Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Wat heet Koningin? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Dec 01, 2020 0:44 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Tactiek, Heel hard schreeuwen wat kiezers willen horen .

De PvdA wil pandjesbazen die vijf of meer panden bezitten verplichten om inkomstenbelasting te betalen "Woningen zijn om in te wonen, niet om te verzamelen (Jesse v Klaveren lees je mee ?)

Waar PdvA over zwijgt – wijzelf wensen woon belasting (schijnheilige PvdA hypocrieten schuiven de eigen smoezen in de schoenen van Prins Bernhard ) !
Amsterdamse Asscher wil zelf achterbaks een ‘Lodewijk Asscher’ belasting invoeren – uitgezonderd zijn achterban clan Amsterdamse belasting ontduikers de beste banen voor zichzelf bij elkaar zwetsen .
Zonder rode kaart.... zou ik de politieke PvdA gangster bende zelfs in het graf voor 'verrot' uitschelden en niet Prins Bernhard die net als 1000e investeerders niks doen wat niet verboden is .
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Dec 01, 2020 11:11 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

O, het gaat mij helemaal niet om de PvdA en al helemaal niet om Asscher, want iemand uit zo'n foute familie vertrouw ik per definitie niet.

Het gaat mij om het gegeven dat een lid van de koninklijke familie op een uiterst bedenkelijke wijze zaken bedrijft en dat daar kennelijk niks over gezegd mag worden.

BerichtGeplaatst: Di Dec 01, 2020 11:45 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Leden van koninklijke familie investeren ook in zaken waar elite Nederlanders alles over zeggen.

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?t=14715&start=0
BerichtGeplaatst: Di Dec 01, 2020 18:03 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:

Het gaat mij om het gegeven dat een lid van de koninklijke familie op een uiterst bedenkelijke wijze zaken bedrijft en dat daar kennelijk niks over gezegd mag worden.

Helemaal mee eens.

BerichtGeplaatst: Di Dec 01, 2020 23:01 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

[Helemaal mee eens.]

Kan je aangeven waarom kennelijk niemand iets over een lid van onze koninklijke familie mag zeggen, daar mee eens bent ?
En Poetin die van niemand geen kritiek duld die je dat wel verwijt ?
BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2020 9:16 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik begrijp de vraag niet. Kun je het anders formuleren?

BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2020 10:07 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

1 Tedje Van Es Het gaat mij om het gegeven dat een lid van de koninklijke familie op een uiterst bedenkelijke wijze zaken bedrijft en dat daar kennelijk niks over gezegd mag worden.

2 Lampje = Helemaal mee eens.

3 10 milj ....Kan je aangeven waarom kennelijk niemand iets over een lid van onze koninklijke familie mag zeggen, daar mee eens bent ?
En Poetin...................... ?
BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2020 12:29 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt. Je formuleert het ook niet anders, je hebt precies dezelfde zin geschreven.

De prins zelf vindt dat Asscher slecht over hem praat. De prins vindt het dus kennelijk niet goed dat er iets over zijn bedenkelijke manier van zakendoen gezegd wordt. En ongetwijfeld zullen er nog wel een aantal aanhangers van de Oranjes zijn die het met de prins eens zijn. Die vinden dus dat je er niets van mag zeggen.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2020 15:21 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Het gegeven – kennelijk niemand (belangrijker = wie het zegt ) Asscher, die Wilders in Marokkanen discussies uitmaakt voor populistische opportunist .... nu de toevallige familienaam, prins Bernhard zelf populistisch misbruikt voor eigen Asscher zetel gewin.

Prins Bernhard ben ik niet alles mee eens, alleen ' iedereen 1 principieel ' populist Asscher die met eigen joden streken geen recht van spreken meer heeft .
BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2020 18:03 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik begrijp oprecht niet wat u bedoelt, meneer.
De heer Van Es heeft u ook al om opheldering gevraagd, maar u hult zich in mistig taalgebruik. Is dat een bewuste strategie en zo ja welk doel beoogt u hiermee te bereiken ? Of is dit uw manier van debatteren ? Dan vrees ik dat u meer mensen zult treffen die u niet kunnen volgen.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2020 20:46 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Niet iedereen is begrijpen gegeven !
gegroet .

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Wo Dec 02, 2020 21:46, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2020 21:38 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Als u iets wilt zeggen, doe dat dan in normaal Nederlands en niet in warrig koeterwaals.
Ik haak af. Goedenavond.

BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2020 11:14 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

10 miljoenste schreef:
Prins Bernhard ben ik niet alles mee eens, alleen ' iedereen 1 principieel ' populist Asscher die met eigen joden streken geen recht van spreken meer heeft .

Zoals ik al zei gaat het mij helemaal niet om wat Asscher vindt en zegt. Het gaat mij om de dubieuze handel en wandel van deze prins.

BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2020 15:06 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Warrig koeterwaals verhaal .

De PvdA blijkt weer eens een paar kilo boter op het hoofd te hebben : deze week kondigde de partij heel stoer de ‘Prins Bernhard belasting’ aan, om iets te doen aan het voortwoekerende probleem met huisjesmelkers. Maar de beweging lijkt zélf een grote sponsor van de portemonnee van diezelfde Prins Bernhard geweest.

Wat wil het geval? Een krant heeft onderzocht hoe serieus we het PvdA voorstel moeten nemen tot het invoeren van een Prins Bernhard belasting, een fiscale maatregel om iets te doen aan het probleem dat steeds meer huizen in het bezit komt van opportunistische particuliere opkopers, die de huizenprijzen alleen maar verder omhoog jagen.
Toch wist de vastgoedprins een aardige morele overwinning te boeken, Want de PvdA kan nog wel zo links activistisch stelling nemen tegen Bernhard; ze blijken in de praktijk zélf een aardige duit in zijn oranje zakje gedaan te hebben:
De PvdA komt met een ’prins Bernhard belasting’, maar nog niet zo lang geleden huurde de partij zelf van het bedrijf waar Bernhard van Oranje mede eigenaar van is.
Het gaat om een oud bankkantoor in Amsterdam West, waar de PvdA in 2016 haar partijkantoor naartoe verhuisde.”

Behalve dat we Prins Bernhard weer eens goed leerden kennen (als een aasgier zonder vermogen tot zelfkritiek), lieten ook onze rode vrienden van de PvdA zichzelf weer eens kostelijk in de kaarten kijken (als een partij vol opportunistische hypocrieten). De verkiezingscampagne moet nog komen, dit worden vier kostelijke maanden!
BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2020 19:10 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
10 miljoenste schreef:

Zoals ik al zei gaat het mij helemaal niet om wat Asscher vindt en zegt. Het gaat mij om de dubieuze handel en wandel van deze prins.

Exact !

BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2020 19:15 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

10 miljoenste schreef:
Warrig koeterwaals verhaal .

De PvdA blijkt weer eens een paar kilo boter op het hoofd te hebben : deze week kondigde de partij heel stoer de ‘Prins Bernhard belasting’ aan, om iets te doen aan het voortwoekerende probleem met huisjesmelkers. Maar de beweging lijkt zélf een grote sponsor van de portemonnee van diezelfde Prins Bernhard geweest.

Wat wil het geval? Een krant heeft onderzocht hoe serieus we het PvdA voorstel moeten nemen tot het invoeren van een Prins Bernhard belasting, een fiscale maatregel om iets te doen aan het probleem dat steeds meer huizen in het bezit komt van opportunistische particuliere opkopers, die de huizenprijzen alleen maar verder omhoog jagen.
Toch wist de vastgoedprins een aardige morele overwinning te boeken, Want de PvdA kan nog wel zo links activistisch stelling nemen tegen Bernhard; ze blijken in de praktijk zélf een aardige duit in zijn oranje zakje gedaan te hebben:
De PvdA komt met een ’prins Bernhard belasting’, maar nog niet zo lang geleden huurde de partij zelf van het bedrijf waar Bernhard van Oranje mede eigenaar van is.
Het gaat om een oud bankkantoor in Amsterdam West, waar de PvdA in 2016 haar partijkantoor naartoe verhuisde.”

Behalve dat we Prins Bernhard weer eens goed leerden kennen (als een aasgier zonder vermogen tot zelfkritiek), lieten ook onze rode vrienden van de PvdA zichzelf weer eens kostelijk in de kaarten kijken (als een partij vol opportunistische hypocrieten). De verkiezingscampagne moet nog komen, dit worden vier kostelijke maanden!

Dit is een duidelijk verhaal. En ik ben het zeer met u eens dat de PvdA kilo's boter op het hoofd heeft om redenen die u hier noemt.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 04, 2020 9:19 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

En ik heb Asscher niet nodig om te weten dat die prins fout is.

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2020 11:33 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
Het vertrouwen in koning Willem Alexander is dit jaar flink gedaald. In april van dit jaar had nog 76 procent van alle Nederlanders tamelijk veel of veel vertrouwen in de koning, in december is dat nog maar 47 procent.

Nederlanders zijn ook minder tevreden over het functioneren van de koning. In april was 67 procent (heel) tevreden met het functioneren van Willem Alexander, nu is dat nog 51 procent...

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2362328 vertrouwen in koning fors gedaald.html

Tja, steeds meer mensen beginnen zich aan deze domme man te ergeren. En terecht, natuurlijk.

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2020 12:28 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Dat de huizenprijzen exploderen ligt niet aan Prins Bernhard, maar aan de overbevolking in dit land. Elk jaar komt hier een bevolking gelijk aan het inwoners getal van Zwolle bij. Als je centen hebt kun je ook daar aan verdienen.
De ruimte raakt op, evenals de vrije ontplooiing voor onze bewoners door gebrek aan die vrije ruimte. Creativiteit komt alleen nog tot uiting in de criminaliteit cijfers.
Hier zijn wetenschappelijke onderzoeken naar verricht, oa door prof Lorenz.
Daarbij bleek dat dieren, bv muizen/ratten/aapjes/kraaien zich als de bevolking in hun omgeving boven een bepaald aantal inwoners steeg, de dieren steeds asocialer werden. Moeders lieten hun jongen in de steek en misdroegen zich seksueel, de mannetjes gingen de buurvrouw, familie of willekeurige voorbijgangsters verkrachten, en gezamenlijk werden overvallen gepleegd op andere families.
Een wet van Meden en Perzen. Waar ken ik dat toch van?
Dus iedereen weet wat ons nog meer te wachten staat.

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2020 16:16 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik vrees dat u met uw onvoorwaardelijke liefde voor het koningshuis van Oranje Nassau zo langzamerhand in de minderheid begint geraken.
Die te dikke troonprinses wordt geen koningin. Tegen die tijd hebben we deze ondemocratische flauwekul afgeschaft, mede door toedoen van hun eigen arrogante gedrag.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 04, 2021 12:00 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Heeft iemand Javier Guzman gezien?

Spoel even door naar 9 minuten. Daar krijgt het koningshuis een niet mis te verstane veeg uit de pan.

https://www.youtube.com/watch?v=2YgXHGx Ag8

Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Jan 04, 2021 19:08 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Hier nog iets aanverwants:

https://www.youtube.com/watch?v=uCbQMWeVhW4

(Vanaf ongeveer minuut 1.55)

BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2021 10:08 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Duitsers! Laughing Laughing

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 12:07 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

En weer is onze onvolprezen koning in het nieuws.

https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/uit documenten blijkt kroondomein gesloten om koninklijke jacht

Het is toch niet te geloven wat het koningshuis zich allemaal meent te kunnen permitteren!

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 16:57 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

BNN/ VARA ?

Weerwoord forum index » Actualiteiten