Geplaatst: Za Nov 28, 2020 10:05 |
|
|
|
Even geduld, Loetje. Ze is nog niet thuis, terug op het warme nest. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Nov 28, 2020 11:49 |
|
|
|
Quote: | ’Je was vrij om te gaan’
Angela nam in de documentaire Lokroep van de Jihad geen afstand van IS. ,,Ik vind de Islamitische Staat, zoals ik die beleefd heb, waar je gesluierd de straat op moet en je niet mag roken, waar de basis islamitische regels worden uitgeleefd, die vind ik goed. Je was gewoon vrij om te gaan en staan waar je wil en het was niet zoals ik in video’s heb gezien, dat er overal onthoofde hoofden hangen op straat. Dat heb ik nooit gezien. Een Islamitische Staat hoe ik nu zie dat mensen die hebben beleefd of zoals je die ziet in video’s, daar sta ik niet achter.’’ |
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1454467290/jihadbruid-mooie-angela-ontsnapt-uit-syrie-en-op-weg-naar-europa
Ik weet niet wie ik erger moet vinden. Mooie Angela met haar taqiyya praatjes of goedgelovige of moedwillig foute rechters die hier haar vrij zullen laten rondlopen.
En die rechters hier geven die tikkende tijdbommen nagenoeg altijd een vrijbrief om vrij op straat rond te mogen lopen.
Jihadbruiden brengen het er in Nederland vaak genadig vanaf, geldt dat ook voor Angela B?
En dat woord Jihad bruiden staat me ook niet aan. Benoem ze als wat ze zijn! Gewoon oorlogsmisdadigsters die willens en wetens hebben gekozen voor zich voorgoed van onze samenleving af te keren voor oorlogsmisdaden in hun gedroomde Kalifaat. |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 28, 2020 12:14 |
|
|
|
Loetje schreef: | Ebru Umar heeft het kind van een naar Nederland teruggekeerde IS-oorlogsmisdadigster een IS-spruit genoemd. En nu is de Jihadistische moeder boos en bedreigt haar. Is het al niet van de zotte dat zulk een oorlogsmisdadigster hier kan terugkeren en vrij rondlopen? En liever zie ik dat gebroed van die zeug uit het ouderlijk gezag onttrokken worden, want ik verwacht weinig goeds van een kind het gif van de Jihad met de paplepel meegieten.
Quote: | morgen naar Amsterdam om aangifte te doen van bedreiging door IS heks die weer veilig en wel terug is in NL. Thuis ook. En bevallen van een IS-spruit. Living the good life - het kan allemaal in dit land. Gelukkig staat @jeadvocaat me bij. |
https://twitter.com/umarebru/status/1277686611816390663 |
Het antwoord op kritiek op de islam is altijd geweld. En niets anders dan geweld. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 28, 2020 12:30 |
|
|
|
Trouwens, ik lees steeds mooie Angela. Is Angela een lekker wijf in een aardappelzak met kijkgleuf? Zijn er ergens foowtoows waar ze uit die zak is te bewonderen?  |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 28, 2020 16:25 |
|
|
|
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 28, 2020 16:37 |
|
|
|
Angela Berkel! |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Nov 29, 2020 12:46 |
|
|
|
Misschien niet chique, maar het snelrecht wat daar dan zal worden toegepast doet wel zo z'n reinigende werking. |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 07, 2021 16:39 |
|
|
|
https://nos.nl/artikel/2363417-syrieganger-angela-b-vastgezet-in-nederland.html
Ja hoor, Angela Bitch is back.
Ik wacht op het moment dat de achtgroep Boerka Bitches Matter! op de Dam gaat demonstreren, waar volledig begrip voor zal zijn waarna men erop toe gaat zien dat zij kinderopvangtoeslag krijgt voor haar liefdesbaby, zodat zij volledig kan participeren in onze samenleving, waarnaar ze terug is gekeerd.
Flikker op Angela B! Ga in een geitenneukersland wonen! Daar hoor je thuis!  |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie