Geplaatst: Zo Sep 29, 2019 10:45 |
|
|
|
Zo heb ik ook mijn bedenkingen bij het inzetten van kinderen voor politieke doeleinden. |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Sep 29, 2019 13:00 |
|
|
|
Hier Greta zonder scr.ipt;
https://www.youtube.com/watch?v=0bwLt_5t73g
'Sorry, zou iemand anders even kunnen vertellen welke boodschap ik wil uitzenden want ik heb mijn voorleesblaadje niet bij me.' (vrij vertaald).  |
|
_________________ Va bene. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Sep 29, 2019 17:07 |
|
|
|
Nog één ding en dan houd ik er ook weer over op;
MSM wants angry male incels to just SHUT UP & agree with Greta – or else be shamed into it
https://www.rt.com/op-ed/469841-greta-critics-angry-incels/
Greta is heilig verklaard door de media. Mensen die het niet met haar eens zijn deugen niet, en moeten zich schamen. Daar komt het op neer. Een zinnige discussie over het klimaat met dat soort eco-fanatici? Vergeet het maar. Zoals Greta al zegt, de wetenschap is kristalhelder, er valt dus niets meer te bespreken.
Er is nu, bij wijze van grap neem ik aan, de Greta Thunberg Hulplijn, voor boze mannen van middelbare leeftijd die aanstoot nemen aan haar. En zij vind het zelf ook grappig want ze promoot het op haar eigen twitteraccount. Uiteraard geliked door honderdduizenden discipelen van deze nieuwe Messias.
Daar moeten de klimaatdrammertjes het dus van hebben, het ridiculiseren van andersdenkenden. |
|
_________________ Va bene. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 30, 2019 11:49 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 30, 2019 11:52 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 30, 2019 12:03 |
|
|
|
György Schwartz, beter bekend onder zijn latere naam George Soros, is een in Hongarije geboren, Joods-Amerikaanse miljardair, hedgefondsmanager, veroordeeld misdadiger en opengrens globalist. Hij is beschreven als ‘de meest destructieve linkse demagoog ter wereld’. Anderen hebben hem gekarakteriseerd als de meest vooraanstaande ‘kwaadaardige messiaanse narcist’ van de wereld. Rijk geworden door in WOII zijn mede-joden te verraden en hun achtergelaten bezittingen te verkopen toen zij werden gedeporteerd naar en vermoord in de nazi-gaskamers.
Groot sponsor van de linkse anarchisten genaamd Black bloc (antifa). Google maar op Black bloc. In Nederland mogen ook KOZP en BDS op zijn gulle donaties rekenen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 01, 2019 1:13 |
|
|
|
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|