Geplaatst: Wo Jun 13, 2018 20:19 |
|
|
|
Aan die pensioenfondsen erger ik mij ook groen en geel. Miljarden in kas, nota geld dat door werkende mensen middels premies is opgehoest. je krijgt er geen cent bij.
Ik geloof niets van die zogenaamde dekkingsgraden die ontoereikend zouden zijn. En als het wel zo is, deugt er niets van het beleid van die fondsen. Alleen de dikke heren die daar aan de top zitten, hebben hun schaapjes echt wel op het droge vermoed ik. |
|
_________________ Waar religie geboren wordt, sterft het verstand. |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 26, 2018 8:50 |
|
|
|
Rutte en consorten zijn ratten. Er bestaat geen goede VVD er. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 26, 2018 10:05 |
|
|
|
Erger nog, alles wat er omheen hangt is van hetzelfde soort . |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 26, 2018 10:24 |
|
|
|
Erger nog, pensioenen waren en zijn nog steeds oplichting met voorbedachte rade.
Was het eens ingesteld om de sociale woningbouw te stimuleren, was het al snel een beleggingsinstituut, wat bij nacht en ontij ook door de staat leeggeplukt kon worden, en dat is ook gebeurd.
Ondertussen zijn de schrapers al tijden aan de regering, en bouwt men liever woningen als speculatieobject.
Alle betrokken partijen profiteren daarvan, behalve de consument en burger, die wordt immers kaalgeplukt.
Door de hoge prijs van een woning worden gezinnen gedwongen om meer te werken.
Man en vrouw werken, en daardoor ontaardt de samenleving in snel tempo.
Leve de emancipatie, waar weer iedereen voor zich bezig is.
Het aantal echtscheidingen is dramatisch toegenomen.
Het enige wat wel werkt, is weer terug te gaan naar de clans van vroeger.
Zo houd ik nu ook het hoofd boven water.
Clan rule, in plaats van een stelende overheid. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 09, 2020 12:57 |
|
|
|
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 09, 2020 23:14 |
|
|
|
Eigenlijk heeft het huidige kabinet zo,n beetje al onze goedlopende industrie naar zijn mallemoer geholpen.
De scheepsbouw is verdwenen samen met de koopvaardij, Rotterdam is de grootste haven niet meer. Onze vliegtuigbouw is de nek omgedraaid. Vrachtwagens worden door Polen gereden. Enz, enz. Ik voer bij de nu verdwenen zeesleepvaart.
Nu moet ook de enige nog wereldwijd beroemde landbouwindustrie uit ons land verdwijnen,
Het Russische gas wordt straks via de EU door de Duitsers verdeeld. Naast de gasdistributie in de EU.
Deze regering stuurt ons lieve landje bekwaam buitenspel.
Onze economie moet blijkbaar op hetzelfde peil worden gebracht als dat van Bosnie. Pas dan is de EU met Timmermans tevreden. Allemaal in de EU op hetzelfde armoede peil. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 09, 2020 23:24 |
|
|
|
Dat zit hier wel allemaal te kankeren, maar wie stemt er op de SP?
Dus, gewoon niet zeuren, en slikken waar je om gevraagd hebt.
Ik red me wel.
Ik heb op tijd maatregelen genomen. |
|
_________________ Thank you, goodbye, and good riddance |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 10, 2020 12:06 |
|
|
|
Dat dreigement hoor ik wel vaker, van Nederlanders als FvD aan de macht komt en van Amerikanen als Trump aan de macht zou komen.
Kunnen we dit contractueel bevestigen? Het bleek namelijk dat het louter valse beloftes waren (of misplaatste dreigementen, maar ik zie het meer als valse beloftes) |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 10, 2020 12:38 |
|
|
|
Ik stem al jaren op de PVV, en als dat niet meer kan, zal ik op het FVD stemmen. Zelfs heeft daarna de SGP/SP mijn voorkeur.
Ik ben van het soort dat ons land , hoewel de verdiensten toen een stuk minder waren, rond de jaren 1960 een stuk plezieriger vond om in te wonen.
Geen daklozen, geen asielzoekers in criminaliteit of uitkering, geen drugs, nauwelijks werkloosheid, moeder de vrouw had thuis de zaak geregeld, er werden nauwelijks moorden gepleegd. De jeugd leerde een echt vak op de Ambachtschool.
Als ik wilde emigreren kon ik in ieder beschaafd land terecht. Mijn doorgeleerde neef kwam nergens binnen, dat soort hadden ze zelf al genoeg.
We hadden voor het grut dan weer wel Zwarte Piet, op de Antillen, in Suriname en Nederland.
De Melanesische Papoea,s waren nog niet aan de Maleise Javanen overgeleverd.
Je kon in elk buitenland nog met opgeheven hoofd rondlopen.
Als we ergens in de Oost of West een haven binnenvoeren lagen er altijd Nederlandse schepen.
Nu hebben we alleen onze landbouw nog zo lang als het duurt.
Wat kan een foute mentaliteit van regeringen, een land toch snel naar de kloten helpen. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 10, 2020 13:08 |
|
|
|
Hoeveel ministers is niet acceptabel? Ja, ik heb het graag even scherp. |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 10, 2020 15:50 |
|
|
|
Nou, wat landbouwbeleid betreft kunnen de gevolgen wel fataal zijn in geval van incompetent beleid. Denk bijvoorbeeld aan Zimbabwe. Dan krijg je honger. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 10, 2020 17:12 |
|
|
|
Ja, dat is ook weer waar. Ach, het is gewoon het allerbeste dat de SP nooit, maar dan ook echt NOOIT iets te zeggen krijgt in dit land.
Laat ze maar lekker doen waar ze goed in zijn : het maken van afzeikfilmpjes, die ze als een boemerang in hun eigen smoel terug krijgen en het met balonnetjes en tomatenhesjes staan brallen op het Binnenhof dat ze overal "teuge" zijn.
Dom volk. |
|
_________________ Waar religie geboren wordt, sterft het verstand. |
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 11, 2020 11:26 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 11, 2020 11:26 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 11, 2020 11:36 |
|
|
|
Er mogen... ook meer mensen naar Nederland komen om te profiteren van ons sociale zekerheid. Dit jaar zullen opnieuw tienduizenden gasten aanmeren in het wonderschone Nederland. Helaas leven zij niet van lucht en zullen lasten opnieuw verzwaard worden. De koopkracht zal verder dalen, het geld pensioengerechtigden minder waard.
Er zit maar één ding op en dat is uit Europa. Nexit. Zorgen dat je weer baas wordt in eigen land en zelf kunt bepalen wie je binnenlaat en wie niet. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 11, 2020 14:01 |
|
|
|
Ik vind niet dat pensioenfondsen terug moeten naar de particuliere mensen.
De meeste mensen kunnen niet sparen en zullen alles opmaken zolang dat pensioen nog in de verre toekomst ligt.
Het gevolg zal zijn dat het gros van de nu pensioen gerechtigden in de 1 of andere uitkering terecht komt als ze versleten en overbodig zijn. Die uitkering moet de belasting betaler ophoesten. Net als nu.
Of willen sommigen straks personen die geen geld hebben gespaard dood laten gaan van de honger.
Het huidige pensioenstelsel loopt prima als er maar een verbod komt op de bemoeienis van buitenstaanders en regering en andere Rutte,s
Het huidige stelsel heeft genoeg geld (1700 miljard euro)om nog minstens 50 jaar de pensioengelden op dezelfde voet door te betalen als nu.
Er gaan bij de pensioenen 50 miljard per jaar naar de pensioen gerechtigden, en er komen er via premie,s 30 miljard bij. Daarnaast wordt de stapel steeds hoger via dividend. (dit uit mijn blote hoofd)
Voor 1700 miljard euro kun je een compleet land opkopen, of beleggen zodat het nog verder groeit. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 11, 2020 14:11 |
|
|
|
Voor de Linksmensch. Als je arm bent kun je andere mensen niet uit de put helpen.
Dus stoppen met alle asielcentrums en hun procedures, en het geld dat we daardoor uitsparen naar gebieden + kennis sturen om een land er weer bovenop te helpen. Dat is pas empathie.
Zoek maar een land uit. Laten we daar een referendum over houden.
En zoek een boeddhistisch of Christelijk land uit.
Islamitische landen zijn niet te helpen, die hebben daarvoor Allah. |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Economie