Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Van der Staaij ondertekent de Nashville-verklaring. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 8:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Niks anders om zich druk over te maken?

Dit is zo'n universeel standpunt... kun je op ieder argument kwijt.

Quote:
Zolang homo's niet zonder vrees hand in hand over straat kunnen,

Moeten ze gewoon doen. En als mensen dat onmogelijk maken, dan ga je de wet handhaven als overheid.

Dat werkt beter dan het aanleggen van zebrapaden.

Quote:
Je moet t je denk ik zo voorstellen: als vrouwen die werken nog regelmatig in elkaar geslagen zouden worden omdat ze werken. Wat zou de overheid dan moeten doen, behalve de daders strafrechterlijk vervolgen?

Een sire-campagne opstarten, okee? Maar geen zebrapaden aanleggen aub.

Quote:
Zeker, maar verandert ons leven net zo fundamenteel als pakweg een vergelijking met de status van het individu 1000 jaar geleden?

Ja, naar mijn mening wel.

Quote:
Zolang de graypride of het uiten van "extremiteiten" kan, kan de huisje-boompje-beestje homo ook.
Zodra die "extremiteiten" niet meer kunnen... wordt de huisje-boompje-beestje homo opeens de extremiteit.

Die theorie klopt simpelweg niet. Kijk eens naar de Islam: is deze meer of minder onder druk komen te staan nadat extremen zich gingen uiten? Duidelijk meer.

Kijk eens naar pedofilie: is dit meer of minder onder druk komen te staan naar aanleiding van extremiteiten? Duidelijk meer.

Extremiteiten zorgen voor minder acceptatie, niet voor meer.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 9:12 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:

Zoveel verschil is er tussen een campagne van SIRE en het aanleggen van een zebrapad toch niet? Het middel (een campagne) en het doel (de emancipatie van homofilie) zijn toch hetzelfde?
SIRE is weliswaar niet van de overheid maar staat er wel pal naast. De overheid staat achter wat SIRE vertelt, ik heb nog nooit meegemaakt dat de overheid het niet eens is met een standpunt waar SIRE campagne voor voert.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 10:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Een sire campagne neemt geen algemene dienstverlening (zoals het aanleggen van straten) om daar hun boodschap in uit te dragen.

Maar nu je het zegt... wat zou jij ervan vinden als de overheid straten gaat aanleggen met daarin beeldvorming (bv. zebrapaden of klinkers) die aangeven dat mensen NIET moeten roken? Dus een grote niet-rokersstraat aanleggen?

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 10:21 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Dat is al gebeurd. In stations (gewoon buiten dus)
Maar nu je het zegt... Wat zou jij ervan vinden als er regelmatig docenten hun leerlingen (sexueel) misbruiken?
Jij zou het dus logisch vinden dat jij daar ook op wordt aangekeken, want:
Quote:
mensen zijn geneigd hokjes/groepjes te maken en daar een oordeel op los te laten.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 10:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jip schreef:
Dat is al gebeurd. In stations (gewoon buiten dus)

Wat is er precies gebeurd? Heb ik iets gemist?

Quote:
Maar nu je het zegt... Wat zou jij ervan vinden als er regelmatig docenten hun leerlingen (sexueel) misbruiken?

? Ik heb toch net uitgelegd hoe het volgens mij werkt?

Zie hier: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=549152#549152

Mensen maken een oordeel over een groep, als de achtergrond van die groep een rol speelt.

Quote:
Jij zou het dus logisch vinden dat jij daar ook op wordt aangekeken

Wil je niet de hele tijd invullen wat ik vind en dan precies het tegenovergestelde posten van wat ik vind Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 10:41 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Wat jij allemaal wist kan ik niet weten. Ik doelde dus dat er op stations niet meer overal gerookt mag worden.
En nee, dat wordt niet aangegeven door zebrapaden of vlaggen maar door rookpalen. En dan nog krijgt een roker vuile blikken van zo'n antiroker.

Euhm, het tegenovergestelde van wat jij vindt? Durf jij nu nog te beweren dat de acceptatie van homo's teniet wordt gedaan door die roze bootjes en dat jij daarom liever zag dat de hele gay-parade naar de bodem zou zinken?
Ook heb je diverse keren beweerd dat die zebrapaden en vlaggen jou een doorn in het oog zijn. Je ergert je daaraan want je moet toch wat, nietwaar?
Kortom, ik zei het een aantal jaren geleden al: homo's worden alleen geaccepteerd als ze zich normaal gedragen, zoals de doorsnee hetero dus. Niet van dat extravagante, dat verwijfde enz. Maar gewoon zoals Jan en Piet met normale kleding en normaal gedrag.
Hoe onzichtbaarder de homo is, des te beter. Dan is ie braaf.

Rolling Eyes Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 11:38 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Een sire campagne neemt geen algemene dienstverlening (zoals het aanleggen van straten) om daar hun boodschap in uit te dragen.

Dat klopt, maar SIRE hangt langs de openbare weg borden op om hun boodschap over te brengen.
En een regenboogzebrapad wordt natuurlijk niet extra aangelegd, er ligt al een zebrapad en dat krijgt alleen een ander kleurtje.

Quote:
Maar nu je het zegt... wat zou jij ervan vinden als de overheid straten gaat aanleggen met daarin beeldvorming (bv. zebrapaden of klinkers) die aangeven dat mensen NIET moeten roken? Dus een grote niet-rokersstraat aanleggen?

Daar zou ik op zich geen probleem mee hebben maar je vergelijkt appels met peren: het één gaat over het wijzen een ongezonde verslaving en het ander gaat over de acceptatie van homofielen omdat die mensen nog steeds gediscrimineerd worden.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 12:36 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Voor de deur van een SGP-kantoor is het veilig in regenboogkleuren stoepkrijten. Deden zij dat eerder bij de As-Soenah moskee of bij de https://www.google.com/search?q=tawaheed+moskee&oq=tawaheed+moskee&aqs=chrome..69i57j0l5.5191j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8El%20Taheed%20moskee, dan zouden ze consequent geweest zijn. Maar daar zijn ze nimmer gesignaleerd.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 13:02 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Nou Loetje, hier ligt een schone taak voor jou dus.
Laat maar eens zien wat je durft.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 14:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jip schreef:
Ik doelde dus dat er op stations niet meer overal gerookt mag worden. En nee, dat wordt niet aangegeven door zebrapaden of vlaggen maar door rookpalen.

Precies mijn punt. Die rookpalen hebben een duidelijke functie. Als we homo-zebrapaden hebben, dan moeten we ook anti-rook zebrapaden maken.

Quote:
Durf jij nu nog te beweren dat de acceptatie van homo's teniet wordt gedaan door die roze bootjes en dat jij daarom liever zag dat de hele gay-parade naar de bodem zou zinken?

Nu doe je het weer! Waar beweer ik zoiets?

Quote:
Ook heb je diverse keren beweerd dat die zebrapaden en vlaggen jou een doorn in het oog zijn.

Ook niet waar.

Quote:
Je ergert je daaraan want je moet toch wat, nietwaar?

Klopt ook al niet. Jammer dit.

Quote:
Kortom, ik zei het een aantal jaren geleden al: homo's worden alleen geaccepteerd als ze zich normaal gedragen, zoals de doorsnee hetero dus. Niet van dat extravagante, dat verwijfde enz. Maar gewoon zoals Jan en Piet met normale kleding en normaal gedrag. Hoe onzichtbaarder de homo is, des te beter. Dan is ie braaf.

Wat is normaal?

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 14:11 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Daar zou ik op zich geen probleem mee hebben

Ik betwijfel het Tedje.

Quote:
maar je vergelijkt appels met peren: het één gaat over het wijzen een ongezonde verslaving en het ander gaat over de acceptatie van homofielen omdat die mensen nog steeds gediscrimineerd worden.

Nee, zie het nou eens even los van de inhoud! Waar het om gaat is dat gemeenten ons burgers diensten verlenen, zoals het aanleggen van wegen en zebrapaden. Prima zaak.

Nu gaan die gemeenten daar maatschappelijke boodschappen in opnemen. Dan zeg ik: nee, liever niet. Ik zeg dat ongeacht de inhoud van de boodschap. (dat lijkt vooral Jip hier te ontgaan, dus ik zeg het nog maar een keertje)

Ik verwacht neutrale dienstverlening, geen politiek gekleurde. Ik verwacht geen hoofddoekjes aan de gemeentebalie. Ik verwacht geen anti-rook zebrapaden. Ik verwacht ook geen regenboog-stickers op mijn vuilnisbak als de vuilophaaldienst langs geweest is.

Volgens mij is mijn punt volkomen helder.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 14:31 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Helemaal mee eens Cliff, overheid dient neutraal te zijn.
Maar er zitten heel wat Gemeente Ambtenaren die de neiging hebben om Gemeente geld te misbruiken voor hun hobby's.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 15:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dank, in ieder geval iemand die snapt wat ik zeg Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 17:55 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Moeten ze gewoon doen. En als mensen dat onmogelijk maken, dan ga je de wet handhaven als overheid.

Benader dat eens vanuit de persoon: je loopt hand-in-hand, wordt uitgescholden of toegesist en op zn slechtst krijg je een tik... en dan hopen op handhaving door de politie die er niet is? Nee dank je. Ik verlang dat mijn overheid er voor zorgdraagt dat ook ik me veilig kan voelen op de manier zoals ik ben.

Quote:
Dat werkt beter dan het aanleggen van zebrapaden.

Da's dus een mening. Ik verlang van mijn overheid dat ze mijn veiligheid garandeert. Als ze daar zebrapaden voor nodig heeft: ga je gang.

Quote:

Nee? Zou je als overheid, hoeder van de wet, niet een duidelijk signaal af willen geven aan de groep die het smerig vindt dat vrouwen werken?

Quote:

Die theorie klopt simpelweg niet. Kijk eens naar de Islam: is deze meer of minder onder druk komen te staan nadat extremen zich gingen uiten? Duidelijk meer.

Klopt, omdat de extremiteiten niet worden geaccepteerd omdat ze haat en geweld prediken. Homo's op de gaypride prediken allesbehalve haat en geweld. Pedofilie zelfde punt.
Je moet t vergelijken met iets wat niet ingaat tegen andere normen/waarden.

Vergelijk t met kleding op kantoor. Als een korte broek met sneakers geaccepteerd is en normaal wordt bevonden, heeft niemand het over een jeans met overhemd. Als die korte broek niet kan, kan t zomaar gaan over de jeans...

BerichtGeplaatst: Ma Jan 21, 2019 21:24 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Cliff schreef:
Jip schreef:
Ik doelde dus dat er op stations niet meer overal gerookt mag worden. En nee, dat wordt niet aangegeven door zebrapaden of vlaggen maar door rookpalen.

Precies mijn punt. Die rookpalen hebben een duidelijke functie. Als we homo-zebrapaden hebben, dan moeten we ook anti-rook zebrapaden maken.

Quote:
Durf jij nu nog te beweren dat de acceptatie van homo's teniet wordt gedaan door die roze bootjes en dat jij daarom liever zag dat de hele gay-parade naar de bodem zou zinken?

Nu doe je het weer! Waar beweer ik zoiets?

Quote:
Ook heb je diverse keren beweerd dat die zebrapaden en vlaggen jou een doorn in het oog zijn.

Ook niet waar.

Quote:
Je ergert je daaraan want je moet toch wat, nietwaar?

Klopt ook al niet. Jammer dit.

Quote:
Kortom, ik zei het een aantal jaren geleden al: homo's worden alleen geaccepteerd als ze zich normaal gedragen, zoals de doorsnee hetero dus. Niet van dat extravagante, dat verwijfde enz. Maar gewoon zoals Jan en Piet met normale kleding en normaal gedrag. Hoe onzichtbaarder de homo is, des te beter. Dan is ie braaf.

Wat is normaal?

Heb geen zin om jouw uitspraken van destijds hier stuk voor stuk te kwoten, daarom zet ik de hele discussie hier maar even neer. De eerste pagina's kan je je eigen berichten en reacties naar mij teruglezen en hopelijk zie je nu wel in dat je destijds regelmatig uit de bocht vloog.

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?t=15606&postdays=0&postorder=asc&highlight=gayparade&start=0

BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2019 9:59 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:

Waarom moet dat een zebrapad zijn? De overheid gebruikt andere middelen om roken te ontmoedigen.
Voor steun aan de homo-emancipatie is het zebrapad gekozen omdat daar gemakkelijk een regenboogvlag van te maken is.

Quote:
Ik betwijfel het Tedje.

Waarom betwijfel je dat? Ik vind het prima dat de overheid roken ontmoedigt, net als dat ik het prima vind dat de overheid de homogemeenschap een hart onder de riem steekt, omdat de laatste jaren de homohaat is toegenomen.

Quote:
Nee, zie het nou eens even los van de inhoud! Waar het om gaat is dat gemeenten ons burgers diensten verlenen, zoals het aanleggen van wegen en zebrapaden. Prima zaak.

Dat gaat lastig; roken is grondwettelijk niet verboden, discrimineren vanwege seksuele geaardheid is dat wel. Dus als de overheid met een publieke campagne roken ontmoedigt dan mag in het kader van het steunen van de homogemeenschap een zebrapad toch wel een andere kleur krijgen?

Quote:
Ik verwacht neutrale dienstverlening, geen politiek gekleurde...
...Volgens mij is mijn punt volkomen helder.

Je punt is helemaal helder maar de overheid doet wel meer zaken die politiek gekleurd zijn; discriminatie publiekelijk afkeuren is in jouw ogen dan toch ook een politiek gekleurde boodschap?

BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2019 16:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Benader dat eens vanuit de persoon: je loopt hand-in-hand, wordt uitgescholden of toegesist en op zn slechtst krijg je een tik... en dan hopen op handhaving door de politie die er niet is? Nee dank je. Ik verlang dat mijn overheid er voor zorgdraagt dat ook ik me veilig kan voelen op de manier zoals ik ben.

Maar wees nu eens consequent dan: je bent zelf hard aan het roepen dat de overheid kleiner moet, maar je wilt wel meer blauw op straat?

En in hemelsnaam... hoe helpt een homozebrapad tegen bovenstaand gedrag? Totaal niets.

Quote:
Da's dus een mening. Ik verlang van mijn overheid dat ze mijn veiligheid garandeert. Als ze daar zebrapaden voor nodig heeft: ga je gang.

Homozebrapaden hebben niets met jouw veiligheid te maken Royy.

Quote:
Nee? Zou je als overheid, hoeder van de wet, niet een duidelijk signaal af willen geven aan de groep die het smerig vindt dat vrouwen werken?

Schreef ik toch? Via een sire-campagne. Niet via één of andere dienstverlening als straten aanleggen of vuilnis ophalen.

Quote:
Vergelijk t met kleding op kantoor. Als een korte broek met sneakers geaccepteerd is en normaal wordt bevonden, heeft niemand het over een jeans met overhemd. Als die korte broek niet kan, kan t zomaar gaan over de jeans...

Ah ja... dus als we willen dat heel Nederland niet meer rookt, moeten we rokers via de gemeentelijke openbare dienstverlening belachelijk gaan maken en beledigen. Shockeren om je argument kracht bij te zetten... ik vind 't een zwaktebod.

BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2019 16:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jip schreef:
Heb geen zin om jouw uitspraken van destijds

Jammer, toch oud zeer van jaren geleden... laat het los.

BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2019 17:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliff schreef:

Tedje van Es schreef:
Dat gaat lastig; roken is grondwettelijk niet verboden, discrimineren vanwege seksuele geaardheid is dat wel. Dus als de overheid met een publieke campagne roken ontmoedigt dan mag in het kader van het steunen van de homogemeenschap een zebrapad toch wel een andere kleur krijgen?

Zie rode tekst.

Quote:
IJe punt is helemaal helder maar de overheid doet wel meer zaken die politiek gekleurd zijn; discriminatie publiekelijk afkeuren is in jouw ogen dan toch ook een politiek gekleurde boodschap?

Dat is een postercampagne toch?

Ik schreef toch heel duidelijk dat ik geen politiek in de gemeentelijke dienstverlening vermengd wil zien worden?

BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2019 17:09 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Maar wees nu eens consequent dan: je bent zelf hard aan het roepen dat de overheid kleiner moet, maar je wilt wel meer blauw op straat?

Ik betaal de overheid om voor mijn veiligheid te zorgen. Als de overheid daar niet in slaagt, moet ik dan zelf maar security inhuren?

Quote:
Homozebrapaden hebben niets met jouw veiligheid te maken Royy.

Over de vorm kun je twisten. Ik denk dat het uitdragen dat homoseksualiteit de normaalste zaak van de wereld helpt om mijn veiligheid te garanderen.

Quote:

Ah ja... dus als we willen dat heel Nederland niet meer rookt, moeten we rokers via de gemeentelijke openbare dienstverlening belachelijk gaan maken en beledigen. Shockeren om je argument kracht bij te zetten... ik vind 't een zwaktebod.

Als we willen dat Nederland niet meer rookt moet je rokers zoveel mogelijk een paria maken, dat klopt. Sociale druk is sterker dan welke wet dan ook.

BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2019 17:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Ik betaal de overheid om voor mijn veiligheid te zorgen. Als de overheid daar niet in slaagt, moet ik dan zelf maar security inhuren?

Nee, meer belasting betalen om meer politie op straat te krijgen.

Of verhuis gewoon weg uit Rotterdam zoals ieder normaal mens zou doen.

Quote:
Over de vorm kun je twisten. Ik denk dat het uitdragen dat homoseksualiteit de normaalste zaak van de wereld helpt om mijn veiligheid te garanderen.

De normaalste zaak ter wereld draag je niet uit met speciale regenboog zebrapaden. Daarmee maak je iets normaals als een zebrapad juist weer tot iets bijzonders.

Quote:
Als we willen dat Nederland niet meer rookt moet je rokers zoveel mogelijk een paria maken, dat klopt. Sociale druk is sterker dan welke wet dan ook.

Prima. Ik wacht op de anti-rook straten, de anti-rook vuilophaaldienst, de blauwe enveloppen van de belastingdienst met anti-rook logo's erop, etc.

Laten we dan ook zoveel mogelijk neutrale overheidsdiensten omvormen tot meningsturende overheidsdiensten.

Lijkt me wel grappig: twee zoenende mannen op je belastingaangifte, om vooral te benadrukken dat dat normaal is Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2019 17:42 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Nee, meer belasting betalen om meer politie op straat te krijgen.

Ik mik op meer efficiency bij de overheid. Meer belasting klinkt als een bodemloze put.

Quote:
Of verhuis gewoon weg uit Rotterdam zoals ieder normaal mens zou doen.

Waarom? Ik zit middenin het brandpunt van de samenleving. Rotterdam nu is hoe heel Nederland er over 30 jaar uitziet. Onwijs interessant om te zien.

Quote:

De normaalste zaak ter wereld draag je niet uit met speciale regenboog zebrapaden. Daarmee maak je iets normaals als een zebrapad juist weer tot iets bijzonders.

Sommige mensen moeten even de drempel over. Die moet je helpen.

Quote:

Prima. Ik wacht op de anti-rook straten, de anti-rook vuilophaaldienst, de blauwe enveloppen van de belastingdienst met anti-rook logo's erop, etc.

Ach je kunt t belachelijk maken... hoe meer rokers vies worden aangekeken hoe meer ze geneigd zijn te stoppen, behalve een groep die-hards.

Quote:
Lijkt me wel grappig: twee zoenende mannen op je belastingaangifte, om vooral te benadrukken dat dat normaal is Very Happy

Lijkt me geweldig ja! Bij betaling draagt u bij aan een homovriendelijke samenleving!

BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2019 20:05 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Cliff schreef:
Jip schreef:
Heb geen zin om jouw uitspraken van destijds

Jammer, toch oud zeer van jaren geleden... laat het los.

Mij best. Maar ik blijf het vreemd vinden dat jij steeds beweerd homo's volledig te accepteren en dan toch je mateloos ergeren als ze zichtbaar worden gemaakt in het openbare leven.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2019 9:14 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Zie rode tekst. Nee, zie het nou eens even los van de inhoud!

En zie mijn antwoord daarop: Dat gaat lastig;...

Quote:
Dat is een postercampagne toch?
Ik schreef toch heel duidelijk dat ik geen politiek in de gemeentelijke dienstverlening vermengd wil zien worden?

Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen; ik liet alleen even zien dat er naast het regenboogzebrapad heel veel andere campagnes van gemeente en overheid zijn die politiek gekleurd zijn. Zo werkt het namelijk: de overheden kunnen m.b.v. campagnes burgers ergens op wijzen, iets verduidelijken, enzovoorts. Ik zie daar geen probleem in.

Quote:

Zoals ik eerder al schreef: je vergelijkt appels met peren. Roken is wettelijk niet verboden, discriminatie of homo's in elkaar slaan is wettelijk wel verboden.
Afgezien daarvan kun (mag) je als overheid best een anti-rook campagne maken. Sterker, dat gebeurt ook.

Quote:
En in hemelsnaam... hoe helpt een homozebrapad tegen bovenstaand gedrag? Totaal niets.

Het is een steun in de rug voor de homogemeenschap die steeds meer onder druk komt te staan en ik vind dat daar niets mis mee is.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2019 15:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Waarom? Ik zit middenin het brandpunt van de samenleving.

Well, if you can't stand the heat.... ga dan niet bij het brandpunt zitten.

Quote:
Rotterdam nu is hoe heel Nederland er over 30 jaar uitziet. Onwijs interessant om te zien.

Hahaha, ik geloof er geen bal van. Hooguit op het gebied van de immigratie zul je Rotterdam iets vooruit zien lopen, zoals dat nu al meer dan de helft van de bevolking allochtoon is enzo.

Maar het zal dan hooguit dienen als voorbeeld hoe het absoluut niet moet.

Quote:
Sommige mensen moeten even de drempel over. Die moet je helpen.

Ach, dat hebben we al besproken. Je helpt niemand. Je gaat de mening van Blensk of Mohammed echt niet veranderen met een homo-zebra.

Integendeel zelfs.

Quote:
Ach je kunt t belachelijk maken... hoe meer rokers vies worden aangekeken hoe meer ze geneigd zijn te stoppen, behalve een groep die-hards.

Dat ontken ik ook niet, en dat is niet mijn punt. Het gaat mij om de dienstverlening van de overheid.

Quote:
Lijkt me geweldig ja! Bij betaling draagt u bij aan een homovriendelijke samenleving!

En je denkt werkelijk dat dat een positief effect zou hebben op de homovriendelijkheid van de samenleving? Ik denk toch echt dat het effect averechts zal werken...

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie