Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Greta Thunberg speelbal van links fascisme Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Okt 01, 2019 15:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

How dare you!

BerichtGeplaatst: Vr Okt 04, 2019 16:00 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Putin over Greta Thunberg;

https://www.youtube.com/watch?v=8uTmUfwKVZ8

BerichtGeplaatst: Vr Okt 04, 2019 19:05 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Als ik het niet dacht......

'GRETA Thunberg topfavoriete om de Nobelprijs voor de Vrede te ontvangen'

https://metro.co.uk/2019/10/04/greta-thunberg-favourite-win-2019-nobel-peace-prize-10859038/

Dit gaan ze toch niet serieus menen!?? Embarassed Embarassed Embarassed

BerichtGeplaatst: Vr Okt 04, 2019 19:35 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ja hoor, dit gaat echt gebeuren.

Eens werd de (Kinder-)Nobelprijs voor Vrede nog toegekend aan een meisje dat ternauwernood aan de dood ontsnapte, louter en alleen omdat ze naar school ging en onderwijs volgde en zich hard maakte voor onderwijs voor meisjes. Daar waren de Taliban niet blij mee. Want bij de Taliban geldt "Meisje naar school? Meisje moet dood!"

https://www.trouw.nl/nieuws/kindervredesprijs-voor-pakistaanse-malala-16~b3ee2133/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Hedentendage wordt deze prijs uitgereikt aan beroepsspijbelaarsters. De degeneratie van deze prijs heeft een gezicht gekregen.

BerichtGeplaatst: Za Okt 05, 2019 10:39 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Er waart gekte door Zweden. Dat wisten we al heel lang. De gekte waart in Zweden nu ook door de Lutherse kerk.

Church in Sweden names Greta Thunberg 'successor' to Jesus Christ - The Christian Post

Moeten wij ons dit hierbij voorstellen of zo?

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 13:37 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Anders gezegd: we hebben helemaal geen islam nodig om terug te keren naar de middeleeuwen.
Want ziehier: Volwassen mannen die zich op hun pikje getrapt voelen door een 16-jarig meisje en daar navenant op reageren: als kleutertjes van 3 jaar.
Greta is 'strondlelijk (moet eigenlijk 'strontlelijk' zijn, maar ik wil Pieter niet te hard afvallen Razz ',) ze is geestelijk gemankeerd, ze wordt misbruikt, (door wie dan?), ze is brutaal, onbeschoft, lelijk, debiel enz.
Wat is eigenlijk de echte reden om zo laag bij de gronds af te geven op haar uiterlijk of haar geestelijke vermogens?
Gebrek aan zelfvertrouwen, puur machismo, of doodgewone alledaagse frustraties?

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 13:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Je maakt er wéér een man-vrouw discussie van. Als Greta een jongetje was geweest waren de reactie exact hetzelfde geweest. Behalve die van jou..

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 13:58 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Cliff schreef:
Je maakt er wéér een man-vrouw discussie van. Als Greta een jongetje was geweest waren de reactie exact hetzelfde geweest. Behalve die van jou..

Misschien. En misschien ook niet.
Want zou een jongetje ook uitgemaakt zijn voor strondlelijk wijf. Zwakzinnig. En misbruikt.

Maar niet van onderwerp veranderen, Clif. Feit is dat een 16-jarige massaal is uitgekotst door jou en je leeftijdgenoten.
Net zoals ik en mijn leeftijdgenoten zijn uitgekotst door jouw generatie. En terecht.
Dus gewoon even tot honderd tellen voor je hier iets neerkalkt.
Eerst goed nadenken waar het over gaat.
En nee dat gaat niet over geld.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 14:18 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Jip schreef:
Anders gezegd: we hebben helemaal geen islam nodig om terug te keren naar de middeleeuwen.
Want ziehier: Volwassen mannen die zich op hun pikje getrapt voelen door een 16-jarig meisje en daar navenant op reageren: als kleutertjes van 3 jaar.
Greta is 'strondlelijk (moet eigenlijk 'strontlelijk' zijn, maar ik wil Pieter niet te hard afvallen Razz ',) ze is geestelijk gemankeerd, ze wordt misbruikt, (door wie dan?), ze is brutaal, onbeschoft, lelijk, debiel enz.
Wat is eigenlijk de echte reden om zo laag bij de gronds af te geven op haar uiterlijk of haar geestelijke vermogens?
Gebrek aan zelfvertrouwen, puur machismo, of doodgewone alledaagse frustraties?

+1.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 14:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

JE snapt niet waarom ze misbruikt wordt? Wel, dan leg ik het toch voor je uit Jip...

Kinderen misbruiken voor politieke doeleinden is verwerpelijk. 'Think of the children' is een oud en uigemolken concept: https://en.wikipedia.org/wiki/Think_of_the_children

Nog een stapje verder is niet alleen 'Think of the Children' maar ook daadwerkelijk die kinderen de boodschap laten brengen. 'You stole my childhood'...

Haal kinderen uit het politieke duel... het is niet hun arena.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 14:31 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Integendeel, ik snap heel goed waarom ze misbruikt wordt, is namelijk inherent aan het menszijn.
Kinderen worden namelijk ALTIJD misbruikt als 'volwassenen' hun zin willen doordrijven.
Simpel voorbeeldje: kijk eens naar een kinderzender als Disneychannel of Nickolodeon, leuke tekenfilms maar de commercials zijn om te kotsen.
Dus je bent gewaarschuwd.

Kinderen worden al eeuwen lang misbruikt, niet alleen in politiek opzicht, maar ook in religieus opzicht, in commercieel opzicht, in sexueel opzicht enz.
Hoe zouden jullie gereageerd hebben als niet Greta maar Jan of Piet die noodzakelijke oproep aan de wereld deed?
Of zou dan wel de boodschap meer aandacht krijgen dan het uiterlijk of de geestelijke gezondheid van de 'profeet' ?
Neem van mij aan, 16-jarigen zijn vandaag de dag net zo wijs en geëngageerd als 25-jarigen uit mijn jeugd.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 06, 2019 15:12 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Offtopic:

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/geschokte-reacties-na-mishandeling-meisje-16-bij-triatlon-dit-is-waanzin/ar-AAIlXt7?ocid=spartandhp

Als sommigen van jullie hier eerlijk zouden zijn, moeten ze toegeven dat de man goed handelde, want het wicht was 16 en brutaal. En een 'volwassen' kerel pikt dus niks van 16-jarige meisjes.

Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 8:27 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Jip schreef:
Als sommigen van jullie hier eerlijk zouden zijn, moeten ze toegeven dat de man goed handelde, want het wicht was 16 en brutaal. En een 'volwassen' kerel pikt dus niks van 16-jarige meisjes. Very Happy

Hoezo was dat 16 jarige wicht brutaal? Ze was verkeersregelaar en daar behoor je als verkeersdeelnemer naar te luisteren.

Greta roept maar iets, daar hoef je niet naar te luisteren.

Vroeger kwam er uit Scandinavië ook al zo'n raar kind dat pedagogische onverantwoorde dingen deed en riep.

Laatst aangepast door Tedje van Es op Ma Okt 07, 2019 10:11, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2019 9:17 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jip schreef:
Integendeel, ik snap heel goed waarom ze misbruikt wordt, is namelijk inherent aan het menszijn.
Kinderen worden namelijk ALTIJD misbruikt als 'volwassenen' hun zin willen doordrijven.

Waarom vroeg je je dat dan hierboven af?

Quote:
Hoe zouden jullie gereageerd hebben als niet Greta maar Jan of Piet die noodzakelijke oproep aan de wereld deed?

Maakt geen bal uit. En die oproep is alles behalve noodzakelijk.

Kinderen brainwashen dat er het einde der tijden aanbreekt over 12 jaar... how dare they!

Quote:
Als sommigen van jullie hier eerlijk zouden zijn, moeten ze toegeven dat de man goed handelde, want het wicht was 16 en brutaal. En een 'volwassen' kerel pikt dus niks van 16-jarige meisjes.

Jouw gedachten zijn soms echt onnavolgbaar....

BerichtGeplaatst: Wo Okt 09, 2019 16:34 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

"This is your new God" stond er geschreven op een pop die vanaf een brug in Italië was opgehangen.

How dare you!

Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Okt 09, 2019 18:48 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Cliff schreef:
Jip schreef:

Waarom vroeg je je dat dan hierboven af?

Quote:

Maakt geen bal uit. En die oproep is alles behalve noodzakelijk.

Kinderen brainwashen dat er het einde der tijden aanbreekt over 12 jaar... how dare they!

Quote:

Jouw gedachten zijn soms echt onnavolgbaar....

Als die oproep allesbehalve noodzakelijk is, waarom maakte jij een tijdje geleden dan druk reclame voor zonnepanelen?
Of voor elektrische auto's?
Of over vissen die niet gekweekt zijn?
Kinderen hersenspoelen gebeurt niet alleen thuis maar ook op scholen. Wat doe jij daartegen?

BerichtGeplaatst: Wo Okt 09, 2019 18:51 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

carlos schreef:
"This is your new God" stond er geschreven op een pop die vanaf een brug in Italië was opgehangen.

How dare you!

Very Happy

Ik begin me nu toch wel af te vragen waarom jij allerlei berichten over natuurrampen bij elkaar sprokkelt om ze vervolgens hier te plaatsen.
Waarom eigenlijk? Omdat jij ons ergens voor wilt waarschuwen of voor de kat zijn viool?

Ik denk eerder dat mensen Greta afkeuren op de meest walgelijke en misselijkmakende manier omdat ze dat leuk vinden. Niet zozeer vanwege Greta, maar gewoon om zichzelf eventjes heel belangrijk te voelen.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 09, 2019 19:59 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Jip schreef:

Ik denk eerder dat mensen Greta afkeuren op de meest walgelijke en misselijkmakende manier omdat ze dat leuk vinden. Niet zozeer vanwege Greta, maar gewoon om zichzelf eventjes heel belangrijk te voelen.

De mensen die haar het hardst afzeiken zijn dezelfde mensen die ach en wee staan te gillen als ze zelf aan de beurt zijn, of wanneer iemand aan de beurt is die hen beter ligt dan in dit geval die Greta.
Het zijn de types van het slag Van der Gijp, Jensen, Derksen, Castricum en doe die vreselijke Ratelband er dan ook maar bij: lachen, gieren, brullen om een ander, het liefst met z'n allen, het liefst op uiterlijke kenmerken en dan met een afwerend gebaar de zaak afdoen als "geintje" al ze er op worden aangesproken. Totdat het bij hen gebeurt: dan is de wereld te klein.
Sneue, trieste mannetjes.

BerichtGeplaatst: Do Okt 10, 2019 7:28 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Jip schreef:
Cliff schreef:

Want zou een jongetje ook uitgemaakt zijn voor strondlelijk wijf. Zwakzinnig. En misbruikt.

Maar niet van onderwerp veranderen, Clif. Feit is dat een 16-jarige massaal is uitgekotst door jou en je leeftijdgenoten.
Net zoals ik en mijn leeftijdgenoten zijn uitgekotst door jouw generatie. En terecht.

Klimaathysterie oftewel klimaatzwendel heeft alles te maken met geld. Het is namelijk geldklopperij. De mensen als klimaatzondaars brandmerken om hen te dwingen tot aflaat te moeten gaan doen. Wellicht moeten die klimaatzwendelaars eens voorgedragen worden voor het televisieprogramma Opgelicht.

BerichtGeplaatst: Do Okt 10, 2019 16:36 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ach ach, wat een overspannen reacties weer. En dat alleen maar omdat iemand een geintje uithaalt dat betrekking heeft op Greta. Zie je nou wel? Ze is echt heilig verklaard. How dare you make fun of her! Rolling Eyes

Jip schreef:
Ik begin me nu toch wel af te vragen waarom jij allerlei berichten over natuurrampen bij elkaar sprokkelt om ze vervolgens hier te plaatsen. Waarom eigenlijk?

Misschien omdat ik het gewoon interessante materie vind, en daarnaast omdat ik me lichtelijk zorgen begin te maken?

Nee niet over zogenaamde man-made climate change, die is er naar mijn bescheiden mening namelijk niet of nauwelijks. En in tegenstelling tot de apostelen van Greta dring ik mijn 'klimaat-evangelie' niet op hinderlijke wijze aan een ander op.

BerichtGeplaatst: Do Okt 10, 2019 19:19 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:
Ach ach, wat een overspannen reacties weer. En dat alleen maar omdat iemand een geintje uithaalt dat betrekking heeft op Greta. Zie je nou wel? Ze is echt heilig verklaard. How dare you make fun of her! Rolling Eyes

Jij begrijpt er weinig van, blijkens deze overspannen reactie van je. En dat alleen maar omdat er hier mensen zijn die al die domme geintjes beu zijn. En zie je nou wel: dat mag niet, de geintjes van de volwassen lachebekkies moeten en zullen leuk gevonden worden.

BerichtGeplaatst: Do Okt 10, 2019 22:38 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Mensen die niet eens meer tegen een geintje kunnen zijn volgens mij bij uitstek overspannen..

BerichtGeplaatst: Vr Okt 11, 2019 11:44 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

carlos schreef:

Jip schreef:
Ik begin me nu toch wel af te vragen waarom jij allerlei berichten over natuurrampen bij elkaar sprokkelt om ze vervolgens hier te plaatsen. Waarom eigenlijk?

Misschien omdat ik het gewoon interessante materie vind, en daarnaast omdat ik me lichtelijk zorgen begin te maken?

Nee niet over zogenaamde man-made climate change, die is er naar mijn bescheiden mening namelijk niet of nauwelijks. En in tegenstelling tot de apostelen van Greta dring ik mijn 'klimaat-evangelie' niet op hinderlijke wijze aan een ander op.

Waar maak je je dan zorgen over?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 11, 2019 11:48 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

carlos schreef:
Mensen die niet eens meer tegen een geintje kunnen zijn volgens mij bij uitstek overspannen..

Ik vind het geen geintje om een pop op te hangen aan een brug.
Dat is in mijn ogen een achterlijke doodsbedreiging.
Of zou jij het ook humor vinden als je op een dag een pop met jouw naam aan een galg vindt?
Bovendien is het hier overduidelijk een geval van 'de boodschap staat me niet aan, dus maken we de boodschapper maar af'

BerichtGeplaatst: Vr Okt 11, 2019 11:57 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Loetje schreef:
Jip schreef:
Cliff schreef:

Klimaathysterie oftewel klimaatzwendel heeft alles te maken met geld. Het is namelijk geldklopperij. De mensen als klimaatzondaars brandmerken om hen te dwingen tot aflaat te moeten gaan doen. Wellicht moeten die klimaatzwendelaars eens voorgedragen worden voor het televisieprogramma Opgelicht.

Nou en? Het westen is een grote geldklopperij, want kapitalistisch.
Wees dan gewoon eerlijk, en zeg dat zolang het jou geen geld kost, het jou niks interesseert.
En vergeet niet dat het westen groot en machtig is geworden door geldklopperij.
Of beter gezegd, door spiegeltjes en kraaltjesklopperij.

Draait alles bij jou om geld, of heb je ook nog zoiets als moraal, geweten of doodgewoon fatsoen?
Als ik me niet vergis heb jij ook kinderen. Wat laat jij ze na? De puinhopen waar jij net zo goed aan meegewerkt hebt of heb je ze toch een mate van verantwoordelijkheid bijgebracht?

Weerwoord forum index » Actualiteiten