Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg » ''Onreine'' leraar Techniek geschorst thuis... Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
''Onreine'' leraar Techniek geschorst thuis...
BerichtGeplaatst: Di Feb 26, 2019 15:15 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Terwijl CA, Chr. Unie D66 en VVD geen enkele maar dan ook GEEN ENKELE maatregel hebben
opgenomen om het om zich heen grijpende Salafisme hun financiers
uit Totalitaire naar invloedssferen hunkerende landen te ontnemen....

https://www.telegraaf.nl/video/3209308/salafisten-steeds-sterker-in-nederland

Worden Nederlandse niet Islamitische leraren / leraressen steeds verder onder druk gezet
om zich volgens de alternatieve wetten van de Islam te gedragen...

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3208801/vvd-en-pvv-op-de-bres-voor-geschorste-leerkracht

De leraar (dat wel zeggen de enige met gezag) ontkent een uitlating over de Islamitische
oorlogsmisdadiger en pedofiel Mohammed te hebben gedaan...

Drammende Islamitische dwingelandij zoals je die bij Islamitische kinderen overal waarneemt is
de baas en die arme man delft het onderspit.

Een zeer goede vriend van mij werd op diezelfde wijze zijn loopbaan ontnomen.

Na jaren studie en 6 weken werken (zijn voorganger was binnen 4 weken vertrokken)
zei opeens een van die brutale allochtone meisjes dat hij haar ''geslagen'' had.

Hij was perplex vertelde hij mij en wist totaal niet waar ze het in godsnaam
vandaan haalde.

De hele klas (vooral de brutaalste leugenaars) ging natuurlijk direct deze prietpraat op hysterische
wijze herhalen en zonder degelijk steun vanuit de schoolleiding besloot hij
het werk definitief neer te leggen.

Ik kan iedereen stek afraden zich als vloermaat door deze kleine dictators en hun walgelijk
schoolbesturen (kostenposten die er nooit hadden moeten komen) te laten gebruiken.

Advies :
Vermijdt het riskante avontuur als door je als onrein wezen in de randstedelijke getinte klas
te moeten laten vernederen.
Zelfs als je per ongeluk iemand in het voorbijgaan aantikt klinkt het al vernederend ''RAAK ME NIET AAN''

Jouw loopbaan is zo fragiel als wat, je loopt dagelijks, van minuut tot minuut op eieren...
daar heeft de PvdAlaaal in jaren aan invloed wel voor geholpen.

En laat je niet misleiden.... door valse ''narratives'' en goedkope spotjes....
gemaakt door dezelfde reclamebureaus die je jarenlang in een smerige
(toen nog ''schone'') diesel lieten rijden of Rutte ''framen'' als ''immer vrolijk''.

BerichtGeplaatst: Di Feb 26, 2019 16:05 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

We halen 'm nog maar eens van stal!

https://www.youtube.com/watch?v=paK-XHJnhbY

Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Feb 27, 2019 15:43 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Uit dit filmpje blijkt wel duidelijk dat de beledigden tot het simpelste volk van dit land behoren die zelf nog nooit van fatsoenlijk gedrag hebben gehoord.

https://www.youtube.com/watch?v=TGT1x9Bdmaw

Wat zijn we in dit land toch gezegend met al die verrijking! Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Feb 27, 2019 16:26 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Verschrikkelijk dit. Compleet weggegooide generatie. Ik heb het pas gezegd: laat aub iemand van de politiek, zo'n Jesse Klaver of Rob Jetten, een lesje burgerschap verzorgen op zo'n school. Onderwerpen homoseksualiteit en holocaust.

Je kunt het onderwijs de schuld gaan geven, maar deze kinderen zijn thuis en in hun sub-cultuur volledig gehersenspoeld. Dat krijgt onderwijs er nooit meer uit.

Zet maar op een boot terug naar een islamitisch land, want je hebt er echt niets meer aan. Zelfs als deze mensen opgroeien en een normale baan gaan krijgen, zal al deze intolerantie onderhuids gewoon doorwoekeren en terug komen in de samenleving en politiek.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 27, 2019 16:36 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

+1 We hebben in onze naïviteit een sociale onderlaag geïmporteerd.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 27, 2019 16:55 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Was het maar een sociale onderlaag.

Het maakt mij helemaal niet uit op welke laag ze zich bevinden. Ik kom er toch steeds meer achter dat de culturele denkwijzen die voortkomen uit de religie (of misschien zijn het religieuze denkwijzen die voortkomen uit de cultuur, is mij om het even) niet toepasbaar zijn in Nederland.

Het breekt althans enorm veel af waar in Nederland jarenlang aan gebouwd is.

En mensen die mij lang genoeg volgen weten dat ik hier 20 jaar geleden radicaal anders over dacht. Toen dacht ik nog dat het allemaal wel inpasbaar was en goed zou komen. Ik zat er volkomen naast.

Geen enkele regendruppel zal erkennen dat hij verantwoordelijk is voor de overstroming

(maar dit water krijgen we echt niet meer weggepompt)

BerichtGeplaatst: Wo Feb 27, 2019 18:56 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Drammende Islamitische dwingelandij zoals je die bij Islamitische kinderen overal waarneemt is
de baas en die arme man delft het onderspit.

Het belangrijkste punt is: DISCRIMINATIE dat nu niet wordt vervolgt!!!

Zo zou de moeder de leraar ''Haram'' (= onrein) hebben genoemd omdat ''hij geen Moslim is..''.

Zij is exemplarisch voor een groot deel van de Islamitische PvdAlaaah en D66 aanhang...

Haram'' is de reden dat Islamitische leerlingen hun Nederlandse leraar(es) als minderwaardig
bejegenen.

Al 25 jaar lang zie je dat deze kinderen bij iedere mogelijk minieme aanraking van een passerende
leerkracht direct ''RAAK ME NIET AAN'' schreeuwen en smerige vernederende wegwerpbewegingen
maken...

Waarom accepteren schoolbesturen dit al sinds hun bestaan, waar komen deze besturen uit voort?,

Stel dat blanke Nederlanders op diezelfde wijze hun negroide docent als ''onrein'' zouden bejegenen...

Groen Links, D66 en PvdAlaaaah, zelfs CDA en VVD zouden zich als een kudde hyena's verdringen rondom
de mircrofoon om collectief hun enorme afkeer uit te kotsen'''

Het antwoord is ''collectieve zelfhaat'' waarmee zij uit politieke redenen
na zovele jaren onze cultuur hebben verkankerd en onze andersdenkende witte jeugd monddood maakt.

BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2019 9:10 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
En mensen die mij lang genoeg volgen weten dat ik hier 20 jaar geleden radicaal anders over dacht. Toen dacht ik nog dat het allemaal wel inpasbaar was en goed zou komen. Ik zat er volkomen naast.

Ik had er altijd kritiek op maar mensen die kritisch waren werden destijds weggezet als fascisten. Dat is inmiddels gelukkig veranderd.

Gisteravond bij Jinek (waar ik toevallig voorbij kwam omdat ik Huub Stapel wilde zien die daar de vloer aan kwam vegen met de VVD vanwege hun cultuurbeleid en en passant ook met de Hollanders die niks van vastelaovend (carnaval) snappen).

De kloof met de islam is groot en de islam is echt een potentieel gevaar.

https://www.gids.tv/video/40286/jinek-gemist-fidan-ekiz-denk-wilde-praten-over-de-nieuwe-maan

Joost Bakker schreef:
Stel dat blanke Nederlanders op diezelfde wijze hun negroide docent als ''onrein'' zouden bejegenen...
Groen Links, D66 en PvdAlaaaah, zelfs CDA en VVD zouden zich als een kudde hyena's verdringen rondom
de mircrofoon om collectief hun enorme afkeer uit te kotsen

Klopt helemaal.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 04, 2019 16:22 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Wat is er loos?
Ik denk dat deze kinderen in hun landen van herkomst met dit gedrag niet wegkomen.
Die krijgen echt zweepslagen.
Nederlanders hebben een afkeer van autoriteit want kinderen noemen docenten bij hun eerste naam.
Respect werd afgebroken want iedereen is gelijk, ook snotneuzen.

Hier een opname van Falcon school in Zimbabwe die zingen tegen de St John school met de finale rugby.
Iedereen is in uniform met das. Scholen hebben verplicht sport in de middag.
Ze hebben muziekles, zingles, en omdat alle scholen een groot stuk grond hebben, ziijn er sportvelden.
Heb je kinderen, stuur ze naar een kostschool in Zimbabwe.

https://www.youtube.com/watch?v=_QMR71G22Kg

Ook in Suriname dragen leerlingen school uniformen en is er respect.
Minder dan in Zimbabwe maar dat is de Nederlandse invloed tegenover de Britse invloed.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 04, 2019 19:17 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Wat er loos is? Dit is de rekening van dat laffe gepolder waarbij niets moet en alles mag.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 08, 2019 14:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://nos.nl/artikel/2275016-minister-slob-dreigt-islamitische-school-met-sluiting.html

En dit is de volgende rekening van het laffe Hollandse gepolder.

De minister dreigt? De school had vandaag al dicht moeten zijn!

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 08, 2019 18:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Die school had niet eens moeten bestaan. Weg met speciaal onderwijs.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 08, 2019 18:51 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Deze misstanden ontstaan niet vanwege het feit dat er speciaal onderwijs bestaat maar omdat wij te laf zijn om in te grijpen.

Weg met de mentaliteit van niets moet, alles mag!

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 08, 2019 19:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natuurlijk ontstaat dit wel vanuit speciaal onderwijs. Men heeft het over anti-democratische tendensen binnen de school. De Islam heeft niets op met democratie.

Doordat wij dit soort scholen hebben laten ontstaan (onder de huidige wetgeving die speciaal onderwijs mogelijk maakt) zit je nu met deze problematiek.

Op gereformeerde scholen krijgen kinderen les in het creationisme en niet in de evolutietheorie.
Op islamitische scholen krijgen kinderen les in hoe de islamwetten boven de democratische wetten staan.

En op beide scholen leren ze dat homoseksualiteit een genetische afwijking is of een ziekte.

Afschaffen speciaal onderwijs en afbreken deze muren die subculturen binnen een samenleving bevorderen. Wanneer je alleen openbaar onderwijs aanbiedt, zul je nooit een klas krijgen waarin de meerderheid van eén stroming is. Hoewel... in de Randstad is men bijna zover.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 09, 2019 9:59 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Natuurlijk ontstaat dit wel vanuit speciaal onderwijs. Men heeft het over anti-democratische tendensen binnen de school. De Islam heeft niets op met democratie.

Dan moet er onmiddellijk worden ingegrepen maar dat gebeurt al decennia lang niet. Immers, niets moet, alles mag...

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 20, 2019 11:15 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3320539/brabantse-juf-kiet-waarschuwt-meisjes-van-12-ontvoerd-en-uitgehuwelijkt

De Brabantse juf Kiet trekt aan de bel. Volgens haar worden jonge kinderen tegen hun zin in meegenomen
naar hun land van herkomst, daar verkocht, uitgehuwelijkt en soms raken ze dan op jonge leeftijd zwanger.
De vrouw die lesgeeft aan migratiekinderen op een basisschool geeft aan het zwijgen te willen doorbreken.

Pim fortuijn wilde meer dan 10 jaar gelden dat ''zwijgen'' doorbreken...

Sindsdien is er niks veranderd...

Ons onderwijs is sinds de jaren '70 geinfiltreerd door een weinig frisse cultuur die kindermishandeling
en zelfs gedwongen sexueel contact van 12 jarige en jonger verzwijgt...

Ik heb zelf meegemaakt op een basisschool te Den Haag dat kinderen openlijk aan de leerkrachten
vertelde van stokslagen bij de Islamitische weekend-scholing...

De leerkrachten, directie en het bestuur hielden zich zonder uitzondering Oost Indisch doof.

Het wordt tijd voor een nieuwe Commissie Deetman met betrekking tot
de linkse (hoewel ze niet links zijn) zwijgcultuur in ons basisonderwijs...

Waarbij men ook de zg. ''seculiere'' scholen uit zal moeten mesten, daar men
niet seculier is, maar vergeven van de Linkse Kerk... mat alle misdadige bijkomende taboes van dien.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 20, 2019 12:28 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Joost Bakker schreef:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3320539/brabantse-juf-kiet-waarschuwt-meisjes-van-12-ontvoerd-en-uitgehuwelijkt

De Brabantse juf Kiet trekt aan de bel. Volgens haar worden jonge kinderen tegen hun zin in meegenomen
naar hun land van herkomst, daar verkocht, uitgehuwelijkt en soms raken ze dan op jonge leeftijd zwanger.
De vrouw die lesgeeft aan migratiekinderen op een basisschool geeft aan het zwijgen te willen doorbreken.

Dat zal haar wel eens op een beroepsverbod kunnen komen te staan.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 20, 2019 12:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Joost Bakker schreef:
De Brabantse juf Kiet trekt aan de bel. Volgens haar worden jonge kinderen tegen hun zin in meegenomen naar hun land van herkomst, daar verkocht, uitgehuwelijkt en soms raken ze dan op jonge leeftijd zwanger. De vrouw die lesgeeft aan migratiekinderen op een basisschool geeft aan het zwijgen te willen doorbreken.

Dit is in het VMBO en MBO inmiddels al jaren bekend. Meisjes verdwijnen soms gewoon halverwege de studie van school na een zomervakantie... Maar is het de taak van de school om dit te melden? Ze hebben geen zeggenschap hierover. Daarbij, soms gaat het zelfs om volwassen (18+) meisjes die tegen hun zin in worden uitgehuwelijkt.

De school staat volkomen machteloos hierin.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 20, 2019 23:03 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Ja zo wordt het steeds moeilijker om de voordelen van islam te benoemen.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 22, 2019 15:42 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Cliff schreef:
Joost Bakker schreef:
De Brabantse juf Kiet trekt aan de bel. Volgens haar worden jonge kinderen tegen hun zin in meegenomen naar hun land van herkomst, daar verkocht, uitgehuwelijkt en soms raken ze dan op jonge leeftijd zwanger. De vrouw die lesgeeft aan migratiekinderen op een basisschool geeft aan het zwijgen te willen doorbreken.

Dit is in het VMBO en MBO inmiddels al jaren bekend. Meisjes verdwijnen soms gewoon halverwege de studie van school na een zomervakantie... Maar is het de taak van de school om dit te melden? Ze hebben geen zeggenschap hierover. Daarbij, soms gaat het zelfs om volwassen (18+) meisjes die tegen hun zin in worden uitgehuwelijkt.

De school staat volkomen machteloos hierin.

Niet machteloos, maar willoos ofwel politiek correct...

De zwijgcultuur is in wezen al een criminele daad in zichzelf.

Het is de taak en zelfs de plicht van iedere burger en dus ook leerkrachten misdaden te melden...
en men kan vervolgens de overheid voor de rechter slepen wanneer het daar niet tegen optreedt...

AWB artikel 5.20 ...

Onze ambtelijke organen zijn door Politiek Correctisme verworden tot een boevenbende,
inclusief het onderwijzend personeel....

en zeker ook de universiteiten.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/03/walgelijke-utrechtse-universitaire-docent-roept-op-tot-moord-van-thierry-baudet-volkert-waar-ben-je/

Zie hier een universitair docent die onverbloemd oproept tot moord op Baudet...
Ook deze docent maakt deel uit van die universitaire boevencultuur.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 22, 2019 16:08 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Joost Bakker schreef:
Niet machteloos, maar willoos ofwel politiek correct...

Absoluut niet.

Ik ken docenten die de wanhoop nabij waren. Ze wilden maar wat graag ingrijpen, maar ze zijn niet bij machte. Ze hebben niet het voogdijschap over die kinderen en wanneer de kinderen 18 of ouder zijn, is er al helemaal geen sprake meer van voogdijschap.

Ook de ouders van die 18 jarige jongvolwassenen hebben juridisch geen zeggenschap over die kinderen, maar zo werkt het helaas in de praktijk niet. Onder dreiging van verstoting heeft de 18-jarige de volgende keuze:
1. Trouwen met iemand die ze niet kent, óf
2. Verstoten worden uit de familie, familie te schande maken binnen die cultuur, geloven in een ernstige straf van Allah (want dat is ze vaak wijsgemaakt) en het risico op eerwraak.

Veel meisjes van 18 kiezen dan toch voor optie 1, en daar kun jij, ik, docenten, politie, justitie etc. niets aan doen.

Quote:
Het is de taak en zelfs de plicht van iedere burger en dus ook leerkrachten misdaden te melden...

Er is geen rechtsovertreding. We hebben enerzijds te maken met 16-jarigen die bv. in Marokko uitgehuwelijkt worden, maar niet in Nederland. Wat de Nederlandse wet daarover zegt is niet relevant en in Marokko is het niet illegaal.

Verder hebben we te maken met jongvolwassen (18 jaar bv.) die volledig autonoom zijn.

Zodra ze zelf bereid zijn om in opstand te komen, aangifte te doen en hulp te zoeken (helaas verloopt dit traject vaak via blijf van mijn lijf huizen) pas dan kun je iets doen. Maar heel veel meisjes kiezen niet voor die route.

Moreel kun je het op alle manieren afkeuren, maar juridisch sta je gewoon niet sterk.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 24, 2019 19:07 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

LEES jij wel ????

WE hebben het over 12 jarigen...
En zelfs 16 jarigen mag je volgens de wet niet ontvoeren en dwingen tot een huwelijk.

Ik ken het onderwijs, heb er midden tussen gezeten en ik wist niet wat ik meemaakte.
Binnen no time voel je je er vies en beschaamd.

IK verwijs nogmaals maar eens naar AWB artikel 5... de plicht tot handhaven.

Dat het seniele geselecteerde volk der leerkrachten niks doet maar laf zwijgt
ligt aan een verstikkende politiek correcte doctrine.... die aan een sekte doet denken.

De sekte die men niet voor niks de Linksche Kerk noemt...

Zij bestaat uit honderduizenden ambtelijken in een zwijgcultuur die deelnemers
daardoor (verzaken van hum ambt) mede schuldig maakt..

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 24, 2019 19:17 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Blens schreef:
Ja zo wordt het steeds moeilijker om de voordelen van islam te benoemen.

Wat zijn dan de voordelen van het christendom of het jodendom?
Abortus? Seks voor het huwelijk? Euthanasie? Homoseksualiteit? Vrouwvriendelijkheid?
Varkensvlees eten? "Gewoon slachten ipv kosher?" Vrouwen een hand geven?

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 24, 2019 19:19 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Joost Bakker schreef:
LEES jij wel ????

WE hebben het over 12 jarigen...
En zelfs 16 jarigen mag je volgens de wet niet ontvoeren en dwingen tot een huwelijk.

Ik ken het onderwijs, heb er midden tussen gezeten en ik wist niet wat ik meemaakte.
Binnen no time voel je je er vies en beschaamd.

IK verwijs nogmaals maar eens naar AWB artikel 5... de plicht tot handhaven.

Dat het seniele geselecteerde volk der leerkrachten niks doet maar laf zwijgt
ligt aan een verstikkende politiek correcte doctrine.... die aan een sekte doet denken.

De sekte die men niet voor niks de Linksche Kerk noemt...

Zij bestaat uit honderduizenden ambtelijken in een zwijgcultuur die deelnemers
daardoor (verzaken van hum ambt) mede schuldig maakt..

Hoezo, heb jij er midden tussen gezeten? Heb je les gegeven of spreek je nu over je schooltijd?

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 24, 2019 19:21 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik heb les gegeven en ken de zwijgcultuur van binnen uit.

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg