Europarlement maar afschaffen? |
Ja |
|
60% |
[ 9 ] |
Nee |
|
26% |
[ 4 ] |
Wat maakt het uit |
|
0% |
[ 0 ] |
Ik stem niet |
|
6% |
[ 1 ] |
Ik doe een proteststem |
|
6% |
[ 1 ] |
| |
|
Totaal aantal stemmen : 15 |
|
|
Geplaatst: Vr Mei 24, 2019 22:46 |
|
|
|
Twee flikkers. Of toch niet. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 25, 2019 9:06 |
|
|
|
De NSB (PvdA) volgt net als vroeger, de NSDAP (SPD) ( " Schwungmasse " van miljoenen weggelopen SPD kiezers )
Nazis > EUzis
https://scontent ams4 1.xx.fbcdn.net/v/t1.0 9/12993513_965171966931830_1598907633014298219_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_eui2=AeFUudjol E67VI7q_nNaHSO8bYlqR3BzzEHT_68SWXnMumZb82IN3e06sq8H4oKJD7MCd9g8Avqnhr71zPqR3PCC_rOUf5UNdBvyf4NBQoneQ&_nc_ht=scontent ams4 1.xx&oh=2160df9081439ac71bdde4301ceb5e5f&oe=5D921111
Het nederlandsche volk, dat een toekomst moge hebben in het nieuwe Europa. ( Mussert)
NSB Mussert houdt een radiorede (1941)
https://www.youtube.com/watch?v=yyKT19N2cwg |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] #IstandWithRussia |
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 25, 2019 13:36 |
|
|
|
In Portugal wordt pas op zondag, dus morgen, gestemd op Europa.
Ik mag in Nederland OF in Portugal stemmen op de EU en heb voor Portugal gekozen.
De uitslag van de verkiezingen zijn dus nog niet bekend.
Raar dat er wordt gezegd dat Europa op 23 mei gaat stemmen, dat is niet waar.
@Willem, je mag wel voor de verkiezingen in Den Haag stemmen maar niet voor de EU want je woont er niet.
Ik mag voor de 2de kamer stemmen, niet voor de Provinciale Staten.
Ik mag voor de EU stemmen en ik mag hier voor de Burgemeester stemmen en dat mag niet in Nederland. |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 25, 2019 13:47 |
|
|
|
Ik mag als Nederlander morgen in Duitsland tegen de EU, voor Europa en dus op de AfD stemmen. : )
Ga ik doen, maar maak kruisje wel met mijn eigen ballpoint, natuurlijk niet met de potloden die in stemcabines liggen. |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] #IstandWithRussia |
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 25, 2019 15:52 |
|
|
|
Dus in Duitsland zijn de verkiezingen dus ook op zondag, net zo als in Portugal.
Waarom Nederland dit op donderdag doet is mij een raadsel of is dat de invloed van de Gereformeerden?
Ik ga stemmen op de PSD. |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 25, 2019 17:37 |
|
|
|
Nederland stemt niet op zondag omdat er een paar gereformeerde zielen dat van God niet mogen. Zo gaat dat in ons laffe polderlandje, voor alles wordt een uitzondering gemaakt. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 25, 2019 18:47 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 25, 2019 22:21 |
|
|
|
Aangezien er hier in Nederland religekkies wonen die het vertikken om op zondag te stemmen, is het niet meer dan fatsoenlijk om deze gasten de kans te geven om hun stem uit te brengen. Als Nederland dat niet zou doen, dan is Nederland FOUT bezig. |
|
_________________ De beste stuurlui raken kant noch wal. |
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 25, 2019 23:07 |
|
|
|
Nou sorry hoor. Een keer in de vier jaar mogen mensen stemmen. Ga dan aub niet liggen zeiken over de dag waarop dat gebeurt.
Get a life.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Mei 25, 2019 23:42 |
|
|
|
Ik vind het wel van de pot gerukt, dat wij in Nederland niet op zondag kunnen stemmen omdat een minieme minderheid dat niet kan volgens het geloof.
Nou, dan stemmen ze dan maar niet. Dat is hetzelfde gedonderjaag als met de inentingen.
Het gaat nergens over! |
|
_________________ Thank you, goodbye, and good riddance |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 26, 2019 14:40 |
|
|
|
Icesurfer schreef: | De NSB (PvdA) volgt net als vroeger, de NSDAP (SPD) ( " Schwungmasse " van miljoenen weggelopen SPD kiezers )
Nazis > EUzis
https://scontent ams4 1.xx.fbcdn.net/v/t1.0 9/12993513_965171966931830_1598907633014298219_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_eui2=AeFUudjol E67VI7q_nNaHSO8bYlqR3BzzEHT_68SWXnMumZb82IN3e06sq8H4oKJD7MCd9g8Avqnhr71zPqR3PCC_rOUf5UNdBvyf4NBQoneQ&_nc_ht=scontent ams4 1.xx&oh=2160df9081439ac71bdde4301ceb5e5f&oe=5D921111
Het nederlandsche volk, dat een toekomst moge hebben in het nieuwe Europa. ( Mussert)
NSB Mussert houdt een radiorede (1941)
https://www.youtube.com/watch?v=yyKT19N2cwg |
Tja, dat je Strauss aanhaalt zeg!
Ook nog zo'n Duitse dinosaurus!
Die stond ook niet echt als licht der natie bekend!
En dat je vervolgens met Mussert op de proppen komt.
Je bijdragen hier beginnen een bedenkelijke vorm aan te nemen! |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 26, 2019 16:26 |
|
|
|
Frankrijk > winst voor Le Pen?
Engeland > winst voor Farage?
Italië > winst voor Salvini?
Ik lach me dood als die alle drie de grootste van hun land worden. En de media maar roepen hoe blij iedereen met de EU is..
Forum heeft het trouwens ook uitstekend gedaan bij deze verkiezingen, laten we dat ook niet vergeten. Dat PvdA en VVD dan net een paar zeteltjes meer hebben doet daar niets aan af. |
|
_________________ Alleen samen krijgen we QRona eronder! |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 26, 2019 16:37 |
|
|
|
carlos schreef: | Frankrijk > winst voor Le Pen?
Engeland > winst voor Farage?
Italië > winst voor Salvini?
Ik lach me dood als die alle drie de grootste van hun land worden. En de media maar roepen hoe blij iedereen met de EU is..
Forum heeft het trouwens ook uitstekend gedaan bij deze verkiezingen, laten we dat ook niet vergeten. Dat PvdA en VVD dan net een paar zeteltjes meer hebben doet daar niets aan af. |
Kijk nou eens goed.
Wat die partijen betreft is het gewoon wat gepruttel in de marge.
Totaal niet interessant.
Waarom dan ook gaan stemmen?
Ik heb op de SP gestemd, en besef maar al te goed, dat het geen zoden aan de dijk zet.
Europa is veel te megalomaan.
Moet je niet willen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 26, 2019 16:40 |
|
|
|
De SP, dat is pas gepruttel in de marge Ryan. Jaaaaren geleden al de boot gemist..
Salvini en Farage doen het juist heel goed, Le Pen heb ik niet zo'n zicht op eerlijk gezegd. Als Macron verliest ben ik al blij. |
|
_________________ Alleen samen krijgen we QRona eronder! |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 26, 2019 21:32 |
|
|
|
In principe wel, maar in praktijk liggen de zaken iets anders.
Ik snap niks van deze azijnpisserij van jou, Elizabeth en Tedje.
Niemand verplicht jullie op donderdag te stemmen, blijf dan lekker thuis. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 26, 2019 23:44 |
|
|
|
97% in de EU stemt op zondag....
Zo wat is het probleem JIP?
Nederland en de UK stemden op donderdag.
Drie landen in Oost Europa stemden op zaterdag.
En de rest stemden op zondag.
Ik vind dit vreemd. Waarom niet de hele EU op zondag!
Vandaag gestemd en dat is op een school.
Mijn naam stond in hun bestand en ik moest naar een lokaal gaan om te stemmen.
De Portugezen kennen mij en waren duidelijk blij dat ik ging stemmen voor Portugal.
Dat heet integratie. Ik mag hier ook stemmen voor de Gemeente Raad dus voor de Burgemeester.
In Nederland mag je niet stemmen voor een burgemeester..... die wordt toegewezen, dus niet democratisch.
Ik mag hier niet stemmen voor de landelijke verkiezingen maar wel in Nederland. |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Europese Zaken