Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Schedelmeten behoort terug bij bestudering mensdom. Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Schedelmeten behoort terug bij bestudering mensdom.
BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2018 11:28 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Via Nazi-praktijken van bv dokter Mengele en zijn consorten, is het vergelijken van schedelvormen en hun verschillen tussen mensensoorten een taboe geworden via de deugende mens.
Dit is jammer. Net als de verschillen tussen het skelet en zelfs de vorm van tanden bij Neanderthalers en bv de Cro-Magnon mensen, kunnen verschille tussen de huidige mens/skelet vormen aanwijzingen geven voor de herkomst van een skelet en menssoort. Dit kan aanwijzingen aan het licht brengen richting genetisch bepaalde ziekten en voedingspatronen en helpen bij de genezing van die overerfbare ziekten.
Ook ontdekkingen gedaan door bv de sadist en Nazi Mengele mogen niet terzijde worden geschoven omdat die via het nazisme zijn verkregen. Doet men dat wel dan zijn die slachtoffers van de Nazie,s voor niks gestorven. Dan kleeft hun bloed ook aan de handen van de deugende mens die de onderzoekingen van die Nazie-sadisten via eigen gelijk op de vuilnishoop hebben doen belanden.

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2018 11:56 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Welke ontdekkingen heeft de heer Mengele precies gedaan waar we wat aan zouden kunnen hebben ?

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2018 18:20 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Poendert
De economische bijdragen van Nasi Mengle was zijn onderzoek om sneller tweelingen te baren ten behoeve voor hogere economische groei van de Duitse concurrenten - islamieten, zigeuners, joden, geestelijk gestoorden etc.
Achteraf bleken de resultaten waardeloos, want economische groei blijkt in de praktijk, rampzalig, tering en bederf zaaiend indoctrinaties te zijn. Groei is ondergang. & dood .
En van alle geïmporteerde werkrassen blijkt 95 % geschift i padjesvolk te wezen nog erger dan wijzelf .

Nie vergeten…. kleeft hun bloed ook aan de handen van de deugende mens die de onderzoekingen van die Nazie-sadisten via eigen gelijk op de vuilnishoop hebben doen belanden….en meer potjes erg vinden….
Troost U , ivf tweelingen zijn toepasbaar voor meer voetbal 11 tallen 'we' zijn er rijp voor .
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2018 19:35 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Het gaat mij erom dat slechte mensen vanuit slechte bedoelingen soms goede dingen hebben voortgebracht.
Doordat de deugmensen het spreken over die wel goede resultaten verboden of de resultaten in de vertegelijkheid drukten, zijn bv die Nazi-doden voor niks gemarteld en verdwenen in de vergetelijkheid. Dan zijn ze helemaal voor niks gestorven.
Dan heeft het mensdom er niks van geleerd.

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2018 20:01 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Ieder die een komma goeds uit de praktijken van Mengele ziet is de naam mensdom onwaardig.
BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2018 23:08 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

10 miljoenste schreef:
Ieder die een komma goeds uit de praktijken van Mengele ziet is de naam mensdom onwaardig.

Over Mengele en zijn consorten wil ik het hier niet hebben. Ik heb verder ook geen verstand van zijn precieze daden.
Napoleon had duizenden doden op zijn geweten, daarnaast liet hij suiker uit suikerbieten destilleren. Romeinen dreven op slavernij en het uitmoorden van barbaren, ook legden ze de eerste straatwegen aan en brachten de Pax Roma (Romeinse verplichte vrede anders je kop eraf). Hitler liet de autobanen aanleggen.
Moeten wij nu weer suiker uitsluitend uit honing gebruiken? De snelwegen afbreken?

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2018 23:37 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
10 miljoenste schreef:

Over Mengele en zijn consorten wil ik het hier niet hebben. Ik heb verder ook geen verstand van zijn precieze daden.
Napoleon had duizenden doden op zijn geweten, daarnaast liet hij suiker uit suikerbieten destilleren. Romeinen dreven op slavernij en het uitmoorden van barbaren, ook legden ze de eerste straatwegen aan en brachten de Pax Roma (Romeinse verplichte vrede anders je kop eraf). Hitler liet de autobanen aanleggen.
Moeten wij nu weer suiker uitsluitend uit honing gebruiken? De snelwegen afbreken?

U wilt het niet over Mengele hebben. Vraagje : waarom begint u er dan zelf over ?
U heeft geen verstand van zijn precieze daden. Vraagje : hoe weet u dan dat we gebruik moeten maken van de uitkomst van zijn daden ?
Ik vraag maar niet meer wat nu precies de onderzoeksresultaten van Mengele waren die we zouden kunnen gebruiken, want u heeft zelf geen enkel idee.
U kletst maar weer wat, en waarom ? Om in uw zoveelste draadje een opening te zoeken waarmee u de door u verfoeide deugenden - ofwel alles wat in uw ogen niet deugt en dus links is - weer eens af kunt zeiken.
Niks anders te doen ?

BerichtGeplaatst: Zo Feb 04, 2018 0:09 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Mag de ethiek grenzen stellen aan de wetenschap?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Zo Feb 04, 2018 0:10 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Poendert

Even opfrissen, Mengele en consorten was het levende Duitse bewijs dat god niet kan bestaan .
Oorlogs boeken bevatten een overdaad aan bewijs, dat niemand nog ooit een bijbel aanraakt .
BerichtGeplaatst: Zo Feb 04, 2018 10:49 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Willem schreef:

Ja.

BerichtGeplaatst: Zo Feb 04, 2018 11:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Willem schreef:

Dat is de enige correcte vraag inderdaad.

BerichtGeplaatst: Zo Feb 04, 2018 11:20 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Willem schreef:

Ook ik ben van mening dat de ethiek grenzen mag stellen aan de wetenschap. Maar is uw ethiek dezelfde als die van mij of anderen? Dat is natuurlijk de vraag.
Ik vind bv abortus anders dan om het leven van een vrouw te redden of om een vreselijke erfelijke ziekte uit te sluiten uit den boze. Anderen denken daar anders over.
De Maja,s vilden duizenden van hun menselijke offers levend. Volgens de ethiek van hun priesters om het mensdom te redden. De inquisitie zette duizenden mensen/ketters op de brandstapel vanuit de ethiek van hun priesters.
Mengele sneed Joden, (een ondermenssoort) aan repen om zijn EdelGermanen te redden. Wij zetten het levende gescheiden hoofd van resusaapjes op een glazen pot.
Ethiek is een glijdende schaal.

BerichtGeplaatst: Zo Feb 04, 2018 23:28 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Lampje schreef:
Quote:
Ja.
Welke grenzen mogen niet overschreden worden?, en ¿waarom niet?
BerichtGeplaatst: Zo Feb 04, 2018 23:40 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Poendert schreef:
Quote:
Ethiek is een glijdende schaal.
Voor mijn gevoel niet. Ik leg uit waarom:

1.- een mens beoordeel je als een gelijke, zolang deze niet de bedoeling heeft mij, mijn gezin of nageslacht, buren of gelijkgezinden kwaad te berokkenen. Dus geen vijand is of misdadiger.

2.- Een diersoort (ongeacht of het nu honden., mensapen, ratten of langpootmuggen betreft) heeft geen of een beperkt bewustzijn. Zij zijn geen gelijken en ofwel nuttig en productief of schadelijk.

Een jood of een maja is een mens, die zolang die geen kwaad in de zin heeft, als gelijke behandeld dient te worden, en dus met begrip en medeleven.

Als slachtoffer van een maja ritueel mag die majapriester zeer menselijk zijn, ik behoud mij het recht voor deze te doden of te straffen, daar hij mij niet menswaardig behandelt.

Een resusaapje is een diersoort, punt. Niets meer dan een hond, een paard, een varken of een langpootmug.

Een glijdende schaal, hoe kom je erbij. Of is een resusaapje hetzelfde voor u als een mens.
BerichtGeplaatst: Ma Feb 05, 2018 0:55 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Volgens mij bedoelt Poendert in plaats van glijdende schaal ethiek - elastiek .
verder nog succes met in hokjes te denken, eet smakelijk .
BerichtGeplaatst: Ma Feb 05, 2018 3:59 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Willem schreef:
2.- Een diersoort (ongeacht of het nu honden., mensapen, ratten of langpootmuggen betreft) heeft geen of een beperkt bewustzijn. Zij zijn geen gelijken en ofwel nuttig en productief of schadelijk.

Een mensaap is het zelfde als een langpootmug?
Willem, alle dieren hebben een bewustzijn, zeker zoogdieren, vogels, reptielen en vissen.

Kijk hier eens naar, Chimps zijn beter in korte herinnering dan mensen.
Chimps 1 Mensen 0

Geen bewustzijn??? Hoe overleven ze dan!!!
Dieren hebben dezelfde gevoelens als mensen.
Ze voelen liefde, haat, jaloezie, empathie, bedroefdheid, vrolijk, depressief, ze praten en ze kunnen zelfs liegen.
Duidelijk dat je nooit echt met dieren hebt geleefd, misschien met een hond buiten aan een ketting.

Kraaien zijn bijzonder intelligent en apen ook, honden ook, eigenlijk ken ik geen een dier die geen bewustzijn heeft.
Misschien een slak of een zeester en een kwal.......
Maar de octopus is extreem intelligent en een ongelooflijk dier vooral omdat de octopus een weekdier is.
Ik heb in Lissabon voor 3 dagen een congres bijgewoond over dieren.
Van ecologen, onderzoekers zoals Jane Goodall, Mark Bekoff (honden en wolven) en heel veel geleerd.
Je moet dit boek eens lezen van Frans de Waal die al 30 jaar onderzoek doet.

Dieren begrijpen ook de dood en nu eindelijk begrijpen mensen dat ook. Als een van mijn dieren overlijdt dan geef ik de andere dieren de tijd om afscheid te nemen.

BerichtGeplaatst: Ma Feb 05, 2018 10:09 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Willem schreef:
Lampje schreef:
Quote:
Ja.
Welke grenzen mogen niet overschreden worden?, en ¿waarom niet?

Dat lijkt me toch niet zo moeilijk. Mogen mensen tegen hun uitdrukkelijke wil in opengesneden worden ten behoeve van een wetenschappelijk experiment ? Om maar even iets te noemen.
Ik vind van niet.
En de resultaten van wetenschappelijke experimenten, die verkregen zijn uit sadistische praktijken (zonder verdoving hersenen opensnijden, mensen urenlang onderdompelen in ijslkoude baden om hun gedrag te observeren, het aan elkaar naaien van tweelingen (onverdoofd uiteraard), het in de ogen injecteren van gif , het langdurig blootstellen aan radioactieve straling, het onverdoofd verwijderen van organen, het onverdoofd amputeren van ledematen, enz.) behoren maar op één plek thuis: in de vuilnisbak. Nog los van het feit dat deze resultaten nul komma nul waren, maar dat terzijde.
Maar voor meneer Poendert is dit allemaal geen probleem, blijkens zijn openingspost.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2018 13:05 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Poendert schreef:
Via Nazi-praktijken van bv dokter Mengele en zijn consorten, is het vergelijken van schedelvormen en hun verschillen tussen mensensoorten een taboe geworden via de deugende mens.
Dit is jammer. Net als de verschillen tussen het skelet en zelfs de vorm van tanden bij Neanderthalers en bv de Cro-Magnon mensen, kunnen verschille tussen de huidige mens/skelet vormen aanwijzingen geven voor de herkomst van een skelet en menssoort. Dit kan aanwijzingen aan het licht brengen richting genetisch bepaalde ziekten en voedingspatronen en helpen bij de genezing van die overerfbare ziekten.
Ook ontdekkingen gedaan door bv de sadist en Nazi Mengele mogen niet terzijde worden geschoven omdat die via het nazisme zijn verkregen. Doet men dat wel dan zijn die slachtoffers van de Nazie,s voor niks gestorven. Dan kleeft hun bloed ook aan de handen van de deugende mens die de onderzoekingen van die Nazie-sadisten via eigen gelijk op de vuilnishoop hebben doen belanden.

Question Question Question Evil or Very Mad

Heeft u het over schedelmeten bij levende mensen of van dode mensen?
Ik heb hier een schedel liggen van een Romeinse soldaat, gevonden onder het Vrijthof in Maastricht.
U kunt die komen meten maar schedelmetingen hebben niets te maken met genetische bepaalde ziekten.
Tegenwoordig wordt DNA onderzoek gedaan over genetische ziektes en afkomst.
U doet net dat met een schedelmeting op een levend mens ziektes te voorschijn komen
Met forensisch onderzoek worden nog steeds botten en schedels gemeten om te kijken of het een man of vrouw is.
En met vondsten van prehistorische mensen.
Ik zie dat al voor mij, doctor zegt "mijnheer Poendert, ik wil uw schedel meten zodat ik kan zien welke genetische ziektes u heeft". Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2018 13:23 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Elisabeth schreef:
Poendert schreef:

Ik heb hier een schedel liggen van een Romeinse soldaat, gevonden onder het Vrijthof in Maastricht.
U kunt die komen meten maar schedelmetingen hebben niets te maken met genetische bepaalde ziekten.
U doet net dat met een schedelmeting op een levend mens ziektes te voorschijn komen
Met forensisch onderzoek worden nog steeds botten en schedels gemeten om te kijken of het een man of vrouw is.
Ik zie dat al voor mij, doctor zegt "mijnheer Poendert, ik wil uw schedel meten zodat ik kan zien welke genetische ziektes u heeft". Rolling Eyes

Beste Elisabeht. Via het meten van bv schedels kan wel worden nagegaan of ik aanleg heb voor bepaalde ziekten of afwijkingen.
Via het meten van schedels kwam men te weten dat er over NL een rasgebonden scheidslijn lag.
Onder die lijn van ongeveer Haarlem/Nijmegen behoort men tot het alpine ras, erboven tot het Noorse.
Onder de O-europese Joden komen een aantal genetisch gerelateerde ziekten voor.. Via het meten van schedels/beenderen kan men die afkomst uitzoeken.
Ik kan nog wel een aantal rasgebonden afwijkingen opschrijven. We zijn net honden.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2018 13:39 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Poendert schreef:
Elisabeth schreef:
Poendert schreef:

Beste Elisabeht. Via het meten van bv schedels kan wel worden nagegaan of ik aanleg heb voor bepaalde ziekten of afwijkingen.
Via het meten van schedels kwam men te weten dat er over NL een rasgebonden scheidslijn lag.
Onder die lijn van ongeveer Haarlem/Nijmegen behoort men tot het alpine ras, erboven tot het Noorse.
Onder de O-europese Joden komen een aantal genetisch gerelateerde ziekten voor.. Via het meten van schedels/beenderen kan men die afkomst uitzoeken.
Ik kan nog wel een aantal rasgebonden afwijkingen opschrijven. We zijn net honden.

Dan gaan we verder met de Maleiers.
Maleiers
De Maleiers vormen de grootste bevolkingsgroep in Zuidoost-Azië. In Maleisië noemen de Maleiers zichzelf orang Melayu.
Situering
In Zuidoost-Azië leven meer dan 300 miljoen Maleiers. De meesten wonen in Indonesië (circa 205 miljoen) en in Maleisië (circa 13 miljoen). Ook in het zuiden van Thailand wonen Maleiers. In enkele provincies vormen zij de meerderheid van de bevolking. Op de Filipijnen wonen circa 70 miljoen mensen van Maleise afkomst.
Geschiedenis
De Maleiers woonden drieduizend jaar geleden al rond de Straat Malakka. Dit was destijds geen politieke grens, maar een zeepassage die verschillende groepen van dezelfde familie met elkaar verbond. Naast ervaren zeevaarders waren zij ook goede landbouwers. Ze beschikten over geavanceerde landbouwmethoden en hadden bijvoorbeeld metalen werktuigen als bijlen en schoffels. De uitvinding van de kris, een korte dolk, kan aan hen toegeschreven worden.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2018 19:11 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik heb nog een antwoord van u tegoed : wat waren precies de resultaten van de onderzoeken van meneer Mengele ?

BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2018 22:47 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Best zwaailicht. Bij het onderwerp blijven, en dat is het sinds 1945 scheldwoord schedelmeten.
Resultaten van Nazi dokters/onderzoek kunt u hopelijk zelf via google bekomen.

BerichtGeplaatst: Do Feb 08, 2018 1:29 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

BerichtGeplaatst: Do Feb 08, 2018 1:42 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Beste Poendert, weer wetenswaardigheden van internet geplukt zonder LINK. !!!
De mensen uit toenmalig Nederlands Indië die sinds 1890 in Suriname wonen zijn JAVANEN.
Als u zo goed bekent bent in Suriname dan moet u toch Mariënburg bezocht hebben in het district Commewijne.
Dat was de oude suikerfabriek waar veel Javanen te werk gesteld werden.
Er staat zelfs een monument met het jaartal en de tocht van Java naar Amsterdam en door naar Suriname.
Dit zijn pertinent geen Maleiers maar Javanen.

Indonesisch eten in Paramaribo en dan de eigenaren Indisch noemen in plaats van Javanen is wel echt Hollands.....
Dus niets te maken met Maleiers......het was dus ook geen Maleis eten.

Quote:
Ik kan nog wel een aantal rasgebonden afwijkingen opschrijven. We zijn net honden
.

Oh dus onder Nijmegen zijn Nederlanders een alpine ras??? Het is wel ver weg van de Alpen.
En wat is het verschil tussen Alpine ras en Noorse ras??? En dit is ontdekt door schedel metingen???
Het meten van schedels en beenderen duidt aan dat deze mensen dood zijn....en welke genetische gerelateerde ziekten zijn dat onder de O-Europese Joden en hoe komt men aan hun beenderen?
Via oude concentratie kampen of zijn ze opgegraven.... Javanen zijn Maleiers en onder de grote rivieren leeft een Alpine ras....
Rasgebonden afwijkingen.......Wie heeft schedels in Nederland gemeten om deze twee ras soorten te ontdekken?
De Duitsers!! of de Protestante wetenschappers?
Tedje pas op........ je bent geen Limburger maar een Alpine ras soort.

BerichtGeplaatst: Do Feb 08, 2018 18:01 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
Best zwaailicht. Bij het onderwerp blijven, en dat is het sinds 1945 scheldwoord schedelmeten.
Resultaten van Nazi dokters/onderzoek kunt u hopelijk zelf via google bekomen.

U gaf in uw openingsbericht aan dat de onderzoeksresultaten van nazi dokters niet vergeten mogen worden. Dus vraag ik u wat die resultaten dan waren. Ik kan ze via google niet vinden, noch elders. Dus help me svp even in plaats van over Maleiers te gaan zemelen.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie