Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Wat heet Koningin? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2020 17:55 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Juridisch misschien niet, maar volgroeid is ze ook niet.

Het is de wet die telt en voor de wet is ze volwassen.

Quote:
Je draait het om Tedje. Jij vindt juist dat omdat ze een prinses is dat je er iets van mag zeggen. Ik neem tenminste aan dat je niet zo onbeschoft bent tegenover andere 18 jarige meisjes.

Ik draai niks om. Een bescheiden te dik 18 jarig meisje zal ik niks voor de voeten werpen, maar een telg uit een dubieus koninklijk geslacht, dat op grond van manipulatie en ondemocratische rechten aan het hoofd van dit land staat en die zelf voor 1,5 miljoen per jaar voor de jeugd een voorbeeldfunctie heeft, krijgt van mij de volle laag.

Quote:
Trouwens, primair zijn niet de kinderen maar de ouders verantwoordelijk. Ga maar tegen Lex & Max klagen dat je hun kind te dik vindt dan.

Denk je dat die daar niks van meekrijgen? Ik denk het toch echt van wel. Onze te dikke LBO koning is wel een beetje dom, maar zo dom nou ook weer niet.

Cliff schreef:
Tenenkrommend hoe een vieze oude 62 jarige man schrijft over de seksuele kenmerken van een 16-jarige. Dikke vette pedo-alert.

Laat me niet lachen, Cliff! Brusselmans is geniaal en legt precies de vinger op de zere koninklijke vetplek. Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2020 18:13 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Haha, heb je zijn vriendin al eens gezien Cliff? Die is ook ongeveer van die leeftijd. Nou vooruit, iets ouder maar erg veel scheelt het niet.

Yep, inderdaad te dik.

Very Happy

BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2020 18:30 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

De partner van Brusselmans is 27.

https://www.hln.be/showbizz/lena-27-over-seks-met-herman-brusselmans-61-vrijen-met-hem-is-tien-keer-opwindender-dan-met-iemand-van-mijn-leeftijd~a3338497/

Tja, daar zou ik ook liever mee vrijen dan met die koninklijke papzak van 18. En ik denk dat Herman dat ook vindt.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2020 19:27 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Plaats even een foto van uw eigen trijter. Dan kunnen we aan de vriendin van Brusselmans vragen of zij op basis daarvan ook graag met u wil vrijen.
Als uw kop hetzelfde niveau heeft als uw bijdragen, acht ik die kans overigens klein.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 18, 2020 19:41 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Het is de wet die telt en voor de wet is ze volwassen.

Prima... maar ik heb mijn bedenkingen bij een volwassen vent die 18 jarige meisjes afbrandt omdat ze wat zwaar zijn.

Quote:
Ik draai niks om. Een bescheiden te dik 18 jarig meisje zal ik niks voor de voeten werpen, maar een telg uit een dubieus koninklijk geslacht, dat op grond van manipulatie en ondemocratische rechten aan het hoofd van dit land staat en die zelf voor 1,5 miljoen per jaar voor de jeugd een voorbeeldfunctie heeft, krijgt van mij de volle laag.

Haha, waarmee je exact bewijst wat ik zeg. Je valt haar aan juist omdat ze een prinses is. Ik verdedig haar omdat ze een kind is als ieder ander. Vervolgens draai je het argument om. Herkenbaar.

Quote:
Laat me niet lachen, Cliff! Brusselmans is geniaal en legt precies de vinger op de zere koninklijke vetplek. Laughing

Ik ook: 't is een pedo. Want je zegt zelf 'het is de wet die telt'. En toen hij dat schreef, was ze duidelijk minderjarig (16). Pedo alert!

BerichtGeplaatst: Za Sep 19, 2020 4:27 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

In elk geval is 't zo dat wanneer ze elk jaar wat minder uitkering zouden krijgen dan nog wat meer de kans aanwezig is dat ze vanzelf ook wat minder gaan eten.

Daar lijkt in 'n geval als dit wel over gepraat te mogen worden omdat overgewicht zoals alom bekend nogal wat extra gezondheidsrisico's met zich meebrengt, zeker ook nu in de tijd van corona.

Dus als er belastingbetalers zijn die willen voorkomen dat alles wat ze al hebben meebetaald aan opleiding en educatie van de betreffenden weggegooid geld zal worden, dan mogen ze hun ongerustheid hierover toch wel laten blijken, eventueel vergezeld van 'n advies om er op 'n bepaalde manier wat aan te gaan doen.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Sep 19, 2020 9:18 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
In elk geval is 't zo dat wanneer ze elk jaar wat minder uitkering zouden krijgen dan nog wat meer de kans aanwezig is dat ze vanzelf ook wat minder gaan eten.

Volgens mij is dat feitelijk juist omgekeerd: mensen met lagere inkomens hebben over het algemeen een hoger BMI.

BerichtGeplaatst: Za Sep 19, 2020 10:30 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Haha, waarmee je exact bewijst wat ik zeg. Je valt haar aan juist omdat ze een prinses is. Ik verdedig haar omdat ze een kind is als ieder ander. Vervolgens draai je het argument om. Herkenbaar.

Jij zegt dat ik de zaken omdraai en dat doe ik niet.

Quote:
Ik ook: 't is een pedo. Want je zegt zelf 'het is de wet die telt'. En toen hij dat schreef, was ze duidelijk minderjarig (16). Pedo alert!

Flauwekul! Jij kunt toch ook tussen de regels door lezen wat hij allemaal bedoelt?
Hij is een schrijver, een columnist, een delinquent maar hij is geen pedo omdat hij die vette Hollandse kroonprinses te kakken zet,

BerichtGeplaatst: Za Sep 19, 2020 15:07 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Stevige Hollandse meid.

Nou, Hollands?

Dat valt nog te bezien.

Qua roots is er sowieso al weinig of niets Hollands bij; immers Duits/|Argentijns.

En qua uiterlijk is 't ook niet uitgesproken Noord-Europide; immers bruinogig en naar zich laat aanzien geblondeerd haar.
-
BerichtGeplaatst: Za Sep 19, 2020 15:14 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Wat ben jij zelf eigenlijk Natubico? Blond blauwe ogen?

BerichtGeplaatst: Za Sep 19, 2020 16:01 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Gaat 't hier niet om Roy(y).
BerichtGeplaatst: Za Sep 19, 2020 18:18 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Royy stelt u gewoon een normale vraag, hoor. Ik vind het onbeleefd dat u dit niet wilt beantwoorden.
Vooruit met de geit: bent u blond ? Blauwe ogen ? Nu willen we het weten ook !!!

BerichtGeplaatst: Za Sep 19, 2020 19:42 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Natubico heeft denk ik geen blond haar en blauwe ogen, anders had ie t wel gezegd. Betekent dat Natubico van zichzelf vindt dat ie hier niet thuishoort.

Ik heb wel (donker)blond haar en blauwe ogen, Natubico. Een echte Nederlander! (Of Saks zoals rooie Ryan zou zeggen, wortels gaan voorzover ik heb gezien allemaal terug naar het Overijssels Vechtdal, de IJsseldelta en wat Noord-Drenthen).

BerichtGeplaatst: Za Sep 19, 2020 21:49 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik heb ook blond haar en blauwe ogen. Ik heb mijn haar ingevet met ouderwetse brylceem, scheiding opzij en een lok schuins over mijn voorhoofd. Daarnaast ben ik snordragend, gewoon een klein snorretje onder mijn neus.
Ik vermoed dat de heer Natubico er ook zo uit ziet, alleen de lafaard durft het niet te zeggen. Waar bent u bang voor ? Een pak slag van Awaksi ? Roep mij dan maar, ik verbouw zijn kop wel als hij u lastig valt. Kom niet aan mijn mede weerwoorders.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 20, 2020 10:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Jij zegt dat ik de zaken omdraai en dat doe ik niet.

Jawel, want je komt met eerst met het argument 'En alleen omdat het een prinses is mag daar niks van gezegd worden' en als ik zeg dat dat niet klopt draai je het naar 'ik mag het zeggen juist omdat het een prinses is'.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 20, 2020 11:20 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

dubbel

Laatst aangepast door Tedje van Es op Zo Sep 20, 2020 11:31, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Sep 20, 2020 11:27 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Jawel, want je komt met eerst met het argument 'En alleen omdat het een prinses is mag daar niks van gezegd worden' en als ik zeg dat dat niet klopt draai je het naar 'ik mag het zeggen juist omdat het een prinses is'.

We praten langs elkaar heen.

Natubico schreef:
Nou, Hollands?

Ons koningshuis gedraagt zich zeer Hollands en ze worden ook door de Holanders het meest op handen gedragen. In de rest van het land is dat een stuk minder.

Royy schreef:
Wat ben jij zelf eigenlijk Natubico? Blond blauwe ogen?

Maakt dat wat uit in een discussie over de vraag of ons koningshuis wel echt Hollands is? Moeten de eigen roots aan bepaalde criteria voldoen om aan de discussie deel te nemen?
Ik ben geen Hollander, ik ben niet blond en heb geen blauwe ogen, maar ik ben wel autochtoner dan het hele koningshuis bij elkaar. Mag ik dan wel wat zeggen?

BerichtGeplaatst: Zo Sep 20, 2020 11:54 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:

Ik ben geen Hollander, ik ben niet blond en heb geen blauwe ogen, maar ik ben wel autochtoner dan het hele koningshuis bij elkaar. Mag ik dan wel wat zeggen?

Hoezo? Limburgers zijn toch ook halve Duitsers?

BerichtGeplaatst: Zo Sep 20, 2020 12:09 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Dat is niet te hopen voor de Duitsers.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 20, 2020 12:15 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Royy schreef:
Hoezo? Limburgers zijn toch ook halve Duitsers?

En dus autochtoon. Je maakt de bekende Hollandse denkfout.
Lang voordat er Hollandse koningen bestonden woonden wij Limbo's al in dit stukje land (dat toen helemaal niet bij Nederland hoorde). Wij zijn dus autochtoon.
Dat een Hollandse koning ons land ooit annexeerde doet daar niets aan af.

En kun je nu mijn vraag beantwoorden?

BerichtGeplaatst: Zo Sep 20, 2020 20:16 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Degene die de inheemse cultuur en identiteit eerbieedigt en zelfs deels overneemt behoort ingesloten te worden als medevaderlander ook al ware hij of zij gitzwart en kroesharig.

De rest is onzin vermengen doet iedereen.

Tot voorbeeld: (Ik haal Poendert aan)
Quote:
Links komt steeds vaker met de slogan dat de Indo,s na hun aankomst in Nederland massaal werden gediscrimineerd.
Dit is volslagen kwaadaardige onzin uit de linkse kiezertrekkers hoek.
De waarheid was dat Indo,s al snel als een uiterst nuttige aanwinst werden gezien, met een aantal door velen gewaardeerde personen van onze maatschappij, die niet anders werden behandeld dan een willekeurige Fries, Limburger of Zwarte kous. Waarvan ze in het huidige tijdsgewricht een niet te onderscheiden onderdeel zijn gaan vormen.
Personen als Anneke Gronlow, Wilders, of de Bleu Diamonds zijn daar een lichtend voorbeeld van, en van hun uitstekende integratie. Zo moet en kan het.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Zo Sep 20, 2020 22:47 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:

Dat een Hollandse koning ons land ooit annexeerde doet daar niets aan af.

Annexeerde? We hebben jullie gered uit de handen van de Duitse Bond. Anders was Limburg onderdeel van NRW geweest en meegesleept in twee bloedige wereldoorlogen. Zo bezien kun je dus zeggen dat het dankzij Holland is dat veel Limburgers nu leven.

Quote:
En kun je nu mijn vraag beantwoorden?

Oh vond t gewoon interessant. Natubico heeft t altijd over Noord-Europiden enzo, maar betwijfel of ie zelf wel zo Noord-Europidisch is.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 21, 2020 5:43 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Royy schreef:

Annexeerde? We hebben jullie gered uit de handen van de Duitse Bond. Anders was Limburg onderdeel van NRW geweest en meegesleept in twee bloedige wereldoorlogen. Zo bezien kun je dus zeggen dat het dankzij Holland is dat veel Limburgers nu leven.

Historisch gezien is dit correct. De hamvraag is echter of we thans blij moeten zijn met Limburg als onderdeel van ons Koninkrijk. Persoonlijk vind ik van niet, ik had deze uithoek graag cadeau gedaan aan onze Oosterburen.
Ik denk dat velen met mij er ook zo over denken.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 21, 2020 7:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:

Inderdaad: ik wijs jij jou op iets wat jij niet wilt erkennen Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Sep 21, 2020 8:20 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Tedje van Es schreef:

Inderdaad: ik wijs jij jou op iets wat jij niet wilt erkennen Very Happy

Wat erken ik niet?
Ik neem die dikke Hollandse prinses op de korrel. Een gewoon 18 jarig te dik kind zou ik nooit zo aanpakken. Die prinses is een publiek figuur en die vangen, zoals bekend, veel wind.

Royy schreef:
Annexeerde? We hebben jullie gered uit de handen van de Duitse Bond. Annexeerde? We hebben jullie gered uit de handen van de Duitse Bond. Anders was Limburg onderdeel van NRW geweest en meegesleept in twee bloedige wereldoorlogen. Zo bezien kun je dus zeggen dat het dankzij Holland is dat veel Limburgers nu leven.

Hahaha! Je laat het klinken alsof die Hollandse koning dit met voorbedachte rade heeft gedaan om ons te redden.
Het was destijds gewoon ordinair landjepik.

Quote:
Oh vond t gewoon interessant. Natubico heeft t altijd over Noord-Europiden enzo, maar betwijfel of ie zelf wel zo Noord-Europidisch is.

O? Jij reageerde op mijn bijdrage waarin ik stelde dat ik meer autochtoon ben dan het Hollandse koningshuis. Je reageerde daarop door te zeggen dat ik een reserve Duitser ben, dat de bijsmaak heeft van allochtoon zijn. En ik denk dat ik deze Hollandse denkfout goed recht heb gezet. Ik ben autochtoon.

Weerwoord forum index » Actualiteiten