Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Recht op protesteren nooit op dezelfde tijd en plaats.
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Recht op protesteren nooit op dezelfde tijd en plaats.
BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2018 10:13 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Protesteren schijnt altijd een recht te zijn in Nederland.
Omdat, wanneer deze protesten op dezelfde plek plaatsvinden als daar al een ander protest wordt gehouden, dit onherroepelijk tot uitgelokte vechtpartijen zal leiden. Daarom moet deze wet worden gewijzigd.
Als ergens een demonstratie plaatsvind, mag een tegenpartij op dezelfde plek niet op dezelfde tijd ook demonstreren. Laten we een verplichte afstand van bv 10 kilometer aanhouden.
Samen tegenstrijdig protesteren is een uiterst explosief mengsel waaraan zich Linksdraaiend noemenden blijkbaar wel de voorkeur geven.
Links houd blijkbaar wel van trammelant en gewonden voor hun goede zaak.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2018 12:00 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Bovenstaande lezend begrijp ik dat u dus ook vindt dat die "blokker-friezen" uit de buurt van de anti-piet demontranten hadden moeten blijven ?

BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2018 13:44 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:
Bovenstaande lezend begrijp ik dat u dus ook vindt dat die "blokker-friezen" uit de buurt van de anti-piet demontranten hadden moeten blijven ?

De Blokkeerfriezen hielden een aantal meest geknotte blanke figuren en personen uit Ghana uit de buurt van feestvierenden kleintjes op een kinderfeest,
Onze eigen Friezen beschermden die kinderen tegen geweld van figuren uit Ghana (de wortel van de slavenhandel, van waaruit hun koningen de slaven voor Amerika leverden aan de handelaars).
Dan vraag ik me af hoe iemand uit Ghana hier onze kinderen durft te bedreigen. Zijn onze eigen Negers daartoe niet in staat, of voelen die zich gewoon Nederlanders net als ik.
Moeten onze eigen Negers zich aansluiten bij onze eigen Friezen?

BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2018 15:40 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Voor op prikbord van Poendert
De overgrote meerderheid van de Ghanezen is christelijk. het gevolg van decennia lang agressief zendingswerk vanuit q.a. Europa .

Hollandse slavenhandelaren hadden vroeger dezelfde intenties als Rutte nu met asielzoekers .
Hollandse kooplieden kochten eerst vruchtbare slavinnen, door zelf regelmatig meisjes te verkrachten stegen de verkoopbare export voorraden .
Ghanese Ebony nazaten zijn ook door onszelf dus verwekt, de grootouders gaven hen geschiedenisles .
Dat is ook de reden dat veel Ghanese vrouwen in Nederlandse redlicht districten schoolgeld bij elkaar komen pezen voor toekomst voor hun kinderen, waar Friese mannen ook aan bijdragen, zoals de bijbel beschrijft.
vruchtbare akkers, zaad storten, heb u naaste Ghanees lief als uzelf enz enz..
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2018 16:42 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
Lampje schreef:

De Blokkeerfriezen hielden een aantal meest geknotte blanke figuren en personen uit Ghana uit de buurt van feestvierenden kleintjes op een kinderfeest,
Onze eigen Friezen beschermden die kinderen tegen geweld van figuren uit Ghana (de wortel van de slavenhandel, van waaruit hun koningen de slaven voor Amerika leverden aan de handelaars).
Dan vraag ik me af hoe iemand uit Ghana hier onze kinderen durft te bedreigen. Zijn onze eigen Negers daartoe niet in staat, of voelen die zich gewoon Nederlanders net als ik.
Moeten onze eigen Negers zich aansluiten bij onze eigen Friezen?

Nou geen zijpaden in gaan slaan, ik vond die actie van de blokkeerfriezen prima! Handen af van Zwarte Piet !
Maar....Dat is niet het punt uit uw openingsbericht. Uw punt is dat u vindt dat demonstraties met tegengesteld belang uit elkaar moeten blijven. Dat de demonstratie van de eerste club door moet gaan en dat de tegenstanders daarvan op minimaal 10 kilometer afstand moeten blijven.
Welnu, die anti-piet figuren waren eerst, maar werden tegengehouden door de blokkeerfriezen. In uw redenering mag dat niet !!! U zult dus wel blij zijn met hun veroordeling neem ik aan.Tenminste als u consequent bent in uw redenering.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2018 22:02 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Poendert schreef:
Omdat, wanneer deze protesten op dezelfde plek plaatsvinden als daar al een ander protest wordt gehouden, dit onherroepelijk tot uitgelokte vechtpartijen zal leiden. Daarom moet deze wet worden gewijzigd.
Als ergens een demonstratie plaatsvind, mag een tegenpartij op dezelfde plek niet op dezelfde tijd ook demonstreren. Laten we een verplichte afstand van bv 10 kilometer aanhouden.
Samen tegenstrijdig protesteren is een uiterst explosief mengsel waaraan zich Linksdraaiend noemenden blijkbaar wel de voorkeur geven.

Demonstreren is 'n recht dat iedereen heeft ja.
Maar het gemeentebestuur kan daar beperkingen aan stellen wanneer de openbare orde dat eist of de veiligheid van personen in gevaar komt.
Toch doen gemeentebesturen dit vrijwel nooit hier te lande.
Telkens weer vraagt en krijgt 'n zogenaamde ultra-rechtse groepering vergunning om ergens 'n demonstratie te houden, maar telkens ook wordt 'n vijandige zogenaamde linkse groepering daarna vergunning verleend om op dezelfde tijd en locatie eveneens 'n demonstratie te houden.
Dat loopt dus telkens weer uit op ongeregeldheden en wie weet ook wel 'ns gewonden.
In elk geval altijd weer extra werk voor de politie die de zaak moet zien te sussen.
Hier blijft zo'n gemeentebestuur telkens weer in gebreke om haar taak naar behoren uit te oefenen;
wanneer het dit wel doet, dan deelt het aan degenen die als tweede 'n demonstratievergunning aanvragen mee dat 't op die dag in die plaats niet kan, omdat anders voor ongeregeldheden gevreesd moet worden.
Dan zal die groepering ofwel 'n andere dag moeten uitzoeken ofwel 'n andere gemeente.
-
BerichtGeplaatst: Di Nov 13, 2018 11:30 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik vind dat protesteren prima is als anderen daar geen overdreven last van hebben.
Als een club ergens protesteert mag een andere club op die plek niet protesteren op dezelfde dag. Dat doen ze maar ergens anders.
Protesteren mag nooit de bedoeling hebben om trammelant met andersdenkenden uit te lokken.
Dan wordt je maar lid van een Boksclub.
Als voorbeeld noem ik dat extra Rechtse clubje, ik ben even de naam vergeten. Als die ergens protesteren met hooguit 30 man, komt daar een veelvoud aan schreeuwende ultra/linkse figuren op af. Daarna moet de ME aanrukken om de schuimbekkende linkse meute in bedwang te houden. Die laatste demonstranten clubs komen er alleen op af om rotzooi te schoppen, en omdat ze zich vervelen voor een goed doel.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 23, 2018 15:21 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

We leven in een gevaarlijke spiraal van een politiestaat met rechters die eenzijdig ''witte mensen'' bestraft...
als zij niet het Politiek Correctisme vertegenwoordigen...

Politiek Correctisme:
- Islamieten mogen voor een gewelddadige terreurbeweging (den haag Pro-ISIS demonstratie) demonstreren.
- Turken mogen straffeloos een hele brug blokkeren
- Turken mogen hun genocide ontkennen en dreigen straffeloos met geweld jegen Armeniers...
- linksfacisten mogen straffeloos demonstratieverboden ontduiken (overzijde Waalkade nijmegen beledigende spandoeken ontvouwen)
- linksfacisten mogen altijd en overal beledigen en schreeuwen onder het mom van demonstratievrijheid.
- linksfacisten en Turken mogen dreigen met geweld en ordeverstoringen en krijgen naadloos hun zin.

Andersdenkenden daarentegen:
- krijgen een publiekelijk Stalin-achtig showproces wanneer ze 1 bus blokkeren
- mogen niet demonstreren bij een extremistische moskee (Soena moskee den haag)
- mogen nooit 'ludieke'' acties voeren, een tomaat in de lucht en alle media reageren eenzijdig bovenproportioneel.

- worden als de de Joden van de jaren 30 gekarakteriseerd als agressieve, dreigende, asociale mensen
en niet-racistische voetbalfans die alle ondemocratische eenzijdige provocaties van de linkse tirraniek
zat zijn , heten opeens allemaal ''hooligans''.

Zie hier hoe een volkomen rechteloze brutale bende ons land en zijn instituties
heeft overgenomen.....

Ik zou zeggen, in een toonbaar rechteloze staat zijn opstanden gerechtvaardigd
en het je moet van goede huize zijn dat te weerleggen.

BerichtGeplaatst: Za Nov 24, 2018 11:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Poendert schreef:

Protesteren is een recht mits dit past in het politieke straatje van de linkse gevestigde orde. De anti-islambeweging Pegida is meerdere malen op verschillende locaties verboden om op de stoep van plaatselijke moskee├źn varkensvlees te barbecue├źn. Er werd gevreesd voor wanordelijkheden. Dat geldt niet wanneer KOPZ wil demonstreren tijdens een kinderfeest waarbij eerder al de vlam in de pan is geslagen. Hypocrisie ten top!
BerichtGeplaatst: Za Nov 24, 2018 11:38 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Als wij massaal op de huidige partijen die aan het bewind zijn blijven stemmen, zal alles bij het oude blijven, ook na de volgende stemronde.
Dan zal altijd een protest bij voldoende tegenstand uitlopen op een knokpartij.
Een zegen voor de tegenwoordige media.

Daarnaast protesteerden de BlokeerFriezen op aanzienlijke afstand van het Kinderfeest. De kleintjes kregen er niks van mee. maar werden beschermd tegen de Randstad.
Ik voorspelde jaren geleden al dat de Sint op zijn eind liep omdat eigenlijk alleen de kinderen cadeautjes kregen.
Een aantal van onze nazaten is zo eenzijdig egocentrisch opgevoed, dat ze het niet kunnen hebben dat het een kinderfeest is, waarbij zijzelf geen recht op een cadeau hebben. Dat vind de verwende vooral linkse jeugd niet eerlijk. De maatschappij behoort om hen en hun companen te draaien en niet om dat kleutergrut.
Als ZwartePiet Wit werd geverfd had je dezelfde trammelant. Ook dat vind men in Ghana niet eerlijk vanuit hun `ik een beetje meer dan jij` principes. Vergeet niet dat men daar in Ghana zijn buren verkocht aan de slavenkopers.

BerichtGeplaatst: Za Nov 24, 2018 18:01 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Poendert schreef:
Als wij massaal op de huidige partijen die aan het bewind zijn blijven stemmen, zal alles bij het oude blijven, ook na de volgende stemronde.

Moet er zeker op linkse partijen gestemd worden, dan is het afgelopen met gewelddadige treffens tussen links en rechts; dan krijgt alleen links nog toestemming om te demonstreren. Wink
-
Recht op protesteren nooit op dezelfde tijd en plaats.
  Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie