Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » VS forceert nieuwe oorlog.... met Iran Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 15, 2020 20:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Kun je gewoon tegenhouden.

Ja, dat klinkt als 'dat water kun je gewoon opdweilen'. Is het niet beter om ervoor te zorgen dat je de kraan niet openzet Royy?

Quote:
Er is genoeg dreiging, zie het aantal aanslagen op westerse bodem de afgelopen jaren.

Waarin een conventioneel leger volkomen machteloos staat. Sterker nog: als we iets leren van conventionele oorlogen is het wel dat het aantal aanslagen groter wordt. Zowel op militairen als op burgers.

Quote:
Zie bv wat China nu weer probeert rondom ASML.

En vertel eens, hoe gaat de NAVO ons daarbij helpen Royy?

Quote:
Ik heb t wel over bijvoorbeeld dictaturen kort houden

Uitermate vaag... totaal niet concreet. Wat is 'kort houden' Royy. Is dat wapens aan extremistische oppositie leveren?

Quote:
en ze exact laten weten wat ze kunnen verwachten: ga je over de streep, dan krijg je een afstraffing.

Alles behalve exact. Wat is 'over de streep', waar ligt die streep, wat is de afstraffing?

Dit zijn gigantisch loze bewoordingen. Dreigingen van het niveau van een kleuter 'mijn pappa zit bij de politie hè!'

Daarom vind ik dit ook zo naïef.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 15, 2020 21:41 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Royy schreef:

Er is genoeg dreiging, zie het aantal aanslagen op westerse bodem de afgelopen jaren.

Zie bv wat China nu weer probeert rondom ASML.

Wil jij je niet bemoeien met iets waar je geen snars van weet!

BerichtGeplaatst: Wo Jan 15, 2020 22:21 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Ja, dat klinkt als 'dat water kun je gewoon opdweilen'. Is het niet beter om ervoor te zorgen dat je de kraan niet openzet Royy?

Sommige dingen zijn soms nodig, Cliff. Doet niks af dat je t gewoon kunt tegenhouden.

Quote:

Waarin een conventioneel leger volkomen machteloos staat. Sterker nog: als we iets leren van conventionele oorlogen is het wel dat het aantal aanslagen groter wordt. Zowel op militairen als op burgers.

Misschien, maar waar dictatoriale regimes wel een rol in spelen.

Wij acteren tandenloos Cliff. Als onze staatssecretaris met Marokko wil praten over terugkeer van onterechte asielzoekers, zegt Marokko af. En wat doen wij? Niets. T wordt tijd dat we onze tanden laten zien: met ons valt niet te sollen. Da's de enige taal die dictaturen verstaan.

Quote:

En vertel eens, hoe gaat de NAVO ons daarbij helpen Royy?

De NAVO an sich niet. De EU wel. China durft best een grote bek tegen een klein landje te hebben, maar veel minder tegen een economische supermacht van 500 miljoen mensen.

Quote:

Uitermate vaag... totaal niet concreet. Wat is 'kort houden' Royy. Is dat wapens aan extremistische oppositie leveren?

Kort houden is dat we niet met ons laten sollen. Don't fuck with us. Erdogan die ons voor nazi's uitmaakt, Iran wat overal speldenprikjes probeert uit te delen. Gewoon lik op stuk. Jij noemt ons een nazi? Dan zul je gevolgen voelen. Jij deelt speldenprikjes uit? Dan vermoorden we je hoogste militair. Jij weigert je eigen staatsburgers terug te nemen? Dat zul je voelen. Wat dat betreft kijk ik met interesse naar het buitenlands beleid van Trump. De man denkt dat ie politiek kan bedrijven zoals ie gewend was zaken te doen. Dat pakt vooralsnog in communicatie met dictaturen verrassend goed uit.

BerichtGeplaatst: Do Jan 16, 2020 2:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Sommige dingen zijn soms nodig, Cliff.

Vertel eens Royy, was was er precies nodig aan de aanval op Vietnam, Servië, Irak, Afghanistan, Libië en Syrië?

Er was helemaal niets nodig.

Quote:
Doet niks af dat je t gewoon kunt tegenhouden.

Voorkomen is beter dan genezen. Je wilt denk ik niet weten hoeveel immigranten Nederland en Europa te verstouwen hebben gehad na alle zinloze militaire exercities van de VS. De gevolgen zijn nu nog zichtbaar.

Quote:
Misschien, maar waar dictatoriale regimes wel een rol in spelen.

Een rol spelen in de onderdrukking van extremisme? Zeker. Van Tito tot Saddam, van Ghadaffi tot Asad... allemaal niet de beste mensen maar ze sloegen er wel in om de extremisten in hun land onder de duim te houden en een relatief seculiere staatsinrichting te houden. In alle gevallen heeft het vermoorden van de dictator een averechts effect gehad. (en ja, ik weet dat Tito een natuurlijke dood stierf)

Quote:
Wij acteren tandenloos Cliff.

Weer zo'n nietszeggende uitspraak. Wat zijn tanden Royy, dat we bommen gooien op een ander land?

Quote:
Als onze staatssecretaris met Marokko wil praten over terugkeer van onterechte asielzoekers, zegt Marokko af. En wat doen wij? Niets. T wordt tijd dat we onze tanden laten zien: met ons valt niet te sollen. Da's de enige taal die dictaturen verstaan.

Wat wil je dan? Militaire aanval op Marokko?

Kom Royy, wordt eens helder met die semi-dreigende praatjes als 'kort houden', 'afstraffing geven', 'tanden laten zien', 'niet met ons laten sollen', etc. Wat houdt het nou concreet in.

Quote:
De NAVO an sich niet. De EU wel. China durft best een grote bek tegen een klein landje te hebben, maar veel minder tegen een economische supermacht van 500 miljoen mensen.

Dit is een totaal ander onderwerp. Je switcht nu van militair naar economie. We hadden het over militaire slagkracht. Bovenstaande heeft daar niets mee te maken.

Quote:
Kort houden
niet met ons laten sollen.
Don't fuck with us.
Gewoon lik op stuk.
zul je gevolgen voelen.
Dat zul je voelen.

Echt, dit is kinderlijke dreigtaal. Je wordt niet concreet. Dit stelt niets voor. Ik hoor echt 'ik weet waar je huis woont jonguh'!

Je zult je dreiging concreet moeten maken, duidelijk moeten maken wat je nou werkelijk wilt doen. Dit is lachwekkend namelijk.

BerichtGeplaatst: Do Jan 16, 2020 8:39 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

carlos schreef:
augustus 2015 - enorme toestroom van asielzoekers uit Syrië en vele andere plekken richting Europa, daarvoor zaten er al miljoenen vluchtelingen uit Syrië in opvangkampen her en der in de regio (gestage toename sinds 2011).

oktober 2015 - start van militaire operatie Rusland in Syrië.

Een flagrante leugen dus dat de vluchtelingen hierheen komen door toedoen van Rusland.

Mijn antwoord was gericht aan Cliff die stelde dat ze hierheen kwamen nadat "wij" (het Westen) het hele land gebombardeerd hadden. De VS is net als Rusland pas gaan bombarderen in 2015. Het verschil is dat de coalitie van de VS de stellingen van IS bombardeerde, terwijl Rusland voornamelijk opstandelingen tegen Assad aanviel.
De meeste Syrische vluchtelingen komen uit steden als Aleppo en Damascus, waar het regiem van Assad en Rusland samen jarenlang bombardementen hebben uitgevoerd.
Verder is het duidelijk dat Rusland vele malen meer burgerslachtoffers gemaakt heeft dan het Westen.

"De coalitie doodt ook teveel burgers maar het is duidelijk dat ze proberen om dit te vermijden, terwijl Rusland expres burgerdoelen aanvalt" zegt Chris Woods, directeur van monitoring groep Airwars.

Volgens Airwars maken de Russen ongeveer 8x zoveel burgerdoden als de Westerse coalitie.

Volgens Amnesty International bombarderen de Russen ook expres ziekenhuizen om de bevolking tot onderwerping te terroriseren. Ook werd radio-verkeer van russische piloten onderschept waaruit bleek dat 4 ziekenhuizen waren gemarkeerd als doelwit.

BerichtGeplaatst: Do Jan 16, 2020 15:18 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

In alle gevallen (wapensteun Al Qaeda, ISIS en de oorlog Irak-Iran) was het Westen de agressor en niet Iran.

Het Westen, d.w.z. een stel laffe maffia-achtige leiders die hun relaties gebruiken om eigen dienst te ontlopen...
Laffe types die niet weten wat oorlog daadwerkelijk is en geen idee hebben wat ze veroorzaken..

https://www.youtube.com/watch?v=runYPf4Q2g8

de VS is geen bondgenoot maar een afperser die Europa mbv Rutte in een crisis stort... en
het honderden miljarden afhandig maakt.

BerichtGeplaatst: Do Jan 16, 2020 15:20 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Racer schreef:
De VS is net als Rusland pas gaan bombarderen in 2015. Het verschil is dat de coalitie van de VS de stellingen van IS bombardeerde, terwijl Rusland voornamelijk opstandelingen tegen Assad aanviel.

Onjuist. De VS is 'officieel' begonnen met het bombarderen van ISIS stellingen in de zomer van 2014. Het verschil is dat in dat eerste jaar ISIS alleen maar aan terrein heeft gewonnen, terwijl toen de Russen zich erin mengden ISIS in rap tempo werd teruggedrongen. Waarom is ook wel duidelijk; de VS (en hun bondgenoten) hebben ISIS al die tijd gefaciliteerd terwijl de Russen de kant van Assad kozen. Voorbeelden genoeg daarvan, zoals het bombardement op de troepen van Assad terwijl die slag leverden met ISIS op de luchtmachtbasis buiten Deir Azzor, of meer recentelijk de moord op Suleiman waar ISIS ook erg mee in zijn nopjes was. Het waren ook de Russen die de transportlijnen van olie uit het kalifaat bombardeerden, en niet de Amerikanen.

Jij praat gewoon weer allang weerlegde propaganda na, doe je wel vaker trouwens.

Racer schreef:
De meeste Syrische vluchtelingen komen uit steden als Aleppo en Damascus, waar het regiem van Assad en Rusland samen jarenlang bombardementen hebben uitgevoerd.

Lijkt me logisch dat de meeste Syriërs uit de grote steden komen en niet uit de woestijn, want daar woont bijna niemand. Maar de meeste daarvan lang voordat de Russen zich ermee begonnen te bemoeien.

Racer schreef:
Verder is het duidelijk dat Rusland vele malen meer burgerslachtoffers gemaakt heeft dan het Westen.

Lijkt me helemaal niet "duidelijk", en ik denk ook niet dat daar betrouwbare cijfers van zijn. Van beide kanten wordt de zaak rooskleuriger voorgesteld dan ze in werkelijkheid is, want in elke oorlog sneuvelt de waarheid doorgaans als eerste. Amerika heeft Mosul en Raqqa zo'n beetje met de grond gelijk gemaakt en daar duizenden burgerslachtoffers bij gemaakt, iets waar de Russen niet aan kunnen tippen. Maar ik zal niet ontkennen dat er bij de Russische bombardementen ook burgerslachtoffers zijn gevallen, al was het maar omdat zij veel meer sorties hebben uitgevoerd dan de Amerikanen.

BerichtGeplaatst: Do Jan 16, 2020 15:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Kerst 2019 in het door Rusland bevrijde Aleppo;

En hier de door Amerika 'bevrijde' stad Raqqa, zomer 2019;

Trump heeft recentelijk zijn leger de opdracht gegeven om de olievelden in het oosten in bezit te nemen en te houden, ze maken er dus niet eens meer een geheim van dat ze de grondstoffen van Syrië domweg willen plunderen.

Maar volgens Racer is Rusland de boeman en heeft Amerika louter humanitaire, onbaatzuchtige en nobele intenties. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Do Jan 16, 2020 17:43 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Voorkomen is beter dan genezen. Je wilt denk ik niet weten hoeveel immigranten Nederland en Europa te verstouwen hebben gehad na alle zinloze militaire exercities van de VS. De gevolgen zijn nu nog zichtbaar.

Valt wel mee denk ik. Het grootste deel van de immigranten komt niet uit gebieden waar de VS actief is.

Quote:

Weer zo'n nietszeggende uitspraak. Wat zijn tanden Royy, dat we bommen gooien op een ander land?

Nee, waarom koppel je t toch steeds aan bommen?

Quote:

Wat wil je dan? Militaire aanval op Marokko?

Landingsrechten intrekken, inkomensoverdrachten stopzetten, eventuele ontwikkelingshulp stoppen... je kunt van allerlei dingen verzinnen die ze hard genoeg raken om een duidelijk signaal af te geven. En nee ik doel zeker niet op bommen.

Quote:

Dit is een totaal ander onderwerp. Je switcht nu van militair naar economie. We hadden het over militaire slagkracht. Bovenstaande heeft daar niets mee te maken.

Hangt met elkaar samen. Militaire slagkracht is altijd je back-up, t maakt je positie credible.

BerichtGeplaatst: Do Jan 16, 2020 20:32 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Royy schreef:

Omdat dit de kern is Royy. Er worden eerst bommen gegooid wat de grootste vluchtelingenstroom op gang brengt. Met dank aan jou Amerikaanse 'vrienden' zitten wij hier in Europa opgescheept met miljoenen vluchtelingen uit moslimlanden. Maar ook onze luchtmacht kan er wat van: de afgelopen jaren hebben ze maar liefst 1800 bommen op Irak afgeworpen. En wij ons maar afvragen waar al die vluchtelingen vandaan komen en waarom ze ons in het Midden-Oosten zo haten.

BerichtGeplaatst: Do Jan 16, 2020 23:25 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Dat waren dan wel bommen om IS uit te schakelen. Op de vlucht voor de bommen op IS? Dus IS dan maar ongemoeid laten? Gôh, dan hadden wij weer vluchtelingen voor IS omdat er niets tegen IS werd ondernomen. En dan was dat weer onze schuld, want we deden niets of wendden onze invloed niet aan. Weet je wat? We moeten helemaal geen immigranten uit dat soort contreien hier toelaten onder wat voor voorwendsel ze ook hierheen komen. Want je krijgt die shit hole van daar hier geïmporteerd zodra je de ingezetenen daar vandaan hier toegang biedt. Gek hè dat Victor Orban ging voor grenzen dicht en een effectief grenshek aan de grens zette en dat Hongarije nu geen last meer heeft van al die instroom binnen hun eigen grondgebied welke je hier niet moet willen hebben, waar Merkel vol op het orgel van "Wir schaffen das" ging en al die instroom uit die contreien en van ver elders aantrok met als gevolg dat Duitsland zich kan opmaken voor een nieuwe ondergang. En ditmaal blijft de ondergang niet bij brokstukken. Brokstukken kan je opruimen en steden kan je herbouwen. Omvolking is onomkeerbaar en dat houdt in voor nu en voor het nageslacht je land en je continent voorgoed kwijt. We hebben geen andere keus dan onze eigen grenzen te sluiten en de instroom uit deze contreien aan de poort te weren. En het gaat om ons land en ons continent. We kunnen het ons niet veroorloven een vloek over ons nageslacht uit te spreken. Wij zijn niet schuldig aan dat zij er daar altijd een shit hole van maken. Daar zorgen de daar heersende patriarchaliteit, tribaliteit en de Islam zelf voor. Branden we onze vingers er wel aan, dan zullen we ondervinden wat voor zooitje het daar is en blijft en en passant nog hierheen krijgen ook; Branden we onze vingers er niet aan, dan is en blijft het daar ook een zooitje. En wat zullen wij in dat laatste geval weer verweten worden dat we niets deden of onze invloed niet aanwendden en dat het dus weer allemaal onze schuld is. Ik heb er genoeg van. Laat die shit hole daar. En bij die shit hole daar laten hoort ook dat wij geen instroom vanuit daar hier hoeven te tolereren. Abraham Kuyper verwoordde het eens wijselijk: "Wat bijeen hoort dient zich te verenigen. Wat niet bijeen hoort dient uit elkaar te gaan." De wereld van Europa en de wereld van het Midden-Oosten zijn gewoon anders en passen gewoon niet bij elkaar en de wegen dienen derhalve te scheiden. Europa voor moderniteit en vooruitgang; Het Midden-Oosten voor Middeleeuwse shit hole. Het is een niet positieve opsomming van de realiteit, maar ik kan er helaas geen chocolade van maken.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 17, 2020 5:29 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Volgens mij snap je totaal niet waarom ze ons in het Midden-Oosten zo haten.

Ik denk dat jij de Amerikanen ook enorm zou haten als die hier de Randstad compleet verwoesten.

Verplaats je eens in de schoenen van een ander. Inlevingsvermogen heet zoiets Loetje Exclamation

BerichtGeplaatst: Vr Jan 17, 2020 13:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Verplaats jij je eens in het inlevingsvermogen van een Nederlander. Het is hier tenslotte Nederland, ons eigen land. Maar dat past waarschijnlijk niet in het straatje van de verplicht na te papegaaien opgedrongen culturele zelfhaat waarin wij geacht worden te zwelgen. En vind je het niet merkwaardig dat ze zo graag willen wonen bij hen die ze zo haten? Ik zou in hun geval een heilstaat zonder hen op gaan zoeken. Ik hoef ook niet in hun shit hole te willen gaan wonen.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 17, 2020 17:06 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Real schreef:

Met dank aan jou Amerikaanse 'vrienden' zitten wij hier in Europa opgescheept met miljoenen vluchtelingen uit moslimlanden.

Onzin. Da's omdat de grenzen van Europa wagenwijd openstaan.

T is slappe hap met Europa. Zie je ook weer met de terugkeer van die IS-gekkies. Ik zou ze lekker laten berechten volgens lokaal Syrisch en Irakees recht. Succes daar.

Quote:
Volgens mij snap je totaal niet waarom ze ons in het Midden-Oosten zo haten.

In Iran begint het kwartje te vallen dat niet de VS en Israel de boosdoeners zijn, maar de eigen regimes. Studenten weigeren over Amerikaanse en Israelische vlaggen te lopen en scanderen dat Amerika niet de vijand is. Zou dan toch eindelijk de Verlichting aanbreken in het Midden-Oosten?

BerichtGeplaatst: Vr Jan 17, 2020 17:38 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Loetje schreef:
Verplaats jij je eens in het inlevingsvermogen van een Nederlander. Het is hier tenslotte Nederland, ons eigen land.

Het inlevingsvermogen van de gemiddelde Nederlander is kortzichtig en allen maar gebaseerd op eigen belang.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 17, 2020 18:10 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Maar van dat kortzichtige inlevingsvermogen heb jij toch geen last? Wil je nou zoiets zeggen als "Kijk mij nou eens deugen. Kijk mij nou eens inlevend vermogen te hebben."? Sorry hoor, maar ik kan weinig met redeneren vanuit emotie en morele verontwaardiging en de luide borstklopperij daarover. Ik ga liever voor ratio en waarheidsvinding. Emotionele chantage slechts gefundeerd op valse setimenten doet me gewoon niet zo veel.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 17, 2020 20:22 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

De Linkse Kerk bestaat, en haar voorganger heet Real Laughing

BerichtGeplaatst: Za Jan 18, 2020 10:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Valt wel mee denk ik. Het grootste deel van de immigranten komt niet uit gebieden waar de VS actief is.

Het gaat mij er niet om of het het grootste gedeelte is of niet. Het gaat mij erom dat de VS er rustig op los kan bombarderen en die vluchtelingenconsequenties nauwelijks voelen. Wij wel. In grote getale.

Stel dat Mexico gebombardeerd zou worden door de EU. Waar denk je dat die miljoenen vluchtelingen heen proberen te gaan?

En wat levert dat bombarderen in Irak, Libië, Afghanistan en Syrië nou eigenlijk op? Helemaal niets toch.

Quote:

Ik moet toch wat gokken? Jij wordt niet concreet.

Quote:
Landingsrechten intrekken, inkomensoverdrachten stopzetten, eventuele ontwikkelingshulp stoppen... je kunt van allerlei dingen verzinnen die ze hard genoeg raken om een duidelijk signaal af te geven. En nee ik doel zeker niet op bommen.

En dat wil je ook richting Irak, Syrië, etc. doen?

Quote:
Hangt met elkaar samen. Militaire slagkracht is altijd je back-up, t maakt je positie credible.

Credible ook... laten we het vooral niet 'geloofwaardig' noemen. Eigenlijk ben je gewoon een landverrader die de taal van de vijand al overneemt. Laughing

BerichtGeplaatst: Za Jan 18, 2020 10:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Real schreef:
Omdat dit de kern is Royy. Er worden eerst bommen gegooid wat de grootste vluchtelingenstroom op gang brengt. Met dank aan jou Amerikaanse 'vrienden' zitten wij hier in Europa opgescheept met miljoenen vluchtelingen uit moslimlanden. Maar ook onze luchtmacht kan er wat van: de afgelopen jaren hebben ze maar liefst 1800 bommen op Irak afgeworpen. En wij ons maar afvragen waar al die vluchtelingen vandaan komen en waarom ze ons in het Midden-Oosten zo haten.

Exact dit.

BerichtGeplaatst: Za Jan 18, 2020 10:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Loetje schreef:
Dat waren dan wel bommen om IS uit te schakelen.

IS was er niet geweest als wij daar niet begonnen waren met bommen gooien. Volgens mij was er in de tijd van Saddam geen IS. En al die Irak oorlogen zijn we onder leugens van de Amerikanen ingestonken.

BerichtGeplaatst: Za Jan 18, 2020 11:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Landingsrechten intrekken, inkomensoverdrachten stopzetten, eventuele ontwikkelingshulp stoppen...

Pssst Royy:

Kijk even wat de VVD doet...

BerichtGeplaatst: Za Jan 18, 2020 16:01 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

En dat wil je ook richting Irak, Syrië, etc. doen?

Yep kan.

Quote:

Credible ook... laten we het vooral niet 'geloofwaardig' noemen. Eigenlijk ben je gewoon een landverrader die de taal van de vijand al overneemt. Laughing

Je ontwijkt het punt. Europa is een papieren tijger. En wat jou betreft ook nog een compleet verdeelde papieren tijger ook, dus allemaal papieren tijgertjes waar niemand zich iets van aantrekt.

BerichtGeplaatst: Za Jan 18, 2020 16:08 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Overigens blijkt dat er weldegelijk Amerikanen gewond zijn geraakt bij de Iraanse raketaanval van laatst, dus de Iraniërs waren niet de enigen die liepen te jokken die nacht. Trump twitterde namelijk onmiddellijk na de aanval dat niemand gewond is geraakt, hetgeen dus een leugen was.

Ik zag ook wat beelden van de basis, daar zaten toch aanzienlijke gaten in op de plekken waar de raketten insloegen.

De vraag is ook waarom de Amerikanen niet in staat blijken om dergelijke raketten uit de lucht te schieten, je zou toch denken dat dit voor een supermacht als de VS nog steeds claimt te zijn appeltje eitje moet zijn.

Misschien was de Iraanse response toch wat minder clownesk als de media ons willen doen geloven, en andermaal blijkt dat de waarheid als eerste sneuvelt in tijden van oorlog.

BerichtGeplaatst: Za Jan 18, 2020 17:20 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Dat gold ook voor de Saoedische kringen rondom de 9/11 terroristen, mochten allemaal van Bush Jr. binnen enkele dagen
de VS verlaten... voordat verhoor of onderzoek kon plaatsvinden..

En maar lullen over Iran...

Alweer zo'n voorbeeld (geld ook hier) dat belangen en legitieme rechten van de eigen bevolking ronduit
worden verkracht wanneer de Saoedisch terreurstaat haar tentakels uitspreidt.

Niet zo vreemd dat Soedie Arabia ook door seculier Iran als vijand wordt gezien.

Laatst aangepast door Joost Bakker op Za Jan 18, 2020 19:33, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Jan 18, 2020 18:39 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:
Overigens blijkt dat er weldegelijk Amerikanen gewond zijn geraakt bij de Iraanse raketaanval van laatst, dus de Iraniërs waren niet de enigen die liepen te jokken die nacht. Trump twitterde namelijk onmiddellijk na de aanval dat niemand gewond is geraakt, hetgeen dus een leugen was.

Wie zegt dat?

Weerwoord forum index » Buitenland