Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Femke Hell-sema Countdown Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 

Moet Femke weg?
Nee, het goed dat we een extreem linkse burgemeester hebben in Amsterdam
0%
 0%  [ 0 ]
Ja, ze is volledig doorgeslagen en moet weg
71%
 71%  [ 5 ]
Weet niet, daar kan toch geen discussie over zijn
28%
 28%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 7

BerichtGeplaatst: Za Apr 06, 2019 10:36 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Royy schreef:
Doe ik al. Ik help mee om t getalsmatig vrijwel onmogelijk te maken voor de VVD om links aan een meerderheid te helpen. Als de helft van de VVD-stemmers in Rdam op Leefbaar had gestemd, hadden we nu een heel andere coalitie.

Andere manier is er blijkbaar niet.

Altijd zo zuur! Zo ken ik je idd, niks veranderd in de 20 jaar dat ik je nu ken! Durf te leven!!!

BerichtGeplaatst: Za Apr 06, 2019 17:30 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Insgelijks Pieter.

Maar mijn strategie lijkt te werken. In zowel Overijssel als NH lijkt de VVD behoorlijk richting FvD te kijken. "We hebben meer overeenkomsten met Forum dan met GL"... het kwartje lijkt gevallen.

Kom jij aan met je stem op een naar links verschuivende VVD...

BerichtGeplaatst: Za Apr 06, 2019 23:46 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Helelmaal gelijk Poendert.

BerichtGeplaatst: Zo Apr 07, 2019 7:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Royy schreef:
Insgelijks Pieter.

Maar mijn strategie lijkt te werken. In zowel Overijssel als NH lijkt de VVD behoorlijk richting FvD te kijken. "We hebben meer overeenkomsten met Forum dan met GL"... het kwartje lijkt gevallen.

Dat geluid kwam toch voornamelijk vanuit het stemvee van de VVD? De VVD is het stadium flirten met GroenLinks voorbij en zit op schoot bij Klaver. Gebroederlijk verkondigen zij de klimaatleugen met als doel de portemonnee van de burger leeg te plunderen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Apr 07, 2019 9:02 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Royy schreef:
Insgelijks Pieter.

Komt tie dan weer lekker met een jij-bak! Jij ruikt idd naar lavendel. Veel plezier aan het front van jouw boreale wereld😂

BerichtGeplaatst: Zo Apr 07, 2019 14:10 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Reageer nou eens inhoudelijk Pieter...

BerichtGeplaatst: Zo Apr 07, 2019 16:43 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Royy schreef:
Reageer nou eens inhoudelijk Pieter...

Jij hebt kennelijk het recht op de inhoud, alles wat jou niet zint heeft geen inhoud, dus kansloos voor mij. Iedereen die het niet met uw edele eens is is een linkse duivel, moet oprotten en ga zo door, je zaait haat, jij-bakt er lustig op los en dan heb ik geen inhoud... die hamsterdraaimolen van het Royy-gelijk ken ik.... inmiddels ben je een neonazi geworden in een net pak... nooit je studie afgerond... geen goede baan maar een boze man die altijd gelijk heeft!!!! En jou met een now nazi vergelijken hoe durf ik.... maar als ik dadelijk in een kamp zit dan moet ik niet klagen dan is het mijn eigen schuld ... zo’n typisch gedrag... zuur zuur zuur

BerichtGeplaatst: Zo Apr 07, 2019 18:49 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Zo Pieter, lekker tripje gehad?

Verder nog iets inhoudelijks hoe jij denkt dat jij meehelpt om de VVD de rechterkant op te krijgen? Of vind je t allemaal wel prima zo?

BerichtGeplaatst: Zo Apr 07, 2019 22:32 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Royy schreef:
Zo Pieter, lekker tripje gehad?

Verder nog iets inhoudelijks hoe jij denkt dat jij meehelpt om de VVD de rechterkant op te krijgen? Of vind je t allemaal wel prima zo?

FvD is van de vrije drugsverstrekking dus idd heb jij wat te veel uit de snoepig gepakt, fijn dat je het zelf nu toegeeft, die ervaring ontbreekt mij gelukkig.

De VVD moet helemaal niet naar rechts of naar links, jij moet gewoon bij je mening en je clubje blijven. Ik sta voor verstandig beleid niet voor gezweef😜😎

BerichtGeplaatst: Ma Apr 08, 2019 15:49 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

De VVD is zoals al tijden hartstikke rechts.
Alleen Rutte lijkt net een glibberige aal.
Hangt even de Popi Jopi uit, maar laat je geen zand in de oogjes strooien.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Apr 08, 2019 21:10 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Pieter Langendijk schreef:

De VVD moet helemaal niet naar rechts of naar links, jij moet gewoon bij je mening en je clubje blijven. Ik sta voor verstandig beleid niet voor gezweef😜😎

De VVD moet wel naar rechts. Volgensmij zei jij ook dat je de VVD van Bolkestein miste...

Definieer "verstandig" beleid, Pieter.

BerichtGeplaatst: Di Apr 09, 2019 6:14 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Hier een paar amsterdammers. Daar burgemeester van zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=ay2Pk-cPy2g
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Di Apr 09, 2019 9:49 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ach, Amsterdam. Wat is dat nou? Daar wil een fatsoenlijk mens nog niet doodgeboren worden.
Het is een zooitje ongeregeld en onbeschoft volk op één hoop dat daar als ratten door elkaar krioelt.
Sinds gisteren moeten er de snorfietsen van het fietspad af de rijbaan op . In de rest van het land hoeft dat niet.
En waarom is dat? Omdat in het land normale mensen wonen en Amsterdam door arrogante aso's bevolkt wordt waardoor handhaven te lastig is voor de lanterfanters van het Amsterdamse bestuur. Want als je als politie daar gaat handhaven dan krijg je namelijk 100x per dag een grote Amsterdamse bek. Dus moet er door Halsema en haar kliek iets anders verzonnen worden.

Vreselijke stad! Flikker er maar een bom op dan zijn we er vanaf.

BerichtGeplaatst: Di Apr 09, 2019 10:19 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Royy schreef:

De VVD moet wel naar rechts. Volgensmij zei jij ook dat je de VVD van Bolkestein miste...

Definieer "verstandig" beleid, Pieter.

Gestructureerd denken is lastig voor je, dat hebben meer mensen. De VVD is niet links, rechts of rechtdoorzee, de VVD mist idd een nieuwe Bolkestein, dat heeft niets met elkaar te maken. De VVD staat voor een verantwoord begrotingsbeleid, gematigde conservatieve koers en hart voor de mens zonder pampering of verzieligen van groepen op basis van welke sortering dan ook. Het domme rechtse geroeptoeter over criminele instroom enzo is totaal niet gefundeerd door cijfers, criminaliteit is lager dan ooit, iedereen die naar Nederland komt dient zich aan de regels te houden. Dat is verstandig beleid. Pseudo wetenschappelijke hoogdravende teksten dragen niet bij anders dan verstrooiing. Dat maakt mensen zwevers, iets wat je zelf toegeeft. Ik hoop dat je nog veilig kan landen, ik vrees voor een grote crash voor jou...

BerichtGeplaatst: Di Apr 09, 2019 13:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Vreselijke stad! Flikker er maar een bom op dan zijn we er vanaf.

Amsterdam is een open riool. Het stinkt er naar pis en als arrogantie een geur zou zijn dan zou je het tot Almere en Purmerend ruiken.

BerichtGeplaatst: Di Apr 09, 2019 18:19 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Gele kaart voor Cliff en Tedje wegens oproepen tot geweld

BerichtGeplaatst: Di Apr 09, 2019 18:32 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

De VVD is niet links, rechts of rechtdoorzee,

Ah, zijn we in de CDA-fase aanbeland?

Dan kennen we toch een andere partij. De VVD was traditioneel gezien een rechts-liberale partij. Kun je ook gewoon rechts noemen.

Quote:
de VVD mist idd een nieuwe Bolkestein, dat heeft niets met elkaar te maken.

Dat heeft alles met elkaar te maken. Bolkestein was bij uitstek een representant van de rechts-liberale VVD. En heeft de partij met die koers groot gemaakt. Zonder ruimte op rechts te laten ontstaan. Nu zitten er virtueel pakweg 40 zetels ter rechterzijde van de VVD. Ik wil die rechts-liberale VVD terug.

Quote:
De VVD staat voor een verantwoord begrotingsbeleid, gematigde conservatieve koers en hart voor de mens zonder pampering of verzieligen van groepen op basis van welke sortering dan ook.

Sure, maar de VVD levert: hogere belastingdruk, grotere overheid en een milieubeleid wat wel heel erg tegen GL aanschurkt. Kun je zeggen: meerderheden enzo. Fine, snap ik. Maar misschien is nu de tijd gekomen voor de VVD om eens met de vuist op tafel te slaan, ipv alleen maar gericht zijn op behoud van de coalitie en het premierschap van Rutte.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2019 6:38 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Niks CDA fase... jij zweeft echt te laag, je overziet het niet meer Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2019 7:36 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Amsterdam is een open riool. Het stinkt er naar pis en als arrogantie een geur zou zijn dan zou je het tot Almere en Purmerend ruiken.

Drie rode kruizen. Tja, wie zou dan nou gedaan hebben?
https://www.parool.nl/sport/drie-rode-kruizen-en-handgranaat-bij-supportershome-ado~a4625693/

Vuurwerk door de fans van de godenzonenclub.
https://www.nu.nl/amsterdam/5835489/vuurwerk-afgestoken-bij-hotel-waar-juventus-spelers-overnachten.html

Wat een fantastisch volk woont er toch in Amsterdam! Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2019 17:56 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Niks CDA fase... jij zweeft echt te laag, je overziet het niet meer Very Happy

Denk t niet Pieter. Geeft niks he, overkomt elke partij die lang een coalitie leidt. Maar dan heb je niet zoveel aan alleen maar ja-knikkers...

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2019 18:21 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Ik twijfel of denken je sterkste kant is. Maar goed impliciet zit er in denken een twijfel verborgen... Zwevers twijfelen aan alles, hoop dat je veilig land. Je verwardheid is me al jaren geleden opgevallen. Waarom ga je niet naar de dokter?

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2019 18:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Volledig op de persoon en dus inhoudelijk uitermate zwak.

Maar goed, je moet elkaar wel willen begrijpen Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2019 19:58 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Cliff schreef:
Volledig op de persoon en dus inhoudelijk uitermate zwak.

Maar goed, je moet elkaar wel willen begrijpen Very Happy

Ik laat uitsluitend een staaltje van jullie eigen discussie technieken zien. Graag mee ophouden dan kan ik eindelijk gewoon on topic reageren. Voor je de splinter uit mijn oog haalt wel eerst de balk uit je eigen oog weghalen!

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2019 20:41 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Ik twijfel of denken je sterkste kant is. Maar goed impliciet zit er in denken een twijfel verborgen... Zwevers twijfelen aan alles, hoop dat je veilig land. Je verwardheid is me al jaren geleden opgevallen. Waarom ga je niet naar de dokter?

Pieter, Pieter... je kunt en bent beter dan dit.

Maar begrijp ik goed dat jij jezelf schaart in het kamp van de ja-knikkers?

Was jij niet trouwens in de tijd van Bolkestein bezig met jouw "Liberaal-Democratische Partij"? Ben je dan toch eigenlijk een links-liberaal? Dan snap ik wel dat je aan het ja-knikken bent.

We moeten elkaar inderdaad wel willen begrijpen. Ik wil jou graag begrijpen, maar of jij ook mij wilt begrijpen...

BerichtGeplaatst: Wo Apr 10, 2019 20:56 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

Jij begrijpt het helemaal niet... Had ik ook niet van je verwacht... Jij kan namelijk niet begrijpen, jij masturbeert permanent op je eigen gelijk en daardoor zweef je voortdurend Very Happy

Ik ben in het geheel niet een ja-knikker, ik zie de complexiteit van alledag en ben bereid tot een compromis, jij niet, jij gaat voor 100% en anders is iedereen een randdebiel of heeft het op zijn minst niet begrepen...

Knap van je dat je beperkt werkende hersenen de LDP nog kent! Idd, deze partij bestaat nog steeds google maar, ik ben er niet meer actief, geen lid. Wel veel van geleerd. Onderanderen dat er altijd idioten bestaan die consequent zaken verkeerd interpreteren, permanent vragen stellen, zelf geen enkele andere mening hebben dan hun eigen en niet in beweging te krijgen zijn omdat ze leven op de contramine... Royy jij bent er zo eentje! Je zal nooit wat bereiken in je leven, maar dat wil je ook niet...

Jij wil misschien begrijpen maar helaas kun je door je zeer beperkte vermogens niet begrijpen.

Ik laat me toch niet door jou uit de tent lokken: GRAAG ON TOPIC de hell van Halsema.

Lijkt wel of je verliefd op haar bent, daar kan toch geen discussie over zijn!!!

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici