Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Ontwaakt links via het Duitse Chemitz ook in NL eindelijk
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Ontwaakt links via het Duitse Chemitz ook in NL eindelijk
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2018 21:27 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik begreep dat protesten tegen een moordpartij door moslim fanaten in Chemitz erg rustig vanuit de protestanten is verlopen. De enige incidenten werden weer zoals gewoonlijk vanuit links gepleegd.Omdat ik eigenlijk van aard linksdraaiend ben, raakt mij dat tot in mijn hart.
Omdat mijn imborst bij arbeiders ligt raken deze aanvallen op de rechtstaat vanuit de kant die vroeger ook de mijne was, mij meer dan een aanval vanuit rijkere deel van de mensheid.
Kortom, vanuit de VVD verwacht ikdat soort rotstreken. Vanuit mogelijk mijn eigen kring schaam ik me voor deze domme streken

BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2018 23:10 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Poendert schreef:
Ik begreep dat protesten tegen een moordpartij door moslim fanaten in Chemitz erg rustig vanuit de protestanten is verlopen. De enige incidenten werden weer zoals gewoonlijk vanuit links gepleegd.Omdat ik eigenlijk van aard linksdraaiend ben, raakt mij dat tot in mijn hart.
Omdat mijn imborst bij arbeiders ligt raken deze aanvallen op de rechtstaat vanuit de kant die vroeger ook de mijne was, mij meer dan een aanval vanuit rijkere deel van de mensheid.
Kortom, vanuit de VVD verwacht ikdat soort rotstreken. Vanuit mogelijk mijn eigen kring schaam ik me voor deze domme streken

Lijkt ook wel te komen doordat het echte links van ooit, dat opkwam voor arbeidersrechten en later ook voor 'n gezond leefmilieu, gaandeweg meer en meer is geïnfiltreerd door exotische racisten die hun kans schoon zagen de goeiigheid van de oorspronkelijke (veelal autochtone) linksen te misbruiken door hen op slinkse wijze ertoe te brengen zich in te zetten voor de belangen van exotische immigranten, ook al ging dit meer en meer ten koste van de positie der autochtone arbeidende klasse (die uit haar eigen buurten verdreven werd en werkeloosheid ten deel viel).
Sindsdien is links iets heel anders dan wat 't oorspronkelijk was; voornamelijk gericht op raciaal imperialisme en als er iets is dat dit zou kunnen afremmen met geweld erop inhakken.
't Zijn voornamelijk criminelen die hier erop los willen kunnen plunderen en in feite 'n verkapte agressieve oorlog aan het voeren zijn om het relatief kleine territorium van de Noord-Europiden aan hun tropische en sub-tropische gebied toe te kunnen voegen.
Erg dom overigens, want hoe meer ze zich voor dat doel inspannen, des te minder kunnen ze zich bezig houden met de gang van zaken in hun eigen landen en daardoor is 't daar nu al in veel opzichten zo'n vreselijke puinhoop.
Ze denken misschien dat ze dat wel weer op orde gaan krijgen wanneer ze eerst maar 'ns het Noord-Europide gebied helemaal ingenomen hebben.
Dan vergissen ze zich, want om hun tactiek vol te kunnen houden moeten ze met z├│ velen zijn dat de aarde nog voordat ze hun doel bereikt kunnen hebben totaal uitgeput en daardoor voor de mens onleefbaar geworden zal zijn.
-

-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ontwaakt links via het Duitse Chemitz ook in NL eindelijk
  Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie