Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Hoe komt zwelfmoord +verkrachting Wille onder het karpet.
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Hoe komt zwelfmoord +verkrachting Wille onder het karpet.
BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2018 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik begrijp dat de zelfmoord van het raadslid Wille voor het deugende deel van de mensheid een onsmakelijke zaak is. Maar ik vraag me af hoe men kans heeft gezien dit gruwelijke voorval onder het karpet te vegen.
Verbazingwekkend. En ik maar denken dat opslaan van foto,s op Internet onherroepelijk is.
Team West
WOENSDAG 5 SEPTEMBER 2018, 09:27
'Verkrachting Willie Dille vastgelegd op foto's'
DEN HAAG - De verkrachting van het Haagse PVV-raadslid Willie Dille is vastgelegd op foto's. Dat zegt collega-raadslid Karen Gerbrands in een interview met De Telegraaf. Verder zegt Gerbrands dat ze het er niet mee eens is dat er geen onderzoek van justitie komt naar de verkrachtingszaak. Ook zegt ze dat het een leugen is van de Haagse burgemeester Pauline Krikke dat die niet wist waarom Dille geen aangifte wilde doen. Volgens Gerbrands wist de burgemeester dat wel.

Twee weken geleden besloot een meerderheid van de Haagse gemeenteraad dat er voorlopig geen politiek onderzoek komt naar de gang van zaken. En eerder werd al duidelijk dat er voorlopig ook geen onderzoek van Justitie komt naar de ontvoering en verkrachting van Willie Dille.

Gerbrands zegt tegen De Telegraaf dat ze wil dat er alsnog een strafrechtelijk onderzoek komt. Het Openbaar Ministerie zei geen aanknopingspunten te hebben voor zo'n onderzoek. Gerbrands is het daarmee niet eens. 'Volgens Willie zijn er foto's van de verkrachting gemaakt door de daders', zegt ze in de krant. 'Die moeten ergens te vinden zijn.'
Enz, enz, enz,

Als het eventueel wordt onderzocht door dezelfde rechters die Wilders trachten te veroordelen heb ik er weinig fiducie in.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 10, 2018 9:14 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Poendert schreef:
Ik begrijp dat de zelfmoord van het raadslid Wille voor het deugende deel van de mensheid een onsmakelijke zaak is. Maar ik vraag me af hoe men kans heeft gezien dit gruwelijke voorval onder het karpet te vegen.
Verbazingwekkend. En ik maar denken dat opslaan van foto,s op Internet onherroepelijk is.
Team West
WOENSDAG 5 SEPTEMBER 2018, 09:27
'Verkrachting Willie Dille vastgelegd op foto's'
DEN HAAG - De verkrachting van het Haagse PVV-raadslid Willie Dille is vastgelegd op foto's. Dat zegt collega-raadslid Karen Gerbrands in een interview met De Telegraaf. Verder zegt Gerbrands dat ze het er niet mee eens is dat er geen onderzoek van justitie komt naar de verkrachtingszaak. Ook zegt ze dat het een leugen is van de Haagse burgemeester Pauline Krikke dat die niet wist waarom Dille geen aangifte wilde doen. Volgens Gerbrands wist de burgemeester dat wel.

Twee weken geleden besloot een meerderheid van de Haagse gemeenteraad dat er voorlopig geen politiek onderzoek komt naar de gang van zaken. En eerder werd al duidelijk dat er voorlopig ook geen onderzoek van Justitie komt naar de ontvoering en verkrachting van Willie Dille.

Gerbrands zegt tegen De Telegraaf dat ze wil dat er alsnog een strafrechtelijk onderzoek komt. Het Openbaar Ministerie zei geen aanknopingspunten te hebben voor zo'n onderzoek. Gerbrands is het daarmee niet eens. 'Volgens Willie zijn er foto's van de verkrachting gemaakt door de daders', zegt ze in de krant. 'Die moeten ergens te vinden zijn.'
Enz, enz, enz,

Als het eventueel wordt onderzocht door dezelfde rechters die Wilders trachten te veroordelen heb ik er weinig fiducie in.

Dan vraag ik me af, wil de politie niet aan dat onderzoek beginnen of houdt die burgermeester die zaak tegen.
Daarnaast kan het niet worden getraineerd door de deugende mens omdat het vast zit op discriminatie, want die van Doorn is een onlangs bekeerde blanke moslim. Vroeger noemde men dat soort figuren een `Renegaat`

BerichtGeplaatst: Ma Sep 10, 2018 20:07 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moet hier nou weer persé een tweede topic over aangemaakt worden? Er loopt al een topic over deze trieste zaak, waar nauwelijks op gereageerd wordt overigens. Lijkt me meer dan voldoende.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 10, 2018 20:31 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Als er geen onderzoek komt naar aanleiding van de dood van deze mevrouw omdat enkele betrokkenen dat tegenhouden kinnen we de rechtspraak in dit landje wel opdoeken.
Daarnaast lijkt mij dat een burgemeester in ieder geval een zelfmoord die zo triest is als in dit geval moet laten onderzoeken.
In een dergelijke trieste zaak behoort een zaak niet te worden gesloten omdat de partij waarvoor die dode mevrouw in de raad zat de bestuurster niet bevalt.
Dit laatste is zeer wel mogelijk.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 10, 2018 21:02 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Hou toch op. Probeer niet politiek te scoren over de tragische dood van mevrouw Dille. Geef even de linkse goedmens de schuld, dan zijn we waar u wezen wilt. En kan deze draad dicht.

BerichtGeplaatst: Di Sep 11, 2018 8:50 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Laten we eerst de zaak op een rij zetten.
Een mevrouw, lid van een voor velen foute racistisch genoemde partij, pleegt zelfmoord omdat ze beweerd verkracht te zijn door een stel moslims in opdracht van een renegaat. Ze schaamt zich voor haar kinderen en beweerd dat ook die kinderen worden bedreigd door voornoemde renegaat en zijn consorten, als ze haar kop niet houdt. Er werden van de verkrachting foto,s door de daders gemaakt. Door de bedreiging van haar familie en het dreigende openbaar maken van die foto,s, durft ze geen aangifte bij de politie te doen. Daarom pleegt ze zelfmoord.
Berust dit verhaal op waarheid.
Gezien de moordpartijen begaan door renegaten in het verleden volgens aanwijzingen uit de koran, en de daden van vee, zo niet alle fanatieke volgers van dat heilige boek, denk ik dat boven genoemd scenario zeker tot de mogelijkheden behoort.
Daarnaast spreekt de weigering van de burgemeester, de aangewezen persoon om deze zaak verder uit te laten zoeken boekdelen over onze rechtstaat.
Ik bekeek net een reportage over een Yezidi meneer die zijn totaal verwoeste voormalige dorp bezocht. Daar waren alle mannen, kinderen en oudere vrouwen, op een gruwelijke manier vermoord en 400 huwbare meisjes afgevoerd naar het front om daar als seksslavin te worden ingezet voor de, via ons beslastingeld las ik net, van materiaal voorziene "gematigde" strijders voor de heilige koran.
Interessant detail, de oudste dochter van die Yezidi meneer was, nadat ze ontsnapte aan de dappere moslim-strijders, in dienst getreden van het Koerdische leger, waar ze diende als beul en bewaakster voor de gevangenenclub die bestond uit haar voormalige verkrachters en de moordenaars van haar familie. Dat leek me niet leuk voor die gevangenen.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2018 12:06 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik zie eerder gelijkenissen met Winnie de Jong (dat hysterische mens uit de LPF), en vooral met Tara Singh Varma van GroenLinks.
Psychisch niet geheel in orde zijnde vrouwen, die fantasie en realiteit om welke reden dan ook niet meer van elkaar weten te onderscheiden.
Ik zeg niet dat het niet waar zou zijn wat mevrouw Dille heeft beweerd, en ik vind alles vooral een persoonlijk drama voor haar.
Maar wat u doet is dit alles weer aangrijpen om zaken te verdraaien, u moest u schamen ! De burgemeester wilde alles wel degelijk laten onderzoeken maar mevrouw Dille weigerde om aangifte te doen. En zonder deze aangifte waren er te weinig aanknopingspunten voor verder onderzoek.
Frappant is ook de datum van de verkrachting die mevrouw Dille noemt, omdat zij een dag later een debat voerde in de Raad, waarin niets bijzonders aan haar was opgevallen. Mij lijkt het dat wanneer je nog geen 24 uur daarvoor door een groep moslims bet verkracht, je niet nog geen etmaal later gewoon je werk doet alsof er niets aan de hand is.
Maar daar gaat het allemaal niet om in uw draadje. Het gaat erom dat u probeert te insinueren dat het onderzoek er niiet komt omdat zij van de PVV was. Wat voor u dan weer reden is om van leer te trekken tegen de "deugende" mens (om maar in uw sneue jargon te blijven.)
En dat is een kwaijke zaak,meneer. Hou op met "scoren" over de rug van een zeer trieste persoonlijke gebeurtenis.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2018 0:38 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Hmmm dit verhaal is heel anders dan wat er wordt vermeld.

15 maart 2017 beweert ze dat ze werd verkracht. De volgende dag doet ze mee met een debat.
Ze doet nooit aangifte en haar man ook niet.
En ze pleegt zelfmoord in september 2018?

https://www.geenstijl.nl/5143286/oh-oke/

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/wat-is-er-waar-van-de-zelfmoord-van-de-haagse-pvv-raadslid-willie-dille/

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/willie-dille-in-beeld-1-dag-naar-haar-vermeende-verkrachting-in-opdracht-van-arnoud-van-doorn/

En Geert Wilders maakt er geen woord aan vuil.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2018 8:55 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:
Ik zie eerder gelijkenissen met Winnie de Jong (dat hysterische mens uit de LPF), en vooral met Tara Singh Varma van GroenLinks.
Psychisch niet geheel in orde zijnde vrouwen, die fantasie en realiteit om welke reden dan ook niet meer van elkaar weten te onderscheiden.
Ik zeg niet dat het niet waar zou zijn wat mevrouw Dille heeft beweerd, en ik vind alles vooral een persoonlijk drama voor haar.
Maar wat u doet is dit alles weer aangrijpen om zaken te verdraaien, u moest u schamen ! De burgemeester wilde alles wel degelijk laten onderzoeken maar mevrouw Dille weigerde om aangifte te doen. En zonder deze aangifte waren er te weinig aanknopingspunten voor verder onderzoek.
Frappant is ook de datum van de verkrachting die mevrouw Dille noemt, omdat zij een dag later een debat voerde in de Raad, waarin niets bijzonders aan haar was opgevallen. Mij lijkt het dat wanneer je nog geen 24 uur daarvoor door een groep moslims bet verkracht, je niet nog geen etmaal later gewoon je werk doet alsof er niets aan de hand is.
Maar daar gaat het allemaal niet om in uw draadje. Het gaat erom dat u probeert te insinueren dat het onderzoek er niiet komt omdat zij van de PVV was. Wat voor u dan weer reden is om van leer te trekken tegen de "deugende" mens (om maar in uw sneue jargon te blijven.)
En dat is een kwaijke zaak,meneer. Hou op met "scoren" over de rug van een zeer trieste persoonlijke gebeurtenis.

De burgemeester is ook nu nog de aangewezen persoon om aangifte en onderzoek in deze zaak te laten doen.
Als een dergelijke zaak zich in haar rechtsgebied voordoet lijkt het mij zelfs haar plicht om deze zaak grondig te laten onderzoeken. Anders had ze geen burgemeester moeten worden.
Een groepsverkrachting is geen persoonlijke gebeurtenis. Ook niet als u en uw medestanders dit beweren.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2018 9:23 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Nogmaals; ze weigerde aangifte te doen ondanks herhaalde verzoeken daartoe van de burgemeester. Zonder de aangifte was er geen enkel aanknopingspunt om onderzoek te verrichten. Nu komt mevrouw Gerbrands ineens met het verhaal (maanden later) dat de verkrachting gefilmd zou zijn. Ook hiervoor geen enkel reëel aanknopingspunt.
Het blijft een raar verhaal. En meneer Poendert gaat niet in op de vraag dat het toch vreemd is dat je daags na een groepsverkrachting een debat voert in de raad waarbij niets aan je te merken is.
Zie ook wat Elisabeth hierover zei: Wilders maakt er geen woord aan vuil. En dat is ook niet voor niets.
Jammer, meneer Poendert, maar uw poging om via de dood van mevrouw Dille de linkse goedmens maar weer eens af te zeiken, is mislukt. Maar dat is niet het punt. Het punt is dat mevrouw Dille u geen reet kan schelen. Het enige wat u wilt is een stok vinden om de (linkse) hond mee te slaan.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2018 10:18 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Beste Lamp. Of de mevrouw destijds weigerde een aangifte te doen heeft er niks mee te maken, en of u het een raar verhaal vind doet er ook niks toe.
Een groepsverkrachting is een oorlogsdaad die al werd gepromoot door oa Mohammed. Een burgemeester behoord oorlogsdaden op haar grondgebied te onderzoeken. Zeker als de desbetreffende mevrouw nu dood is of zelfmoord heeft gepleegd uit schaamte voor de aan haar gepleegde verkrachting. Dan is het moord.
Een mogelijke moord die u nu goedpraat omdat de partij van de mevrouw u niet aanstaat.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2018 10:27 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ja hoor, we zijn waar je wezen wilt. Omdat de partij mij niet aanstaat van mevrouw, vind ik aangifte niet nodig en praat ik de mogelijke moord goed.
Moet ik hier nou werkelijk nog serieus op in gaan ?
Ik geef je allerhande argumenten, op geen van alle ga je in. In plaats daarvan de gebruikelijke riedel van laster, ontwijken, verdraaien en insinueren.
Je bent een heel triest figuur. Nog schedelinhoud gemeten vandaag ? Misschien kun je eens met die van jezelf beginnen, ben je snel klaar.
Fijne dag verder.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2018 12:19 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Beste Poen,
Het hele verhaal klopt niet. Klik op de links die ik geplaatst heb.
Ze beweert dat ze in MAART 2017 werd verkracht.
Doet geen aangifte en zit de volgede dag in een vergadering, zonder blauwe plekken.
Zonder te bibberen of angstig te zijn.
17 maanden later pleegt ZIJ zelfmoord???
Hoe durft u dit een moord te noemen.
Als dit waar geweest was dan had Geert Wilders dit zeker gebruikt.
Hij doet het niet want hij weet dat het leugens zijn.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2018 10:13 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Elisabeth schreef:
Beste Poen,
Het hele verhaal klopt niet. Klik op de links die ik geplaatst heb.
Ze beweert dat ze in MAART 2017 werd verkracht.
Doet geen aangifte en zit de volgede dag in een vergadering, zonder blauwe plekken.
Zonder te bibberen of angstig te zijn.
17 maanden later pleegt ZIJ zelfmoord???
Hoe durft u dit een moord te noemen.
Als dit waar geweest was dan had Geert Wilders dit zeker gebruikt.
Hij doet het niet want hij weet dat het leugens zijn.

Of het verhaal klopt weten u en ik niet. Maar ik wil persoonlijk wel graag weten of het wel klopt.
Om blauwe plekken te verbergen trekt men een lange broek of panty,s aan.
Er komen via Me-Too de laatste jaren diverse verkrachtingszaken boven water waarvan ik meer dan de helft niet geloof, maar waarvan een deel wel degelijk op waarheid berust. Al deze bewezen verkrachte dames/heren liepen de dag erna gewoon weer over straat.
Als deze dame zelfmoord pleegde uit schaamte over haar verkrachting zijn de daders de oorzaak van haar zelfmoord. Dan zijn de verkrachters, via dood door schuld, de oorzaak van die zelfmoord.
De veronderstelling dat Wilders dit voor het promoten van zijn gedachtengoed zou willen gebruiken, is een aaname van u en zijn tegenstanders, en zegt veel meer over het geweten en gedachtengoed van die tegenstanders, dan over Geert Wilders.
Is het wel eens bij u opgekomen dat Wilders deze zaak mogelijk niet uit wilde spitten uit peiteit naar zijn overleden medestandster en haar familie.
Vergeet niet dat de mevrouw lid was van een door veel deugenden intens gehate club (PVV), een dame dus die hetzelfde gedachtegoed aanhing als wijlen van Gohg en Fortuin. Beiden zijn zoals u weet vermoord.
Kunt u zich indenken dat in NL mensen worden vermoord omdat ze lid zij van de PVV, bv Wilders.
Daarnaast, Kunt u zich indenken dat mensen worden vermoord omdat ze de CU of Groenlinks aanhangen.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2018 23:55 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Poendert .
Als deze dame zelfmoord pleegde uit schaamte over haar verkrachting zijn de daders de oorzaak van haar zelfmoord

Als deze dame van 53 jaar uit schaamte zelfmoord pleegde, lag dat niet aan de lul nationaliteiten, maar haar verborgen gereformeerde preutsheid. of de laatste overgang klacht .
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Sep 20, 2018 18:55 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Laatste historische woorden opgetekend voor haar nageslacht .

“Moslims, daar kan ik niet mee leven. Ze vinden vrouwen helemaal niks. Ze vinden mij helemaal niks.''
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hoe komt zwelfmoord +verkrachting Wille onder het karpet.
  Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici