Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu » groen nepnieuws woekert voort via de media? Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Sep 27, 2018 10:39 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

De "Vanhetgasaf" beweging bestaat volgens mij uit volslagen idioten. Als er voor diezelfde centen een verplichting aan woningbouwverenigingen, om op al hun huizen zonnepanelen te plaatsen was opgelegd, had dat wel degelijk zoden aan de dijk gelegd. Nu legt men het klootjesvolk alleen maar extra geldelijke lasten op.
Die zonnecellen uiteraard met 100% subsidie wat uit de ontwikkelingspot moet worden bekostigd.
Ons eigen goede hout enz opstoken in biogas centrales en duur hout invoeren uit verre buitenlanden, is ook een oplossing van juichende zwakbegaafden. Terug naar de oertijd.
Kromme Nederlandse stammen zijn prima geschikt voor spaanderplaat. Ik bracht snoeihout in een ver verleden al naar Frankfurt naar een spaanplaat fabriek.
Thorium als overgangsenergie met het uiteindelijke doel fusie-centrales is de enige oplossing. Spendeer je centen aan dat onderzoek.

Waarom wordt bv niet de complete koolzaad plant verbrand.(waar ik ook al helemaal tegen ben) waarom alleen de via veel milieuschade verkregen persolie?
Kun je die koolzaad-olie niet beter gebruiken in de voedingsindustrie in de plaats de oerwoud verwoestende palmolie.
Maak een wet tegen de invoer van palm of andere tropische olie in de plaats van die achterlijke "Vanhetbgasaf" kolder.

Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu