Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Europese Zaken » Timmermans is knettergek. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 25, 26, 27  Volgende
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 07, 2018 14:00 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Ryan

Lampje schreef:
Ik ben het met u eens dat zijn toespraak in de VN over de MH17 erg voorbarig was, en dat hij daar de plank behoorlijk mis sloeg. Maar verder kan ik toch niet veel feitelijkheden vinden die de integriteit van deze man aantasten of diens hypocrisie zouden aantonen. Daarentegen ontwaar ik wel veel kabaal rondom zijn persoon, niet alleen van u overigens.
In rechtse kringen heet zoiets demoniseren, heb ik geleerd. (Maar dat geldt hier dan natuurlijk weer niet....over hypocrisie gesproken)
Ik lees veel over wat men hier vindt van Timmermans, maar ik mis toch de nodige feitelijke onderbouwing, het merendeel zijn aannames en interpretaties van zijn vermeende foute bedoelingen.

In rechtse kringen... Woehaaa...
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Mei 07, 2018 14:46 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Ik ben het met u eens dat zijn toespraak in de VN over de MH17 erg voorbarig was, en dat hij daar de plank behoorlijk mis sloeg.

Waarom dacht u dat Timmermans die speech hield? En waarom zat er een snik in zijn stem?
Omdat hij een opportunist is die zijn kans schoon zag om een wit voetje te halen om zo een goed baantje te scoren.
En al het andere wat ik zei (over zijn poging om de man bij de PvdA te worden, om bij ons in Maastricht gouverneur te worden, enz.) was allemaal baantjesjagerij.
Timmermans is een beroepspoliticus en dat zijn de ergste.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 07, 2018 15:57 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:
Ik ben het met u eens dat zijn toespraak in de VN over de MH17 erg voorbarig was, en dat hij daar de plank behoorlijk mis sloeg.

Waarom dacht u dat Timmermans die speech hield? En waarom zat er een snik in zijn stem?
Omdat hij een opportunist is die zijn kans schoon zag om een wit voetje te halen om zo een goed baantje te scoren.

Hm....ik denk eerder omdat hij nogal primair vanuit de emotie reageerde zonder zich eerst goed te informeren. Dat was bepaald onhandig,later kwam daar nog die blunder bij over dat zuurstofmasker.
Mijn idee is dat hij geneigd is om te snel voor zijn beurt te spreken. Ik trek daar echter niet de conclusie uit dat hij dit doet vanuit opportunistisch motief om zich zo te vergewissen aan een goed baantje. Denk eerder dat het een eigenschap is die past bij zijn karakter, wat in zijn positie niet erg slim is.

Laatst aangepast door Lampje op Ma Mei 07, 2018 19:30, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Mei 07, 2018 16:30 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Ryan

Ach Timmermans is gewoon een rechtse bal gehakt. Net zo iemand als Lampje.
Lult overal over, maar begrijpt er niks van.

Kijk, het is duidelijk dat Timmermans in het hoekje van de Globalisten zit, rechts gespuis dat de baas wil spelen.
Dat wordt niet begrepen door de Fortuyn/Wilders kliek, die geprogrammeerd is om alles wat niet in straatje past "links" te noemen.
Voorwaar, ik zeg U. De ultieme leugen. Fortuyn en Wilders zijn altijd een bijwagen van de VVD geweest. De misselijkmakende rechtse korps ballen club van Nederland.

Hoe komt dat? En waar komt het vandaan?

Voor de oorlog waren er partijen, de voorgangers van wat nu de VVD, CDA en PvdA zijn.
Deze partijen zagen wel wat in het corporatisme. Is dus een rechtse ontkenning van de klassenstrijd.

De VVD staat als liberaal te boek in de media, en dat is een pertinente leugen.
De PvdA staat als Sociaal Democratisch in de annalen, en dat is ook bezijden de waarheid.
Het CDA is al lang niet meer christelijk. Integendeel, hier gaat men zich graag te buiten aan oorlogszucht, en het anderen de wil proberen op te leggen.

Alle andere partijen zijn dan weer ontstaan uit die grote drie. Al met al, overal dezelfde treurige rechtse klote mentaliteit.
Met een halleluja voor de almachtige overheid, met de Oranjes als hoogste orgaan van de Haagse dievenbende.
BerichtGeplaatst: Di Mei 08, 2018 5:11 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Lampje schreef:
Ik ben het met u eens dat zijn toespraak in de VN over de MH17 erg voorbarig was, en dat hij daar de plank behoorlijk mis sloeg. Maar verder kan ik toch niet veel feitelijkheden vinden die de integriteit van deze man aantasten of diens hypocrisie zouden aantonen. Daarentegen ontwaar ik wel veel kabaal rondom zijn persoon, niet alleen van u overigens.
Ik lees veel over wat men hier vindt van Timmermans, maar ik mis toch de nodige feitelijke onderbouwing, het merendeel zijn aannames en interpretaties van zijn vermeende foute bedoelingen.

Dacht anders dat deze 'n niet onbelangrijke rol gespeeld heeft in het toelaten dat Europa recentelijk overstroomd is en nog aan het worden is door enorme massa's exotische migranten die niet hierheen hoefden te vluchten omdat ze elders al 'n vluchtelingenopvang hadden gevonden, c.q. 't in hun eigen gebied best konden rooien, maar desondanks hierheen kwamen om 't in economisch opzicht nóg beter te krijgen.
Er wordt gefluisterd dat dit soort ontwikkelingen van Europese bestuurlijke zijde niet tegengehouden zijn omdat ze impliceerden dat dientengevolge grote bedragen aan overheidsgeld naar het bedrijfsleven in de diverse landen toe zouden vloeien.
Nu inmiddels de weerstand ertegen alsmaar sterker wordt, staat daar opeens iemand te orakelen dat de Europese volkeren dit zullen moeten blijven slikken, omdat ze anders met oorlog geconfronteerd zullen worden.
Dat klinkt dreigend, maar tot nu toe is voor zover dezerzijds bekend nog op geen enkele manier duidelijk gemaakt wat dat dan voor oorlog zou kunnen zijn.
Ervan uitgaande dat dit ook niet duidelijk gemaakt zal kunnen worden dient zich de conclusie aan dat hier 'n nogal kwalijke vorm van demagogie bedreven wordt.
-
BerichtGeplaatst: Di Mei 08, 2018 8:57 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Hm....ik denk eerder omdat hij nogal primair vanuit de emotie reageerde zonder zich eerst goed te informeren.

Welnee! Het was een toneelstukje dat helemaal gearrangeerd was.

BerichtGeplaatst: Di Mei 08, 2018 19:32 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:
Hm....ik denk eerder omdat hij nogal primair vanuit de emotie reageerde zonder zich eerst goed te informeren.

Welnee! Het was een toneelstukje dat helemaal gearrangeerd was.

We zullen het nooit weten, meneer Van Es. Maar de stelligheid waarmee u uw aannames als onaantastbare waarheid verkondigt, kan ik niet delen. Misschien hebt u gelijk, maar u heeft hier geen enkel bewijs voor. Ik houd het dus vooralsnog op mijn eigen stelling, die mij waarschijnlijker lijkt.
Wellicht heeft het te maken met hoe we zelf als persoon in elkaar zitten, waarmee ik meer uit ga van iemands goede intenties dan u. En zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, is het niet ?

BerichtGeplaatst: Di Mei 08, 2018 22:35 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Boosoog

.
Het is weerzinwekkend hoe Timmermans Polen de maat wenst te nemen over de aldaar op handen zijnde wetswijzigingen die volgens hem ondemocratisch zijn.
Tenslotte is hijzelf nog steeds onderdaan van Nederland waar democratie een farce is en de bevolking door de staatsomroep en de mainstream media voortdurend worden geïndoctrineerd en de autochtone bevolking wordt gediscrimineerd ten opzichte van de nieuwkomers.
Die grote bek past hem niet.

.
BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2018 12:50 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Loetje

Voor wie zich afvraagt of het nog gekker kan: Ja, dat kan.

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/10/longread-eu-wet-leidt-het-einde-van-de-fotografie-in-u-zult-niet-geloven-wat-de-eu-van-plan-is/

BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2018 17:45 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Loetje schreef:

Heb de wet nog niet bekeken, maar wellicht kan 't enig soelaas bieden wanneer er digitale camera's in de handel komen die niets anders doen dan de foto vastleggen en dus geen andere gegevens zoals tijd en plaats.

Verder zal er wellicht 'n uitzondering gemaakt zijn of kunnen worden voor gevallen waarbij foto's of filmpjes van belang kunnen zijn voor de opsporing van strafbare feiten.
-
BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2018 21:44 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

"Europe must accept Diversity or face War"

Reactie:

Naturally Europe is very divers of it's own.

But since this natural diversity of peoples has been and still is being frustrated seriously by unionists, especcially these last mentioned are trying to make the resulting uniform picture of European peoples accept a very unnatural kind of diversity.

It definately would be more obvious to restore their natural diversity as soon and as far as possible.
-
BerichtGeplaatst: Vr Mei 25, 2018 9:48 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Vr Mei 25, 2018 9:51 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Vr Mei 25, 2018 12:30 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

IJzersterk! Very Happy

Wat ik zelf al vele malen over mijzelf heb gezegd: ik eet couscous, falafel, pizza, spaghetti carbonara, kip, braadworst, schnitzel of shoarma en drink een biertje, wijn, koffie of water.
Kortom, ik eet en drink alles. Maar die stugge religieuze zuurpruimen willen alleen maar hun eigen eten en drinken. Dus wie is hier nou multicultureel? Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Mei 25, 2018 19:49 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:

Kortom, ik eet en drink alles. Maar die stugge religieuze zuurpruimen willen alleen maar hun eigen eten en drinken. Dus wie is hier nou multicultureel? Very Happy

Dat klopt, maar laat die mensen toch. Het zal mij aan m'n reet roesten of er mensen zijn die uit religieuze motieven geen bier drinken of varkensvlees eten. Die keuze is aan hen en ik heb daar geen last van.
Sterker nog: doordat ze het niet drinken en eten kopen ze het ook niet, en dat verkleint de kans dat ik misgrijp bij de Jumbo.

BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2018 6:21 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Op zich is het plaatje ook wel een beetje vertekend natuurlijk...

Of je nou in de VS bent, in Europa, In Zuid-Amerika, in Azië of in Australië: je zult overal mensen vinden in de outfit 'spijkerbroek, T-shirt' en sportschoenen.

BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2018 8:15 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Ook dat klopt, maar ik snap niet waarom men zich zo druk maakt om de gewoonten van een ander zolang je daar zelf geen last van hebt. Leven en laten leven.
Als die vrouwen in de smorende hitte met een zwarte tent over hun lijf willen lopen, is dat hun zaak. Zolang mijn eigen vrouw het maar niet doet. En die doet dat niet, kan ik u verzekeren.

BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2018 8:45 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Poendert

Timmermans is niet knettergek. Timmermans heeft een carriere voor zichzelf vastgesteld. Dat carrièrepad heeft hij al decennia geleden uitgedoktert en dat volgt hij tot de laatste letter.
Zonder EU, Links of PVDA had de man geen carriere of toekomst. Als de VVD destijds meer kansen had geboden was hij op rechts begonnen met zijn politieke carriere.
Maar voor hetzelfde geld was hij via de Shell of de milieubeweging naar boven geglibberd want elk handvat naar de top wordt benut. Nu Juncker nog aan de kant schuiven.
Ik sprak een tiental jaren geleden een carriere-klimmer die via de militaire tak zijn hemel wilde bereiken. Hij was Kapitein maar had overplaatsing gevraagd naar een dienst die hem minstens tot overste zou tillen. Het einddoel via weer een andere dienst bracht hem de generaals titel volgens zijn beleving.
Maar daarna werd ons leger nagenoeg opgedoekt. Datzelfde zal Timmermans niet gebeuren.

BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2018 9:09 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2018 9:15 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Loetje

Frans Timmermans spreekt: This is who we are.

Our Union is based on the tripod of democracy, human rights and the rule of law. Through European history, we know that if we abandon one of the legs of the tripod, the whole tripod will topple.
    Never one can be used against the others if we do not want to revisit the horrible mistakes of our past.

https://europa.eu/european-union/about-eu/history_en

En hier wil Frans Timmermans nog oneindige ladingen meer van in Europa. Is this who we are?

En dit is dan de vrede die de EU hiermee brengt.

BerichtGeplaatst: Za Mei 26, 2018 20:38 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Op zich is het plaatje ook wel een beetje vertekend natuurlijk...
Of je nou in de VS bent, in Europa, In Zuid-Amerika, in Azië of in Australië: je zult overal mensen vinden in de outfit 'spijkerbroek, T-shirt' en sportschoenen.

Dat wel, maar in wezen gaat 't hier niet over outfit. 't Gaat hier over de grote diversiteit die er van nature bestaat tussen de Europese volkeren.
En dan hoeft nog geen eens gewezen te worden op het verschil in uiterlijk en temperament tussen lichtblonde en -huidige Skandinaviërs enerzijds en zwartharige, bruinhuidige Spanjaarden anderszijds.
Alleen al tussen Spanjaarden en Italianen bijvoorbeeld bestaan (van nature) dermate grote verschillen in uiterlijk, maar vooral ook in temperament en volksaard, dat de poging om dergelijke heel andere identiteiten tezamen met nog veel verschillender andere in een en hetzelfde hokje te stoppen weinig anders genoemd kan worden dan met de klompen door de porseleinkast denderen.

Zeker zijn in de loop der jaren veel leden van Europese volkeren geëmigreerd naar 'n ander Europees land; denk bijvoorbeeld aan de vele Zuid-Europese mijnwerkers die in Nederland of België terecht zijn gekomen.
Verder zijn ook in nagenoeg alle Europese landen grote aantallen niet-Europeanen aanbeland.
Maar de aanwezigheid van deze beide onzuivere elementen houdt bij lange na niet in dat Europa inmiddels 'n migranten-werelddeel is zoals de VS en dus ook op eenzelfde unitaire leest geschoeid zou kunnen worden als dat land.
Dacht dat er zelfs geen enkel Europees land is, waar meer allochtonen woonachtig zijn dan autochtonen.

En als 't goed is zal dat ook nooit gaan gebeuren.
Alleen wanneer het stelsel van de natuur (of zo men wil de schepping) in een zo groot mogelijke mate in stand gehouden c.q. hersteld wordt zal de mensheid namelijk 'n redelijke kans maken in 'n leefbare situatie te kunnen (blijven) bestaan.
Het alsmaar verder wegstrepen van verschillen en nuances die van nature bestaan tussen de diverse volkeren is echter 'n activiteit die straal de andere en dus verkeerde kant uit gaat.
Hoe vaak eerder is al niet gepoogd heel Europa tot één gebied onder het bestuur van één heerser om te vormen?
Romeinen, Carolus, wat niet nog allemaal; en altijd weer werd 't 'n mislukking.
Niemand kan het stelsel van de natuur veranderen.
't Is dan ook veel verstandiger om dat soort pogingen te staken en juist te gaan werken aan de restauratie van
het eigenlijke Europa in heel z'n wonderbaarlijke eigen diversiteit van bevolkingen, hetgeen inderdaad impliceert dat vreemde elementen er in even zo grote mate geweerd dienen te worden als dat gebeurt in de andere continenten die in overgrote mate bewoond worden door hun natuurlijke bevolking.
-
BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2018 14:05 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
Als die vrouwen in de smorende hitte met een zwarte tent over hun lijf willen lopen, is dat hun zaak.

Ja, maar daar heb ik wel een beetje vragen bij... of die vrouwen dat echt wel willen. Ik denk dat ze sowieso geen keus hebben.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2018 16:23 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Dat is zo. Zeker in landen als Saoedi-Arabië, één van de ergste dictaturen die er is en waar wij zaken mee doen. Want ja, olie is kennelijk belangrijker dan mensenrechten als dat zo uitkomt.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2018 16:36 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Soms is het net monopoly spelen... iedereen wil 'Kalverstraat'. Het is een geopolitieke strijd om grondstoffen en met name energie.

Dat stoort mij ook zo aan de discussie over normen en waarden. Wij (het westen) hebben alle goede straten in het monopolyspel en raken die ook nooit meer kwijt. En vanuit die positie, met de dikke portemonnee en een overvloed aan grondstoffen en energie, beoordelen we de wereld. Soms zelf 'veroordelen' we de wereld.

Kom bij mij dan niet aan dat we vrijheid en democratie brengen wereldwijd. Daar gaat het ons echt niet om. Wij willen die Kalverstraat... en ik weet ook zeker dat wanneer we die Kalverstraat niet hebben, wij ons morele compas vér verlagen om alsnog die straat binnen te halen. We maken ons dan direct schuldig aan alle zaken die we veroordelen van de landen die 'Brink' en 'Dorpstraat' bezitten.

'Money makes the world go round'.

Het is niet anders.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 27, 2018 16:38 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Ryan

Tja, als je het over diversiteit hebt, binnen Nederland zijn de verschillen tussen de regio's al net zo groot als tussen Finland en Italië. Toch zijn er hier nog genoeg op dit forum die er van overtuigd zijn, dat Nederland uit één volk bestaat. Dat is regelrechte kwats.

Het plaatje slaat trouwens helemaal nergens op, want niemand in Nederland loopt nog als een Urker boer of boerin over straat. Kom dan niet aan met een vertekend beeld van andere Europese landen!
En wat helemaal belachelijk is, is het plaatsen van alleen maar boerka's. Ook in moslim landen zijn die een uitzondering!
Ik durf zelfs te stellen, dat het allemaal laster en propaganda is.
Hooguit lopen er in Nederland wat vrouwen zo bij, als reactie op de anti-islam houding van de Hollanders.
Hier in Brabant heb ik ze nog nooit gezien.
Timmermans is knettergek.
  Weerwoord forum index » Europese Zaken