Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Hebben Negroide personen dikke lippen. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 03, 2019 9:26 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik kijk anders tegen Israel aan dan u. Als ik dat minilandje rationeel bekijk, lijkt het me voor dat Joodse volk het beste dat ze de islamitische mentaliteit van hun buren overnemen en alle Arabieren daar tot de laatsten mens terugjagen naar het Arabie waar ze vandaan kwamen. Dat is trouwens voor al die landen in de regio de enige vredige oplossing. Dus Egypte weer alleen voor de oorspronkelijke bevolking, de Kopten, Marokko tot Tunis weer voor de Berbers, enz.

BerichtGeplaatst: Ma Jun 03, 2019 9:28 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik kijk ook anders tegen Israël aan... het was erg dom een 'westerse' staat te stichten in een gebied wat niet westers was. Maar ja, de schaamte en het trauma van WOII hebben daar een grote rol in gespeeld.

Israël had gewoon in Duitsland moeten liggen.

BerichtGeplaatst: Ma Jun 03, 2019 9:45 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Aardolie heeft er iig niks mee te maken. Toch?

BerichtGeplaatst: Ma Jun 03, 2019 10:01 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

De enige echte hobbel op de weg is dat het economisch en materieel goed met Israel in verhouding met zijn buurlanden gaat. Dat kweekt jaloezie. Het is voor islamieten onverteerbaar dat een niet islamitisch land, dat in het verleden door de islam werd beheerst, nu onder een andere God wel floreert op dezelfde grond waar vroeger altijd honger werd geleden. Niemand mag het na uitsluiting van een moslim overheersing, later beter gaan doen.
Daar kunnen ook Assad en Syrie, met hun seculiere denkbeelden over meepraten.
Een florerend niet islamitisch land in de islamitische invloedsfeer is voor de vrome Arabieren onverteerbaar. Hoe vromer, hoe fanatieker.

BerichtGeplaatst: Ma Jun 03, 2019 12:55 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

En wat heeft dit nog met het topic te maken?

BerichtGeplaatst: Ma Jun 03, 2019 13:33 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Cliff schreef:
En wat heeft dit nog met het topic te maken?

Het heeft te maken met het gegeven dat twee volken met een verschillend niveau van intelligentie en innovatie bereidheid nooit in 1 regio kunnen samenleven zonder dichte grensen tussen beiden. Want anders zal het meest vooruitstrevende volk alle mooie baantjes inpikken, terwijl het achter gebleven volk uit jaloersheid tegen kopgroep in opstand zal komen.
Een islamiet is mede door zijn achterlijke geloof geen partij voor de gemiddelde Jood. En dan wil ik het nog niet eens over IQ hebben.
Er is bv nog nooit een islamitische geleerde geweest die iets vooruitstrevens heeft uitgevonden. Een islamitische geleerde is een figuur dat stukken van heilige boeken uit zijn hoofd kan opzeggen.
Die moslim kan alleen de overhand krijgen door meer kinderen te maken, of de Jood te verslaan via massaal gewapend geweld.
Dus er is wel degelijk genetisch verschil tussen (soorten} mensen.

BerichtGeplaatst: Ma Jun 03, 2019 15:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik zou die indeling liever maken naar religieus-niet religieus. Ik heb ook nog nooit een baanbrekende uitvinding van een Orthodoxe Jood gezien, en hoe kan dat ook anders... van klagend heen en weer wiegen richting een duizenden jaar oude muur wordt de mensheid niet beter.

Overigens is een deel van je mening ook gebaseerd op onwetendheid Poendert. Lees dit artikel eens door:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wetenschap_in_de_middeleeuwse_islamitische_wereld

In de geschiedenis zie je eigenlijk één ding: daar waar de welvaart flink vooruit gaat, leven kunsten en wetenschap op. Dat Nederlands beroemdste schilders en wetenschappers veel uit de Nederlandse gouden Eeuw komen is geen toeval.

Wanneer jij 80% van je tijd bezig bent met overleven door voldoende voedsel bij elkaar te schrapen hoef je niet te verwachten dat er wetenschappelijke of kunstzinnige voedingsbodems ontstaan. Hetzelfde geldt overigens als jij 80% van je tijd bezig bent met religieuze handelingen.

BerichtGeplaatst: Di Jun 04, 2019 10:18 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Cliff schreef:
Ik zou die indeling liever maken naar religieus-niet religieus. Ik heb ook nog nooit een baanbrekende uitvinding van een Orthodoxe Jood gezien, en hoe kan dat ook anders... van klagend heen en weer wiegen richting een duizenden jaar oude muur wordt de mensheid niet beter.

Overigens is een deel van je mening ook gebaseerd op onwetendheid Poendert. Lees dit artikel eens door:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wetenschap_in_de_middeleeuwse_islamitische_wereld

In de geschiedenis zie je eigenlijk één ding: daar waar de welvaart flink vooruit gaat, leven kunsten en wetenschap op. Dat Nederlands beroemdste schilders en wetenschappers veel uit de Nederlandse gouden Eeuw komen is geen toeval.

Wanneer jij 80% van je tijd bezig bent met overleven door voldoende voedsel bij elkaar te schrapen hoef je niet te verwachten dat er wetenschappelijke of kunstzinnige voedingsbodems ontstaan. Hetzelfde geldt overigens als jij 80% van je tijd bezig bent met religieuze handelingen.

Ik ga het niet weer nazoeken. Maar al die zogenaamde moslimgeleerden blijken bij nazoeken Joden, Perzen of verplicht bekeerde christenen te zijn geweest. De enige geleerden die ze leverden waren astrologen die de opkomst van de maan uitrekenden via de sterren voor het begin van de Ramadan.
Een zekere super architect Tinan heb ik uitgezocht Dit bleek van oorsprong een chr Armenier te zijn. Deze moest een moskeekoepel voor de Sultan bouwen die groter was dan die van de Aya Sofia. Nu bleek onlangs via Google maps dat die moskee-koepel 35 cm korter is dan die van de Aya Sofia. Dus de bekering van architect Tinan was blijkbaar niet helemaal gelukt.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie