Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Politiek tweedracht zaaien tussen mannen/vrouwen, bevolking.
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Politiek tweedracht zaaien tussen mannen/vrouwen, bevolking.
BerichtGeplaatst: Di Feb 06, 2018 12:21 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik zag een plaatselijke zender waar men volgens mij bewust probeerde weer tweedracht te zaaien, Protestanten tegen katholieken. Boeddhisten dat zijn ook geen lieverdjes.
Er gaat geen dag voorbij of de zogenaamde achterstand van vrouwen in het dagelijks leven worden aan de kaak gesteld. (zie Olongren aan de top. Waar is minister Ooievaar?)
De gekleurde medemens zit altijd in het verdomhoekje, zelfs als hij politie bedreigd met wapengeweld. Invaliden worden tekort gedaan omdat ze niet met 1 been de gewone marathon kunnen lopen. Transgenders? worden bespot door figuren met een pruik.
Wij, de boze blanke man roven volgens deugend Nederland ontwikkelingslanden leeg, enz, enz, enz.
Dit alles wordt ons meegedeeld door figuren met een jaarloon van boven de 100.000 euro,s, en geschonken huizen aan het strand. Ook een bewezen pedofiel of moordenaar heeft recht op een gelukkig leven.
Moet ik mij dat aantrekken? Ik betaal via Rutte ook al de meeste milieu belasting aan Groenlinks.
Zijn wij "Boze deugende blanke mensen" volledig doorgeslagen?
Hoe kan dit worden gestopt?

BerichtGeplaatst: Zo Feb 25, 2018 11:53 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Die tweedracht wordt tegenwoordig al gepland bij de jonge jeugd.
Spelletjes voor en van jongentjes worden geweerd. Indiaantje spelen, soldaatje, ontdekkingsreiziger, enz worden onmogelijk gemaakt. Geen bomhut bouwen. Te gevaarlijk.
Jongentjes zijn te ruw met hun spelletjes volgens meerdere studie,s door ?.
Abel Tasman, de scheepsjongens van de Bontekoe, Streepsnoet de grijze beer, waren mijn helden.
Zelfs het aanbod voor de lezende/filmende mens is veranderd.
In mijn jeugd las ik over dappere daden door ontdekkingsreizigers, avonturiers en fantasten gepleegd, SF. Films gingen over King-Kong, zeemonsters en draken die moesten worden overwonnen.
Daarna kwamen de Amerikaanse serie,s met ontploffende auto,s en vliegtuigen. Niet mijn ding.
Nu slaan brave meisjes van 45 kilo reusachtige kerels van 120 kilo moeiteloos verrot en drinken daarna een bier voordat ze terugkeren naar hun huisman.
Met mijn kleindochters komt het wel goed, maar wat moet er van mijn kleinzonen terechtkomen? Samen achter een bureau? Ik moet er niet aan denken.
Wie betaald ons leger. En wie verdedigd straks ons land? Zie Keulen, Parijs of Hamburg.

BerichtGeplaatst: Ma Feb 26, 2018 17:32 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Poendert schreef:
Ik zag een plaatselijke zender waar men volgens mij bewust probeerde weer tweedracht te zaaien, Protestanten tegen katholieken.

Plaatselijke zender...hum.... in de Bijbelbelt....dit probeert u al maanden lang....

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie