Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Terrorist afschalen tot verwarde man indien dader Moslim Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Okt 17, 2019 4:22 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

estudiant schreef:
Jordanië NB...... het moet toch niet gekker worden hè Natibuco?

Dat onderzoek begon in 1996. Ja, toen waren er ook in Jordanie en Turkijke al mensen met blauwe ogen. Ze stapten net uit het vliegtuig dat vertrok uit pakweg Amsterdam.

estudiant schreef:
Het onderzoek geeft toch wel degelijk zeer sterke aanwijzingen over de verspreiding der volkeren.

't Zegt alleen iets over de manier waarop blauwogigheid is ontstaan.

Maar goed, ook al zou 't zo zijn dat er in den beginne subtropische bruinogigen vanuit hun eigen klimaatzone naar de gematigde klimaatzone zijn getrokken toen daar nog geen mensen aanwezig waren, terwijl onder invloed van de eisen die het gematigde klimaat stelt de oogkleur van bruin in blauw zou zijn veranderd en de haarkleur alsmaar lichter zou zijn geworden, dan neemt dat niet weg dat het resultaat daarvan nu is dat er een hemelsbreed verschil bestaat tussen de volkeren die altijd al in de subtropen of de tropen gewoond hebben en de volkeren die al sinds vele eeuwen de gematigd klimaatzone bewonen en daar raciaal-genetisch ook door en door aan aangepast zijn in de vorm van onder andere hun lichte haar-, ogen-, en huidskleur, terwijl ook hun temperament doorgaans veel minder 'heethoofdig' is oftewel veel minder sanguinistisch en dus veel rationeler dan dat van de donkerder rassen.

Het is vooral ook dit verschil in geaardheid dat 't voor de (met name ook mannelijke) autochtone bewoners van de ene klimaatzone moeilijk maakt om de aanwezigheid van noemenswaardige hoeveelheden personen die autochtoon zijn in een andere klimaatzone te dulden.
Wettelijk is men daar in veel landen toe verplicht, maar daar kan de natuur niet mee veranderd worden en die leidt er nou eenmaal toe dat velen 'n hekel hebben aan de aanwezigheid van vreemde eenden in de bijt omdat die nou eenmaal niet echt mee kunnen doen, maar altijd 'n vreemd element blijven met andere gewoonten, e.d..
Die vreemdelingen zijn immers qua uiterlijk en bijpassende aard en cultuur toegesneden op 'n heel ander klimaat en het levert daarom per definitie heel wat disharmonie op wanneer ze zich permanent vestigen in 'n andere klimaatzone.

Zelfs wekt de aanwezigheid van personen uit dezelfde klimaatzone maar uit 'n land op andere lengtegraden (meer oostelijk of westelijk dus) bij velen dusdanig veel irritatie op dat men hen liever ziet vertrekken dan komen.
(Denk in dit verband aan de manier waarop in Quatar ervoor gezorgd wordt dat buitenlandse (inclusief sub-tropische) gastarbeiders buiten de samenleving gehouden worden; maar ook aan hoe in bijvoorbeeld Turkije mede-subtropische en zelfs mede-Islamitische vluchtelingen uit buurland Syrie permanent in vluchtelingenkampen dienen te verblijven).

Raciale verschillen zijn dus niet de enige die ertoe leiden dat men buitenlanders liever niet echt helemaal erbij wil hebben.
En ook dat heeft 'n heel begrijpelijke reden. Kijk alleen al 'ns naar wat er bijvoorbeeld voor 'n wrijving is tussen Nederlanders en Belgen, ja zelfs tussen Noord-Nederlanders en Zuid-Nederlanders.
Daar is niets mis mee.
Wanneer die natuurlijke neiging onderdrukt wordt dan gaat dat ten koste van de volks-identiteit en bijgevolg de levenskwaliteit oftewel het welzijn.

Wanneer men zich hiervan bewust is en er rekening mee houdt dan gaat men eerstens al het mogelijke doen om geen of zo weinig mogelijk inbreuk te maken op het territorium van andere groepen en wanneer dat niet helemaal mogelijk blijkt, om zich zodanig te gedragen dat de daar thuishorenden er zo weinig mogelijk last van hebben.

-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Okt 17, 2019 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Tedje van Es schreef:
Er wordt op allerlei manieren gedraaid om de problematiek rond de huidige massa-immigratie te ontwijken/ontkennen. Inmiddels zijn we al in het jaar 8.000 v Chr aangeland...

En in 2019 is door omvolking Nederland weer wat overbevolkter geraakt. Ongeveer met een stad zo groot als Leiden. Daar gaat het landschap dan. En gelet op dat ze grotendeels niet contribueren aan ons land dus weer een extra aanslag op onze duur betaalde schaarse (sociale) voorzieningen zoals infrastructuur, mobiliteit, volkshuisvesting, onderwijs, gezondheidszorg, uitkeringen. Noch groen, noch sociaal, noch duurzaam, zou ik zeggen. Maar als het aan die linksgekkies ligt mag het nog veel meer afgewaardeerd gaan worden, dus nog minder groen en nog minder sociaal. Waarvan akte.

BerichtGeplaatst: Do Okt 17, 2019 15:10 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Klopt, toen was er ook al massa-migratie. Hoort bij de mens. De angst erover ook trouwens.

Welke angst?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 16:31 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Angst voor vreemdelingen, xenofobie.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 17:31 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Gerede aversie heeft niets met angst te maken, maar met gezond verstand. Met de gevolgen kunnen overzien.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 18, 2019 18:21 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Zit je in aanslag Loetje? Over Kerkrade?? Zou het een moslim zijn........

Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 8:13 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik stel voor dat we Marjolein Faber van de PVV even vragen wie er achter die aanslag zit.

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 8:47 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:

Wie is er bang voor vreemdelingen? Ik niet.

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 9:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Niet bang maar door bij een gebrek aan een goed integratie- terugkeerbeleid vind ik niet dat het ons land verrijkt. De mensen die voet aan wal zetten doen dat niet omdat zij willen bijdragen. Profiteren ligt eraan ten grondslag, de boel verstieren is een gevolg. In het verlengde daarvan worden klimaatleugens bedacht want de politieke puinzooi moet wel worden betaald en dat mogen jij en ik dan doen. Dus indirect word ik gedwongen om mee te betalen aan de gevolgen van het wanbeleid en spelen politici mooi weer in het Binnenhof.
BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 9:04 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:
estudiant schreef:

Wie is er bang voor vreemdelingen? Ik niet.

Very Happy laat me niet lachen, als er een boerka verschijnt ren je hard weg... wat er kan wel een bankrover onder zitten of een terrorist.

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 9:08 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Lampje schreef:
Ik stel voor dat we Marjolein Faber van de PVV even vragen wie er achter die aanslag zit.

Goed idee, want haar tweet klopt!

https://joop.bnnvara.nl/content/uploads/2019/10/nieuwsuurfaber.png

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 11:35 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:

Very Happy laat me niet lachen, als er een boerka verschijnt ren je hard weg... wat er kan wel een bankrover onder zitten of een terrorist.

Ik wil jouw helemaal niet laten lachen. Hoe kom je bij die onzin dat ik bang ben?
Als er iemand bang moet zijn dan zijn het wel de moslims. Het zaakje hier in het Westen gaat ontploffen en ik weet nu al wie er gaat winnen.

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 11:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Ik ook. De moslims. Want Nederland is te laf om op te treden. Niets geleerd van het verleden: Those who don't remember the past are condemned to repeat it.
BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 12:28 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:
Zit je in aanslag Loetje? Over Kerkrade?? Zou het een moslim zijn........

Very Happy

We beginnen al aardig diep weg te zinken in het moeras wat betreft geweld tegen hulpverleners, volksvertegenwoordigers, journalisten tot het nieuwe normaal te gaan rekenen. Misschien staat jou nog bij dat zo'n soortgelijke aanslag als hier op een politiebureau in Kerkrade ook bij De Telegraaf plaatsvond.
https://www.telegraaf.nl/dossier/Aanslag%20op%20De%20Telegraaf

Geef ze de kost hoeveel burgemeesters luid klapten voor de opmerking "Dat werd tijd".
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2222968/burgemeesters-klappen-na-grap-over-aanslag-op-telegraaf

Laten we niet gelijk azijnzuur houden en het onder het kopje humor blijven plaatsen. Maar in tijden dat geweld tegen bijvoorbeeld burgemeesters en wethouders zelf ook steeds vaker doelwit van geweld als het nieuwe normaal worden geconfronteerd vraag ik me wel af wat voor een (verkeerd) signaal je als gezagsdrager daarmee zelf afgeeft. Wat dat betreft deel ik de mening van de minister van Binnenlandse Zaken:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2225520/minister-gelach-om-aanslag-is-ongepast

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 16:41 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Zelfs een aanslag op de Telegraaf is afschuwelijk.
Maar Tommy Wieringa mag er natuurlijk best een grapje over maken, ik vond het wel geestig.
Very Happy

Er wordt sowieso over het algemeen weinig gelachen in die extreme hoeken, of dat nu links of rechts is.

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2019 16:44 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

En Loetje? Al wat vernomen over de verdachte van Kerkrade??

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2019 5:40 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliox schreef:
Ik ook. De moslims. Want Nederland is te laf om op te treden. Niets geleerd van het verleden: Those who don't remember the past are condemned to repeat it.

Dacht niet dat ook in het verleden al sprake is geweest van een Islamitische bedreiging voor Nederland.

Of misschien wordt hier bedoeld dat het na de aanslag recentelijk in Utrecht niet gebeurde dat hele horden binnenlanders de wijk Lombok binnen trokken om daar de boel kort en klein te slaan uit woede en om duidelijk te maken dat zoiets niet nog 'ns moet voorkomen?

Maar als 't dan niet in Nederland zal zijn dat als eerste de aanwezigheid van de Islam verboden wordt verklaard wegens het uitermate gewelddadige karakter van die religie, dan zal Nederland waarschijnlijk wel volgen, wanneer andere Europese landen in deze voorgaan.
-
BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2019 9:36 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

estudiant schreef:
En Loetje? Al wat vernomen over de verdachte van Kerkrade??

Hij wacht nog op een tweet van Marjolein Faber. Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2019 15:35 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Cliox schreef:

Welk verleden?
Leuke quiz voor jou: https://quiz.ntr.nl/quiz/start/quiz_id/235

Wink

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2019 16:37 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliox schreef:

Dat zie ik toch anders. Als de nood het hoogst is.....

Alleen de Gutmenschen liggen nog te zeveren, voor de rest zijn we het zo ongeveer allemaal wel eens.
En we zijn niet alleen, alle Europese landen hebben last van de islam. Die roeren zich ook al.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2019 17:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Tedje van Es schreef:
Dat zie ik toch anders. Als de nood het hoogst is.....

Alleen de Gutmenschen liggen nog te zeveren, voor de rest zijn we het zo ongeveer allemaal wel eens.
En we zijn niet alleen, alle Europese landen hebben last van de islam. Die roeren zich ook al.

Zonder resultaat. Nog steeds open grenzen, massa-immigratie, nog steeds worden onze normen en waarden bij het grof vuil gezet. Partijen die dit faciliteren, regeren of doen het goed in peilingen. De critici onder de politici worden aan de publieke schandpaal genageld en afgeschilderd als racistisch, fascistisch en populistisch en moeten voor hun meningsuiting zelfs voor de rechter verschijnen. Opstand blijft uit. Nederland geeft zich nu al over aan extreem linkse fascistische partijen, oorlog wordt gezaaid. Net als eind jaren 30 toen Befehl nog Befeh was.
BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2019 19:47 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliox schreef:
Net als eind jaren 30 toen Befehl nog Befeh was.

Alleen ging 't er toen om de geimmigreerde exoten weg te krijgen.
De linkse kerk van nu wil juist dat er zo mogelijk nog meer bij blijven komen.
-
BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2019 19:55 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Cliox schreef:
De critici onder de politici worden aan de publieke schandpaal genageld

Klopt. Jesse Klaver en die vent van D66 zijn daar voorbeelden van. Zij wagen het om een kritische noot te plaatsen bij de stikstofuitstoot op het platteland en worden prompt gebombardeerd tot vijanden van de boeren.
Terwijl de grootste roeptoeters op dat dossier (PVV en FvD) zelf hebben lopen blaten dat ze tegen de bio-industrie en megastallen zijn, maar nu staan te slijmen bij de boeren uit angst potentieel stemvee weg te jagen. Je kunt je afvragen wie dan de werkelijke vijanden van de boeren zijn: mensen die hun nek uitsteken met een ongemakkelijk verhaal, of mensen die met mooie praatjes staan te liegen dat ze barsten.
Sylvana Simons is ook een voorbeeld van die publieke verkettering. Niet bepaald mijn politieke vriendin, en zelf is ze ook niet vies van om zich heen trappen, maar de wijze zoals zij vanwege haar mening aan de schandpaal wordt genageld is bij de beesten af.
Dit alles nog fijntjes aangezet door figuren als Jensen, Derksen en Gijp, die het nodig vinden om ze ook nog eens publiekelijk door het slijk te halen onder de noemer van "humor." Succes in elk geval verzekerd bij het klootjesvolk: altijd leuk om iemand persoonlijk de grond in te trappen met zijn allen.

Anderzijds: persoonlijk vind ik ook dat de mensen op wie Cliox doelt, inderdaad ook vanuit de andere hoek onterecht als xenofoob en racistisch worden weggezet. Dat proces over die in mijn ogen redelijk onschuldige "minder"uitspraken van Wilders is echt te zot voor woorden. En Baudet heeft echt wel wat te melden wat het aanhoren waard is.
Het probleem bij deze lieden is echter dat ze zich consequent in de slachtofferrol manoeuvreren. Vooral Wilders heeft er een handje van in het debat flinke tikken aan jan en alleman uit te delen. Maar als je daar dan tegenin gaat is meneer beledigd en zijn we hem aan het demoniseren.
Net als met de discussie over de boeren lijkt het wel alsof bepaalde onderwerpen bij rechts taboe zijn: kritiek erop mag niet.
Dit is net zo stuitend als de linkse pavlovreactie om iedereen die kritiek uit op bijvoorbeeld asielzoekers meteen als racist weg te zetten.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2019 20:06 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Moppersmurf schreef:
Op de lange termijn is de islam een veel grotere bedreiging dan een paar extreem-rechtse gekken.

Waarom zouden die mensen zo omschreven moeten worden?

Als de vijand in andere landen dan het zijne oorlog voert door middel van zijn daar geimmigreerde burgers, dan is het niet vreemd wanneer zich door toedoen daarvan bedreigd voelende binnenlandse burgers van die landen óók zelf oorlog gaan voeren om de vijand te bestrijden.

Alles wel beschouwd kan 't veeleer vreemd genoemd worden wanneer bedrijven bedoeld soort vijandige immigranten hierheen halen en werk verschaffen.
Wie doet zoiets nou met figuren waarvan bekend is dat ze er 'n religie op nahouden die z'n leden opdraagt iedereen die niet die religie aanhangt uit de weg te ruimen?

In dit licht bezien zou het in dienst nemen van dergelijke vreemdelingen gezien moeten worden als collaboratie.
-
BerichtGeplaatst: Wo Okt 23, 2019 21:21 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1674123618/paniek-om-paraplu-in-rotterdam

Weer door het oog van de naald gekropen in Rotterdam.
Laten ze die terrorist nog rustig doorwandelen ook.
Laughing

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie