Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Economie » Ik merk niks van zogenaamd opleving van de economie Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Mrt 19, 2020 22:12 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
Lampje schreef:
Jip schreef:
Grapjas. En jij ons maar wijsmaken dat je werkte als jongleur/machinist. Grasmaaier, olieman. Ober en boer. En weet ik veel wat voor beroepen je allemaal wel niet had.
Nu blijk je opeens het werknemertje van je vrouw te zijn.
Hoe geloofwaardig ben je dan nog?

Laughing

Als werknemer van zijn vrouw heeft hij ook nog eens de hele wereld bereisd, want je kunt hier geen draad openen over welk land op aarde dan ook, of meneer is er wel geweest en heeft er ook heeeeeeel veel verstand van.
Knap trouwens dat je gelijktijdig in meerdere landen kunt zijn : als je zijn bijdragen naast elkaar legt zul je zien dat hij in Syrie was op het moment dat hij ook in de Amazone vertoefde.
En meer van dit soort ietwat merkwaardige constructies in zijn leven: zo presteerde hij het ook pm blijkens zijn eigen bijdragen van Cuba naar Venezuela te varen via de kust van New Foundland. Lijkt mij wat omslachtig, maar ja.....wie ben ik.
Laughing

Ik reken u tot de bureauafdeling.

Verkeerd gerekend, ikheb veel van de wereld gezien, op meerdere plaatsen in de wereld voor langere tijd gewoond, en ook nu reis ik nog steeds veel.
Maar ik reis wel volgens logische routes: als ik de Amazone wil bezoeken vanuit Cuba, reis ik af naar het zuiden, en ga niet via New Foundland zoals u.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 17:16 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Wat een geleuter hier.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 18:07 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Nou, ik zou zeggen doe er wat aan en kom met iets zinnigs.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 19:24 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Lampje schreef:
Poendert schreef:
Lampje schreef:
Jip schreef:
Grapjas. En jij ons maar wijsmaken dat je werkte als jongleur/machinist. Grasmaaier, olieman. Ober en boer. En weet ik veel wat voor beroepen je allemaal wel niet had.
Nu blijk je opeens het werknemertje van je vrouw te zijn.
Hoe geloofwaardig ben je dan nog?

Laughing

Als werknemer van zijn vrouw heeft hij ook nog eens de hele wereld bereisd, want je kunt hier geen draad openen over welk land op aarde dan ook, of meneer is er wel geweest en heeft er ook heeeeeeel veel verstand van.
Knap trouwens dat je gelijktijdig in meerdere landen kunt zijn : als je zijn bijdragen naast elkaar legt zul je zien dat hij in Syrie was op het moment dat hij ook in de Amazone vertoefde.
En meer van dit soort ietwat merkwaardige constructies in zijn leven: zo presteerde hij het ook pm blijkens zijn eigen bijdragen van Cuba naar Venezuela te varen via de kust van New Foundland. Lijkt mij wat omslachtig, maar ja.....wie ben ik.
Laughing

Ik reken u tot de bureauafdeling.

Verkeerd gerekend, ikheb veel van de wereld gezien, op meerdere plaatsen in de wereld voor langere tijd gewoond, en ook nu reis ik nog steeds veel.
Maar ik reis wel volgens logische routes: als ik de Amazone wil bezoeken vanuit Cuba, reis ik af naar het zuiden, en ga niet via New Foundland zoals u.

Dan ben jij een MEGA Milieu VERVUILER.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 20, 2020 19:47 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Klopt.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 21, 2020 8:54 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Groen Links stemmers zijn altijd mega vevuilers.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 21, 2020 9:08 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Joost Bakker schreef:
Groen Links stemmers zijn altijd mega vervuilers.

Ik zeg al tijden dat je het beter Groen Rechts kan noemen.

Vervuilers kom je overal tegen.
Mensen zijn helemaal niet consequent.
Kijk eens naar het gebruik van open haarden en kachels.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 21, 2020 9:27 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Joost Bakker schreef:
Groen Links stemmers zijn altijd mega vevuilers.

Wie stemt hier Groen Links ? Ik niet in ieder geval.

BerichtGeplaatst: Di Apr 07, 2020 19:12 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Groen Links is een volksvijandige elitaire partij van goedverdienende volksverraders die buiten wat valse suggesties
totaal niks op heeft met eerlijkheid of een wezenlijk ander economisch platform.

Femke Halsema (die b actrice) heeft die ''liberalisering'' , lees ''economie op basis van uitbuiting, diefstal en
enkele miljairdairs) na de graaier ''Rosemoller'' en devoorgaande Islamistische leider '' Mohamed Rabae''
in de partij verankert.

Hun enige ankerpunt is ''massa immigratie'' en minst effectieve vorm van ontwikkelingssamenwerking
middels ''vluchtelingen opvang'' zorgend voor een eindeloze bodemloze put aan kosten en verlies van
huizen betaald door onfortuinlijke Nederlanders.

Alles ten behoeve van het binnenhalen van ''stemvee'' ten kost evan onze democratie, onze veiligheid
en onze collectieve regelingen.[/b]

[b]Helaas lijkt Rutte op 2 druppels water op Groen Links en is de VVD even vijandig jegens ons volk.