Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Jihadkinderen toch naar Nederland? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Dec 14, 2019 11:55 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Corwin schreef:
Tedje van Es schreef:

Ik begrijp het niet goed. Ik heb toch al een paar keer gezegd dat er mensen zijn die willen dat jihadisten terug moeten komen?
Dan begrijp ik weer niet waarom u nu weer opnieuw zegt wat u al eerder een paar keer zei en wat iedereen weet en waar helemaal geen meningsverschil over bestaat.

Ik geloof dat we elkaar verkeerd begrijpen.

Quote:
Waarom vraagt u dat aan mij?

Het was retorisch bedoeld.
Quote:
Wat ik weet is dat er tientallen kinderen met Nederlandse opa's en oma's in Koerdische kampen zitten. De Koerden zorgen voor eten en voor water en voor beveiliging. Die Koerden vragen ons als Nederland iets daarover en u geeft ze de dikke vinger.

Wat vragen die Koerden dan? Dat we ze komen halen, toch?

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Gisteren was er bij KRO-NCRV een docu over het aandoenlijke Kalifaatmeisje Laura Hansen.

https://www.omroepwest.nl/nieuws/3979699/Kalifaatmeisje-Laura-H-denkt-na-over-toekomst-Moet-ik-mijn-naam-vertellen-bij-sollicitaties

En ze heeft het ook zo slecht getroffen. Ze heeft ook zo'n nare jeugd meegemaakt. Echt, wat zij heeft meegemaakt is met geen pen te beschrijven. Ik kan me niet iets bedenken wat anderen eventueel meegemaakt kunnen hebben.

Laatst aangepast door Loetje op Vr Dec 27, 2019 12:53, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 12:52 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Het programma is geproduceerd door Irene van den Brekel. Partner van Kajsa Ollongren...

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 13:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Heb je dit verhaal gelezen? Politici zijn theoretici zonder praktijkervaring. Zijn zij losgerukt en afgestompt van de samenleving. Denken te moeten deugen en hebben geen idee van de ellende die zij over het land afroepen.

Zo had ik recent een gesprek met een 'mannelijke' claudiadebreijregenboogfiguur van de LGBT. Deze weldoeners zijn voorstander van het naar Nederland halen van Jihadkinderen en hun familie. Want liefde, regenboogjes en zo. Heb al eens het advies gegeven om onderzoek te doen naar hoe deze mensen denken over homoseksualiteit en wat voor een toekomst hen te wachten staat als de islam de overhand krijgt in Nederland.

Ze zoeken het dan ook maar zelf uit. De groeten!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 13:13 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Cliox schreef:
Heb al eens het advies gegeven om onderzoek te doen naar hoe deze mensen denken over homoseksualiteit en wat voor een toekomst hen te wachten staat als de islam de overhand krijgt in Nederland.

Wat voor een toekomst hen te wachten staat? Dan wordt de straten misschien hiermee opgeleukt. Dat geeft ons dan wel weer een leuk inkijkje in radicale Islam versus gematigde Islam.

Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Dec 27, 2019 18:29 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Loetje schreef:
Gisteren was er bij KRO-NCRV een docu over het aandoenlijke Kalifaatmeisje Laura Hansen.

De programmamakers hebben van hun collega's inmiddels al behoorlijk de wind van voren gekregen vanwege hun kritiekloze vragen.

En dat Kalifaatmeisje mag van mij met benzine overgoten worden.
Dan weet ze ook eens hoe dat stinkt en hoe slecht dat wel niet voor het klimaat is!

Shame on you, Laura!

BerichtGeplaatst: Za Dec 28, 2019 12:34 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Dec 28, 2019 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Za Dec 28, 2019 13:05 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Tja, zo werkt dat. In deze topic heb ik al meerdere malen gezegd dat wij ze uiteindelijk naar Nederland gaan halen. Het volk moet alleen nog even week gemaakt worden zodat het in die vorm past.

Overigens is deelname aan een terroristische organisatie niet bewezen. En zo gaat dat straks met allemaal die trutten, wij kunnen hier niks bewijzen. Daar kunnen ze dat wel en daar weten ze er ook wel raad mee. Daar zijn ze niet zo lief als dat wij hier zijn.

BerichtGeplaatst: Za Dec 28, 2019 23:40 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Wie zijn dan die linkse mensen die begrip hebben voor IS'ers? Ik spreek veel verschillende linkse mensen en hoor nooit begrip voor ISers.
BerichtGeplaatst: Zo Dec 29, 2019 11:01 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Het programma waar we het hier over hebben is van BNN VARA, en dat is een linkse omroep.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 29, 2019 12:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Corwin schreef:
Wie zijn dan die linkse mensen die begrip hebben voor IS'ers? Ik spreek veel verschillende linkse mensen en hoor nooit begrip voor ISers.

GroenLinks bijvoorbeeld. Zo wilde zij, terwijl de wereld vol afschuw kijkt naar weerzinwekkende executies, dat Haagse jongeren* die in Syrië zijn gestrand en hun paspoort kwijt zijn, een noodvisum moeten krijgen zodat ze naar huis kunnen.

En krijgt Laura Hansen krijgt nota bene een podium waar zij het slachtofferrol kan uithollen en uitbuiten.

Of je het sympathie moet noemen kunnen we het over hebben, de misdaden uit naam van religie worden in ieder geval niet hard veroordeeld.

*Met Haagse jongeren worden Syrië-gangers bedoeld die zich aansloten bij IS om mee te strijden met de rebellen tegen president Assad.
BerichtGeplaatst: Zo Dec 29, 2019 15:49 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

De link verwijst naar een artikel uit 2013. Het woord IS komt er niet in voor, Evenmin een andere benaming zoals ISIS of Daesh. Dat is dan weer niet geheel onlogisch; uit Wikipedia
Quote:
In 2014 begon terreurgroep IS zelf in Syrië te opereren en de terreurbeweging noemde zich voortaan de Islamitische Staat in Irak en de Levant

In 2013 had eigenlijk niemand in Nederland van IS gehoord laat staan dat er 'begrip voor IS'er" zou kunnen zijn geweest.
BerichtGeplaatst: Ma Dec 30, 2019 11:49 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Diezelfde "strijders" tegen Assad waren in 2012 al volop actief met o.a. halzen doorsnijden en zo. Toen kon men zich al niet meer verschuilen achter het valse alibi het niet geweten te hebben. En dat er in 2013 nog niet werd gesproken over IS of Daesh; Er was al wel volop Al Nusra, de Syrische tak van Al Qaeda.

Hier een audiofragment uit 2012 waarin een vastgebonden oude Alevitische man de hals wordt doorgesneden. Het is Nederlandstalig. Het zijn dus "patat-Jihadi's"

Patatjihadi's in Syriestan onthoofden er op los
https://www.geenstijl.nl/3688921/nos_tuint_in_charmeoffensief_s/

BerichtGeplaatst: Ma Dec 30, 2019 11:53 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Wat voor onbenullen stellen we soms aan als deskundigen aan een universiteit? Terrorisme expert Edwin Bakker meent dat uitgereisde oorlogsmisdadigers als verloren zonen moeten worden gezien.

‘Waarom proberen we niet onze verloren zonen terug te krijgen?

Moeten wij ons zorgen maken om het welzijn van terroristische oorlogsmisdadigers? Edwin Bakker zegt daarover in NRC Handelsblad:

‘Nederland geeft nu niet thuis, terwijl ons land zich altijd zo graag laat voorstaan op een inclusieve aanpak om met jongerenwerkers en scholen radicaliserende jongeren op het rechte pad te houden. Waarom proberen we niet onze verloren zonen terug te krijgen? Zijn we niet gevoelig meer voor dit soort christelijke reflexen? Nederland, stel je op als winnaar, regel iets voor de verliezers nu het kalifaat instort, en laat ze zich hier voor hun daden tegenover de rechter verantwoorden.’

Nee Edwin Bakker, uitgereisde oorlogsmisdadigers zijn geen verloren zonen!

Terugkerende jihadisten zijn geen ‘verloren zonen’
https://www.elsevierweekblad.nl/opinie/opinie/2017/07/terugkerende-jihadisten-zijn-geen-verloren-zonen-523252/

BerichtGeplaatst: Ma Dec 30, 2019 15:06 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Tedje van Es schreef:
Het programma waar we het hier over hebben is van BNN VARA, en dat is een linkse omroep.

Dat was niet de vraag die Corwin stelde.
Waar sta jij zelf eigenlijk, Tedje? Links of rechts?

BerichtGeplaatst: Ma Dec 30, 2019 16:38 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Jip, we hadden het over dat programma ("M") en dat noemde ik een links programma.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 30, 2019 17:14 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Tedje van Es schreef:
Jip, we hadden het over dat programma ("M") en dat noemde ik een links programma.

Niet draaien, gewoon antwoord geven op de vraag die ik jou stelde.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 30, 2019 18:14 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Loetje schreef:
Diezelfde "strijders" tegen Assad waren in 2012 al volop actief met o.a. halzen doorsnijden en zo. Toen kon men zich al niet meer verschuilen achter het valse alibi het niet geweten te hebben. En dat er in 2013 nog niet werd gesproken over IS of Daesh; Er was al wel volop Al Nusra, de Syrische tak van Al Qaeda.

Hier een audiofragment uit 2012 waarin een vastgebonden oude Alevitische man de hals wordt doorgesneden. Het is Nederlandstalig. Het zijn dus "patat-Jihadi's"

Patatjihadi's in Syriestan onthoofden er op los
https://www.geenstijl.nl/3688921/nos_tuint_in_charmeoffensief_s/

Ik krijg geen audio fragment. Hoeft ook niet van mij. Wel een verhaal over 'patatjihadi's' met een datum van na het door Cliox gegeven artikel. Te weten eind 2013.
Niet slim die Syrië vaarders van 2012, maar ook nauwelijks dommer dan de toenmalige Nederlandse regering Embarassed
BerichtGeplaatst: Ma Dec 30, 2019 22:31 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Die moet de juiste link zijn:

Vlaamse patatjihadi’s op genocidetour in Syrië
[url] https://www.geenstijl.nl/3507291/kan_iemand_even_de_ketchup_doorgeven/[/url]

Filmpje dateert van juni 2013. Inderdaad niet 2012.

BerichtGeplaatst: Di Dec 31, 2019 9:02 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Jip schreef:
Tedje van Es schreef:

Niet draaien, gewoon antwoord geven op de vraag die ik jou stelde.

Wat heb je toch? We hadden het over M.

BerichtGeplaatst: Di Dec 31, 2019 10:14 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Corwin schreef:
De link verwijst naar een artikel uit 2013. Het woord IS komt er niet in voor, Evenmin een andere benaming zoals ISIS of Daesh. Dat is dan weer niet geheel onlogisch; uit Wikipedia
Quote:
In 2014 begon terreurgroep IS zelf in Syrië te opereren en de terreurbeweging noemde zich voortaan de Islamitische Staat in Irak en de Levant

In 2013 had eigenlijk niemand in Nederland van IS gehoord laat staan dat er 'begrip voor IS'er" zou kunnen zijn geweest.

Het maakt niets uit onder welke vlag zij halzen doorsnijden. Ik toon aan dat er een gebrek is aan afkeur en afwijzing voor terreur zodra men kan deugen. Met hun 'jongeren'...kom op, benoem man en paard en pak dat schorem het paspoort af. Deze personen reizen vrijwillig naar het Midden-Oosten om mensen af te slachten uit naam van het geloof, dan is het Nederlanderschap afstaan wel het minste wat je mag verwachten.

Datzelfde GroenLinks neemt ook geen afstand van de toestanden op Griekse eilanden. Vluchtelingen terroriseren het eiland. Gooien stenen naar politie, brandweer en ambulance, beroven winkels, bezetten panden in aanbouw, stichten brand om zo af te dwingen overgebracht te worden naar het uitkeringsparadijs Nederland om daar aan het uitkeringsinfuus te kunnen hangen.

In plaats van een precedent te scheppen, de misdadigers op te pakken en van het eiland af te trappen zegt GroenLinks (ik doe het in eigen woorden) 'Ah wat zielig, zij merken niets van kerst, we doen een oproep aan Europese regeringsleiders om hen zo snel mogelijk naar Nederland te halen, want de omstandigheden zijn erbarmelijk'. Waanzin.
BerichtGeplaatst: Di Dec 31, 2019 10:34 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Deel 2 : het kerstverhaal van erbarmelijk' Waanzin.

Politiek en media zijn de IS-terroristen en hun jihadsnollen en -sletten al maanden aan het witwassen met eufemismen als uitreizigers, terugkeerders, jihadbruidjes, IS-millennials en kalifaatmeisjes.
Ik ben niet van de samenzweringstheorieën maar vind het wel apart dat de zaligverklaring van Laura werd geproduceerd door Irene van den Brekel, de echtgenoot van minister Kajsa Ollongren.

https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/op-eerste-kerstdag-vond-het-dieptepunt-plaats-in-het-witwassen-van-jihadsnollen~b5f451cb/

Een droevig NPO staats kerstspel hoe 'n echt D66 os/ezel paar, werkgelegenheid voor eigen 'aanhang' schept .
BerichtGeplaatst: Di Dec 31, 2019 13:13 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Zomaar: Lief zijn voor de IS-oorlogsmisdadig(st)ers, want we moeten humaan zijn. Lekker dan voor al die slachtoffers of liever gezegd brandoffers en hun nabestaanden. Zeer humaan hoor.

Quote:
De Brusselse Marokkaan Oussama Atar blijkt het brein achter de bloedige aanslagen van Parijs (13 november 2015), Brussel (22 maart 2016), de mislukte aanslag op de Thalys in augustus 2015, de verijdelde aanslag in Verviers in januari 2015 en een mislukte aanslag op een kerk in het Franse ­Villejuif in april 2015.

Quote:
Oussama Atar zat in 2012 veilig vast in de Abou Ghraibgevangenis in Irak, omdat de terrorist aanslagen namens Al Qaida had gepleegd. Hij kreeg twintig jaar, maar mocht onder enorme druk van het Belgische ministerie van Buitenlandse Zaken, Amnesty International, het Rode Kruis en aangemoedigd door een optocht van honderden gutmenschen met witte ballonnen naar huis omdat hij ziekjes en zielig was.

Ik zou zeggen: Hoofdelijke aansprakelijkheid voor degenen die dit hebben bewerkstelligd. Want ze hebben bloed aan hun handen. Deugen, humaan zijn? My ass! Bloed aan hun handen is bloed aan hun handen.

BerichtGeplaatst: Di Dec 31, 2019 13:15 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie