Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg » Predator: Michael Jackson
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Predator: Michael Jackson
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 10, 2019 19:56 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Hoe de FBI het bewijs tegen MJ al in de jaren 80 wegmoffelde...
https://www.telegraaf.nl/entertainment/3266128/dit-is-de-echte-reden-waarom-de-fbi-geen-bewijs-tegen-michael-jackson-heeft

Onze bondgenoot, de VS, schijn onze normen en waerden te delen..... zeggen ze.

Zij hebben ook een geheime dienst en een rechtsspraak...

''Documenten zouden een getuige van de politie in Los Angeles hebben laten weten dat Jackson in
1985 of 1986 twee jonge jongens had verkracht.
Een memorandum uit 1993, verkregen door The Sun Online , suggereert dat de getuige de LAPD heeft
verteld dat de jongens het vermeende misbruik aan de FBI hadden gemeld.
Het beweert ook dat het bureau hun onderzoek heeft afgesloten omdat de superster op dat moment
een prijs van de president zou ontvangen.''

Los van het bovenstaande is de algehele levenswandel van Wacko Jacko al veelzeggend genoeg:

Zelfs de Amerikaanse ''rechtspraak '' is een mythe, ongelijk en corrupt.

Als een zwarte man, sport-ster en multimiljonair, zijn witte echtgenoot vermoord,
sporen achterlaat op een bebloed mes en vervolgens probeert de politie van zich af probeert de
schudden... wordt hij dus ''niet schuldig'' verklaard.

Als een fragiel kind getuigt van sexueel misbruik, door een zwarte geflipte ''idool'', miljonair/popster ,
die al jarenlang gek is op het delen van bad (naakt) en bed met witte jongetjes, dat tevens wordt
versterkt door een getuigenis van dienst werkster...
MJ doet 35 miljoen dollar aan afkoopsommen om slachtoffers tot zwijgen te brengen...
En in de VS is zo'n rijke homo-pedofiel die ook nog zwart rolmodel is ook dan ''onschuldig'' en zet zijn praktijken dus voort...

Ook deze zwarte man (miljonair / filmster) kon tot op bejaarde leeftijd de dans ontspringen:
https://www.hln.be/showbizz/celebrities/bill-cosby-schuldig-bevonden-aan-seksueel-misbruik-gevallen-tv-ster-scheldt-aanklager-uit-na-uitspraak~aee76459/

In al deze drie gevallen bleven en blijven ''fans'', journalisten en opiniemakers, zogenaamde
Hollandse ''sterren'' deze zwarte verkrachters/pedofielen en moordenaars -die tevens ''ster''
en ''miljonair'' waren- de hand boven het hoofd houden..

Dan blijkt dat het Amerikaanse rechtstaat in al deze vallen helemaal geen rechtsstaat te zijn.
Miljonairs verhinderen eenvoudig weg de rechtsgang door een ''afkoopsom met getuigen''
te regelen, de Racisme-kaart te trekken of te dreigen iemand de vernieling te helpen met
dure advocaten etc etc...

NOTABENE: Een rechtstaat waarvoor niet iedereen als ''gelijke'' wordt beschouwd is vanuit de basis
geen rechtstaat.

Tevens kunnen we stellen dat vrijwel alle Nederlandse artiesten, radio-dj's en presentatoren
evenals talksshow-presentatoren zich inzake de kwestie MJ als laffe en weerzinwekkend
opportunistische ratten gedragen...

Zij zijn allen schuldig aan de jarenlang mythevorming en cultstatus van een homo-pedofiel
met krankzinnige bed/bad gewoontes met een rij aan witte kindertjes als slachtoffers.

Conclusie:
Het wordt de hoogste tijd om ons over de werking van massamedia, opgewekte massapsychoses bij
zogenaamde ''fans'' en en hun zwarte gewetenloze patsers te buigen.

Daarbij moeten we afstand nemen van de Amerikaans rijkeluis-cultuur voorzien van kunstmatige
mythevorming rond verknipte ''sterren''en ''miljonairs'' wiens artistieke prestaties twijfelachtig zijn.

Het milieu van ''politieke correctheid'', gebaseerd op valse aannames,
die de gevaarlijke en onmenselijke voorwaarden en een veilige omgeving voor
straffeloze moord en pedofilie schept moet met alle kracht worden bestreden.

Laatst aangepast door Joost Bakker op Zo Mrt 10, 2019 22:32, in totaal 20 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 10, 2019 20:45 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Micheal Jackson heeft voor meer dan 35 miljoen dollar slachtoffers afgekocht om hun getuigenis
te volbrengen..

Tot diegene die tot hun eind toe trouw blijven of ''het nog niet weten'' ....

https://www.thesun.co.uk/news/8330579/michael-jackson-penis-covered-marks-described-jordan-chandler/

,,,,behoren onder anderen de volgende dappere ''sterren'':

- Waylon
- Mathijs van Nieuwkerk
- Silvana Simons
- Claudia de Breyer
- Ilse Waringa (De luizenmoeder)
- Gerrit Jan Mulder (doet aan snelle-prietpraat-muziek (rap) die zichzelf Brainpower (?) noemt
- NPO 3 dj Gerard Ekdom
- Radio 2-dj Corné Klijn
- Parick Tieleman (dikke domme gewetenloze vetzak en ''fan''
- Yousef Gnaoui, artiestennaam Sef (Marokaanse komaf, doet aan snelle-prietpraat-muziek (rap)

etc etc...

De vader van Jordan Chandler pleegde zelfmoord....de fans van MJ malen er niet om
Evan Chandler, de vader van de door MJ misbruikte jongen pleegde zelfmoord.
https://en.wikipedia.org/wiki/Evan_Chandler

https://www.youtube.com/watch?v=iZ0B4jjNdjM
Zie in deze documentaire uit 2014 op 1:01:41 het walgelijke veelzeggende kopje van MJ naast zijn slachtoffertje..
en luister wat dat jochie zegt...

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 11, 2019 9:28 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Michael Jackson was een zwaar overgewaardeerde discozanger met een zieke geest.
Zijn muziek was helemaal niet het product van hem maar van de geniale producer Quincy Jones.
En als je in liedjes zingt dat het niet uitmaakt of je zwart of wit bent, maar ondertussen wel pillen vreet om witter te worden en talloze keren onder het mes gaat om meer op een blanke te lijken, ben je toch echt een zieke geest.

Jackson heeft in de 90er jaren met een paar miljoen een vermeend slachtoffer afgekocht waarna de aanklacht tegen hem ingetrokken werd. In feite is dat al een bewijs van zijn schuld.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 11, 2019 13:50 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Wie heeft er vrijdag naar Leaving Neverland gekeken?

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 11, 2019 14:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Kuzu hoop ik?

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 11, 2019 15:18 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Kuzu! Laughing Laughing

Ik heb het eerste deel gezien (en dat alleen maar omdat mijn vrouw het wilde zien) en vond het niet erg boeiend.
Ik vind wel dat die ouders alsnog een schop onder hun kont dienen te krijgen. Wat een leeghoofden!

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 11, 2019 20:37 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

HAhaha nu zie ik pas dat ik 'Leaving Nederland' las ipv 'Leaving Neverland'.

Scheelt ook maar één letter.... maar dat maakt mijn 'Kuzu' opmerking wel een beetje logischer.

Dat Michael Jackson verhaal laat mij Siberisch. Typische Amerikaans, alles, de sensatie, de domheid, de advocaten die geld ruiken, de schikkingen die daaruit voortkomen, etc.

Niemand weet daar meer wat waarheid is, dus onzinnig om er nog een uitspraak over te doen.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 12, 2019 14:29 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Iedereen met een beetje oordeelsvermogen weet dat MJ zijn straf ontliep...

We hebben het over een ziekelijke chronische kinder-aanrander en het kan morgen weer gebeuren...
tenzij we nu stoppen met:

1 een semi-messiaanse zwarte kul-figuur als zijnde ''idol'' door media uit de wind te laten houden...
2 steeds weer de racismekaart te trekken (vaak door zwarte mede-racisten) waarmee al het denken verdampt.
3 Eerlijke processen met miljoenen dollars te laten dwarsbomen...

Dit raakt aan de beginselen van iedere ''zichzelf serieus nemende beschaving''... me dunkt...

Al valt de VS in veel opzichten eigenlijk niet serieus als ''beschaving'' te categoriseren..

BerichtGeplaatst: Za Mrt 23, 2019 11:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Joost Bakker schreef:

Iedereen met een beetje oordeelsvermogen weet dat deze beschuldigingen goed zijn voor de portemonnee. De 'slachtoffers' boeren goed en hebben het merk MJ neergesabeld.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Mrt 23, 2019 11:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Loetje schreef:
Wie heeft er vrijdag naar Leaving Neverland gekeken?

Vertel!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 24, 2019 19:16 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Cliox schreef:
Joost Bakker schreef:

Iedereen met een beetje oordeelsvermogen weet dat deze beschuldigingen goed zijn voor de portemonnee. De 'slachtoffers' boeren goed en hebben het merk MJ neergesabeld.

Iedereen met een beetje oordeelsvermogen weet dat pedo MJ even labiel, pervers als sluw was
en zijn straf wegens dwingende manipulatie, dreigementen aan zijn slachtoffers en omkoping
(liefst 31 miljoen dollar) ontliep...

Momenteel is het vooral goed voor de portemonee van zijn geldzieke familie dat verder
onderzoek gedwarsboomd wordt...

Ik begrijp nu waarom hij zo vaak aan in zijn ballen kneep.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 24, 2019 19:24 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Iedereen met een beetje oordeelsvermogen weet dat MJ geen normale jeugd heeft gehad. Autoritaire en gewelddadige vader, kindster met gigantisch succes.
Niet zo gek dat je ontzettend verknipt raakt.
Laten we het eens hebben over andere artiesten. Die wel normaal zijn opgegroeid en toch ontzettend uit de bocht vlogen.
Maar die verhalen worden dan afgedaan als gezeik van geldbeluste vrouwen. Of mannen.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 24, 2019 19:27 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Dit onderwerp gaat over Micheal Jackson die kinderen dwong tot sex... in een speciaal
daarvoor omheind pretpark...

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 24, 2019 19:54 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Hoezo 'speciaal daarvoor omheind pretpark'?

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2019 12:42 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Jip schreef:
Iedereen met een beetje oordeelsvermogen weet dat MJ geen normale jeugd heeft gehad.

Het excuus dat iemand een slechte jeugd heeft gehad is zó 80er jaren van de vorige eeuw, dat telt tegenwoordig niet meer. Razz

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2019 13:16 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Tedje, kan je ook eens voor de verandering iets anders doen dan continue open deurtjes intrappen?

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2019 13:19 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Welke open deur? Jij komt met iets dat als het excuus klinkt dat veelal in de 80er jaren gebruikt werd. Daar reageer ik op.

En waar trap ik nog meer open deuren in?

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2019 13:29 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Nee hoor, ik heb het over kinderen die van jongs af aan misbruikt zijn door de ouders vanwege hun geldzucht.
Wat die open deuren betreft, elke keer als jij klemgeluld bent , glibber je jezelf er weer uit door open deuren te gebruiken.
Waarom worden de ouders van die 'misbruikte' kinderen ook niet aan de schandpaal genageld? Die zien nu alleen maar dollartekens.
Hoeren zijn het. Allemaal.

Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 25, 2019 14:23 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Wijs eens aan waar ik klemgeluld ben.

Verder ben ik het helemaal eens met hoe jij over die ouders denkt. Maar dat maakt niet dat MJ geen viespeuk was.

BerichtGeplaatst: Do Mei 02, 2019 21:58 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Michael heeft 3 kinderen? Volgens mij zijn dit niet zijn kinderen. Paris heeft lichtbruin stijl haar en blauwe ogen.
En zijn die nooit misbruikt!
Een heel vreemd verhaal en ouders die hun kinderen bij Michael laten logeren zijn knettergek.

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg