Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » IQ joden 112, Ned was 102.
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
IQ joden 112, Ned was 102.
BerichtGeplaatst: Vr Mei 03, 2019 19:32 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik las dat het IQ van Russische Joden, op 112 punten werd geschat. Het gemiddelde van Nederlanders blijkt uit mijn blote hoofd, enkele jaren geleden op 102 punten te hebben gestaan.
Met de massale invoer van mensen uit landen waar het gemiddelde IQ ver onder de honderd ligt, zal ons IQ steeds verder zakken.
Moeten we niet extra zuinig zijn op "onze" Joden om ons IQ niet dramatisch verder te laten zakken.
Het wordt tijd voor een nieuwe Ned Nobelprijs.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 03, 2019 19:44 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Poendert schreef:
Ik las dat het IQ van Russische Joden, op 112 punten werd geschat. Het gemiddelde van Nederlanders blijkt uit mijn blote hoofd, enkele jaren geleden op 102 punten te hebben gestaan.
Met de massale invoer van mensen uit landen waar het gemiddelde IQ ver onder de honderd ligt, zal ons IQ steeds verder zakken.
Moeten we niet extra zuinig zijn op "onze" Joden om ons IQ niet dramatisch verder te laten zakken.

Kletskoek!

Die IQ test zijn maar momentopnamen.
En vooral ook nog cultureel bepaald.

Overigens is hoogbegaafdheid relatief hoger in Brabant, dan in de rest van Nederland.
Hebben we daar iets aan? NEE.
In de Nederlands (Hollandse) anticultuur is het veel eerder een nadeel.

Als je boven het maaiveld uitsteekt met je kop,
is er ook veel eerder iemand die hem er af wil hakken.

Kijk maar naar ASML.
Allemaal hele slimme mensen.
Veel Asperger, en gevallen van Autisme bij voorbeeld.
Als er dan een akkefietje is met studenten die nota bene in de VS aan de haal gaan met wat gegevens,
barst hier de bom ook.
En wordt de hele sensatiefanfare opgestart!

BerichtGeplaatst: Za Mei 04, 2019 9:22 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Het zou best kunnen dat in Brabant rond Eindhoven meer autisme voorkomt zoals ik ook al eens heb gelezen. Moet dat dan geheim worden gehouden?
De intelligentere Joden die voor de oorlog vanuit O-Europa hierheen zijn gevlucht voor de pogroms, waren zo arm als de mieren. De centen zaten bij de Portugese Joden.
Maar als in een land een massale import van geestelijk gebrekkigen plaatsvind, is bescherming van hoogbegaafde landgenoten geen foute zaak. Dat brengt de zaak weer wat in evenwicht.
Als we die verschillen in geestelijke bagage toegeven, kan ook het onderwijs veranderen. Meer op de geestelijke bekwaamheden van de populatie,s gericht.

BerichtGeplaatst: Za Mei 04, 2019 10:28 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

@ Poendert,
Als jij de hoogbegaafden wil redden, zou het wel veel verstandiger zijn als jij nooit meer iets schrijft of zegt. Dan komen wel vanzelf de hoogbegaafden bovendrijven.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Mei 04, 2019 11:07 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

torentje schreef:
@ Poendert,
Als jij de hoogbegaafden wil redden, zou het wel veel verstandiger zijn als jij nooit meer iets schrijft of zegt. Dan komen wel vanzelf de hoogbegaafden bovendrijven.

Beste Toren. Ik wil helemaal niet de hoogbegaafden redden. Ik wil dat iedereen in Nederland tot zijn recht komt via opleidingen die hun verstandelijke vermogens niet te boven gaan, of waarbij anderen zich bij zitten te vervelen.
Als je van tevoren weet dat een bepaalde Marokkaan een opleiding nooit zal kunnen snappen, moet je hem een opleiding aanbieden die zijn vermogens niet te boven gaan.
Er is niets dat erger is voor een trots prinsjes-persoon, dan dat hij zakt voor een opleiding waar zijn zusje met gemak voor slaagt.
Ik denk persoonlijk dat onze Lieve Heer en Allah gezamenlijk, een genetisch verschil hebben ingebouwd in de mannelijke en vrouwelijke navolgers van het Jodendom, en de islam. Het lijkt dat de mannelijke navolgers van die laatste ideologie fysiek weliswaar het sterkste zijn, maar dat de vrouwelijke afdeling van die overtuiging daar dan weer geestelijk ver boven hun broertjes uitsteken.
Ik wil dus voor de zwakbegaafde medemens opleidingen die ze kunnen snappen, en Nederland daarmee vooruit gaan helpen. En voor hoogbegaafde, mogelijk Joods/Christelijke medemensen, van hetzelfde laken een pak.

BerichtGeplaatst: Za Mei 04, 2019 12:23 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Zonder hoogbegaafden lukt niets. Ik daag iedereen uit om te gaan werken en reizen met de inmiddels vele minderbegaafde broeders, dan zal je namelijk nooit meer kunnen grappen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Mei 05, 2019 12:45 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Als tussen een samenleving een club met een hoger of lager IQ, of een grotere of lagere handigheid komt leven, volgt er in de helft van die gevallen trammelant.
Dommere inwijkelingen kunnen de eerste tijd, via aalmoezen en extra voorrechten voor hun gevoel bij de elite worden gerekend, terwijl het slimmere deel wel degelijk een gevaar voor de oorspronkelijke elite wordt, omdat die hun baantjes inpikken.
Dit was in het verleden wat Joden betreft in ons land niet het geval. Autochtonen en Joden waren aan elkaar gewaagd op het gebied van handel, hoewel op het gebied van nijverheid het zwaartepunt in de handen van de autochtonen bleef.
Kortom, hun kennis en kunde dreef hen niet uit elkaar.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2019 18:39 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ryan schreef:
Poendert schreef:

Kletskoek!

Overigens is hoogbegaafdheid relatief hoger in Brabant, dan in de rest van Nederland.

Kijk maar naar ASML.
Als er dan een akkefietje is met studenten die nota bene in de VS aan de haal gaan met wat gegevens,
barst hier de bom ook.

Eerst zeg je dat IQ metingen maar momentopnamen zijn..
Vervolgens kom je met de nonsense dat het IQ in Brabant hoger zou zijn...

Ik zou zeggen integendeel... De meeste bekende Brabanders komen mij infantiel en kinderlijk dom over.
Ik ken Brabanders als dom, onbetrouwbaar en onderdanige klootjesvolk.

Maar goed dat er vooral hoogopgeleide buitenlanders bij ASML werken..

Verder ben ik totaal niet geinteresseert in Joden, hun zogenaamde IQ of andere kenmerken...

De Joods-Orthodoxe religie is, objectief bezien, per uitstek een racistische exclusieve ideologie die alleen daarom al wereldwijd
vijandschap oproept, los van de bizarre stupide kledingstukken... die een slechte smaak verraden.

https://www.vice.com/nl/article/qb7vv3/chassidische-mode-in-antwerpen

NB: Ik ken veel Joden (of afstammelingen van...) die het 100% met mij eens zijn.

BerichtGeplaatst: Za Mei 18, 2019 14:47 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik ben dan weer wel gedesinteresseerd in het IQ van volken en regio,s.
Het valt mij op dat de volken die het wat IQ betreft goed doen, ook vaker hun sociale en economische leven op de rit hebben. Volgens mij zijn de volken met het hoogste IQ, zoals de Joden en de Japanners, uitschieters op het gebied van samenleven of de productie van geavanceerde apparatuur.
Een dommmer volk als de Joden,(ik bv) had al decennia geleden al die bloeddorstige buren uitgeroeid.
Een land als Japan heeft 0% inflatie, 2,5% werkloosheid en ze voeren al 70 jaar geen oorlog meer, hebben een steeds hogere bevolkingskrimp, en een doordenkende wetenschap
Heel anders dan bv een land als Kongo, of Pakistan.

BerichtGeplaatst: Za Mei 18, 2019 22:36 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Joost Bakker schreef:
Ryan schreef:
Poendert schreef:

Kletskoek!

Kijk maar naar ASML.
barst hier de bom ook.

Eerst zeg je dat IQ metingen maar momentopnamen zijn..
Vervolgens kom je met de nonsense dat het IQ in Brabant hoger zou zijn...

Ik zou zeggen integendeel... De meeste bekende Brabanders komen mij infantiel en kinderlijk dom over.
Ik ken Brabanders als dom, onbetrouwbaar en onderdanige klootjesvolk.

Tja, Brabanders hebben gewoon een hoger IQ.
We zijn goed in wis- en natuurkunde.
Heeft domweg met de afkomst te maken.

Bij ons is het ook zo, dat het autisme en aanverwante talenten hoger scoort, dan in de rest van Nederland.

Tja, en dat van domme Brabanders.. Tja, heel zielige Hollandse zelfoverschatting.
Amsterdam zou trouwens ook nooit iets geworden zijn zonder de import van Brabanders.
Maar die hebben het tegenwoordig daar al lang niet meer naar hun zin, en laten die stad maar al te graag links liggen.

Malloot!

BerichtGeplaatst: Zo Mei 19, 2019 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Een deel der Brabanders is het meest slaafse, achterbakse achterlijke en egoistische volksdeel van Nederland...

Dat achterbakse van die Brabanders zie je vooral terug in de politiek...
en in wat ondermaatse kut-muziek dat met een glibberige wanstaltige uitstraling gebracht wordt.

ASML kan bij lange na geen Brabanders vinden en haalt uit nood hoogbegaafden uit India, Korea, Duitsland ed. op
om het intelligente werk te doen.

Je IQ verhaal is lachwekkend... dadelijk begin je zeker weer over ''de Joden''.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 12, 2019 9:01 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Rond Eindhoven was een concentratie van autisten uit het hele land, omdat die personen zich door hun afwijking beter op 1 ding konden concentreren wat Philips goed uitkwam in het verleden.
.Die Autistisch aangelegden kregen daarna vaak kinderen met diezelfde aanleg.
Dat is de oorzaak van die Asperge-concentratie.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie