Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Jensen een politieke verademing op TV. Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Apr 23, 2019 21:50 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Vanavond weer met plezier naar Jensen en Baudet gekeken. Baudet vindt het tijd dat hij met Wilders samen, een kabinet kan starten.
Ik verheug me op de zure gezichten van de linkse verslaggevers. Of ze houden het programma helemaal buiten de berichten.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 24, 2019 6:01 Plaats reactie Reageer met quote
HenkV

Poendert schreef:
Vanavond weer met plezier naar Jensen en Baudet gekeken. Baudet vindt het tijd dat hij met Wilders samen, een kabinet kan starten.
Ik verheug me op de zure gezichten van de linkse verslaggevers. Of ze houden het programma helemaal buiten de berichten.

Een kinderhand is gauw gevuld........ Wink

BerichtGeplaatst: Wo Apr 24, 2019 9:18 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

En ik zou graag jouw gezicht willen zien als jij de onkostennota van Baudet onder je snufferd krijgt.
Een of andere blogger heeft dat uit laten rekenen en het bedrag onder de streep was een bedragje van 129,1 miljard euro.

https://decorrespondent.nl/9336/dit-kosten-de-plannen-van-forum-voor-democratie/561665887464-c4f39e34

BerichtGeplaatst: Wo Apr 24, 2019 10:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jip schreef:
Een of andere blogger heeft dat uit laten rekenen en het bedrag onder de streep was een bedragje van 129,1 miljard euro.

Niet helemaal, onder de streep was het iets van 67 miljard euro.

Maar dit is natuurlijk wel een zwak punt van het FvD. Je plannen moet je gewoon financieel laten doorrekenen.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 24, 2019 11:01 Plaats reactie Reageer met quote
Pieter Langendijk

De verademing stopt alweer...

BerichtGeplaatst: Wo Apr 24, 2019 16:35 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Cliff schreef:
Jip schreef:

Niet helemaal, onder de streep was het iets van 67 miljard euro.

Maar dit is natuurlijk wel een zwak punt van het FvD. Je plannen moet je gewoon financieel laten doorrekenen.

En wie moet je dat laten doorrekenen. Het CPB soms die beweerde dat de kosten via Rutte wel mee zouden vallen?
Of nemen we die club voor de leefomgeving van het kabinet, die uitrekende dat stoppen met de Europese vlees en vis consumptie 40-60% zou schelen met de CO2 uitstoot, terwijl de werkelijke kosten maar rond de 2% bedroegen.
Waar is dat rapport toch gebleven? Ons eerlijke kabinet zal dat rapport toch niet achterover hebben gedrukt.. Misschien bewaard Klaver het in zijn eikeltjes pyama.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 24, 2019 18:19 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Je moet een nieuwe hobby zoeken, Poendert. Het programma van Jensen wordt van de buis gehaald wegens tegenvallende kijkcijfers.
Ik ben niet verbaasd trouwens.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 24, 2019 19:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Poendert schreef:
Het CPB soms die beweerde dat de kosten via Rutte wel mee zouden vallen?

Het CPB kan ook zaken niet goed doorrekenen, maar dat maakt niet dat het vooraf al een waardeloze berekening is.

En ja, er verdwijnen tal van rapporten in de la van de politiek. Ik maak me nog steeds boos over het compleet van de radar verdwenen rapport van Remkes:
https://www.staatscommissieparlementairstelsel.nl/

Godver twee jaar onderzoeken, prima aanbevelingen presenteren en dan zo'n k*t als Ollongren die er niets mee doet. Dat noemt zich dan DEMOCRATEN 66.

Wat een waardeloze kutpartij is dat geworden zeggen. Ergens ben ik blij dat van Mierlo dood is, dan hoeft hij dit in ieder geval niet meer mee te maken. Waar is eigenlijk het voorstel van D66 voor een bindend referendum??? Dat was toch hun kroonjuweel? Of de gekozen burgemeester?

Nu moeten ze het doen met dit soort onderwerpen:
https://d66.nl/inseminatie-alleenstaande-vrouwen-en-lesbische-koppels-wordt-vergoed/

Nou, dat is 'scoren' zeg... opheffen die partij.

BerichtGeplaatst: Do Apr 25, 2019 10:06 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Terug naar het onderwerp: Jensen stopt zoals gezegd. Is er al een links complot ontdekt bedoeld om Jensen te demoniseren en de mond te snoeren ? Zit de kijkcijfermaffia hier achter ? Manipuleren die de kijkcijfers ten gunste van linkse programma's ?
Vragen, vragen......heeeeeeel verdacht......

BerichtGeplaatst: Do Apr 25, 2019 11:00 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:
Terug naar het onderwerp: Jensen stopt zoals gezegd. Is er al een links complot ontdekt bedoeld om Jensen te demoniseren en de mond te snoeren ? Zit de kijkcijfermaffia hier achter ? Manipuleren die de kijkcijfers ten gunste van linkse programma's ?
Vragen, vragen......heeeeeeel verdacht......

Ach bij de ompoepers is het gewoon: "Wiens brood men eet, Diens woord men spreekt."
Ompoepers moet trouwens omroepen zijn, een kleine vergissing die ik toch wild laten staan. Ik kan beter met een smidshamer overweg dan met een toetsenbord.

BerichtGeplaatst: Di Apr 30, 2019 9:02 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

De immer saaie en voorspelbare Peter van der Vorst is ''programma-directeur''... met een hoog
D66 gehalte... Dus dan weet je het wel... lage tolerantiegraad, humorloos, kan niet tegen andere meningen.

Dus dat wordt weer heel veel aandacht voor het koningshuis (alle homo''s schijnen blijkens deze man
graag wekelijks oeverloos over de jurken van Maxima te babbelen).

Heel veel LHBT-gebabbel met programma's als:
''Kom uit de Kast''
''Mijn kind wil zich ombouwen...''
''Homo's in het buitenland''.

En natuurlijk heel veel gekoketteer met verveelde zogenaamde ''sterren'' die totaal niks zinnigs te melden hebben...

Overigens zijn kijkcijfers zeer sterk te manipuleren:
Plaats honderd kastjes bij de verkeerde doelgroep (bijvoorbeeld de volleybalclub van Petertje)
en er komen verkeerde cijfers uit... Dat weet Petertje leeghoofd als de beste...

Ik heb nog nooit iemand ontmoet die zijn kijkgedrag liet controleren...

BerichtGeplaatst: Di Aug 27, 2019 10:33 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
Ik kan beter met een smidshamer overweg dan met een toetsenbord.

Vreemd, u was toch ambtenaar ?

Quote:
Ik was zelf een tijd ambtenaar, dus ik weet waarover ik schrijf.

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici