Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Greta Thunberg speelbal van links fascisme Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Re: Greta Thunberg speelbal van links fascisme
BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 8:06 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Jip schreef:
Pieter Langendijk schreef:
Ongelooflijk dat een 16 jarig meisje met een ronduit onbeschoft verhaal zoveel aandacht naar haar weet toe te trekken. Geen enkele kritische vraag voor deze buikspreekpop met de uiterlijke kenmerken van Chucky. Wow... hoe betaald dit meisje haar C02 vrije overtocht? Hoe kan het in hemelsnaam dat ze met zoveel tamboer grove onwaarheden mag roepen, geen greintje respect heeft ze, dit past in het rijtje van ongefundeerde alu hoedjes, laat haar gewoon naar school gaan zoals ze zegt te willen, deze poppenkast is echt niet nodig. Doortrekken die drol!

Wat voor kritische vragen heb jij dan voor haar?
Het enige waar jij over klaagt is haar uiterlijk (ze is een vrouw, dus haar uiterlijk moet belachelijk gemaakt worden), wie haar betaalt, hoeveel respect toon jij dan naar haar toe, tot zover jouw ongefundeerde gebral.
En niet zij, maar de media besteedt hier aandacht aan. Dus volwassen (?) kerels van jouw kaliber.
Dus hou op met je gezanik en ga inhoudelijk in op haar verhaal.

Meisjes van 16:

https://www.youtube.com/watch?v=AEhNdxdUow4

Wat ben jij kinderachtig! Makkelijk hoor de vrouwenkaart trekken... ik hoor niemand over de bewijzen voor haar doembeelden, de financiering van haar campagne is op zijn minst schimmig, verder is het helemaal niet goed voor een geestelijk niet in orde zijn meisje van 16 zo te worden gebruikt. Haar verhaal deugd niet, inhoudelijk is het allerminst zeker dat de wereld binnen 11 jaar vergaat zoals ze zegt.

Maar als zo vaak gebeurd de Jippen van deze wereld beginnen over de vorm wanneer inhoudelijk er geen argumenten zijn!!!!

Zing eens een toontje lager, die woede en zuurheid van links is echt niet goed voor je gezondheid.

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 8:52 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Jip heeft gewoon gelijk hoor. En kinderachtig ? Heb jij je eigen posts al eens doorgelezen ?
Een "lelijk monster" noem je dit meisje. Echt relevant nietwaar, hoe ze eruit ziet. Nog los van de vraag of het klopt wat je neerkalkt.
Tja, mensen die hun nek uitsteken worden neergemaaid. Liever deel uitmaken van de grauwe sluier, niet opvallen.
En dan lekker anoniem veilig achter je toetsenbord anderen die ergens voor opkomen lopen afzeiken.
Inhoudelijke kritiek is prima, ook op haar, maar jij en anderen maken het niet inhoudelijk maar persoonlijk. Doorgaans de strategie als je geen inhoudelijk antwoord hebt.

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 10:39 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Icesurfer schreef:
Resident Evil : Greta

https://youtu.be/Jv1RJuCcR4k?t=1

Censuur?

Deze video bevat content van CPRAgency for Belga Films, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 10:44 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Je kunt het wel of niet met haar eens zijn, maar het is werkelijk bij de beesten af zoals dit meisje hier op dit forum door - naar ik vermoed - volwassen figuren wordt afgezeken.

Dat kind heeft een psychische stoornis en ik vind het van de zotte dat de halve wereld achter zo iemand aanrent alsof zij de profeet is. De elite gebruikt haar voor hun spelletje en daar heb ik kritiek op.

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 11:13 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:
Je kunt het wel of niet met haar eens zijn, maar het is werkelijk bij de beesten af zoals dit meisje hier op dit forum door - naar ik vermoed - volwassen figuren wordt afgezeken.

Dat kind heeft een psychische stoornis en ik vind het van de zotte dat de halve wereld achter zo iemand aanrent alsof zij de profeet is. De elite gebruikt haar voor hun spelletje en daar heb ik kritiek op.

https://www.bazonline.ch/die-hybris-der-hysterischen/story/19129479

Doet mij denken aan de hysterie van de furien.

https://www.die-goetter.de/roemische-goetter-furien

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 12:10 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 12:32 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

carlos schreef:
Dit is wel even de moeite van het bekijken waard hoor;

Ze is dus echt mentaal gestoord (Asperges syndroom). En haar ouders zijn doorgedraaide eco-freaks die haar van jongs af aan hebben opgevoed met doembeelden over het klimaat. Echt, schandalig dat mensen dit aanmoedigen. Haar leven wordt geruïneerd hierdoor.

Deze ook

You Are Being Scammed Kids And This Is How (And Why) - David Icke Dot-Connector Videocast

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 12:55 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

https://www.stopdebankiers.com/de-zaak-klimaatmeisje-thunberg-kindermisbruik-op-hoog-niveau/

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 14:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 14:41 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Jip schreef:
Ongelooflijk dat een 16 jarig meisje met een ronduit onbeschoft verhaal zoveel aandacht naar haar weet toe te trekken. Geen enkele kritische vraag voor deze buikspreekpop met de uiterlijke kenmerken van Chucky. Wow... hoe betaald dit meisje haar C02 vrije overtocht? Hoe kan het in hemelsnaam dat ze met zoveel tamboer grove onwaarheden mag roepen, geen greintje respect heeft ze, dit past in het rijtje van ongefundeerde alu hoedjes, laat haar gewoon naar school gaan zoals ze zegt te willen, deze poppenkast is echt niet nodig. Doortrekken die drol!

Het enige waar jij over klaagt is haar uiterlijk (ze is een vrouw, dus haar uiterlijk moet belachelijk gemaakt worden), wie haar betaalt, hoeveel respect toon jij dan naar haar toe, tot zover jouw ongefundeerde gebral.
En niet zij, maar de media besteedt hier aandacht aan. Dus volwassen (?) kerels van jouw kaliber.

Meisjes van 16:

Wat ben jij kinderachtig! Makkelijk hoor de vrouwenkaart trekken... ik hoor niemand over de bewijzen voor haar doembeelden, de financiering van haar campagne is op zijn minst schimmig, verder is het helemaal niet goed voor een geestelijk niet in orde zijn meisje van 16 zo te worden gebruikt. Haar verhaal deugd niet, inhoudelijk is het allerminst zeker dat de wereld binnen 11 jaar vergaat zoals ze zegt.

Maar als zo vaak gebeurd de Jippen van deze wereld beginnen over de vorm wanneer inhoudelijk er geen argumenten zijn!!!!

Zing eens een toontje lager, die woede en zuurheid van links is echt niet goed voor je gezondheid.

Hoezo kinderachtig? Jij begint toch met: "een buikspreekpop met het uiterlijk van een Chuckie", verderop noem je haar een lelijk monster.
Makkelijk hoor, over het uiterlijk beginnen omdat je geen goede argumenten hebt.
Nog schrijnender zijn jouw opmerkingen over haar geestelijke toestand.
Man, ze is een puber. Ik heb geen idee hoe oud jij bent, maar eens was jij ook 16 jaar, en dus zo recalcitrant als de pest.
Ik weet het nog goed hoe ik was op die leeftijd. Ik had de wijsheid in pacht en al die ouwe zakken van 20 jaar en ouder waren in mijn ogen allemaal dement en zaten continue te mummelen over die 'goede oude tijd'.
Heb jij nooit in je jeugd tegen heilige huisjes aangeschopt, nooit de overtuiging gehad dat jij het anders en vooral beter zou doen?
Ik vind je een lafaard, om een grietje van 16 zo af te zeiken.

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 14:46 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

En we gaan vrolijk verder met Loetje, Langendijk en nog een paar toetsenbordhelden. Geen enkel inhoudelijk argument, maar het consequent op de persoon spelen met kinderachtige plaatjes en opmerkingen als gestoord en oerlelijk.
En dat zijn dan volwassen mannen.
Nogmaals : haal Jensen er ook even bij met die opgeblazen plofkop. Of die Derksen met zijn verlopen rotharses (als we het toch op de persoon gaan spelen).
Succes verzekerd: lachen, gieren, brullen met zijn allen tegen een meisje van 16 die het waagt haar mond open te doen.

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 14:57 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Voor de een is ze heilig verklaard. Voor anderen die over de dingen en de zaken anders (kunnen) denken is ze hét gezicht van de klimaathysterie (wel toepasselijk, dat woordje hysterie). Anders denken mag toch?

Wil er iemand nog ontkennen dat klimaathysterie gewoon een verdienmodel, een miljardenbusiness is waarin een fortuin aan kopgelden gegraaid kan worden?

Bekijk anders deze video even:

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=561945#561945

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 15:35 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 22:07 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Lampje schreef:
Jip heeft gewoon gelijk hoor. En kinderachtig ? Heb jij je eigen posts al eens doorgelezen ?
Een "lelijk monster" noem je dit meisje. Echt relevant nietwaar, hoe ze eruit ziet. Nog los van de vraag of het klopt wat je neerkalkt.
Tja, mensen die hun nek uitsteken worden neergemaaid. Liever deel uitmaken van de grauwe sluier, niet opvallen.
En dan lekker anoniem veilig achter je toetsenbord anderen die ergens voor opkomen lopen afzeiken.
Inhoudelijke kritiek is prima, ook op haar, maar jij en anderen maken het niet inhoudelijk maar persoonlijk. Doorgaans de strategie als je geen inhoudelijk antwoord hebt.

Wat ben jij slecht zeg! Je kan kennelijk niet normaal discussiëren. Ik steek notabene mijn nek uit, jij bent een grijze muis, wat zeg ik? Je bent niemand... jij zegt het goed je bent anoniem achter je toetsenbord maar wat aan het typen...

Kom met bewijzen ik vind het een onbeschoft wijf, geen geintje respect voor de mensen die haar misbruiken. Jammer dat jij dat niet wil zien.

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 22:09 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Jip schreef:
Jip schreef:

Meisjes van 16:

Hoezo kinderachtig? Jij begint toch met: "een buikspreekpop met het uiterlijk van een Chuckie", verderop noem je haar een lelijk monster.
Makkelijk hoor, over het uiterlijk beginnen omdat je geen goede argumenten hebt.
Nog schrijnender zijn jouw opmerkingen over haar geestelijke toestand.
Man, ze is een puber. Ik heb geen idee hoe oud jij bent, maar eens was jij ook 16 jaar, en dus zo recalcitrant als de pest.
Ik weet het nog goed hoe ik was op die leeftijd. Ik had de wijsheid in pacht en al die ouwe zakken van 20 jaar en ouder waren in mijn ogen allemaal dement en zaten continue te mummelen over die 'goede oude tijd'.
Heb jij nooit in je jeugd tegen heilige huisjes aangeschopt, nooit de overtuiging gehad dat jij het anders en vooral beter zou doen?
Ik vind je een lafaard, om een grietje van 16 zo af te zeiken.

Wel jij mag vinden wat je vind, jammer dat dit alleen voor jou blijkt te gelden. Het is gewoon een strond lelijk wijf, van buiten en van binnen die enorm misbruikt wordt. Dat jij dat tolereert zegt meer over jou dan over mij...

Laatst aangepast door Pieter Langendijk op Za Sep 28, 2019 22:24, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 22:11 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Lampje schreef:
En we gaan vrolijk verder met Loetje, Langendijk en nog een paar toetsenbordhelden. Geen enkel inhoudelijk argument, maar het consequent op de persoon spelen met kinderachtige plaatjes en opmerkingen als gestoord en oerlelijk.
En dat zijn dan volwassen mannen.
Nogmaals : haal Jensen er ook even bij met die opgeblazen plofkop. Of die Derksen met zijn verlopen rotharses (als we het toch op de persoon gaan spelen).
Succes verzekerd: lachen, gieren, brullen met zijn allen tegen een meisje van 16 die het waagt haar mond open te doen.

Nee jij ruikt naar lavendel...

Ze liegt en bedriegt... geen enkele feiten en gewoon het grootkapitaal laten praten...

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 22:40 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Lampje schreef:

Wat ben jij slecht zeg! Je kan kennelijk niet normaal discussiëren. Ik steek notabene mijn nek uit, jij bent een grijze muis, wat zeg ik? Je bent niemand... jij zegt het goed je bent anoniem achter je toetsenbord maar wat aan het typen...

Kom met bewijzen ik vind het een onbeschoft wijf, geen geintje respect voor de mensen die haar misbruiken. Jammer dat jij dat niet wil zien.

Met welke bewijzen moet ik precies komen? Het enige wat ik constateer is dat jij en anderen (maar vooral jij) geen enkel inhoudelijk argument aanvoeren tegen dit meisje, maar het als volwssen kerel enorm op de persoon speelt waarbij jij haar onder meer uitmaakt voor oerlelijk alsof dat terzake doet
Als dat het bewijs is dat je zoekt hoef je alleen maar je eigen gefrustreerde schrijfsels na te lezen. Je bent een ongelofelijke loser en zwakkeling door een meisje van 16 die op haar manier betrokken is bij de wereld, ongeacht of je het met haar eens bent, zo af te zeiken.
En dan mij verwijten niet normaal te discussieren. Noem jij jouw getier tegen dit meisje een discussie? Wie kaatst kan de bal terug verwachten, het typeert jou dat je daar niet tegen kunt. Mensen als jij willen alleen maar uitdelen, maar o wee als ze dan wat terug ontvangen. Koekje van eigen deeg heet zoiets, en daar kun jij duidelijk niet tegen.
Niet dat meisje is een kind, JIJ bent een kind.

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 23:30 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Lampje schreef:
Lampje schreef:

Met welke bewijzen moet ik precies komen? Het enige wat ik constateer is dat jij en anderen (maar vooral jij) geen enkel inhoudelijk argument aanvoeren tegen dit meisje, maar het als volwssen kerel enorm op de persoon speelt waarbij jij haar onder meer uitmaakt voor oerlelijk alsof dat terzake doet
Als dat het bewijs is dat je zoekt hoef je alleen maar je eigen gefrustreerde schrijfsels na te lezen. Je bent een ongelofelijke loser en zwakkeling door een meisje van 16 die op haar manier betrokken is bij de wereld, ongeacht of je het met haar eens bent, zo af te zeiken.
En dan mij verwijten niet normaal te discussieren. Noem jij jouw getier tegen dit meisje een discussie? Wie kaatst kan de bal terug verwachten, het typeert jou dat je daar niet tegen kunt. Mensen als jij willen alleen maar uitdelen, maar o wee als ze dan wat terug ontvangen. Koekje van eigen deeg heet zoiets, en daar kun jij duidelijk niet tegen.
Niet dat meisje is een kind, JIJ bent een kind.

Tuurlijk... heel volwassen allemaal!!!! Geen enkel argument, zo fatsoenlijk ben je... nee geen kwaad woord gebruik je over mij... allemaal mijn eigen schuld...

Ongelooflijk... heb je wel eens van zelf awareness gehoord? Dit een een vraag...

Wat een zuur tit for tat figuur ben je wel niet...

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 9:09 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Valt tegen, hè, dat je wat tegengas krijgt. Jij dacht hier als volwassen vent eventjes goedkoop te scoren met je stompzinnige tirade over een "oerlelijk wijf" waarbij je het hebt over een maatschappelijk betrokken meisje van 16. Krijg je zomaar in je eigen smoel terug wat je zelf oproept.
En dan heel puberaal de bal terugspelen naar mij, hoe sneu en kinderachtig kun je het hebben.
Waarom stuur je je schrijfsels niet naar figuren als Jensen en Derksen ? Die zullen het vast en zeker met je eens zijn. Volwassen kerels die zichzelf vreselijk leuk vinden, totdat ze zelf eens ergens op worden aangesproken. Net wat voor jou, dit soort losers.

Edit Weerwoord Beheer: Let op jullie toon t.o.v. elkaar, die is in strijd met de Weerwoord reglementen!

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 9:31 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Het is zo overduidelijk dat haar hele "how-dare-you" rant een act was, en slecht geacteerd ook. Ik begrijp echt niet dat mensen hier in trappen. Het waren niet haar eigen woorden, en zonder scr.ipt waarop precies staat wat ze moet opdreunen is ze maar gewoon een onzekere tiener. Ik begrijp echt niet dat mensen hier intrappen maar ik kijk wat dat betreft al nergens meer van op.

Er zijn twee zaken waar ik pertinent op tegen ben:

1) het gebruiken van kinderen voor politieke doeleinden (feitelijk gezien misbruiken dus) en dit geval nog extra verwerpelijk omdat de persoon in kwestie klinisch mentaal gestoord is

2) de inzet van het klimaat als 'wapen' voor politieke doeleinden (CO2 belasting is allang niet meer hypothetisch maar inmiddels wetgeving).

Het klimaat is van ons allemaal, hou es op met dat oeverloos gedram erover. Nee de wereld vergaat niet over tien jaar, en Greta is ook geen Messias. End of story.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 9:46 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

2.1 miljoen views op YouTube..

https://www.youtube.com/watch?v=CLxpgRqxtEA

Laughing Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 10:35 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

In Oostenrijk werd er ook gespijbeld voor het klimaat.

En zien we nu dat het huilende meisje een actrice is?

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 10:35 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ook interessant om te weten:

Greta Thunberg's vader was een acteur. Greta Thunbeg's grootvader was een acteur.

https://starsinformer.com/greta-thunberg/

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 10:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Lampje schreef:
Valt tegen, hè, dat je wat tegengas krijgt. Jij dacht hier als volwassen vent eventjes goedkoop te scoren met je stompzinnige tirade over een "oerlelijk wijf" waarbij je het hebt over een maatschappelijk betrokken meisje van 16.

Juist over de maatschappelijke betrokkenheid lopen de meningen uiteen. De klimaathysterie begint zo langzamerhand de vorm van een religie aan te nemen. Het begint bijna sektarisch te worden. En klimaatgelovigen zijn pas tevreden als de andersdenkenden zwijgen.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 29, 2019 10:43 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Loetje schreef:
Lampje schreef:
Valt tegen, hè, dat je wat tegengas krijgt. Jij dacht hier als volwassen vent eventjes goedkoop te scoren met je stompzinnige tirade over een "oerlelijk wijf" waarbij je het hebt over een maatschappelijk betrokken meisje van 16.

Juist over de maatschappelijke betrokkenheid lopen de meningen uiteen. De klimaathysterie begint zo langzamerhand de vorm van een religie aan te nemen. Het begint bijna sektarisch te worden. En klimaatgelovigen zijn pas tevreden als de andersdenkenden zwijgen.

Dat de meningen uiteen lopen, is niet erg. Mijn bezwaar tegen Pieter Langenberg - of hoe hij ook heten mag - is dat hij als volwassen vent tekeer gaat tegen een meisje van 16, en dan niet op inhoud maar op de persoon.

Weerwoord forum index » Actualiteiten