Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Is aanval op moskee erger dan een aanval op ander gebedshuis
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Is aanval op moskee erger dan een aanval op ander gebedshuis
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2019 18:21 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Poendert

In N-Zeeland heeft een verwarde man het vuur geopend op moslims in een moskee. Uiteraard verschrikkelijk zoals elke moordpartij.
Enkele dagen daarvoor werden twee aanslagen in het buurland van N-Zeeland gepleegd, waarbij ik meen 29 personen werden vermoord.
Is een aanslag op moslims in N-Zeeland erger dan een aanslag op christenen op de Filipijnen.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2019 19:12 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Loetje

Bij het politiek correcte deugvolk wel.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2019 20:08 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Poendert

Ook ben ik nieuwsgierig waarom een aanslag in Utrecht van een zich jihadist noemende moslim, wordt gelinkt aan een aanval op een moskee in N-Zeeland.
Allebei afschuwelijke zaken maar ik zie het verband niet. Ben ik nu in de war, of ligt het aan onze media?

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2019 20:30 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
Ben ik nu in de war, of ligt het aan onze media?

Dat eerste.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2019 21:31 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:
Poendert schreef:
Ben ik nu in de war, of ligt het aan onze media?

Dat eerste.

Kom op Lamp, dat kunt u beter.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2019 22:52 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

U stelt een vraag, en ik antwoord naar waarheid.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie