Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Waanzinnig Boerkaverbod Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Aug 06, 2019 21:00 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Het lijkt mij veel beter om die onzin helemaal te verbieden, zulks moet je toch niet in je straatbeeld willen?

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Aug 06, 2019 21:30 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Blens schreef:
Het lijkt mij veel beter om die onzin helemaal te verbieden, zulks moet je toch niet in je straatbeeld willen?

Zoals ik al zei, de overheid hoeft alleen de bestaande regels maar te handhaven.
Dat heb ik al verschillende keren te berde gebracht, maar er zijn hier op dit forum diverse stoorzenders in de lucht.

Die vinden het gewoon geil om de islam ervan langs te geven.

BerichtGeplaatst: Di Aug 06, 2019 21:34 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

*** Verwijderd door Weerwoord Beheer - lees het reglement! ****

BerichtGeplaatst: Wo Aug 07, 2019 9:06 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ryan schreef:
Die vinden het gewoon geil om de islam ervan langs te geven.

Geil? Het is gewoon terecht om de islam te verketteren. Die religie deugt immers voor geen meter.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 07, 2019 12:12 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Vind 't trouwens van de dolle dat figuren zichzelf links noemen terwijl ze duidelijk blijken te heulen met vreemdelingen die hier al dan niet legaal vooral ook de minder draagkrachtige binnenlanders op allerlei manieren komen beconcurreren en vaak nog erger dan dat.

Zo pikken die vreemdelingen met hun vaak hondse werkmentaliteit de banen van laatstgenoemden in, waardoor dezen alsmaar verder gemarginaliseerd worden.

In wezen werken dat soort (vaak SP-) figuren juist mee aan het elimineren van de op zijn rechten staande binnenlandse arbeiders door het grootkapitaal, dat de voorkeur geeft aan de slaafse werkezels uit den vreemde.

Het resultaat: neem het Haagse Schilderskwartier; van origine 'n wijk waar binnenlandse in materieel opzicht niet zo welgestelden als in andere Haagse wijken 'n over het algemeen gesproken waardig leven konden leiden.
Wat het nu is, vooral ook door toedoen van het vreemdelingen-promotende gedram van zich links noemende, maar in wezen de slip van het grootkapitaal dragende 'humanen', dat mag algemeen bekend geacht worden. 'n Islamitische no-go-achtige opeenhoping van exoten wier gangen in stad en land nauwelijks te controleren vallen. .

Als dát links is, dan is het verkeer in Nederland ook links.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Aug 08, 2019 9:18 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik vind het van de dolle dat links een extreem rechtse religie de hand boven het hoofd houdt enkel en alleen omdat de volgers tot een etnische minderheid behoren. Als de autochtone christelijke kerk kromme zaken verkondigt staat links op de achterste benen om de rechtse leer van de eigen kerk te verketteren.

Theo van Gogh was links en wat deed hij? Hij verketterde de islam, hij keek namelijk naar de leer en niet naar de gelovigen.

BerichtGeplaatst: Do Aug 08, 2019 10:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Daar zit inderdaad een enorme discrepantie in links denken...

Enerzijds wil men graag open en tolerant staan tegenover buitenlandse culturen en mensen met een kleurtje.
Anderzijds zie je dat die openheid en tolerantie bij buitenlandse culturen en mensen met een ander kleurtje soms vér te zoeken is.

Dat maakt veel 'linkse' (ik hou niet van dat achterhaald begrip) behoorlijk racistisch. De mening van de blanke man wordt vele malen kritischer beoordeeld dan de mening van iemand van een buitenlandse cultuur of religie.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 09, 2019 11:53 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:

Theo van Gogh was links en wat deed hij? Hij verketterde de islam, hij keek namelijk naar de leer en niet naar de gelovigen.

Van Gogh links? Afgezien van de al lang achterhaalde links - rechts indeling, was Van Gogh vooral een provocateur.
Daarnaast was hij een zeer middelmatige regisseur en ook al het andere wat hij gedaan heeft was niet meer en niet minder middelmaat (min).
Waar hij wel punten mee kon scoren waren ongezouten beledigingen en dat was dan ook uiteindelijk zijn verdienmodel.

Zeker geen groot Nederlander aan verloren gegaan.

NB. Waarmee ik niet wil zeggen de moord op zijn persoon goedkeur.

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 10:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Links is vaak non-conformistisch hetgeen door de gevestigde orde vaak als provocerend ervaren wordt. En non-conformistisch gedrag ontstaat meestal uit linkse opvattingen.
Van Gogh was een linkse provocateur die een rechtse religie onder vuur nam. Of ga je me nu vertellen dat de islam niet rechts is?

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 10:13 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Geen enkele religie is rechts of links. Ze zijn wel vaak dogmatisch, fundamentalistisch en onverdraagzaam. Drie zaken die zowel links als rechts kunnen zijn.

Was het Republikeins Genootschap overigens links??
Daar was provocateur en nietsnut van Gogh lid van.
De oprichter Pierre Vinken ervan was lange tijd voorzitter van de raad van bestuur van Elsevier ( erg links toch.. Rolling Eyes )

Laatst aangepast door estudiant op Za Aug 10, 2019 10:20, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 10:18 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

estudiant schreef:
Geen enkele religie is rechts of links. Ze zijn wel vaak dogmatisch, fundamentalistisch en onverdraagzaam. Drie zaken die zowel links als rechts kunnen zijn.

Wil je ook beweren, dat geen enkele religie imperialistisch is ?

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 10:39 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:

O nee? Religie is rechts omdat religie dogmatisch, fundamentalistisch, onverdraagzaam, conservatief is.

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 12:19 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Hahaha dat past ook bij extreem links.... snap je?

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 12:22 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Icesurfer schreef:
estudiant schreef:

Wil je ook beweren, dat geen enkele religie imperialistisch is ?

Op zich wil ik dat niet echt beweren. Maar het is natuurlijk wel een gegeven. Religie wordt gevormd door mensen - meestal mannen - en die willen uiteindelijk gewoon macht. Als ze daar vervolgens religie voor inzetten dan kan het maar zo leiden tot imperialisme.

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 12:37 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

:Duim: Estudiant

Vind ik een goed antwoord op mijn vraag.

BerichtGeplaatst: Za Aug 10, 2019 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Wink ik vond het ook wel een goeie vraag

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 10:39 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:

Ja dat snap ik, maar ik vroeg jou of de islam links is.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 10:47 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Wat maakt het nou toch in godsnaam uit of iets als religie - of iets anders - links of rechts is. Die indeling is sowieso volkomen achterhaald, maar bovenal totaal irrelevant en meestal alleen bedoeld door de gebruiker van deze begrippen om de opvattingen van anderen in een hokje te kunnen duwen waaraan dan een waardeoordeel vast zit.
De oude Mao zei het al : het maakt niet uit of een kat zwart of wit is, als hij maar muizen vangt.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 11:04 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dag meneer Lampje! Welkom terug!

Het maakt in principe inderdaad niks uit, maar in deze discussie gaat het er nu even over.
Links en rechts bestaan nog, alleen is dat in ons laffe polderland helemaal verwaterd omdat alles kapot is genuanceerd door de wurgende politiek correctheid.
Zoals ik al eerder zei houden linkse krachten een rechtse religie de hand boven het hoofd omdat de volgers van deze religie tot een etnische (allochtone) minderheid behoren. Gelijktijdig verketteren diezelfde linkse krachten de rechtse standpunten van de eigen (autochtone) kerk.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 11:37 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:
estudiant schreef:

Ja dat snap ik, maar ik vroeg jou of de islam links is.

Het is een religie. En daar schuilt altijd een fundamentalistisch gevaar in. Dat is links noch rechts, dat is zoals al eerder geschreven volstrekt achterhaald als begrip.

Je probeert echter de discussie een wat andere richting te geven, want jij beweert dat van Gogh links was en zich daarom tegen de islam keerde.
Van Gogh was een provocateur, belediger en wazige nietsnut. De enige reden dat hij nog bekend is, is omdat hij vermoord is.
En was van Gogh links? Nee, want hij was lid van het Republikeins genootschap. En dat was echt geen linkse club gezien degene die er leiding aan gaf.

Maar verder is de links rechts discussie onzinnig. Tenzij je net als Elisabeth graag alles eenvoudig wil indelen in goed en slecht.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 12:37 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Toch nog wetshandhaving bij boerkademonstratie inzake verbod op gezichtsbedekkende kleding. Wel selectief, dat dan weer wel. Gezichtsbedekkende boerka mag wel; Gezichtsbedekkende bivakmuts mag niet.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2019 14:45 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

PvdAllaaah, De Volksrant en De Trouw hebben wekenlang met Burka-ideologie mee geheuld...

Trouw is tegenwoordig xenofobisch voor xenofobie geworden en meent de kwaadaardigste idelogieen
dagelijks te moeten verdedigen..

In die zin is Trouw is On-Trouw, een randgroepje van psychologische verwarde gedegenereerde warhoofden,
niet meer in staat gevaar te onderscheiden of een evenwichtig blad te creeeren...

Ook de drogredenen van Holland hater Gerard Spong en de punk heks Inez Weski logen er niet om...

Spong is een van de vele honderdduizenden opportunisten die zonder bedreigd te worden er als de kippen
vandoor ging toen Bouterse zich aandiende.

Zo gedraagt Spong zich onder minimale druk....
Om zijn laffe angstige schouderloze karakter te verbergen heeft hij zoals alle lafbekken een 'grote mond' en
praat recht wat krom is.. om zijn ego te redden.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/ik-weiger-mij-door-angst-te-laten-leiden~b0df311b/

In Nederland schijt hij op alle waarden van de bevolking die hem (overigens volkomen onterecht) heeft binnengelaten.

Samen met de, achter haar Punkuiterlijk en metersdikke gezichtsverf verscholen advocaat/heks
Ines Wesky kotsen ze nu al levenslang op ons rechtssysteem. Hun wereldje creeerde de 20 miljard aan drugs-criminaliteit
laksheid, opportunisme en beiden zijn blind van haat jegens de witte medemens die gedwongen wordt de
enorme ellende door al hun oeverloze gezwets te accepteren).

De Burka is geen onschuldig gewaad, zo weet men in Islamitische landen (men kan dit vragen aan de Arabische Christenen, maar men weigert deze wetenschappelijke benadering van hoor en wederhoor).

Maar de Politiek Correcte omarmt ze weer. In de Gemeente Den Haag met een D66 trutje als burgemeester
(dankzij meer dan 50 % autochtonen functioneert de democratie feitelijk niet meer naar onze maatstaven)
worden radicale Islamisten beloont met betaalde idiote zg. wijkteams-functies...

Van daaruit grijpen ze steeds verder de macht en preken de radicale Islam binnen ons publieke domein.
Nu ''ISIS'' niet meer mag, spelen ze het spel onder de hoed van het ''Salafisme''.

De valsheid van deze Gutmenschen in hun argumentatie kan men eenvoudig ontkrachten.
Zo zou een Burka ''niks zeggen'' over de drager ervan, zo weten deze Wizkids...

Diezelfde Gutmenschen stonden destijds achter een KLEDINGVERBOD VOOR NEDERLANDSE SCHOLIEREN van
alles KLEDING met klein Nederlands vlaggetje... jassen, tassen met een NEderlandse driekleur etc.: VERBODEN.

De leerling achter die kleding werd zonder pardon op de grote hoop van ''gevaarlijke radicalisten'' gegooid
en van zijn vrijheid berooft...

Argumenten zijn voor Gutmenschen als verbale diarree...
Van enige consequentie of ratio valt niks te bespeuren. Als Nederland uiteindelijk na vele geboortes en
massa-immigraties onder een geschifte Sjeik komt te leven... Dan mogen wij de wonden likken en
zien hoe de Gutmensch (Spong) als hazen vluchten naar weer een ander land.

De Burka staat voor de ideologie van onderdrukking, ontvoering, eeuwenlange Stockholsyndroom,
haat jegens onze levensstijl, onthoofdingen, amputaties en steniging namens Allah
en willekeurige massamoorden middels terreur,.

Ook in Marocco blijft er van de zogenaamde vrije liberale mensch achter de Islam die alleen Spong en
zijn heks-metgezel Inez Weski (of Inze Wiskey ?) in hun eigen zelfvoldane illusionaire wereldje ervaren weinig over...

https://www.welt.de/vermischtes/article198317291/Marokko-Belgierinnen-verlassen-Land-nach-Morddrohung.html

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 8:02 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Je probeert echter de discussie een wat andere richting te geven, want jij beweert dat van Gogh links was en zich daarom tegen de islam keerde...

Ik probeer helemaal niks. Jij ontwijkt steeds mijn vraag om zo niet te hoeven toegeven dat de islam rechts is.
Je kunt over van Gogh zeggen wat je wilt, maar van Gogh was links, hij was absoluut niet rechts.
En wat hij absoluut ook niet was: politiek correct, een gedrag dat in dit land welig tiert en al een heel veel heeft verziekt.

Quote:
Maar verder is de links rechts discussie onzinnig. Tenzij je net als Elisabeth graag alles eenvoudig wil indelen in goed en slecht.

Dus ik moet jou vragen of de islam goed is slecht is? Het is een fundamentalistische, rigide, discriminerende religie, dus behoorlijk fout. Mee eens?

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 17:49 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
Tweet politie over offerfeest baart opzien

Een bericht van de politie-eenheid in Den Haag op Twitter zorgt online voor enige beroering.

„In verband met het offerfeest, bestaat de kans dat er vanuit vrachtwagens veel kadavers worden verkocht”, schrijft de politie.

„Dit is een legale actie. Schrik er niet van en er hoeft geen contact met de politie gemaakt te worden erover. Bedankt voor uw begrip.”

Veel mensen vragen zich af of het voor iedereen legaal is om vlees vanuit een vrachtwagen te verkopen. Ook VVD-wethouder Paul Slettenhaar van Castricum reageert in die bewoordingen.

>> tweet <<

BerichtGeplaatst: Ma Aug 12, 2019 17:57 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De politie kent de wet- en regelgeving niet eens. > Regelgeving kadavers Warenwetbesluit Vlees, gehakt en vleesproducten

En dan is er nog zoiets als een vergunning om op straat te mogen verkopen. Hoe zit het daarmee?

Is de Islam dan een soort bijzondere ontheffing of zo?

Is varkenskoppen verkopen vanuit een vrachtwagen op straat bij een moskee dan ook een legale actie?

En moet je eens kijken wat er kan gebeuren als je op Koningsdag hamburgers gaat verkopen; Heb je zo de voedsel- en warenautoriteit en een prent aan je broek. > MAG DAT: Eten verkopen op de vrijmarkt tijdens Koningsdag? Antwoord: Particulieren mogen geen ‘aan bederf onderhevige producten’ verkopen – vlees, vis en zuivel dus. Denk dus twee keer na als je van plan was om broodjes warm vlees of roti uit een pannetje te verkopen. Zelfs op Koningsdag lopen er controleurs rond!

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie