Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Europese Verkiezingen 23 mei 2019 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 

Wat stem jij!
VVD
5%
 5%  [ 1 ]
FVD
35%
 35%  [ 6 ]
PVV
0%
 0%  [ 0 ]
GL
11%
 11%  [ 2 ]
PvdA
5%
 5%  [ 1 ]
SGP
0%
 0%  [ 0 ]
CU
0%
 0%  [ 0 ]
SP
5%
 5%  [ 1 ]
50+
0%
 0%  [ 0 ]
Dierenpartij
5%
 5%  [ 1 ]
Een andere partij
0%
 0%  [ 0 ]
Ik weet het niet
0%
 0%  [ 0 ]
Ik ga niet stemmen
29%
 29%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 17

Europese Verkiezingen 23 mei 2019
BerichtGeplaatst: Zo Apr 07, 2019 11:34 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Een mooie nieuwe topic over de Europese verkiezingen! Wat ga jij doen?

BerichtGeplaatst: Zo Apr 07, 2019 12:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Serieus, GroenLinks? Wie, waarom?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Apr 07, 2019 13:19 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

FvD of AfD

BerichtGeplaatst: Zo Apr 07, 2019 14:10 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tsja, ik zweef weer.

Ik neig naar FvD, maar laat het afhangen van het programma waarmee ze komen.

VVD wordt t waarschijnlijk weer niet... Gaat te veel mee in de groene golf (nu ook weer in hun programma) en zit in 1 fractie met D66 en Verhofstad.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2019 21:09 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Royy schreef:
Tsja, ik zweef weer.

Ik neig naar FvD, maar laat het afhangen van het programma waarmee ze komen.

VVD wordt t waarschijnlijk weer niet... Gaat te veel mee in de groene golf (nu ook weer in hun programma) en zit in 1 fractie met D66 en Verhofstad.

VVD schuift steeds verder van de klimaat nonsense, de realiteitszin komt terug. Waarom afgaan op mensen met grote verhalen over het klimaat terwijl diezelfde mensen nog niet eens het weer van volgende week kunnen voorspellen...

FvD heeft al veel water in de wijn gedaan, ze zijn bereid 500mld te besteden aan klimaat! Zo Roy, jij ben meer stalinistisch dan je eigen partij!!!! Bij de VVD ben je inmiddels niet meer welkom!

BerichtGeplaatst: Do Apr 11, 2019 18:05 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Pieter Langendijk schreef:

VVD schuift steeds verder van de klimaat nonsense, de realiteitszin komt terug. Waarom afgaan op mensen met grote verhalen over het klimaat terwijl diezelfde mensen nog niet eens het weer van volgende week kunnen voorspellen...

Hoezo? De VVD stelt voor om de klimaatdoelen van Parijs te verhogen

BerichtGeplaatst: Do Apr 11, 2019 20:23 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Royy schreef:

Waar staat dat? Kom nou eerst even met concreet bewijs, niet alle hersenspinsels vanjezelf voor waarheid aannemen...

BerichtGeplaatst: Do Apr 11, 2019 21:56 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Waar staat dat? Kom nou eerst even met concreet bewijs, niet alle hersenspinsels vanjezelf voor waarheid aannemen...

Makkie, Pieter, weet jij niet waar je voor stemt dan?

https://vvd.nl/content/uploads/2018/10/Verkiezingsprogramma-VVD-Europese-Verkiezingen-2019-1.pdf

"Europa verhoogt het doel voor CO2-reductie van 40% naar 55% in 2030. (...) Als het niet lukt om met heel Europa tot een ambitieuzer doel te komen, vormt Nederland een kopgroep met omringende landen die hetzelfde doel willen omarmen. "

Ik hoor graag je reactie, Pieter, maar als CDA'er brei jij hier vast wel weer een mouw aan...

BerichtGeplaatst: Vr Apr 12, 2019 7:01 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Royy schreef:

Makkie, Pieter, weet jij niet waar je voor stemt dan?

https://vvd.nl/content/uploads/2018/10/Verkiezingsprogramma-VVD-Europese-Verkiezingen-2019-1.pdf

"Europa verhoogt het doel voor CO2-reductie van 40% naar 55% in 2030. (...) Als het niet lukt om met heel Europa tot een ambitieuzer doel te komen, vormt Nederland een kopgroep met omringende landen die hetzelfde doel willen omarmen. "

Ik hoor graag je reactie, Pieter, maar als CDA'er brei jij hier vast wel weer een mouw aan...

Je bent op zijn minst een PVV-er, wellicht met NSDAP trekken, je toont je ware Centrum Democraten aard... Er zijn genoeg landen waar ze om je springen: Iran, Noord Korea, Cuba, Venezuela....

Wat is er nu ineens mis met ambitie? Dat jij dat niet hebt en alleen maar zweeft daar kan de rest van de wereld zo weinig mee...

BerichtGeplaatst: Vr Apr 12, 2019 8:22 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Royy schreef:

En tegelijkertijd helpt de VVD de lelijke mensen aan brandstof voor de auto's en motoren, zodat de lelijke mensen sneller kunnen reizen van A naar B dan de mooie jongeren en mooie ouderen, met als gevolg nog meer lelijke mensen.
BerichtGeplaatst: Vr Apr 12, 2019 22:44 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Wat is er nu ineens mis met ambitie? Dat jij dat niet hebt en alleen maar zweeft daar kan de rest van de wereld zo weinig mee...

Leg me eens uit waarom je die ambitie zou verhogen? En hoe dat past in jouw bewering "VVD schuift steeds verder van de klimaat nonsense, de realiteitszin komt terug. Waarom afgaan op mensen met grote verhalen over het klimaat terwijl diezelfde mensen nog niet eens het weer van volgende week kunnen voorspellen..."...

BerichtGeplaatst: Za Apr 13, 2019 14:29 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Houdt koers, ambitie en afgaan van klimaatnonsense zijn twee verschillende dingen.

BerichtGeplaatst: Za Apr 13, 2019 16:33 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Ongetwijfeld. Maar als de ambitie naar boven wordt bijgesteld door de VVD, hoe rijmt dat dan met "afgaan van klimaatnonsens"?

BerichtGeplaatst: Ma Apr 15, 2019 4:14 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Royy schreef:
Ongetwijfeld. Maar als de ambitie naar boven wordt bijgesteld door de VVD, hoe rijmt dat dan met "afgaan van klimaatnonsens"?

Dat weet je best, of ben je nog stommer dan ik al denk? Als we de juiste Info hebben, dus af zijn van de belachelijke linkse fascistische GL en D’66 onzin dan mag er daarna best een stapje sneller gelopen worden... zo simpel, maar goed ambitie ken jij niet, alleen in het afzeiken van mij of het heulen met verwerpelijke standpunten....

Ik zou eigenlijk niet meer moeten reageren, anyway ook dat zal jij als een ware Saddam Hoesein uitleggen als een overwinning! Ik blijf het zeggen wat ben jij een ongelooflijke droeftoeter Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Apr 15, 2019 19:28 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Wanneer zijn we af van GL en D66 dan, Pieter? Als je maar coalities met ze aan blijft gaan (zoals nu in de provincies) kom je er nooit vanaf he...

Heb je Bolkestein gehoord?

BerichtGeplaatst: Di Apr 16, 2019 23:34 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

In de poll zie ik dat 33% niet gaat stemmen.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Wo Apr 17, 2019 5:40 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Royy schreef:
Wanneer zijn we af van GL en D66 dan, Pieter? Als je maar coalities met ze aan blijft gaan (zoals nu in de provincies) kom je er nooit vanaf he...

Heb je Bolkestein gehoord?

De door jou zo geliefde FVD is ook bereid 500 Mld aan klimaat geklets uit te geven.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 17, 2019 17:44 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

De door jou zo geliefde FVD is ook bereid 500 Mld aan klimaat geklets uit te geven.

Nou da's de helft van wat de VVD wil dan... scheelt een slok op een borrel, vind je niet?

Maar heb je Bolkestein gehoord?

En hoe komen we nou van GL en D66 af als de VVD maar coalities blijft smeden met die partijen. Enige twee provincies waar FvD nog in de race is zijn Flevoland en Zuid-Holland, in de overige provincies maakt de VVD de afweging dat het beter besturen is met GL dan met de FvD... Snap ik niet, jij wel?

BerichtGeplaatst: Do Apr 18, 2019 2:50 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Dat is de helft van GL en D’66, de VVD wil helemaal geen 500 mld uitgeven.

Ik snap het gelukkig allemaal wel dus heb geen last van gezweef. Helaas is de FvD kennelijk nog niet genoeg bereid mee te bewegen. Je hebt natuurlijk altijd alu hoedjes die er een groot complot in zien. Dat gezeik over het kartel en zo, FvD is inmiddels onderdeel van het kartel, en geil dat ze zullen zijn op het pluche...

Tuurlijk heb ik Bolkestein gehoord! Mag ik vragen waarom je er zonder iets te zeggen steeds over begint? Begrijp je de oude heer ook al niet?

BerichtGeplaatst: Do Apr 18, 2019 17:57 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Dat is de helft van GL en D’66, de VVD wil helemaal geen 500 mld uitgeven.

De VVD wil een hardere CO2-reductie dan we hebben afgesproken.

Quote:
Tuurlijk heb ik Bolkestein gehoord! Mag ik vragen waarom je er zonder iets te zeggen steeds over begint? Begrijp je de oude heer ook al niet?

Bolkestein stipte al aan: de VVD heeft het laten liggen. Tijd voor rechtse koers!

BerichtGeplaatst: Vr Apr 19, 2019 2:33 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Dat zijn twee verschillende dingen, uitgaven versus reductie CO2...

Jouw interpretatie mbt het verhaal van Bolkestein is volledig fout, ja de FVD heeft uit de VVD ruif kunnen snoepen maar als de VVD om in jouw termen te blijven lekker op rechts was gebleven had de VVD aan D’66 en PvdA verloren en hoorde ik jou daar over huilen. De VVD heeft gewoon te maken met slijtage door langdurige regeringsdeelname en weinig nieuwe aansprekende gezichten.

BerichtGeplaatst: Vr Apr 19, 2019 16:59 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Dat zijn twee verschillende dingen, uitgaven versus reductie CO2...

Hoe denk je t dan te gaan doen? Een CO2-tax?

Quote:
Jouw interpretatie mbt het verhaal van Bolkestein is volledig fout, ja de FVD heeft uit de VVD ruif kunnen snoepen maar als de VVD om in jouw termen te blijven lekker op rechts was gebleven had de VVD aan D’66 en PvdA verloren en hoorde ik jou daar over huilen. De VVD heeft gewoon te maken met slijtage door langdurige regeringsdeelname en weinig nieuwe aansprekende gezichten.

De VVD heeft een blok van 30-40 zetels ter rechterzijde laten ontstaan...

BerichtGeplaatst: Za Apr 20, 2019 3:08 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Lees nou even goed, je draait en liegt de hele tijd. Ik heb al antwoord gegeven: je moet wel willen begrijpen...

Slimme CO2 belasting en subsidie voor het juiste gedrag met ongekende banengroei. Met mijn plannen groeit de groene economie met 6-8% per jaar! Koopkracht gaat 2-4% gemiddeld vooruit. Overheidssurplus gaat naar 5%, onder gelijkblijvende belastingdruk.

De zetels aan de rechterzijde heb ik al uitgelegd daar ga ik niet op in, je blijft vragen stellen maar er is geen interesse in het antwoord. Geef eerst maar even aan wat je tot nu toe begrepen hebt in positieve zin, ik twijfel heel erg of je dat wilt/kunt.

BerichtGeplaatst: Za Apr 20, 2019 9:46 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Slimme CO2 belasting en subsidie voor het juiste gedrag met ongekende banengroei. Met mijn plannen groeit de groene economie met 6-8% per jaar! Koopkracht gaat 2-4% gemiddeld vooruit. Overheidssurplus gaat naar 5%, onder gelijkblijvende belastingdruk.

Fantastisch plan Pieter! Ik zeg: gelijk doen!

Quote:
De zetels aan de rechterzijde heb ik al uitgelegd daar ga ik niet op in, je blijft vragen stellen maar er is geen interesse in het antwoord. Geef eerst maar even aan wat je tot nu toe begrepen hebt in positieve zin, ik twijfel heel erg of je dat wilt/kunt.

Heb je nergens uitgelegd. Ik zeg de hele tijd dat de VVD de rechtervleugel heeft verwaarloosd. Jij lijkt dat niet erg te vinden.

BerichtGeplaatst: Za Apr 20, 2019 11:13 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Vooruit dan maar weer:

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici