Geplaatst: Do Aug 15, 2019 16:38 |
|
|
|
Weet je wat ik ook bizar vind? Een (naar verluid) groot portret van Mohammed Bin Salman, alias 'Prins Beenzaag' in het appartement van Jeffrey Epstein. Kennelijk stonden de twee op vrij goede voet en is Bin Salman meer dan eens in dat appartement geweest (in New York, voor de duidelijkheid).
En weet je wie er ook een graag geziene gast was? Ehud Barak, voormalig premier van Israël en nog steeds kanshebber om opnieuw premier te worden.
Geen wonder dat Epstein dood moest..  |
|
_________________ Alleen samen krijgen we QRona eronder! |
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 15, 2019 16:50 |
|
|
|
Gaap..
Volg het nieuws maar een beetje Royy. Hoef ik niet te doen voor jou, toch? |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 15, 2019 16:54 |
|
|
|
Vertel, waar is t nieuws over het, naar verluid, grote portret van Bin Salman? |
|
_________________ Houdt koers! Valse honden schiet je af. #trotsopdeboer |
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 15, 2019 17:10 |
|
|
|
Dat nieuws is inmiddels al een maand oud Royy, en toen al gemeld hier.
Zoek zelf maar op, jij bent toch zo'n speurneus tegenwoordig?  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 16, 2019 8:32 |
|
|
|
Kan t nergens vinden.
Maar was het nieuws dat er "naar verluid" een portret was?
Dat past dan wel weer. Naar verluid is Epstein ook naar een brandweerkazerne gebracht... bij nader inzien blijkt dat toch niet zo te zijn...  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 16, 2019 17:21 |
|
|
|
Totaal niet boeiend dat jij iets niet kunt vinden Royy, kom maar weer terug als je het wel gevonden hebt..  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 16, 2019 19:14 |
|
|
|
Naar verluid staat t ergens op internet  |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 17, 2019 13:24 |
|
|
|
Het is nu officieel: Epstein heeft zelfmoord gepleegd aldus autopsierapport
https://www.zerohedge.com/news/2019 08 16/its official epstein committed suicide hanging medical examiner rules
Grappig eigenlijk, helenaal niemand gelooft dit, behalve de media die deze theorie krampachtig proberen te verkopen.
Hoe is het precies gegaan? Hij heeft een laken gemaakt van papier om zijn nek gebonden, en zich vervolgens van de bovenkant van een stapelbed naar beneden gegooid. Epstein is een meter negentig, en waarschijnlijk vrij zwaar. Zo'n stapelbed, wat zal dat zijn? Een meter 50, iets hoger wellicht?
Epstein heeft zich dus 'naar beneden laten rollen van het bed' en daarbij zijn nek gebroken.
Uh uh...vast.
Klinkt bijna net zo geloofwaardig als de 'magic bullet' theorie die tot op de dag van vandaag ten grondslag ligt aan de officiële doodsoorzaak van John F. Kennedy. En wat wil het toeval nou? Dezelfde forensisch patholoog die het lichaam van Kennedy onderzocht en de magic bullet theorie bedacht, heeft ook het lichaam van Epstein onderzocht en de conclusie zelfmoord vastgesteld. Op verzoek van het advocatenteam van Epstein nog wel.
En dat is geen grap. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 17, 2019 13:36 |
|
|
|
Mooie samenvatting:
Qui Bono?
Tony Blair, Bill Clinton, Ehud Barak, Donald Trump...voeg Bin Salman ook maar aan dat rijtje toe.
En verder nog tal van heel bekende namen, van Hollywood tot Buckingham Palace. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 17, 2019 16:06 |
|
|
|
Die is allang dood joh...
Vermakelijk dit weer, zo wordt t natuurlijk nooit wat met de geloofwaardigheid van al die complottheorien
Ah zie t al, verwarring alom... zo zie je maar weer hoe dat soort theorietjes ontstaan...
Carlos doelt op Michael Baden. Baden is ingehuurd door de Epsteins om de autopsie te observeren, en was dus niet de "forensisch patholoog" die de autopsie heeft uitgevoerd noch degene die de conclusie heeft getrokken.
Baden was hoofd van een commissie die de moord op Kennedy 15 jaar na dato onderzocht heeft, maar was geenszins betrokken bij de daadwerkelijke autopsie van Kennedy.
https://www.washingtonpost.com/nation/2019/08/13/michael baden jeffrey epstein autopsy/
carlos schreef: | En dat is geen grap. |
Klopt, t is geen grap. T is een leugen. T is een constante stroom van vage en slecht onderbouwde verdachtmakingen die door groepen op delen van het internet worden gezet en door anderen verspreid op reguliere media als twitter of dit forum. Zodat mensen die niet verder kijken wel moeten gaan denken dat er toch wel iets aan de hand is. Geeft niet he, dat mag je allemaal doen in dit land.
Je bent geen domme gast carlos, waarom doe je aan dit soort dingen mee? Ben toch ook wel benieuwd waar je dit soort dingen allemaal vandaan haalt? Een ander forum? Heb je een linkje voor me? Zou er graag eens rondneuzen. |
|
Laatst aangepast door Royy op Za Aug 17, 2019 17:07, in totaal 4 keer bewerkt _________________ Houdt koers! Valse honden schiet je af. #trotsopdeboer |
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 17, 2019 17:38 |
|
|
|
De media pakken vandaag trouwens groot uit met het zelfmoord oordeel over Epstein, ik hoorde het zelfs op de Nederlandse radio;
https://www.youtube.com/results?search_query=epstein+autopsy
Klik maar es wat willekeurige linkjes aan en lees de reacties: niemand gelooft dit.
Ik weet het goed gemaakt, geef de bewakingsbeelden van zijn cel maar vrij waarop het te zien is, dan geloof ik het.
En hoe zat het met de bewakers, die waren in slaap gevallen, aldus de media. Hilarisch, niet?
Kom op zeg..  |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 17, 2019 17:51 |
|
|
|
Nee t klopt niet.
Feiten:
Baden was hoofd van een commissie die de moord op Kennedy 15 jaar na dato heeft onderzocht.
Baden is blijkbaar ingehuurd door de Russen om de Romanovs te onderzoeken
Baden is een soort "celebrity" forensisch patholoog
Baden is door de Epsteins zelf ingehuurd om te observeren bij de autopsie en blijkbaar om zelf een tweede autopsie te doen
Ik zie m ff niet. Je zou kunnen zeggen dat Baden "makkelijk" is in zijn conclusies: hij trekt relatief makkelijk de conclusies die zijn opdrachtgevers willen zien. Dat zou, als je t negatief uit wilt leggen, het geval kunnen zijn bij Kennedy, en bij de Romanovs. Maar bij Epstein heeft ie eigenlijk geen enkele status, hij was observator. Wat zou ie kunnen doen? Als de daadwerkelijke autopsie uit zou wijzen dat Epstein geen zelfmoord zou hebben gepleegd beweren dat ie wel zelfmoord had gepleegd? En dan?
Quote: | Cliff, geloof jij werkelijk dat Epstein zelfmoord heeft gepleegd?
En dezelfde vraag voor Royy, die deze zaak zogenaamd niet volgt.  |
To be honest: ik weet het niet. Het klinkt in eerste instantie als te toevallig... juist bij deze gevangene zou alles misgegaan zijn wat er mis kan gaan. Aan de andere kant: toeval bestaat, truth is stranger than you can imagine.
Toch ga ik in eerste instantie mee met de officiele verklaringen. Mijn vertrouwen in de Amerikaanse rechtsstaat is groot, zoals ik al eerder zei. En t is allemaal te groot om een complot te zijn: veel te veel mensen betrokken.
Quote: |
Volgens jou is het dus puur toevallig dat deze personen stuk voor stuk omgang hadden met Epstein, zijn privé adres in Manhatten bezochten of op de Lolita Express zaten? Ok dan, die staat genoteerd Royy. |
Dat kan heel goed. T is een kleine wereld.
Beredeneer t eens van de andere kant, carlos: complotten kunnen alleen werken als die bekend zijn bij een zeer beperkte groep. Zo'n uitgebreid netwerk van mensen die binnen het complot zitten... werkt niet. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 17, 2019 18:37 |
|
|
|
Twee schilderijen van een en dezelfde kunstenaar; Petrina Ryan Kleid
Het linker hing in het appartement van Epstein.
Het rechter...tja.
Ik vrees dat de zaak Epstein weldra zal doodbloeden en dat iedereen weer over gaat tot de orde van de dag. Zo gaat dat meestal. Denk maar aan de moord op Khasoggi, wie heeft het daar nog over? Onze Koningin Maxima zat gewoon gezellig met de man die verantwoordelijk wordt gehouden daarvoor te keuvelen.
We leven in een totaal verziekte wereld, en de meeste mensen schijnen dat wel prima te vinden, zolang ze hun eigen onbeduidende leventje maar kunnen blijven leven.
Sad but true. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 17, 2019 19:57 |
|
|
|
carlos schreef: |
Het is onmogelijk dat hij zelfmoord heeft gepleegd in die gevangenis, onder dat regime. Absolute nonsens. Dat jij dat gelooft verbaast me dan weer niets, maar je bent volgens mij de enige. |
Vertel eens carlos, wat voor gevangenis was t?
En in dit verband nuttig om te vermelden dat hij degene is die de "magic bullet theory" wereldkundig heeft gemaakt. Iedereen weet denk ik wel wat die theorie ongeveer inhoudt. Vraag het anders aan Peter R. de Vries. |
Da's mooi voor m. Ik zie niet in hoe dat relevant is, behalve Baden verdacht maken.
Dus toch een autopsie. |
Sure, maar niet de officiele autopsie en niet de autopsie die heeft geleid tot de conclusie van zelfmoord. Je hele verdachtmaking van Baden is dus compleet irrelevant, maar maakt t natuurlijk wel extra smakelijk...
Wat jij dus doet voorkomen, Baden heeft de autopsie gedaan van Kennedy, de magic bullet theorie geintroduceerd en de autopsie van Epstein gedaan... is dus complete nonsens. Waarom gebeurt dat keer op keer bij jou? Een hoop stemmingmakerij, maar zodra de feiten op tafel komen...
Of moeten we t nog weer hebben over het so called fire department wat je zag op foto's?
Quote: | Denk maar aan de moord op Khasoggi, wie heeft het daar nog over? |
Moeten we t daar nog over hebben dan? Een dictator legt een criticus om. Wat is daar spannend aan? Normale gang van zaken in de door jou zo gesteunde dictaturen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 17, 2019 22:32 |
|
|
|
carlos schreef: | Als Navalny 'zelfmoord' zou plegen in zijn cel zou je hier van de daken schreeuwen dat Putin hem vergiftigd had. |
Klopt. En het zure feit is dat de man ook vergiftigd is... als jij consequent bent, schreeuw jij hier nu van de daken dat dat allemaal wel heel toevallig is en dus dat het Kremlin daar achter moet zitten. Maar nee.
Quote: | Als Weiwei vermoord zou worden wist jij zeker dat Beijing er de hand in had. |
Klopt.
Quote: | Maar als Epstein dood in zijn cel wordt gevonden dan doe je er alles aan om de zaak te bagatalliseren en degene die er melding van maakt op de persoon aan te vallen. |
Ik val je niet op de persoon aan. Ik constateer geraffineerde leugens in je verhalen hier. Mag dat niet?
T is opvallend dat je politiek (Navalny, Weiwei) door elkaar haalt met persoonlijke relaties. En het is opvallend dat jij door en door corrupte landen en regimes gelijkschakelt met de Amerikaanse rechtsstaat.
Er is geen directe politieke relatie tussen Epstein en Trump of Clinton, anders dan bij Navalny en Poetin of Weiwei en de communisten in Beijing. Noch is de Verenigde Staten tot op het bot corrupt of een bananenrepubliek.
Er is blijkbaar een persoonlijke relatie, waarbij je zeker niet uit moet sluiten dat een deel van die relaties mee hebben gedaan met Epsteins praktijken. Wat die relaties precies waren we nog niet. En er is geen enkel bewijs (zelfs geen smoking gun) van betrokkenheid van die relaties bij Epsteins praktijken. Toch presenteer jij dat laatste al als een soort voldongen feit.
Quote: | Ik snap het wel hoor, dit hele akkefietje moet zo snel mogelijk onder het tapijt geveegd worden, geheel conform de wensen van het door jouw blindelings gesteunde 'establishment', nietwaar Royy? |
Nee hoor, dit akkefietje moet tot op de bodem worden uitgezocht. Maar ik ben wel klaar met al die vage en slecht onderbouwde spooktheorieen die over het internet zwerven. Ik zal dan ook niet nalaten om aan te wijzen als daar aantoonbare leugens tussen zitten.
Stel nou eens he dat het zo is... Epstein wist dingen die zeer gevaarlijk zijn voor de namen die nu worden genoemd. En Epstein wist dat ie dat wist. Hij wist ook dat als het misgaat, hij in handen zou komen van de Amerikaanse justitie, hij een probleempje heeft en dat je inderdaad niet moet uitsluiten dat ie vermoord zou worden. Maar dan zou Epstein niet onwaarschijnlijk het nodige hebben geregeld om zijn "relaties" ook na zijn dood in zijn val mee te sleuren, en zeer waarschijnlijk zou ie die boodschap ook over hebben gebracht aan die relaties... daar was ie gehaaid genoeg voor. If I go down, you go down. You can kill me, but it won't save you.
It just makes no sense. Je schrijft aan een gehaaide zakenman en pedofiel toe dat ie ontzettend dom en naief is. Dat gaat er bij mij niet in, t is simpelweg niet rationeel. En 1 ding moet je zijn als je in staat bent miljardair te worden en een compleet prive eiland met pedo bunkers uit de grond te stampen: verdomd rationeel en verdomd gehaaid.
Een bondgenoot van het westen die een criticus in stukjes laat zagen op een consulaat? Nee zeg, laten we het daar maar niet over hebben, leidt alleen maar af van de verderfelijke praktijken van China dat traangas en pepperspray inzet tegen uiterst gewelddadige demonstranten in Honkong.
|
Over wat we van de Saoedi's vinden hoeven we t denk ik niet lang te hebben, zijn we t over eens. Vreselijk regime wat zo snel als mogelijk het veld moet ruimen. Anders dan jij vind ik dat ook over het regime in Beijing...
Quote: | Het was precies andersom hoor, eerst de conclusie "zelfmoord", daarna de autopsie die dat moest bevestigen. |
Waanidee i.m.o., in de Amerikaanse media is ook de mogelijkheid van wurging besproken, sterker nog: die is benadrukt als meer waarschijnlijk in relatie tot een of ander botje in de nek wat was gebroken. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Aug 18, 2019 8:45 |
|
|
|
carlos schreef: | Cliff, geloof jij werkelijk dat Epstein zelfmoord heeft gepleegd? |
Kans lijkt me uitermate klein. Wat wel kan is dat hij zo onder druk gezet is dat het geëist is van hem. In de gevangenis wat hulp gehad door het uitzetten van camera's en hem een stevig laken te geven ofzo.
Dan de media in slingeren dat de camera's per ongeluk uit stonden en dat hij per ongeluk de verkeerde lakens gekregen heeft etc...
Reden waarom je nauwelijks kunt geloven dat het zelfmoord was is vrij duidelijk: de man had al een poging ondernomen (volgens de media) en stond onder verscherpt toezicht (volgens de media).
Quote: | Als Navalny 'zelfmoord' zou plegen in zijn cel zou je hier van de daken schreeuwen dat Putin hem vergiftigd had. Als Weiwei vermoord zou worden wist jij zeker dat Beijing er de hand in had. Maar als Epstein dood in zijn cel wordt gevonden dan doe je er alles aan om de zaak te bagatalliseren en degene die er melding van maakt op de persoon aan te vallen. |
Touché.
Quote: | Navalny is vergiftigd?? Vertel Royy.. |
Ook hier zie je de vooringenomenheid van Royy... er zijn wat geruchten geweest, maar het kon evenzeer een allergische reactie zijn van Navalny op iets wat hij gegeten had (aldus doctoren uit het ziekenhuis).
Maar goed: als Navalny roept dat hij vergiftigd is, dan gelooft Royy dat onmiddellijk en hij gelooft ook direct dat het Kremlin daar achter zit.
Bewijzen doen totaal niet ter zake meer in de standaard beschuldiging tegenwoordig: 'RUSSIA DID IT". |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Weerwoord forum index » Buitenland