Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Kabinet Rutte, rechtstreekse weg naar derde wereldland Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Re: Kabinet Rutte, rechtstreekse weg naar derde wereldland
BerichtGeplaatst: Za Okt 12, 2019 11:17 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Jip schreef:
Poendert schreef:
Jip schreef:
Poendert schreef:
Ik kreeg vorige week de energie afrekening. Het bleek dat wij binnen het jaar met de gasrekening van 175 in de maand naar 242 Euro waren geklommen met ongeveer hetzelfde gasgebruik. Een enorme prestatie die wij met de enthousiaste hulp van de Rutte-getrouwen moeiteloos hebben gehaald.
Onze zorg kost ons rond 260 x 2 in de maand = 500+ euro. enz, enz.
Ik ben, zo uit mijn blote hoofd, tegen de 1200 euro kwijt aan vaste lasten veroorzaakt door het kabinet Rutte en zijn gedogers. Dit kunnen wij nog net betalen. Maar ik ken genoeg gezinnen waarin dit niet het geval is.
Die mensen, vaak van afkomst harde werkers, moeten naar de voedselbank of belanden in de schuldsanering.
Zijn we stapelgek geworden, dat we dit allemaal nemen van een koppel uitvreters?
Wie stemt er eigenlijk op de Rutte,s en zijn gedogers in ons land.
Moeten we eerst net zo arm worden als in Roemenie of Griekenland?
400 jaar geleden werden enkele elite figuren in Amsterdam op straat door gepeupel vermoordt. Na onderzoek kwam ik erachter dat deze figuren graai-plannen hadden in de richting van een soort pensioenpot voor de weduwen van verzopen zeelieden, die volgens hen uitpuilde. Hopelijk krijgen we hier straks niet hetzelfde.

Onbegrijpelijk.
Ik weet niet hoeveel personen onder jouw dak leven, maar ik woon alleen.
En ik betaal al een aantal jaren zo rond de 35 euro aan energiekosten. Het ene jaar krijg ik wat terug, het andere jaar moet ik wat bijbetalen.
In het laatste geval betaal ik nooit meer dan ongeveer 70 euro.

Die 1200 euro, die je zo uit je blote hoofd kwijt bent, is dat een maandbedrag of een jaarbedrag?

Ik ben oud, dus kouwelijk, althans dat is de image die vrouwen van mijn leeftijd schijnen te hebben. Nou, ik zet mijn verwarming pas aan als het 15 graden onder nul is, anders trek ik gewoon een trui extra aan.
Of ik gooi nog wat extra hout op mijn open haard.

Dat extra hout gaat u ongetwijfeld zelf hakken.
Als ik mijn kennissen mag geloven, dan is ons maandbedrag niet buitensporig.

Nee hoor, daar heb ik mijn mannetjes voor.
Je zou dan toch eens je maandbedrag goed moeten laten controleren.
Die metertjes zijn namelijk niet perfect.

Zit u nu te vertellen dat er verschil is tussen vrouwen en mannen? Foei, met uw houthakkers.

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici