Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Sensation in de Arena
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Sensation in de Arena
BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2001 12:17 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Nog even over de problematiek van"criminele marokanen.
Afgelopen zaterdagnacht heb ik gewerkt op de grote Houseparty ter wereld, sensation in de arena, tussen de 40 en 45 duizend mensen, volgens het nieuws verliep het zonder incidenten,nou werkte ik bij de security en dan zie je toch wat andere dingen, we hebben vechtpartijen onderbroken, personen eruit gegooid, ikzelf ben diverse malen bedreigd en uitgescholden en er was nog een incident met een grote groep personen die het VIP gedeelte heeft bestormd en daar de mensen hun vip armbandjes af te rukken, nu zullen veel mensen zeggen als dit in de krant stond , oh, het zullen wel weer marokanen zijn geweest, maar helaas , ik heb er zat gezien, ook in groepen, maar we hebben geen een keer problemen met marokanen gehad, de grote groep waarover ik het had betsond uit F-siders (voornamelijk nederlanders) en de andere agressievelingen waren op een na ook allemaal nederlanders, zal het dan toch wel meevallen met de marokanen, of gaan mesen nu zeggen , toeval.
ook denk ik dat als die grote groep en andere aso. marokane waren geweest, dat de kranten en het nieuws wel over incidenten had gesproken, maar nu het nedrlanders zijn geweest hoor je niks.

Faissal
Sensation in de Arena
BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2001 14:51 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Nou misschien plaatsen ze er binnenkort wel een mooie foto rapportage over hier: http://www.mokumhools.f2s.com/indexnl.html
Als je daar de foto's en krantenknipsels bekijkt dan zijn ze maar al te trots op hun daden.
Sensation in de Arena
BerichtGeplaatst: Vr Jul 13, 2001 16:36 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Het lijkt me ook niet DE omgeving voor Marokkanen om amok te maken. Het a-sociale volkje dat je signaleerde en daar bezig was zou zich waarschijnlijk dan en masse van de VIP's hebben afgekeerd om op de racistische toer te gaan.
In dat geval zou het zeker de media wel bereikt hebben, maar dan zeker niet in ongunstige zin over Marokkanen.....
De pers is heus niet te beroerd om evenwichtig verslag te doen. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre e.e.a de moeite waard was. Bij sportwedstrijden is er altijd pers aanwezig maar bij een evenement moet er al wat te verwachten zijn wil de pers verschijnen.
De in elk geval overduidelijk wel aanwezige mediageile holligans zijn hier dus gelukkig niet in de kaart gespeeld.

Hoge verwachtingen, grote tegenvallers

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door Melisz op 13 Juli 2001 om 17:43 uur]
Sensation in de Arena
BerichtGeplaatst: Za Jul 14, 2001 12:46 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Marokanen worden wel vaker de hand boven het hoofd gehouden, dat heet voorkoming van stigma's.

[b]Prodi en Michel zijn idioten.[/b]
Sensation in de Arena
  Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie