Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Tommy Robinson op openbare weg opgepakt tijdens live verslag Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2018 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Tommy Robinson WINT hoger beroep, komt vrij!

https://www.rt.com/uk/434798-tommy-robinson-free-bail/

De Britse staat was te 'eager' om hem achter slot en grendel te krijgen en heeft daarbij onzorgvuldig gehandeld, aldus de rechter. Of daarmee een veroordeling (minachting van de rechtbank) definitief van de baan is valt nog te bezien.

Allemaal humbug.
Engeland is niet te vertrouwen.
Het is gewoon een spelletje afleidings-manoeuvre.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2018 15:11 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja kan allemaal wel zijn maar hij komt wel voorlopig vrij, dat is een (niet onbelangrijk) feit.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 01, 2018 16:28 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Ja kan allemaal wel zijn maar hij komt wel voorlopig vrij, dat is een (niet onbelangrijk) feit.

Zo'n onbenul hoort in een gesticht.
BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2018 1:04 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

19.706 Aufrufe Politicalised
3 Std. ┬Ě
EDL founder Tommy Robinson shared his first video after getting released from Prison.Like and Share it.

https://www.facebook.com/Politicalised/videos/216130962411197/?t=0

Tommy Robinson FREED in a Victory for Nationalist Populism!!!

https://www.youtube.com/watch?v=4X47FFXOl9M&feature=share

BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2018 9:19 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ryan schreef:
Zo'n onbenul hoort in een gesticht.

Waarom eigenlijk? Wat heeft hij precies misdaan in jouw ogen dat hij zulks verdient?

Let wel: ik ben ook geen fan van hem, maar ik ben wel een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting, en daar gaat deze zaak in de kern om wat mij betreft. Vrijheid van meningsuiting ligt overal onder vuur tegenwoordig.

In Amerika is nu een politicus geschorst van Twitter voor het posten van een gifje over Stalin, en dat midden in de verkiezingstijd. Zijn democratische tegenstanders beweren dat hij op een of andere manier heimelijk samenspant met Rusland, dat Stalin gifje bewijst dat natuurlijk. Rolling Eyes

https://www.youtube.com/watch?v=P6V-emmp-Tw

Ze zijn echt knettergek geworden.

BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2018 11:50 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

U kunt wel vragen stellen aan de heer Ryan, maar ik heb nog steeds antwoorden van u tegoed. Lees maar even terug, wellicht bent u dit gemakshalve vergeten. Maar ik niet.

BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2018 12:49 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik dacht dat ik al uw vragen in deze uitgebreid beantwoord had, maar blijkbaar is het dan nog niet goed genoeg voor u.

Behalve deze:

Lampje schreef:
Wat is dat nou voor rare discussie ?

Deze heb ik inderdaad niet beantwoord, geen idee wat ik daarop zou moeten zeggen namelijk.

Voor rare discussies verwijs ik uw trouwens naar tal van andere topics waar ik niet eens aan deel neem. Keus genoeg hier.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2018 10:42 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

U hebt wel degelijk nog niet alles beantwoord. Ik krijg een beetje de indruk dat u vragen die u niet kunt beantwoorden wel erg toevallig "vergeet", maar wellicht heb ik het mis.
Het gaat hierom:

Lampje schreef:
carlos schreef:
Beste Lamp, het is overduidelijk dat de media is onderworpen aan zware censuur inzake Tommy Robinson op last van een Britse rechter, dat staat zelfs zwart op wit geschreven. Ik begrijp niet waarom u dat ontkent, bagatelliseert of zelfs verdedigt.

Waar ontken, bagatelliseer of verdedig ik dat ? Graag even een voorbeeld.

U kunt de hele discussie en het veervolg hierop gewoon teruglezen. Dus graag het voorbeeld noemen. Of gewoon toegeven dat u het bij het verkeerde eind had.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2018 15:59 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Sorry, is al te lang geleden, niet interessant genoeg, en bovendien veel te warm voor.

U zult het moeten doen met de (uitgebreide) antwoorden die ik reeds gegeven heb.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2018 16:51 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Tommy Robinson vertelt over zijn ervaringen in gevangenschap..

Je kunt ook wel zien aan hem dat hij inderdaad flink lijkt te zijn afgevallen, zoals hij zelf beweert. Ze hebben hem met opzet in de gevangenis gegooid met de grootste moslimpopulatie van GB, en dat vervolgens gebruikt om hem twee maanden in een isoleercel te zetten, 'voor zijn eigen veiligheid.'

Het lijkt er verdacht veel op dat ze hem proberen te intimideren, wat op zichzelf een rechtstaat onwaardig is.

Laatst aangepast door carlos op Vr Aug 03, 2018 17:20, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2018 16:56 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:
Sorry, is al te lang geleden, niet interessant genoeg, en bovendien veel te warm voor.

U zult het moeten doen met de (uitgebreide) antwoorden die ik reeds gegeven heb.

Dan constateer ik dat u mij onterecht van iets heb beschuldigd. Dat wist ik al, maar ik was benieuwd naar uw eventuele weerwoord. Dat heeft u niet. Excuses zouden op zijn plaats zijn, en daar is het zeker niet te warm voor.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2018 17:04 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Lampje schreef:

Ik stelde alleen maar vast dat er AMPER mediaberichtgeving plaatsvond en u sprong meteen in de verdediging met een aantal niet echt relevante voorbeelden. En nogmaals de rechter had notabene de media VERBODEN om over deze zaak te berichten. Ook nu weer: amper tot geen berichtgeving over zijn vrijlating.

Waarvoor moet ik precies excuses aanbieden? Omdat ik gelijk heb in de feiten die ik vaststel? U stelt zich maar wat aan.

Als u nog eens geïnteresseerd bent in een echte discussie in plaats van dit geneuzel dan houd ik me aanbevolen. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2018 17:27 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:
Lampje schreef:

Ik stelde alleen maar vast dat er AMPER mediaberichtgeving plaatsvond en u sprong meteen in de verdediging met een aantal niet echt relevante voorbeelden. En nogmaals de rechter had notabene de media VERBODEN om over deze zaak te berichten. Ook nu weer: amper tot geen berichtgeving over zijn vrijlating.

Waarvoor moet ik precies excuses aanbieden? Omdat ik gelijk heb in de feiten die ik vaststel? U stelt zich maar wat aan.

Als u nog eens geïnteresseerd bent in een echte discussie in plaats van dit geneuzel dan houd ik me aanbevolen. Rolling Eyes

U verweet mij ontkenning, bagatellisering en verdediging, wat ik steeds zou doen. Ik vroeg u met voorbeelden te komen. Die had u niet. Ik ontkende geenszins de door u vastgestelde feiten, integendeel. Maar u verwijt het mij wel, ik ik vraag u daarom mij dan aan te geven WAAR ik dat doe. Ik ben geïnteresseerd in discussie, u niet. U wilt alleen bevestigd zien wat u zelf al vindt, en als daar ook maar licht kritisch op gereageerd wordt, loopt u boos weg.
Maar ik houd hier inderdaad over op. U heeft de voorbeelden niet waar ik om vroeg, en dat gewoon eens een keer toegeven, ho maar.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2018 17:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Meta-communicatie...

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2018 22:23 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Tommy Robinson vertelt over zijn ervaringen in gevangenschap..

Tja, dat ie bij Fox News verschijnt, zegt ook al genoeg..
Gewoon een ambetant menneke.
BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2018 22:58 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Natuurlijk verschijnt hij bij Fox want die andere zenders laten hem niet aan het woord, of verdraaien hetgeen hij zegt. En dus?

BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2018 14:47 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Natuurlijk verschijnt hij bij Fox want die andere zenders laten hem niet aan het woord, of verdraaien hetgeen hij zegt. En dus?

Ah ja.. Natuurlijk.
Vrijheid van meningsuiting voor racisten en nazi's?
Bij FOX zijn ze daar gek genoeg voor.

Verder kan ik me wel voorstellen dat zo'n mafketel doodgezwegen wordt.
BerichtGeplaatst: Wo Aug 15, 2018 16:30 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Beste Ryan. U draait er op allerlei manieren omheen, maar ik begrijp dat u een voorstander bent van het verkrachten van minderjarige meisjes en van loverboy praktijken. U hebt geen dochters of nichtjes, begrijp ik dat goed.

BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2018 9:16 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Poendert schreef:
Beste Ryan. U draait er op allerlei manieren omheen, maar ik begrijp dat u een voorstander bent van het verkrachten van minderjarige meisjes en van loverboy praktijken. U hebt geen dochters of nichtjes, begrijp ik dat goed.

Waar haal je dat nu weer vandaan?
Ben je nu helemaal door aan het slaan?
BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2018 10:01 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Jullie slaan allebei door. Heel typisch voor de meeste discussies hier, schijtziek wordt ik ervan soms.

Oude(re) mensen zijn blijkbaar hopeloos geïndoctrineerd wanneer het gaat om links- vs rechts discussies. Beetje relativering of voortschrijdend inzicht, ho maar.

BerichtGeplaatst: Do Aug 16, 2018 10:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Helemaal mee eens.

De meeste huidige problematiek heeft ontzettend weinig te maken met traditioneel links/rechts denken. Beter is het om eens te stoppen met dat kadertjesdenken en de standpunten/argumenten gewoon te nemen zoals ze zijn.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2018 23:59 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Er wordt maar even over heen gestapt wat voor stront ik naar mijn kop gesmeten kreeg!

Het wordt wel bedenkelijk hier.

Had ook niks met links/rechts te maken.
BerichtGeplaatst: Za Aug 18, 2018 7:41 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ach, ben je nu op je teentjes getrapt? Very Happy

Kom op, wie kan uitdelen moet ook kunnen incasseren. Niet meteen gaan miepen!!

Ryan schreef:
Had ook niks met links/rechts te maken.

Jouw eagerness om mensen in de extreemrechtse hoek te plaatsen heeft daar weldegelijk mee te maken. Anderen nemen daar dan weer aanstoot aan. Je zegt letterlijk dat Robinson een "nazi" is die ze moeten "opsluiten."

Ik heb ook wel wat bedenkingen bij die kerel, maar zoo erg is het nu ook weer niet volgens mij.

Voor mij staat de vrije meningsuiting centraal hier. Zoals Cliff elders al terecht opmerkte, de daadwerkelijke maatstaf daarvan is het verdedigen van controversi├źle meningen, zoals ook die van Robinson. Of Alex Jones voor mijn part. Als er door zogenaamde rechtstaten voortdurend met twee maten wordt gemeten op dat vlak dan hebben we toch echt een probleem, ongeacht of die persoon en/of zijn mening je nou aanstaat of niet.

BerichtGeplaatst: Za Aug 18, 2018 8:43 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik begrijp dat de kinderverkrachters in Engeland uit de islamitische hoek komen. De islam durft men ook in Engeland niet aan te pakken, net zo min als hier in NL.
Om als regering toch te laten zien en te suggereren dat men niet over zich laat lopen, komt men met een typische primaten oplossing. Als men de echt gevaarlijke tegenstanders niet durft aan te pakken zo leert de chimpansee, grijpt men een andere persoon waartegen men wel is opgewassen. Dit fenomeen waar men O-Europa nog niet intrapt, is nu in heel W-Europa aan de gang. (moet O-Europa straks onze beschaving redden?)
Men pakt hier als regering bv met veel vertoon van macht motorclubs of nu ook christelijke verenigingen als de Jehova Getuigen aan om hun macht te tonen, Het echte kwaad, de islam die vruchtbaar in sommige wijken woekert, kijkt men voorbij.
Nu kan het klootjesvolk toch zien is hun idee, dat wij hier in W-Europa worden geregeerd door dappere, soms weliswaar dronken, maar wel doortastende leiders.
Trap daar maar lekker in.

BerichtGeplaatst: Za Aug 18, 2018 8:53 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Poendert schreef:
Ik begrijp dat de kinderverkrachters in Engeland uit de islamitische hoek komen.

En anderen hebben dan weer de neiging om alles maar exclusief in de schoenen van islam te schuiven..

En dat notabene in GB, waar het stikt van de pedofielen onder de hoogste maatschappelijke (ja blanke) klasse. Ik durf te wedden dat de House of Lords er vol mee zit. De BBC zorgt er wel voor dat ze de hand boven het hoofd gehouden worden. Rolling Eyes

Rare jongens die Britten.

Ja de grotendeels islamitische "grooming gangs" zijn ook een heel groot probleem, dat spreekt voor zich.

Zo, nu ben ik klaar met preken.

Weerwoord forum index » Buitenland