Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Greta Thunberg speelbal van links fascisme Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 10:45 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Zo heb ik ook mijn bedenkingen bij het inzetten van kinderen voor politieke doeleinden.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 11:48 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Dat de meningen uiteen lopen, is niet erg. Mijn bezwaar tegen Pieter Langenberg - of hoe hij ook heten mag - is dat hij als volwassen vent tekeer gaat tegen een meisje van 16, en dan niet op inhoud maar op de persoon.

Oneens. Ik vind het belachelijk dat de halve wereld met een kind wegloopt dat psychisch gestoord is.
Ik vind het zeer onwenselijk en ongepast dat ze zo staat de schreeuwen, een gedrag dat inherent is aan haar stoornis waardoor ze haar emoties niet onder controle kan houden en hysterisch en agressief wordt. Als een politicus zo doet dan keuren we dat af.
En tot slot keur ik het af dat zij gebruikt wordt door de elite die via haar hun plannen aan ons op willen dringen.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 13:00 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Hier Greta zonder scr.ipt;

https://www.youtube.com/watch?v=0bwLt_5t73g

'Sorry, zou iemand anders even kunnen vertellen welke boodschap ik wil uitzenden want ik heb mijn voorleesblaadje niet bij me.' (vrij vertaald). Wink

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 13:12 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Blens schreef:
Ze zei wel iets dat klopt:

"Ik hoor hier niet te zijn, ik hoor aan de andere kant van de Oceaan op school te zitten"

Werk aan de winkel voor de leerplichtambtenaren. Of is klimaatspijbelen een ontheffing om de wet op de leerplicht niet te handhaven?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Onderwijs_in_Zweden

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 14:31 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:

Oneens. Ik vind het belachelijk dat de halve wereld met een kind wegloopt dat psychisch gestoord is.
Ik vind het zeer onwenselijk en ongepast dat ze zo staat de schreeuwen, een gedrag dat inherent is aan haar stoornis waardoor ze haar emoties niet onder controle kan houden en hysterisch en agressief wordt. Als een politicus zo doet dan keuren we dat af.

O, ja ? Als Trump weer eens tekeer gaat vindt iedereen het hier geweldig, zoals hij dan zogenaamd afrekent met de elite. Hetzelfde geldt voor Wilders met zijn grote bek. Maar als een meisje van 16 haar mond open trekt op een manier die ze niet bevalt, worden volwassen kerels hier ineens hysterisch.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 16:46 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Lampje schreef:
Maar als een meisje van 16 haar mond open trekt op een manier die ze niet bevalt

Ze voert een act op, en u trapt er weer es in. What else is new. Rolling Eyes

Dat ze heel veel haat over zich heen krijgt vind ik best sneu, maar dat is voornamelijk te danken aan de media en de organisatie die dat wicht letterlijk aan ons opdringen.

Een bloemlezing van mediaheadlines in de voorbije weken;

"Greta Thunberg op zeilboot naar New York."

"Greta Thunberg zet voet aan wal in New York."

"Greta Thunberg voegt zich bij klimaatprotest New York."

"Greta Thunberg spreekt VN toe in New York."

En zo gaat het maar door. Allemaal van a tot z zorgvuldig geregisseerd. Ik ben er ook helemaal klaar mee hoor.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 17:07 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nog één ding en dan houd ik er ook weer over op;

MSM wants angry male incels to just SHUT UP & agree with Greta – or else be shamed into it

https://www.rt.com/op-ed/469841-greta-critics-angry-incels/

Greta is heilig verklaard door de media. Mensen die het niet met haar eens zijn deugen niet, en moeten zich schamen. Daar komt het op neer. Een zinnige discussie over het klimaat met dat soort eco-fanatici? Vergeet het maar. Zoals Greta al zegt, de wetenschap is kristalhelder, er valt dus niets meer te bespreken.

Er is nu, bij wijze van grap neem ik aan, de Greta Thunberg Hulplijn, voor boze mannen van middelbare leeftijd die aanstoot nemen aan haar. En zij vind het zelf ook grappig want ze promoot het op haar eigen twitteraccount. Uiteraard geliked door honderdduizenden discipelen van deze nieuwe Messias.

Daar moeten de klimaatdrammertjes het dus van hebben, het ridiculiseren van andersdenkenden.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 21:29 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Lampje schreef:
Valt tegen, hè, dat je wat tegengas krijgt. Jij dacht hier als volwassen vent eventjes goedkoop te scoren met je stompzinnige tirade over een "oerlelijk wijf" waarbij je het hebt over een maatschappelijk betrokken meisje van 16. Krijg je zomaar in je eigen smoel terug wat je zelf oproept.
En dan heel puberaal de bal terugspelen naar mij, hoe sneu en kinderachtig kun je het hebben.
Waarom stuur je je schrijfsels niet naar figuren als Jensen en Derksen ? Die zullen het vast en zeker met je eens zijn. Volwassen kerels die zichzelf vreselijk leuk vinden, totdat ze zelf eens ergens op worden aangesproken. Net wat voor jou, dit soort losers.

Edit Weerwoord Beheer: Let op jullie toon t.o.v. elkaar, die is in strijd met de Weerwoord reglementen!

Je antwoord verbaasd me niks!

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 21:53 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Loetje schreef:
Zo heb ik ook mijn bedenkingen bij het inzetten van kinderen voor politieke doeleinden.

Precies!!

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 21:55 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Lampje schreef:
Tedje van Es schreef:

O, ja ? Als Trump weer eens tekeer gaat vindt iedereen het hier geweldig, zoals hij dan zogenaamd afrekent met de elite. Hetzelfde geldt voor Wilders met zijn grote bek. Maar als een meisje van 16 haar mond open trekt op een manier die ze niet bevalt, worden volwassen kerels hier ineens hysterisch.

Onzin! Jouw zuurheid is gelijk aan zoutzuur... dood iedere discussie. Wat maakt jou nou zo boos? Blinde woede zie ik...

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 21:56 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

carlos schreef:
Lampje schreef:
Maar als een meisje van 16 haar mond open trekt op een manier die ze niet bevalt

Ze voert een act op, en u trapt er weer es in. What else is new. Rolling Eyes

Dat ze heel veel haat over zich heen krijgt vind ik best sneu, maar dat is voornamelijk te danken aan de media en de organisatie die dat wicht letterlijk aan ons opdringen.

Een bloemlezing van mediaheadlines in de voorbije weken;

"Greta Thunberg op zeilboot naar New York."

"Greta Thunberg zet voet aan wal in New York."

"Greta Thunberg voegt zich bij klimaatprotest New York."

"Greta Thunberg spreekt VN toe in New York."

En zo gaat het maar door. Allemaal van a tot z zorgvuldig geregisseerd. Ik ben er ook helemaal klaar mee hoor.

Precies!

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 7:54 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

carlos schreef:
'Sorry, zou iemand anders even kunnen vertellen welke boodschap ik wil uitzenden want ik heb mijn voorleesblaadje niet bij me.' (vrij vertaald). Wink

Die video is nep. Maar afgezien daarvan zal dat wel kloppen, ik denk niet dat dit kind in staat is om op een persconferentie adequate antwoorden te geven.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 8:01 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:

Kom op zeg! Als Trump of Wilders zonder enige nuance hysterisch staan te gillen dan staan de tegenstanders op hun achterste benen. Maar als dit gestoorde kind zonder enige nuance hysterisch staat te schreeuwen wordt dat geschreeuw door die zelfde mensen verdedigt.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 8:12 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:

Kom op zeg! Als Trump of Wilders zonder enige nuance hysterisch staan te gillen dan staan de tegenstanders op hun achterste benen. Maar als dit gestoorde kind zonder enige nuance hysterisch staat te schreeuwen wordt dat geschreeuw door die zelfde mensen verdedigt.

Precies!!! Lampje is geen licht... heel erg agressief zelfs... wil de hele tijd terugmeppen omdat hij denkt geslagen te worden, de Don Quichot Maria Theresa... Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 8:16 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Lampje schreef:
Tedje van Es schreef:

Jij bent hier idd tamelijk hysterisch...😂

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 9:48 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Tedje van Es schreef:
Die video is nep.

Je bedoelt een geknipte versie? Zou kunnen ja, zie het nu ook.

Dan zal dit de echte versie zijn;

https://www.youtube.com/watch?v=Kt3sb5Z_mzo

Ze heeft het veel te hoog in d'r bolletje. Waarschijnlijk niet eens zozeer haar eigen schuld. Ik blijf erbij dat ze misbruikt wordt door eco-fascisten die de wereld een klimaat-schuldcomplex proberen aan te praten.

Zij moet heel snel uit de publiciteit en terug naar school, zodat ze later als ze wat ouder is zich kan inzetten voor het klimaat, als dat echt haar roeping is.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 11:49 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 11:52 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Soros Gave Global Climate Strike Partners More than $24M

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 11:59 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

carlos schreef:
Tedje van Es schreef:
Die video is nep.

Je bedoelt een geknipte versie? Zou kunnen ja, zie het nu ook.
Dan zal dit de echte versie zijn;
https://www.youtube.com/watch?v=Kt3sb5Z_mzo

Dit is een ander filmpje. In het eerste filmpje vraagt een man iets is het geluid synchroon met de lippen.

Quote:
Ze heeft het veel te hoog in d'r bolletje...

Greta tikt niet helemaal zuiver in haar bolletje en daar wordt door de elite gretig gebruik van gemaakt. De elite misbruikt een kind dat een stoornis heeft, dieper kan men haast niet zinken.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 12:03 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

György Schwartz, beter bekend onder zijn latere naam George Soros, is een in Hongarije geboren, Joods-Amerikaanse miljardair, hedgefondsmanager, veroordeeld misdadiger en opengrens globalist. Hij is beschreven als ‘de meest destructieve linkse demagoog ter wereld’. Anderen hebben hem gekarakteriseerd als de meest vooraanstaande ‘kwaadaardige messiaanse narcist’ van de wereld. Rijk geworden door in WOII zijn mede-joden te verraden en hun achtergelaten bezittingen te verkopen toen zij werden gedeporteerd naar en vermoord in de nazi-gaskamers.
Groot sponsor van de linkse anarchisten genaamd Black bloc (antifa). Google maar op Black bloc. In Nederland mogen ook KOZP en BDS op zijn gulle donaties rekenen.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 30, 2019 15:36 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Zweedse scholieren VERPLICHT om deel te nemen aan klimaatmars

https://www.rt.com/news/469919-children-forced-participate-climate-strike/

Quote:
The decision has been criticised by Swedes on Twitter as undemocratic and authoritarian for forcing children to take part in a movement even if they don’t wish to. Local councillor Anders Ågren said in a tweet that parents were told that the school had made the decision at the request of Thunberg.

The teenager, who has herself been ‘on strike’ from school every Friday for a year, called on young people around the world to skip school for global protests in September to urge leaders to take action on climate change.

Het wordt steeds gekker..

Voordat iemand over RT begint te zaniken, hier de originele bron;

https://nyheterivasterbotten.se/skolelever-tvingas-skolstrejka-mot-sin-vilja-i-umea/

BerichtGeplaatst: Di Okt 01, 2019 1:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Zweedse scholieren VERPLICHT om deel te nemen aan klimaatmars

Gebeurt helaas ook dichter bij huis:

A lecturer at the Karel de Grote Hogeschool, a technical college, in Antwerp has been sent on sick leave after he asked his students to perform several acts for the climate in exchange for better grades, report Belgian media.

https://www.brusselstimes.com/belgium/70133/antwerp-teacher-on-sick-leave-after-asking-students-to-campaign-for-climate-in-exchange-for-better-grades/

BerichtGeplaatst: Di Okt 01, 2019 7:51 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ter compensatie zal ik vandaag een paar autobanden op gaan stoken. Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Okt 01, 2019 8:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Prima, geef ik je een paar studiepunten voor Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Okt 01, 2019 12:18 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

“Gestolen jeugd”...

Weerwoord forum index » Actualiteiten