Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Epstein krijgt gelegenheid voor ''zelfmoord''. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 9:47 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:

Zullen we alvast een wedje leggen? Maxwell komt door stom toeval om het leven voordat ze kan praten...of iets dergelijks.

Je zou denken dat dit onmogelijk een tweede keer kan gebeuren, maar ik sluit het niet uit.

Ik ook niet. Je ziet het aan Rusland: daar vallen drie artsen die kritiek hadden op de corona-aanpak door de overheid stomtoevallig alle drie uit het raam.
Maar goed, terug naar het onderwerp : nee, ook ik sluit niet uit dat deze mevrouw door stom toeval overlijdt alvorens zij kan praten.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 9:58 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

@ Carlos: Maxwell gaat dood door het coronavirus.
Die vuile kuthoer gaat echt geen zelfmoord plegen, die wordt gewoon afgemaakt door haar voormalige 'vriendjes'.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 11:05 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Coronavirus...sluit ik inderdaad niet uit. Mag er waarschijnlijk ook geen autopsie plaatsvinden, wel zo handig natuurlijk.

Gewoon afmaken, stempeltje corona er op en klaar is kees.

Er gaat niets wereldschokkends aan het licht komen tenzij ik me heel erg vergis.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 11:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik denk dat ze samen met Skripal op een bungalowpark in Australië mag uitrusten.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 16:01 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

De FBI heeft de hoog aangeschreven Italiaanse bodyguard Hiluigi Clintonelli ingehuurd om Maxwell te beschermen in de gevanenis.

https://babylonbee.com/news/federal-prison-hires-top-rated-italian-bodyguard-hillena-clintonelli-to-protect-ghislaine-maxwell

BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 20:11 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
De FBI heeft de hoog aangeschreven Italiaanse bodyguard Hiluigi Clintonelli ingehuurd om Maxwell te beschermen in de gevanenis.

https://babylonbee.com/news/federal-prison-hires-top-rated-italian-bodyguard-hillena-clintonelli-to-protect-ghislaine-maxwell

Ja, een satirische website..
Zitten we echt op te wachten.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 23:55 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Joh het is maar humor en je bent niet verplicht om het leuk te vinden. Niet zo aanstellen dus.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 31, 2020 13:06 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

We zijn inmiddels bijna een maand verder, en er druppelen langzaam wat stukjes informatie naar buiten over de rechtszaak tegen Ghislaine Maxwell.

Here Are The Top Highlights From Ghislaine Maxwell's Unsealed Court Records

https://www.zerohedge.com/political/here-are-top-highlights-ghislaine-maxwells-unsealed-court-records

Over Bill Clinton in het bijzonder;

Dit komt uit een getuigenverhoor. Die V. zou kunnen staan voor Virginia Roberts, ik zou anders niet weten wie het is.

Ik zit trouwens nog steeds te wachten op de eerste beelden of foto's van Maxwell sinds ze gearresteerd is. Er zijn ook emails geopenbaard tussen haar en Jeffrey Epstein uit 2015, waarin de twee bespraken hoe een en ander ontkend moest worden. Dit nadat Maxwell eerder had verklaard Epstein in geen tien jaar gezien of gesproken te hebben.

De aanklachten waar deze rechtszaak om draait stammen dacht ik uit 2004/2005 of daaromtrent. Ik volg de zaak niet op de voet.

Maar ok, Clinton heeft dus deelgenomen aan sexorgies met minderjarige pleziermeisjes op het pedo eiland van Epstein aldus deze getuigenverklaring.......imagine my shock.

Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Jul 31, 2020 14:46 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
We zijn inmiddels bijna een maand verder, en er druppelen langzaam wat stukjes informatie naar buiten over de rechtszaak tegen Ghislaine Maxwell.
Very Happy

Hahaha... Wat een humor! Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Aug 01, 2020 8:55 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Voor wat het waar(d) is:

'Document toont dat Epstein meisje beval seks te hebben met prins Andrew'

BerichtGeplaatst: Za Aug 01, 2020 9:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Voor wat het waar(d) is:

’Bill Clinton gezien op ’orgie-eiland’ Epstein met twee jonge meisjes’

Updated Gisteren, 13:46
Gisteren, 12:14 in ENTERTAINMENT

In de tientallen nieuwe documenten die donderdag openbaar zijn gemaakt met betrekking tot de omgang van Ghislaine Maxwell met misbruikmiljardair Jeffrey Epstein.

Bill Clinton
Ⓒ GETTY IMAGES

Giuffre vertelde een advocaat dat Bill Clinton te gast was op het privé-eiland van Epstein op de Amerikaanse Maagdeneilanden. In de documentaire over Epstein, Filty Rich, noemde zij het een ’orgie-eiland’.

„Weet je, ik herinner me dat ik Jeffrey heb gevraagd wat Bill Clinton hier (op het eiland, red.) doet”, zei Giuffre tegen de advocaat volgens een transcriptie van het gesprek. Giuffre voegde eraan toe dat Epstein haar vraag lachend beantwoordde met: „Wel, hij is me een gunst verschuldigd.”

„Hij heeft me nooit verteld wat voor gunsten het waren”, aldus Giuffre. „Ik heb het nooit geweten. Ik wist niet of hij het meende.”

Volgens Giuffre waren naast Epstein en Clinton ook Maxwell, Emmy (vermoedelijk Maxwells assistente) en „twee jonge meisjes uit New York” aanwezig.

Clinton heeft altijd volgehouden dat hij nooit op het ’orgie-eiland’ op de Maagdeneilanden, noch in de optrekjes van Epstein is geweest.

De Telegraaf

BerichtGeplaatst: Wo Aug 19, 2020 15:39 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Voor wat het waar(d) is:

nieuwe foto's van Clinton in relatie tot zaak Epstein opgedoken

https://twitter.com/dbongino/status/1295779534143475722

De foto's zijn niet direct wereldschokkend, maar ze tonen aan dat er weldegelijk een link was tussen Epstein en zijn imperium aan seksslavinnen, en Clinton. Er zijn ook foto's van hem in de Lolita Express met een ander slachtoffer van Epstein. Clinton heeft altijd ontkent ook maar iets af te weten van Epstein's praktijken, dat lijkt niet erg geloofwaardig in het licht van deze foto's.

Verder is het opmerkelijk dat bovenstaande foto's vrijgegeven werden op de dag dat Clinton een toespraak hield om de conventie van de democraten, maar dat is puur toeval. Very Happy

Overigens, waar is Loetje toch gebleven? Al een poosje niet meer gezien hier.

Waarschijnlijk ook de schijt van het corona gezeik. Razz

Weerwoord forum index » Buitenland