Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu » Wat wil Groen Links Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Sep 19, 2019 12:26 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Loetje schreef:

Die Jensen mogen ze van ook tegen de muur zetten of een nekschot geven. Wat een lul is dat.

BerichtGeplaatst: Za Sep 21, 2019 9:33 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

VvMU alleen voor gelijkgestemde papegaaien, anders tegen de muur of een nekschot. Het totalitaire gedegenereerd regressief en repressief links laat weer van zich horen. Dit is nou wat ook wel fascisme wordt genoemd. Waarvan akte.

BerichtGeplaatst: Za Sep 21, 2019 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik ben het niet met Jip eens, maar ik maak ook bezwaar tegen de ongekende hetze die ingezet is tegen Femke Halsema, de Telegraaf voorop, en gretig gekopieerd door lieden als Jensen en forummers als Loetje.
Het zijn juist dit soort mensen die constant liepen te brullen dat Pim Fortuyn werd gedemoniseerd. Welnu, jullie doen nu exact hetzelfde.
Waarvan akte.

BerichtGeplaatst: Za Sep 21, 2019 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Loetje schreef:
VvMU alleen voor gelijkgestemde papegaaien, anders tegen de muur of een nekschot. Het totalitaire gedegenereerd regressief en repressief links laat weer van zich horen. Dit is nou wat ook wel fascisme wordt genoemd. Waarvan akte.

Wat heeft dit met vrijheid van meningsuiting te maken? Dus jij vindt het prima om iemand die (figuurlijk dan) al uitgeteld op de grond ligt nog eens stevig na te trappen, zoals een bepaalde groep onaangepaste immigratie-nakomelingen zo vaak doet?
Die Jensen is gewoon een ordinair stuk schorem.
En jij bent het met dit stuk tuig eens? Soort zoekt soort!

BerichtGeplaatst: Za Sep 21, 2019 15:31 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Ik ben het niet met Jip eens, maar ik maak ook bezwaar tegen de ongekende hetze die ingezet is tegen Femke Halsema, de Telegraaf voorop, en gretig gekopieerd door lieden als Jensen en forummers als Loetje.

Welke hetze? De situatie waarin ze nu verkeert ligt geheel aan Halsema zelf.

A) een burgemeester heeft een voorbeeldfunctie
B) In de ambtswoning van een burgemeester behoort geen verboden wapen aanwezig te zijn.
C) En het moet er al helemaal niet rondslingeren, zodat een kind het kan pakken.
D) Je bent verantwoordelijk voor je minderjarig kind.
E) Daarna behoort de burgemeester kleur te bekennen en de zaken niet florissanter voor te stellen; het was geen nep wapen en niet iedere tiener in Amsterdam loopt ermee rond.
F) Dat haar man daar nog een schepje bovenop doet pleit bepaald niet voor huize Halsema en de daarbij behorende functie.

Quote:
Het zijn juist dit soort mensen die constant liepen te brullen dat Pim Fortuyn werd gedemoniseerd. Welnu, jullie doen nu exact hetzelfde.
Waarvan akte.

Fortuyn werd met medewerking van de zittende politiek gedemoniseerd omwille van wat hij zei en vond. Halsema voelt nu de hete adem in de nek vanwege een wetsovertreding waar ze zelf schuld aan is (zien A, B, C, D, E en F).

BerichtGeplaatst: Zo Sep 22, 2019 10:23 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Niet om het een of ander, maar Femke Halsema heeft toch zelf in haar eigen vlek zitten te wrijven. Uit al die tegenstrijdigheden in eerdere verklaringen blijkt toch wel dat er in samenspel vooropgezet aan damage control is gedaan met o.a. die brief aan de Amsterdammers en dat interview in de NRC. En de grootste schande is kennelijk dat het uit de doofpot is gelicht.

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=561546#561546

BerichtGeplaatst: Zo Sep 22, 2019 10:49 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:

B) In de ambtswoning van een burgemeester behoort geen verboden wapen aanwezig te zijn.
C) En het moet er al helemaal niet rondslingeren, zodat een kind het kan pakken.
E) Daarna behoort de burgemeester kleur te bekennen en de zaken niet florissanter voor te stellen; het was geen nep wapen en niet iedere tiener in Amsterdam loopt ermee rond.
F) Dat haar man daar nog een schepje bovenop doet pleit bepaald niet voor huize Halsema en de daarbij behorende functie.

Quote:
Waarvan akte.

Fortuyn werd met medewerking van de zittende politiek gedemoniseerd omwille van wat hij zei en vond. Halsema voelt nu de hete adem in de nek vanwege een wetsovertreding waar ze zelf schuld aan is (zien A, B, C, D, E en F).

Ach, een uit de hand gelopen kwajongensstreek, niet meer en niet minder. Aasgierkrant De Telegraaf zorgt wel voor de nodige “demonisering” van de burgemeester van Amsterdam, maar het gaat nergens over.
Droeg de zoon van Van Halsema ook een bivakmuts?
Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Sep 22, 2019 13:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Estudiant schreef:
Ach, een uit de hand gelopen kwajongensstreek, niet meer en niet minder. Aasgierkrant De Telegraaf zorgt wel voor de nodige “demonisering” van de burgemeester van Amsterdam, maar het gaat nergens over.

Ik begrijp jouw domme reactie helemaal niet; bij geen enkele burgemeester behoren de punten A t/m F te gebeuren. Zoiets kan gewoon niet door de beugel.

Afgezien daarvan, als de burgemeester een FvDer of PPVer was geweest dan had je nu moord en brand geschreeuwd.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 22, 2019 16:23 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Je begrijpt mijn reactie niet? Maar vindt deze wel dom. Merkwaardig. Hoe kun je als je iets niet begrijpt wel een oordeel hebben? Laughing

Als het een burgemeester van FvD zou zijn geweest? Geen idee, ken die achterban niet.

PVV is een ander verhaal. Het is namelijk niet mogelijk in die kringen een vergelijkbare functionaris te vinden die geen strafblad heeft.
Dus is een volstrekt zinloze aanname.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 22, 2019 18:21 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Als het een burgemeester van FvD zou zijn geweest? Geen idee, ken die achterban niet....

Huh? Het gaat om het principe niet om de politiek partij waar een burgemeester van is. Wat begrijp je daar niet aan?
Punt A t/m F gelden voor IEDERE burgemeester.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 22, 2019 19:02 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Ik begrijp het wel, maar jij niet. Je had n.l. een waarde oordeel over iets wat je niet begreep/begrijpt en dat is merkwaardig!
Even ter opfrissing:
van Es:
Quote:
Ik begrijp jouw domme reactie helemaal niet; bij geen enkele burgemeester behoren de punten A t/m F te gebeuren. Zoiets kan gewoon niet door de beugel.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 22, 2019 19:25 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:

Afgezien daarvan, als de burgemeester een FvDer of PPVer was geweest dan had je nu moord en brand geschreeuwd.

Ja, en ik denk dus dat het precies andersom is, en dat wijst de praktijk ook uit.
Halsema wordt door de Telegraaf en door figuren als Jensen gretig, grof en tot op het bot door het slijk gehaald. Aasgieren die hun prooi bespringen. Er is iets gebeurd en dat laten ze zich niet ontglippen: DE uitgelezen kans om iemand die je niet moet vanwege diens politeke opvattingen eens flink te grazen te nemen op grond van een lullig voorval.
Als het een PVV burgemeester was geweest, en de media zouden hier net zo vol op gesprongen zijn, dan was het commentaar absoluut geweest dat hij/zij gedemoniseerd werd, dat de media een linkse hetze voert of dat het nepnieuws is.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 23, 2019 11:10 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:
Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:

Quote:
Waarvan akte.

Je gaat voorbij aan ambtsmisbruik en gelieg.

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=561546#561546

estudiant schreef:
Laughing

Estu, je trolt.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 23, 2019 19:50 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

estudiant schreef:
Ik begrijp het wel, maar jij niet. Je had n.l. een waarde oordeel over iets wat je niet begreep/begrijpt en dat is merkwaardig!
Even ter opfrissing:
van Es:]Ik begrijp jouw domme reactie helemaal niet; bij geen enkele burgemeester behoren de punten A t/m F te gebeuren. Zoiets kan gewoon niet door de beugel.

Je bent niet te volgen. Waar heb je het over?

Loetje schreef:
Estu, je trolt.

Dat vrees ik ook.

Tedje van Es schreef:

Lampje schreef:
Ja, en ik denk dus dat het precies andersom is, en dat wijst de praktijk ook uit....

Ik ontken nergens dat het niet zo is. Ik constateer enkel dat als het een PVVer of FvDer geweest zou zijn, links dan moord en brand geschreeuwd zou hebben.
Waar het mij om gaat is dat mijn punten A t/m F bij geen enkele burgemeester door de beugel kunnen. Maar Estudiant wil dat niet zien.

BerichtGeplaatst: Do Sep 26, 2019 17:32 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://nos.nl/artikel/2303447-halsema-wapen-had-nooit-in-ons-huis-mogen-liggen.html

Kijk aan! Hier komen wel een paar van mijn punten aan de orde.

En voor alle duidelijkheid:

https://nos.nl/artikel/2302133-onklaar-wapen-is-ook-verboden-ik-moet-de-regels-dagelijks-uitleggen.html

BerichtGeplaatst: Vr Sep 27, 2019 9:39 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:

Quote:
Waarvan akte.

Welke hetze? De hetze van dikkop Jensen. Die ook even zijn armzalige kijkcijfertjes wil opkrikken door een moeder die haar zoon verdedigt aan de schandpaal te nagelen.
Daarom: nekschot voor deze vetzak. Deze debiel gaat over lijken.
En maar lachen, gieren, brullen.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 27, 2019 15:35 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Burgemeester Halsema zit gewoon fout en hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind, zeker van (politieke) tegenstanders.

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 13:12 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Met hun vooropgezette gelieg bedoeld voor damage control hebben ze zelf in hun eigen vlek gewreven.

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 13:13 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Tedje van Es schreef:
https://nos.nl/artikel/2303447-halsema-wapen-had-nooit-in-ons-huis-mogen-liggen.html

Kijk aan! Hier komen wel een paar van mijn punten aan de orde.

En voor alle duidelijkheid:

https://nos.nl/artikel/2302133-onklaar-wapen-is-ook-verboden-ik-moet-de-regels-dagelijks-uitleggen.html

Wedden dat Robert Oey hier niet voor vervolgd zal gaan worden, want klassejustitie? Read my lips!

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 13:25 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Loetje schreef:
Met hun vooropgezette gelieg bedoeld voor damage control hebben ze zelf in hun eigen vlek gewreven.

Yep, als ze vanaf het begin open kaart hadden gespeeld was men het nu al vergeten.

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 13:26 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Is de Amsterdamse Kunstraad misschien iets voor Jip? Daar zijn ze ook niet zo van de vrijheid van meningsuiting. Dat zien ze als bedreigend.

https://www.geenstijl.nl/5149759/hallucinant-rapport-amsterdamse-kunstraad-vrijheid-van-meningsuiting-bedreigt-inclusiviteit/

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 14:24 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Loetje schreef:
Is de Amsterdamse Kunstraad misschien iets voor Jip? Daar zijn ze ook niet zo van de vrijheid van meningsuiting. Dat zien ze als bedreigend.

https://www.geenstijl.nl/5149759/hallucinant-rapport-amsterdamse-kunstraad-vrijheid-van-meningsuiting-bedreigt-inclusiviteit/

Wat heeft dit er nou weer mee te maken?
Jij krijgt nu van mij ook eens een koekje van je eigen deeg: dus jij vindt het een hele goede zaak dat mensen foto's staan te maken van een verkeersongeval of vechtpartij, hulpverleners of agenten opzijduwen want die verhinderen een mooie foto of filmpje. Want dit moet natuurlijk zo snel mogelijk of FB of YT zodat de hele wereld mee kan genieten.
Want dat is wat jij in feite beweerd.
Ramptoerisme gaat voor het algemeen fatsoen.

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 15:23 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Wat heeft het aanhangig maken van ambtsmisbruik door een burgemeester en in samenspel liegverhalen breien te maken met gedragingen die jij hier opstelt? En had dat ambtsmisbruik en dat in samenspel liegen dan in de doofpot gestopt moeten worden omdat het om Femke Halsema gaat?

BerichtGeplaatst: Za Sep 28, 2019 15:30 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Lampje schreef:
Tedje van Es schreef:

Ja, en ik denk dus dat het precies andersom is, en dat wijst de praktijk ook uit.
Halsema wordt door de Telegraaf en door figuren als Jensen gretig, grof en tot op het bot door het slijk gehaald. Aasgieren die hun prooi bespringen. Er is iets gebeurd en dat laten ze zich niet ontglippen: DE uitgelezen kans om iemand die je niet moet vanwege diens politeke opvattingen eens flink te grazen te nemen op grond van een lullig voorval.
Als het een PVV burgemeester was geweest, en de media zouden hier net zo vol op gesprongen zijn, dan was het commentaar absoluut geweest dat hij/zij gedemoniseerd werd, dat de media een linkse hetze voert of dat het nepnieuws is.

Niet om het een of ander Lampje, maar staat jou nog bij dat een burengerucht (van horen zeggen...) over vermeende dreigingen door de brievenbus heen te gaan pissen in die media breeduit gemeten de betreffende persoon werd geframed als brievenuspisser? En daar deed jij zelf maar ook al te graag en al te vaak aan mee.

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=527835#527835

Trouwens, heb je nou eindelijk eens al je eigen (PVV-)draadje al eens opgestart (Want je gaf daarin aan het over de PVV te willen gaan hebben.)?

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2019 11:02 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Wat wil Groen Links?

Gebruik restwarmte van crematies: ‘Er komt veel warmte vrij’

De huizen verwarmen met stooklijken of zo?

Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu