Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Hebben Negroide personen dikke lippen. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 26, 2019 16:21 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Poendert schreef:
Ryan schreef:
Poendert schreef:
Jip schreef:
Poendert schreef:
Beste RYAN. Ik wil me juist niet druk maken over de uiterlijke kenmerken die de verschillen in rassen bepalen.
Iedereen kan vaak in 1 oogopslag zien tot welke groep een mens behoort. De Mongolen hebben spleetogen, de Negers hebben dikke lippen en kroeshaar, en de Blanken hebben een enorme neus. Dat hebben ze niet voor de flauwe kul. Die Mongolen kunnen door de vorm van hun ogen beter over onafzienbare blikkerende vlakten turen, Die negers zijn zwart in de strijd tegen de huidkanker. En die blanke grote neus verwarmt de ijskoude buitenlucht die in de winter over de kale Europese poolvlakten huilde.
Ik vrees dat u een vooringenomen aangeprate mening heeft. Maar ik kan mij bv vergissen.
Elk mens heeft de vorm die in zijn/haar oerland de beste resultaten liet zien. En daar was niks mis mee.

En waarom open je dit topic dan? En hoe zit het met de halfbloeden? Kan je die ook in een oogopslag thuisbrengen?
Albino's, hoe zit er daarmee? En ik weet nog uit mijn kinderjaren dat roodharige kinderen ook afweken van de toen gangbare norm.

Ik kan vaak wel aan halfbloeden zien waar sommige ouders ouders vandaan komen. Ik heb me daar vaak in mijn jonge jaren in verdiept.
Ook u kunt met een beetje oefening zien of zich tussen de ouders van halfbloeden, Negers, Chinezen, Melaneziers, Maleiers, Arabieren, Indianen of Zweden bevonden.
Mijn vrouw is daar nog beter in, die kan een Rus, een Pool of een Duitser uit elkaar houden.
Een volbloed Aboriginal heeft bv blond haar tot een jaar of 12. Is hij gekruist met een blanke dan verdwijnt die blonde aanleg.
Leuk om te onderzoeken.

Het slaat allemaal nergens op Poendert!

Ik baseer me op YDNA onderzoek.
Dat is van vaders kant dus.
En dat zegt prima waar wij mee verwant zijn.

Mijn HAPLO groep komt overeen met die van de Ieren en Schotten.
HAPLO groep RB..bla..bla bla
Toch ben ik een echte Brabander. Mijn familie is zelfs van alle families (clans)
in Brabant de grootste. Van keltische oorsprong dus.
Na wat gezoek, kwam ik er achter dat mijn YDNA groep ook nog in Noord-Oost Canada voorkomt.
Indianen dus. En het zijn dus niet mensen die ontstaan zijn door vermenging met Europeanen
van na 1492. Daarvoor komt het YDNA veel te algemeen voor bij "native" Canadians.
Een aanwijzing dat de Kelten al eerder Amerika bevolkt hebben, dan heden ten dage aangenomen wordt.
Moderne historici willen de Kelten maar steeds niet als zeevaarders zien.
Waarom weet ik niet.
Ze waren nochtans in de koude periode prima in staat om zich langs het ijs westwaarts te bewegen.

Verder is er in West Afrika ook nog een gebied, waar zwarte mensen voorkomen, met hetzelfde YDNA als ik.
Ben ik dan een neger?
Nee, maar die lui zijn wel zwart, en dat is een aanpassing aan de zonneschijn.

Daarom, er zijn geen mensensoorten of rassen.
Alleen ons DNA verschilt wat van elkaar.

Overigens is het wel grappig, dat 10% (minderheid) van de Brabanders een Viking YDNA heeft.

HAPLO groep I

En dan heb je in Brabant ook nog de groepen E en J en dat zijn dan mensen afkomstig uit het
Middenlandse Zeegebied. Kwamen waarschijnlijk ook per schip hier naar toe.

Verder ga je met z.g. halfbloeden faliekant de mist mee in.
Ik ken mensen waarvan de moeder uit Indonesië kom, en de vader uit Brabant.
Hun zonen voldeden totaal niet aan jouw verwachtingspatroon.
Ze zouden in de Verenigde Staten niet eens opvallen.

In Nederland zijn twee rastypen te onderscheiden, De lijn loopt ongeveer vanaf Haarlem naar Nijmegen door Nederland, onder die lijn zit het Alpine ras, de mensen daarboven noemt men het Noorse ras.
ls je door de dorpjes rijdt kun je het zelf ook opmerken.

Gelul!

Die rassen bestaan niet!
Ik heb toch duidelijk uitgelegd hoe het zit met YDNA, kom jij alweer met die onzin aanzetten!

Het gezwets over rassen is al lang achterhaald!

BerichtGeplaatst: Zo Mei 26, 2019 16:26 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Elisabeth schreef:
Kijk Angelina Jolie heeft dikke lippen maar ze is niet zwart en ook geen neger.

Tja, daar is iemand met een spuit bezig geweest.
Het is maar wat je mooi vindt, ik niet.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 27, 2019 3:29 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

BerichtGeplaatst: Ma Mei 27, 2019 10:04 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

De rassen theorie bestaat niet voor de flauwekul. Via raskenmerken kan men er in de medische wereld achterkomen welke erfelijke ziekten een persoon eventueel heeft.
Sikkelcelanemie komt bv bijna uitsluitend in West-Afrika voor. Deze afwijking van het bloed zorgt dat de drager beduidend minder kans heeft in zijn jeugd op malaria. Dit voordeel wordt een last als d persoon rond het 40ste levensjaar verkeert. Daarna veroorzaakt het diverse dodelijke afwijkingen. Maar dat maakt voor hun genen niet uit. Op hun 40ste levensjaar heeft men zich toch al voortgeplant en is men als vervoermiddel voor de genen van de soort overbodig geworden, maar medicatie kan wel helpen.
Ook bv de Russische Joden lijden aan een aantal rasgebonden ziekten die bij ontdekking medisch kunnen worden gerepareerd. Maar dan moet je je wel in de rassenmaterie hebben verdiept.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 27, 2019 11:36 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Dus een Russische Jood is een ander ras dan een Joodse Jood, of een Duitse Jood of een Palestijnse Jood?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 27, 2019 14:50 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Jip schreef:
Dus een Russische Jood is een ander ras dan een Joodse Jood, of een Duitse Jood of een Palestijnse Jood?

Russische Joden , ook wel Asjkenasische Joden genoemd, zijn afkomstig uit het Oosten, waarschijnlijk afstammelingen van de Ghamaren, een nomadische stam uit de Russische steppen, die zich eens uit dwarsigheid bekeerden tot het Jodendom, omdat ze de islamitische en christelijke zendelingen zat waren.
In Amsterdam leefden ze naast de Sefardische mensen, een Joods ras uit Spanje en het M-Oosten, die veel rijker waren.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 27, 2019 16:12 Plaats reactie Reageer met quote
Fileman

Welke mensen rassen bestaan er allemaal volgens jouw , Poendert?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Mei 28, 2019 9:23 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Fileman schreef:

Ik denk dat er in ieder geval 3 hoofdrassen bestaan. Namelijk het Mongoloide(inclusief de Indianen en Maleiers, Melanesiers. De Negroiden, de Khoisanvolken en de Pygmeeën zijn in dezen een twijfelgeval. En het Blanke ras, inclusief de mensen uit India, de Tamils en de Arabieren en Turken. Kleur maakt verder weinig uit.
Verder zal ik het niet uitpluizen, want dan zit het deugende deel van ons land(dat bepaald niet tot de slimsten behoort) al weer in de gordijnen.

BerichtGeplaatst: Di Mei 28, 2019 20:13 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Tja, zwets vrolijk verder.
DNA onderzoek wijst on omstoten uit, dat rassentheorieën naar het rijk der fabelen verbannen kunnen worden,
maar hier gaan een paar cultuurfascisten gewoon door met hun gezwam.
BerichtGeplaatst: Di Mei 28, 2019 20:35 Plaats reactie Reageer met quote
Fileman

Poendert schreef:
Fileman schreef:

Ik denk dat er in ieder geval 3 hoofdrassen bestaan. Namelijk het Mongoloide(inclusief de Indianen en Maleiers, Melanesiers. De Negroiden, de Khoisanvolken en de Pygmeeën zijn in dezen een twijfelgeval. En het Blanke ras, inclusief de mensen uit India, de Tamils en de Arabieren en Turken. Kleur maakt verder weinig uit.
Verder zal ik het niet uitpluizen, want dan zit het deugende deel van ons land(dat bepaald niet tot de slimsten behoort) al weer in de gordijnen.

Tot welk ras behoren mensen met ouders waarvan één tot het Mongoloïde ras behoort en de ander tot het Blanke ras?
BerichtGeplaatst: Di Mei 28, 2019 21:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Politici?

BerichtGeplaatst: Di Mei 28, 2019 21:33 Plaats reactie Reageer met quote
Fileman

Als je met een politicus als homo sapiens sapiens geen kinderen kunt verwekken dan is er zonder meer sprake van verschillende rassen.
BerichtGeplaatst: Di Mei 28, 2019 21:37 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dat zou ook een 'harde' dobber worden. Met Marianne Thieme zou ik het best willen proberen, maar die zal wel tegen dierproeven zijn. Bovendien moet ik haar dan ook niet vertellen dat ik gesteriliseerd ben.

BerichtGeplaatst: Di Mei 28, 2019 21:53 Plaats reactie Reageer met quote
Fileman

Je kunt de sterilisatie weer ongedaan maken. Dat heeft de huidige president van Brasilië ook laten doen. Met succes.
BerichtGeplaatst: Di Mei 28, 2019 22:49 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Fileman schreef:
Je kunt de sterilisatie weer ongedaan maken. Dat heeft de huidige president van Brasilië ook laten doen. Met succes.

Nee, die stuurt zijn neef.
Laat je niet alles wijs maken!
In die landen is impotentie niet zo'n goede referentie,
dus moet je een smoes verzinnen. Smile

Ultra rechts.. Sexueel minderwaardigheidscomplex..
Gaat vaak samen.
Grote vent met een klein pieleke,
loopt dikwijls met een Pittbull rond Smile
BerichtGeplaatst: Wo Mei 29, 2019 18:06 Plaats reactie Reageer met quote
Fileman

https://en.wikipedia.org/wiki/Vasectomy_reversal
BerichtGeplaatst: Do Mei 30, 2019 8:54 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Fileman schreef:
Poendert schreef:
Fileman schreef:

Tot welk ras behoren mensen met ouders waarvan één tot het Mongoloïde ras behoort en de ander tot het Blanke ras?

Ik zou zeggen een mooi voorbeeld zijn onze Indo,s. Maleiers/Blanken. Met vaak een prachtig resultaat en met de voordelen van beide kanten. Maar ongetwijfeld zwierven er door de Russische/Aziatische steppen meer van dergelijke mensen rond. In Siberie schijnen roodharige personen te zijn opgegraven die ongetwijfeld destijds met de Mongoloiden zijn gemixt.

BerichtGeplaatst: Do Mei 30, 2019 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Zo uit mijn blote hoofd.
Aboriginals uit Australie hadden een aangeboren gen voor blond haar in hun jeugd. Als diezelfde Aboriginals kruisten met blanken,(ook al waren die blond) verdwenen die blonde lokken. Dat wijst erop dat de genen die het blonde haar veroorzaakten bij die verschillende soorten, ook verschilden per soort. Dus de Aboriginals hebben andere blonderende genen dan blanken.
Is dat leuk om te weten, of leuk.

BerichtGeplaatst: Do Mei 30, 2019 18:14 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Geen van beide. Uw obsessie voor rassen met de daarbij horende zelfverzonnen danwel van wikipedia geplukte theorieen, boeien mij weinig. Voor mijn part zijn die aborigonals pimpelpaars.

BerichtGeplaatst: Do Mei 30, 2019 22:03 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

[quote="Lampje"]Geen van beide. Uw obsessie voor rassen met de daarbij horende zelfverzonnen danwel van wikipedia geplukte theorieen, boeien mij weinig. Voor mijn part zijn die aborigonals pimpelpaars.[/quote

Deze weetjes zijn ook niet voor u bedoeld, dus is het het beste dat u mijn epistels overslaat. Die gaan u blijkbaar boven de pet Toch ben ik soms blij met uw negatieve reactie,s. Dat maakt mijn eventuele tegenreactie makkelijker.
Deze wetenswaardigheden zijn eigenlijk bestemd richting geestelijk volwaardige en zelf-nadenkende mensen.
Probeert u daarom maar via uw enige haven op Haiti binnen te varen. Of wordt dat zwemmen.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 31, 2019 0:39 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Je rassen-ideeen doen me sterk denken aan die van de Religieuze Joden...

Die ook al zo'n eeuwenlange enge obsessie hebben met hun eigen ras.

Ik weet dat sommigen hier aanstoot aan nemen, maar dat mag geen reden zijn deze waarheid
weg te moffelen in een serieuze democratie.

Een wegglijdende democratie overigens dat steeds verder onder het gewicht van leugens en aanpalende
taboes dreigt te bezwijken om nog minimaal te kunnen functioneren.

In the VS is een ''narrative'' al voldoende om een oorlog te starten en Nederland bevind zich in datzelfde spoor.
De democratie is in de VS feitelijk allang afgeschaft voor wie het wil zien.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 31, 2019 8:39 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Joost Bakker schreef:

Ik weet dat sommigen hier aanstoot aan nemen, maar dat mag geen reden zijn deze waarheid

Een wegglijdende democratie overigens dat steeds verder onder het gewicht van leugens en aanpalende

In the VS is een ''narrative'' al voldoende om een oorlog te starten en Nederland bevind zich in datzelfde spoor.

Ik heb de indruk dat u bij het anti-Semitische volksdeel behoort.
Kunt u het niet hebben dat die verrekte Joden volgens de Bell-curve op 112 punten zijn beland, en u waarschijnlijk onder de honderd eindigt. Ik zou zeggen vergelijk het aantal Joodse Nobelprijswinnaars met die van uw eigen soort.

BerichtGeplaatst: Vr Mei 31, 2019 8:47 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Soms komt men met de bewering dat Hybride soorten zich niet voort zouden kunnen planten. Dat is zeker soms het geval, maar zeker niet altijd. De Lijger, leeuw/tijger, de Zorse, zebra/paard, de Savanah, kat/Serval, enz, trekken zich daar niks van aan.
De veel verbreide kikker in NL is de bastaardkikker, een kruising van de Groene kikker. Ook van kruisingen tussen walvissen en dolfijnen bestaan legio soorten.
Een typisch voorbeeld is onze koolmees. deze soort strekt zich ook tot in Azie uit. Hij trekt als koolmees door Siberie rond de gebergten, veranderd onderweg van postuur en kleur en komt boven de Kaukasus zijn onveranderde familie weer tegen. Hij is dan geestelijk en lichamelijk zo ver veranderd dat een onderlinge paring onmogelijk is geworden.
Is dat leuk of is dat leuk?

BerichtGeplaatst: Vr Mei 31, 2019 8:56 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

En zo zal ik me dus altijd moeten blijven afvragen hoe een mannelijke waterjuffer wordt genoemd. Of een vrouwelijk lieveheersbeestje.

Razz

BerichtGeplaatst: Vr Mei 31, 2019 10:31 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Poendert schreef:
Joost Bakker schreef:

Ik heb de indruk dat u bij het anti-Semitische volksdeel behoort.
Kunt u het niet hebben dat die verrekte Joden volgens de Bell-curve op 112 punten zijn beland, en u waarschijnlijk onder de honderd eindigt. Ik zou zeggen vergelijk het aantal Joodse Nobelprijswinnaars met die van uw eigen soort.

JE indruk spoort niet met wat ik schreef.

Volgens mij is het Othodoxe Jodendom de enige mensensoort die de genen via de moeder als voorwaarde stelt
om tot die selecte geroep te behoren.

Dat heb ik niet verzonnen. Ken genoeg Joden (of ex Joden) die daar afstand van nemen, met racisme heeft
mijn opmerking dan ook niks te maken.

Het zg. Anti Semitisme is zo ie zo tegenwoordig een van de meest misbruikte woorden om taboes inzake
Israels buitensporig oorlogszuchtige houding (met hun Soedisch terreur-vrienden) te creeeren.

Daar doe ik en vele Joden met mij niet aan mee...

De gewetenloze volksmenner Netanjahu is geen Ubermensch die een aparte behandeling verdiend en is de laatste
die zich met zijn voorkeuren kan beroepen op de Holocaust.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie