatzone maar uit 'n land op andere lengtegraden (meer oostelijk of westelijk dus) bij velen dusdanig veel irritatie op dat men hen liever ziet vertrekken dan komen.
(Denk in dit verband aan de manier waarop in Quatar ervoor gezorgd wordt dat buitenlandse (inclusief sub-tropische) gastarbeiders buiten de samenleving gehouden worden; maar ook aan hoe in bijvoorbeeld Turkije mede-subtropische en zelfs mede-Islamitische vluchtelingen uit buurland Syrie permanent in vluchtelingenkampen dienen te verblijven).
Raciale verschillen zijn dus niet de enige die ertoe leiden dat men buitenlanders liever niet echt helemaal erbij wil hebben.
En ook dat heeft 'n heel begrijpelijke reden. Kijk alleen al 'ns naar wat er bijvoorbeeld voor 'n wrijving is tussen Nederlanders en Belgen, ja zelfs tussen Noord-Nederlanders en Zuid-Nederlanders.
Daar is niets mis mee.
Wanneer die natuurlijke neiging onderdrukt wordt dan gaat dat ten koste van de volks-identiteit en bijgevolg de levenskwaliteit oftewel het welzijn.
Wanneer men zich hiervan bewust is en er rekening mee houdt dan gaat men eerstens al het mogelijke doen om geen of zo weinig mogelijk inbreuk te maken op het territorium van andere groepen en wanneer dat niet helemaal mogelijk blijkt, om zich zodanig te gedragen dat de daar thuishorenden er zo weinig mogelijk last van hebben.
- |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 17, 2019 12:35 |
|
|
|
Tedje van Es schreef: | Er wordt op allerlei manieren gedraaid om de problematiek rond de huidige massa-immigratie te ontwijken/ontkennen. Inmiddels zijn we al in het jaar 8.000 v Chr aangeland... |
En in 2019 is door omvolking Nederland weer wat overbevolkter geraakt. Ongeveer met een stad zo groot als Leiden. Daar gaat het landschap dan. En gelet op dat ze grotendeels niet contribueren aan ons land dus weer een extra aanslag op onze duur betaalde schaarse (sociale) voorzieningen zoals infrastructuur, mobiliteit, volkshuisvesting, onderwijs, gezondheidszorg, uitkeringen. Noch groen, noch sociaal, noch duurzaam, zou ik zeggen. Maar als het aan die linksgekkies ligt mag het nog veel meer afgewaardeerd gaan worden, dus nog minder groen en nog minder sociaal. Waarvan akte. |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Okt 18, 2019 16:31 |
|
|
|
Angst voor vreemdelingen, xenofobie. |
|
_________________ “A mind needs books like a sword needs a whetstone.” |
|
|
|
Geplaatst: Vr Okt 18, 2019 17:31 |
|
|
|
Gerede aversie heeft niets met angst te maken, maar met gezond verstand. Met de gevolgen kunnen overzien. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Okt 18, 2019 18:21 |
|
|
|
Zit je in aanslag Loetje? Over Kerkrade?? Zou het een moslim zijn........
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 19, 2019 8:13 |
|
|
|
Ik stel voor dat we Marjolein Faber van de PVV even vragen wie er achter die aanslag zit. |
|
_________________ Wie het laatst lacht, lacht alleen. |
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 19, 2019 9:01 |
|
|
|
Niet bang maar door bij een gebrek aan een goed integratie- terugkeerbeleid vind ik niet dat het ons land verrijkt. De mensen die voet aan wal zetten doen dat niet omdat zij willen bijdragen. Profiteren ligt eraan ten grondslag, de boel verstieren is een gevolg. In het verlengde daarvan worden klimaatleugens bedacht want de politieke puinzooi moet wel worden betaald en dat mogen jij en ik dan doen. Dus indirect word ik gedwongen om mee te betalen aan de gevolgen van het wanbeleid en spelen politici mooi weer in het Binnenhof. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 19, 2019 9:08 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 19, 2019 11:44 |
|
|
|
Ik ook. De moslims. Want Nederland is te laf om op te treden. Niets geleerd van het verleden: Those who don't remember the past are condemned to repeat it. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 19, 2019 12:28 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 19, 2019 16:41 |
|
|
|
Zelfs een aanslag op de Telegraaf is afschuwelijk.
Maar Tommy Wieringa mag er natuurlijk best een grapje over maken, ik vond het wel geestig.
Er wordt sowieso over het algemeen weinig gelachen in die extreme hoeken, of dat nu links of rechts is. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 19, 2019 16:44 |
|
|
|
En Loetje? Al wat vernomen over de verdachte van Kerkrade?? |
|